quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:24 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ah ja, je rijd in een MX-5 toch?Welke kleur? Dan toeter ik wel als ik je zie.
(Ik zie hier in de buurt altijd wel een zwarte en een blauwe rijden)
Jep ik rijd rond in een rode MX-5quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:30 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik ben maar zo vrij geweest.
[..]
Als ik genoeg smeek dan rij ik in een oude zwarte Golf van m'n moeder.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jep ik rijd rond in een rode MX-5
En waar rij jij in rond dan![]()
Zo speciaal is een Z1 nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Volgens mij was die Z1 ook zwart. Of heeeeul donkergroen.
Weet nog 2 jaar geleden dat we met de hond liepen, kwam ie ons tegemoet rijden.
Ik:een BMW Z1!!
Mn moeder:Dinand van Kane!!
Samen: Waar?
Volgens mij was dat een erg komisch gezicht
er wonen hier anders genoeg bekende nederlanders. E ik kom ze met grote regelmaat tegenquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:55 schreef Lovechild het volgende:
Oké, ik heb het door de vakantie even niet gevolgd hier; dus waarom melden "we" dat de zanger van Kane hier woont?
Ik ben trouwens al die tijd dat ik hier woon (vanaf dec. '99 dus) maar 1 BN-er hier in het wild tegengekomen en die woont hier niet eens: Filemon WesselinkWel heel dicht bij mijn huis gewoon, dat wel.
Ja dát weet ik. Daarom zei ik ook dat ik ze nooit tegenkom. Kom te weinig buiten waarschijnlijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
er wonen hier anders genoeg bekende nederlanders.
Het voorgaande topic gevonden en het antwoord dus ook.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:55 schreef Lovechild het volgende:
Oké, ik heb het door de vakantie even niet gevolgd hier; dus waarom melden "we" dat de zanger van Kane hier woont?
Ik heb op dezelfde basischool gezeten als Viola Holtquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Het is dan wel weer zo dat mijn kinderen op de basisschool zitten waar vroegah Harrie Jekkers opzat.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:04 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik heb op dezelfde basischool gezeten als Viola Holt
* JortK heeft medelijdenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:04 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Is dat ook in Den Haag dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:04 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Harrie Jekkersquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja dát weet ik. Daarom zei ik ook dat ik ze nooit tegenkom. Kom te weinig buiten waarschijnlijk![]()
Het is dan wel weer zo dat mijn kinderen op de basisschool zitten waar vroegah Harrie Jekkers opzat. Maar ja, is eigenlijk ook niet zo heel bijzonder...
Heb die een mooi uitzicht iedere dagquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:30 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik zag Lee Towers ook een keertje.
Die woont volgens mij in die flat met een gouden bol op het dak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |