quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:24 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ah ja, je rijd in een MX-5 toch?Welke kleur? Dan toeter ik wel als ik je zie.
(Ik zie hier in de buurt altijd wel een zwarte en een blauwe rijden)
Jep ik rijd rond in een rode MX-5quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:30 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik ben maar zo vrij geweest.
[..]
Als ik genoeg smeek dan rij ik in een oude zwarte Golf van m'n moeder.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jep ik rijd rond in een rode MX-5
En waar rij jij in rond dan![]()
Zo speciaal is een Z1 nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Volgens mij was die Z1 ook zwart. Of heeeeul donkergroen.
Weet nog 2 jaar geleden dat we met de hond liepen, kwam ie ons tegemoet rijden.
Ik:een BMW Z1!!
Mn moeder:Dinand van Kane!!
Samen: Waar?
Volgens mij was dat een erg komisch gezicht
er wonen hier anders genoeg bekende nederlanders. E ik kom ze met grote regelmaat tegenquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:55 schreef Lovechild het volgende:
Oké, ik heb het door de vakantie even niet gevolgd hier; dus waarom melden "we" dat de zanger van Kane hier woont?
Ik ben trouwens al die tijd dat ik hier woon (vanaf dec. '99 dus) maar 1 BN-er hier in het wild tegengekomen en die woont hier niet eens: Filemon WesselinkWel heel dicht bij mijn huis gewoon, dat wel.
Ja dát weet ik. Daarom zei ik ook dat ik ze nooit tegenkom. Kom te weinig buiten waarschijnlijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
er wonen hier anders genoeg bekende nederlanders.
Het voorgaande topic gevonden en het antwoord dus ook.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:55 schreef Lovechild het volgende:
Oké, ik heb het door de vakantie even niet gevolgd hier; dus waarom melden "we" dat de zanger van Kane hier woont?
Ik heb op dezelfde basischool gezeten als Viola Holtquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Het is dan wel weer zo dat mijn kinderen op de basisschool zitten waar vroegah Harrie Jekkers opzat.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:04 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik heb op dezelfde basischool gezeten als Viola Holt
* JortK heeft medelijdenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:04 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Is dat ook in Den Haag dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:04 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Harrie Jekkersquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja dát weet ik. Daarom zei ik ook dat ik ze nooit tegenkom. Kom te weinig buiten waarschijnlijk![]()
Het is dan wel weer zo dat mijn kinderen op de basisschool zitten waar vroegah Harrie Jekkers opzat. Maar ja, is eigenlijk ook niet zo heel bijzonder...
Heb die een mooi uitzicht iedere dagquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:30 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik zag Lee Towers ook een keertje.
Die woont volgens mij in die flat met een gouden bol op het dak.
Nee die woont toch in die flats zeg maar boven SeaLife? Of issie verhuist?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:30 schreef Koploperkopper het volgende:
Die woont volgens mij in die flat met een gouden bol op het dak.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:04 schreef SolidasRock het volgende:
[flauw-modus]WAAAAAAAT? Fokt de vriendin van de drummer van Di-rect ook? Wat is haar Foknaam dan? [/flauw-modus]
Oh dat zou kunnen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:12 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nee die woont toch in die flats zeg maar boven SeaLife? Of issie verhuist?
Charlie Lownoise (ja die van Mental Theo) woont dan weer wel in die flat met die gouden bol.
Mijn broertje...die moest naar de Weimarstraat daarnet. Wilde die eerst bij de Olieberg opstappen, had dat briefje maar half gelezen over dat ie halte opgeheven was tijdelijk dus hij is naar de volgende gelopen. Toen issie maar naar de halte bij de Statenlaan gelopen en toen belde ie mij pas van "Ey Jill kijk eens op die site van de HTM hoe het met Tram 11 zit"quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:43 schreef SolidasRock het volgende:
Het wegblijven van bijval doet me groot verdriet. Is er dan niemand die vind dat ik gelijk heb wat betreft tram 11?
![]()
Oh ja, die heb ik ook eens gezien! Op het strand van Scheveningen (vrij logisch dus, gezien zijn woonsituatie). Werd ie geinterviewd ofzo, strak in het pak. Maar volgens mij heb ik zolang ik hier woon niet op het strand gelegen, dus kan ik nog steeds mijn eerdere opmerking dat ik hier nauwelijks BN-ers zie stavenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:30 schreef Koploperkopper het volgende:
Die vervangende bus rijdt met een fikse omweg ja, en tram 12 rijdt nou niet bepaald rechtstreeks erheen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:50 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mijn broertje...die moest naar de Weimarstraat daarnet. Wilde die eerst bij de Olieberg opstappen, had dat briefje maar half gelezen over dat ie halte opgeheven was tijdelijk dus hij is naar de volgende gelopen. Toen issie maar naar de halte bij de Statenlaan gelopen en toen belde ie mij pas van "Ey Jill kijk eens op die site van de HTM hoe het met Tram 11 zit"Heb m maar ff met de auto gebracht.
Maar d'r rijdt toch een vervangende bus?
Sorry, volgens mij heb ik onlangs voor het eerst in tram 11 gezeten. Kan daar dus niet echt een mening over vormen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:43 schreef SolidasRock het volgende:
Het wegblijven van bijval doet me groot verdriet. Is er dan niemand die vind dat ik gelijk heb wat betreft tram 11?
![]()
Als ik tram dan tram 2, die stopt hier toch voor de deurquote:
Ga jij ook weleens naar de hoeren ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:58 schreef RATMEN het volgende:
Ik zie trouwens Rob Oudkerk regelmatig, maar die is tegenwoordig collega van me.
valt wel meequote:Op maandag 20 augustus 2007 20:21 schreef soapie het volgende:
Ik ga gewoon nooit met de tram, is toch altijd drama!!!!!![]()
Nee, ben geen collega hoerenloperquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Ga jij ook weleens naar de hoeren ?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:57 schreef ook_gek het volgende:
Charlie Lownoise woont in de flat met de goude bol ja.
lee boven sea live center. Suger lee hooper of hoe je dat ook schrijft woont tegen over de vuilstort in scheveningen
De grote onbekende gaste achter de venga boys wonen ook in scheveningen. Opa hermsen van goede tijde woont in scheveningen. De oprichter van een groot mode winkel keten woont in scheveningen.
mini en maxi wonen in scheveningen, ernst en bobie tevens ook. Minister zalm woont ook ergens op scheveningen.
en zo kan ik nog wel door en door en door en door gaan![]()
en queen bea kom je regelmatig tegen op het strand als ze onbekend aan het paardrijden is.
Zo kwam een kennis van me een vrouw op een paard tegen in de vroege ochtend op het strand. De vriendelijke vrouw vroeg of het al haar eigen kinderen waren, waar op ze nee antwoorde omdat het allemaal pleeg kinderen waren. De aardige vrouw vroeg daar wat verder en verder over door. En aan het eind was het zo iets van ik heb zeer respect voor u en vind het goed dat u het doet.
De vrouw op het paard ging weer verder en iets later zegt iemand tegen die kennis van me, WEET JE WIE DAT WAS!!!! Dus zij van uhm nee?
ja dat was bea![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |