abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56293054

• De mooiste stad achter de duinen den haag topic
  • Den Haag #2
  • 's-Gravenhage #3
  • 's-Gravenhage #4
  • Den Haag Deel V
  • Den Haag #6 Oooh oooh Den Haag, mooie stad ......
  • Den Haag #7 Krêg tog allemââl de kânkah
  • Den Haag #8: Donder & Bliksem
  • Den Haag #9 Waar iedere morgen de vogeltjes fluiten
  • Den Haag #10, waar de Hofvijver maar niet wil bevriezen
  • Den Haag #11: Wâh uhn kankâhstas is et tog auk
  • Den Haag #12: Waah vinex nog steids nie geaksepteâhd wogt
  • Den Haag #13 en uhm sorry tekst kwijt....
  • Den Haag #14: Den Haag/Scheveningen stroomt vol....
  • Den Haag #15: Het strandseizoen is geopend!
  • Den Haag #16: Waar de pier het strand opkruipt...
  • Den Haag #17: Met bier!
  • Den Haag #18: Met een lekkere storm
  • Den Haag #19: Statenkwartier is GEEN Scheveningen!
  • Den Haag #20: Waar zanger van Kane woont
  • Den Haag #21: Waar het altijd waait ... of stormt!
  • Den Haag #22: Waar Lovechild kreeft komt eten!
  • Den Haag #23: Waar Jill-RMC 2 staartjes in haar haar doet.
  • Den Haag #24 Compleet met topicnewbie
  • Den Haag #25 Waar de Laan van Noi voorlopig nog dicht is :(
  • Den Haag #26 waah auk gek nog is lief schènt te zèn
  • Den Haag #27 Waah niets zegge een trent is geworduh
  • Den Haag #28 Nu echt deel 28

• Nederlands-Haags vertaalprogramma
  • De Slag om Den Haag
  • Het Strijkijzer, nieuwe kamers in Den Haag.

• Toeristische tips voor bezienswaardigheden en cafe's/restaurants/bar's en discotheken

• Gevangenpoort met ouderwetse martelkamers
  • Escher in het paleis
  • Panorama Mesdag
  • Bijwonen van de Tweede Kamer
  • 3D Bioscoop Omniversum
  • Bezoek ook eens Madurodam
  • Lekker relaxen bij Vitalizée
  • Madurodam
  • Het Paard van Troje poppodium

• Wie zijn de Fokkers! die hier rondhangen
    quote:
    Admiraal_Anaal, 26 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
    quote:
    Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.
    Voor verder info zie signature en fotoboek
    quote:
    jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
    quote:
    Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
    quote:
    AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
    quote:
    Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
    quote:
    Addict89, 18 , vrouw, woont officieel in Voorburg, maar doordeweeks vaak te vinden in het prachtige Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
    quote:
    CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
    quote:
    RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
    quote:
    Omar, 21jaar, NL Hagenees met Arabische naam en Punker in het Statenkwartier. Hoezo vreemd?
    quote:
    Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken

• Tips en weetjes zijn welkom, sluit je het topic dan OPEN je ook een nieuwe inclusief update
  • De tekst voor de OP vind je hier

[ Bericht 51% gewijzigd door admiraal_anaal op 25-01-2008 20:24:13 (update uitgevoerd) ]
  •   vrijdag 25 januari 2008 @ 09:24:58 #2
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56293083
    *afwacht*
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      vrijdag 25 januari 2008 @ 09:27:31 #3
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_56293120
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
    pi_56293157
    Dat museum ziet er idd wel leuk uit.
    Ik denk wel dat ik nog even ga wachten tot alle afdelingen af zijn...
    Mad world, Good thing that I'm crazy!
    The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
      vrijdag 25 januari 2008 @ 09:36:00 #5
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56293243
    Escher museum is helemaal af hoor, ben er twee weken nog geweest
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_56293340
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 09:36 schreef Elegy het volgende:
    Escher museum is helemaal af hoor, ben er twee weken nog geweest
    Dan is de website niet helemaal up-to-date
    The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
    pi_56293351
    Weet iemand Den Haag topic 26 te vinden
    Oja als ik OP moet aanpassen met linkjes ofzo PM anders even zodat niet het topic volraakt met linkjes
    pi_56293507
    Wat je gedaan moet hebben in Den Haag? Inboedelverzekering afsluiten

Den Haag #26 waah auk gek nog is lief schènt te zèn
    Where facts are few, experts are many.
      vrijdag 25 januari 2008 @ 10:01:03 #9
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56293663
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 09:41 schreef Chiquitina het volgende:

[..]

Dan is de website niet helemaal up-to-date
    http://www.escherinhetpaleis.nl/
    Gek, ik zie niks vreemds op de site. En toen ik er was, waren alle zalen open

Ohja, eigenlijk moet je ook nog de Tweede Kamer bezoeken natuurlijk. En het Omniversum, een wandeling over het strand maken, shoppen in de stad, Panorama Mesdag, Madurodam, Sealive op de boulevard, Vitalizée, concertje in het Paard...
    pi_56293718
    Concertje in paard kan ik me nog wel in vinden, maar vitalizee vind ik nou niet typerend voor Den Haag. Doe dan een rondje gevangenpoort ofzo
    pi_56293884
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 10:01 schreef Elegy het volgende:

[..]

http://www.escherinhetpaleis.nl/
    Gek, ik zie niks vreemds op de site. En toen ik er was, waren alle zalen open

Ohja, eigenlijk moet je ook nog de Tweede Kamer bezoeken natuurlijk. En het Omniversum, een wandeling over het strand maken, shoppen in de stad, Panorama Mesdag, Madurodam, Sealive op de boulevard, Vitalizée, concertje in het Paard...
    Bij bezoekersinfo > toegangsprijs en dan naar beneden scrollen. Het bericht is wel van Oktober 2007
      vrijdag 25 januari 2008 @ 10:31:19 #12
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56294224
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 10:04 schreef Atreidez het volgende:
    Concertje in paard kan ik me nog wel in vinden, maar vitalizee vind ik nou niet typerend voor Den Haag. Doe dan een rondje gevangenpoort ofzo
    Lijkt me ook leuk
    en in Vitalizée moet je naakt
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 10:12 schreef Chiquitina het volgende:

[..]

Bij bezoekersinfo > toegangsprijs en dan naar beneden scrollen. Het bericht is wel van Oktober 2007
    Ah, helemaal niet gezien Maar alles is compleet dar dus je kan er gerust heen

[ Bericht 4% gewijzigd door Elegy op 25-01-2008 10:57:34 ]
    pi_56294639
    Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
    Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
    pi_56295920
    *Broekie is ook weer aanwezig.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_56296024
    Misschien als iedereen ff een klein voorstel rondje kan doen, kan ik het misschien in de OP verwerken
    Zoiets als dit:
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
    Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
    Desnoods per PM
    pi_56296347
    Jij fokt dus ook buiten?
      vrijdag 25 januari 2008 @ 12:11:00 #17
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56296661
    quote:
    Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.
    Voor verder info zie signature en fotoboek
      vrijdag 25 januari 2008 @ 12:24:59 #18
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_56297041
    quote:
    jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
    Jawel, je keek.
    pi_56298074
    quote:
    Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
    pi_56298097
    En kan ik ook op het kaartje in de OP?
    pi_56298250
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 13:14 schreef Chiquitina het volgende:
    En kan ik ook op het kaartje in de OP?
    Uiteraard
    PM me je adres (of straat in de buurt als je iets van privacy wil)
      vrijdag 25 januari 2008 @ 13:30:52 #22
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56298435
    Wanneer komt de de eerste haagse fokmeet van 2008?
    pi_56298539
    Ha, ik zei het toch: eerder een nieuw topic dan ik een kind!
    Don't you love her madly?
    pi_56298546
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 13:22 schreef admiraal_anaal het volgende:

Uiteraard
    PM me je adres (of straat in de buurt als je iets van privacy wil)
    Verzonden
      vrijdag 25 januari 2008 @ 13:44:15 #25
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56298699
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 13:35 schreef Chiquitina het volgende:

[..]

Verzonden
    Nu zitten er enkele haagse fokkertjes met spanning af te wachten waar je zou wonen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')