ja dat kloptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:25 schreef Quoi het volgende:
Dus als ik het goed begrijp woon je ergens achter 'Mijn Schoonmoeder'?
Brrrrrrr..... echt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dat klopt
Kom je daar wel eens dan? Want den ben je heeeel dicht bij mij
Waar doe je dan de boodschappenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Brrrrrrr..... echt?![]()
Eet er niet veel. Wandel er altijd langs als ik boodschapjes ga doen of richting tram 1 ga...
Bakkertje + zingende slager in Badhuisstraat ja.........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar doe je dan de boodschappen![]()
Bij de groentenboer dan door naar de zingende slager en dan naar de lange
of is het apppppie heijntje
Ooit wel eens bij spijs gegetenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bakkertje + zingende slager in Badhuisstraat ja.........
verder Appie...
wat een interessante dingen vertel ik toch over mezelf![]()
Maar serieus: vind het top om in deze buurt te wonen!
en nu ff een ontbijtje fabriceren![]()
ben er al vaak wezen eten en het is geweldig goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:47 schreef Quoi het volgende:
Spijs staat op de planning ja!! Ziet er goed uit
hier wel......*slurp*quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:06 schreef Armageddon het volgende:
Goedemorgen deze morgen. Is Jannie al langs geweest met de koffie?
Stond ik vanmorgen bij de tram halte. Vraagt er een vrouw aan mij of ik wist hoe laat de tram zou komen. Nou zeg ik dat kan nooit lang duren. De rail ligt er namelijk al ghihihih ghihihihiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:06 schreef Armageddon het volgende:
Goedemorgen deze morgen. Is Jannie al langs geweest met de koffie?
ghe ghe lachen man!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Stond ik vanmorgen bij de tram halte. Vraagt er een vrouw aan mij of ik wist hoe laat de tram zou komen. Nou zeg ik dat kan nooit lang duren. De rail ligt er namelijk al ghihihih ghihihihi
Goedemorgen deze morgen meneer storm. SNEEUW!!!! hey wat storm? SNEEUW KIJK DAN SNEEEEEEUW. Ghehehehe ligt er sneeuw buiten storm. Ghehehe sneeuw ja.quote:
Ja edgar daar word sinterklaas nou niet zo blij van. Sterker nog. Sinterklaas word hier erg verdrietig van. Kom jij sinterklaas maar vrolijk maken.quote:
Ja doe jij eens ssssst nu precies op dit moment. Ik heb niks met vrouwen dat weet jequote:
Hoe gaat het met je katjequote:
Die groeit al aardig dat tuig!quote:
De mijne vind klimmen erg leukquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die groeit al aardig dat tuig!
Hij is nu met de andere katten aan het knokken de hele tijd. De plukken haar vliegen om je oren.
Ga jij eens raden welke types het zijn danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Aawww jammer dat het beeld verpest wordt door die lelijke rode auto's op de achtergrond
*aait d'r blauwe dodge viper en BMW z3*
We beginnen wel steeds meer Scheveningers in dit topic te krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |