Welke bedoel je? Ik heb er tweequote:
Zo, dat is nog best rap gegaan dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:08 schreef Asics het volgende:
die is bijna af
ik denk nog een maandje
en met jouw nieuwe huis?
wanneer ga je naar Breda verhuizen
hee Kuuk, das wel erg vroeg he.quote:
Ik weet het.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:01 schreef Asics het volgende:
hee Kuuk, das wel erg vroeg he.
Zeker in het weekend.
ik weet het ookquote:
10.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:00 schreef Tammeh het volgende:
Hoelaat is de stad open op zaterdag? 9.00 of 10.00?
Prettig als het hondje opeens de straat oversteekt en een lijntje spant... mooie 'bullbar' voorop de motorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik heb me weer vermaakt op de motor. Maar mevrouw met loslopende hond: ze hebben iets uitgevonden en het heet een hondenriem. ABS is uitgevonden voor mij, niet voor uw hond.
Nouja met de auto zijn het hooguit wat krassen, met de moto is de kans onderuit te glijden wel groot als je de hond raakt. En nee, geen gw, waar zie je me voor aanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:24 schreef solidworks het volgende:
Prettig als het hondje opeens de straat oversteekt en een lijntje spant... mooie 'bullbar' voorop de motor
Wat voor motor heb je overigens... toch niet zo'n vreselijke Goldwing ?
Kijk eens aan, dat is eigenlijk nog beter.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:11 schreef Asics het volgende:
Vandaag héérlijk in de zon gezeten en gewandeld op 't strand.
Herkenbaarquote:
ik dank u voor het compenseren van mijn zondag.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:09 schreef JDude het volgende:
NAC, wat doe je?
Ter compensatie een Paint: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Was jij dat, op t voetpad bij de Galderse Merenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik heb me weer vermaakt op de motor. Maar mevrouw met loslopende hond: ze hebben iets uitgevonden en het heet een hondenriem. ABS is uitgevonden voor mij, niet voor uw hond.
Nee, haagse beemden.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:49 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Was jij dat, op t voetpad bij de Galderse Meren
Zeg dat wel ja.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:48 schreef fransbreda het volgende:
een week goed weer en meteen 2 weken regen erachteraan. bah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |