Volgens mij zijn dat gewoon lange rokken die ze heel hoog hebben opgehezenquote:
Ieder z'n ding.quote:
Hoeveel Formule 1 nieuws-medewerkers zijn er? Twee?quote:
Er zijn er meerdere, maar ik ben denk ik de meest zichtbare van het stelquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoeveel Formule 1 nieuws-medewerkers zijn er? Twee?
De laatste tijd vind ik sport weer interessanter.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:47 schreef Jake.NL het volgende:
[..]
Haha, jou ken ik. Mr. Political man.
Ben jij mede-Groninger? En mede-Fries?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De laatste tijd vind ik sport weer interessanter.
Yup. Hoewel ik twijfel aan het "mede-"gedeelte, want:quote:
Houdt het dan nooit op?!quote:En mede-Fries?
En zo hoort het ook.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:29 schreef Jake.NL het volgende:
Thanks Bob!
Ik voel me al helemaal thuis op het Groningen Stad forum. Een goede nacht allen.
Ja misschien.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:32 schreef Bob. het volgende:
Pics van G in zijn jurkjes btw?
Vette shit. Ik heb nog oude MTV cd's liggen van 15 jaar geledenquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:57 schreef JH87 het volgende:
Oeh, TMF Hitzone 10. Wat een jeugdzondes.
quote:Vengaboys - Shala Lala (3:36)
Sisqo - Thong Song (4:06)
DJ Jean - Love Come Home (3:43)
The Artful Dodger - Re-Rewind the Crowd Say Bo Selecta (4:01)
All Saints - Pure Shores (4:27)
Tom Jones en Mousse T. - Sexbomb (3:32)
Scoop - Rock the House (3:30)
Backstreet Boys - Show Me the Meaning of Being Lonely (3:54)
Montell Jordan - Get It on Tonite (4:36)
Five - Don't Wanna to Let You Go (3:37)
Westlife - I Have a Dream (4:05)
Doe Maar - Als Niet Als (4:12)
met Brainpower en Def P
DJ Jurgen - Higher and Higher (3:54)
Rollergirl - Luv U More (3:41)
Christina Aguilera - What a Girl Wants (3:21)
Kelis - Caught Out There (4:52)
IMx - Stay the Night (3:40)
Shania Twain - Don't Be Stupid (4:11)
Anouk - The Dark (3:15)
Anton en DJ Otzi - Anton aus Tirol * (3:48)
totale tijdsduur: 1:14:13 (1:18:01)
* = niet op elke versie van dit album aanwezig
Nee, en ik vond het ook niet echt watquote:
Hij komt in 'Vermist'. Een dame die wordt gezocht was tijdens het kerstdiner bij ons in de kerk, zwaar onder invloed overigens. Nu is Jair geinterviewd en daarna heeft een cameraploeg de hele wijk uitgekamd. Hij wist ook nog een adres waar ze regelmatig kwam. Maar geen idee of ze haar gevonden hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen
Maar hoezo was Jair nou op tv?
Ik heb wel alle casettebandjes van 2 unlimitedquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:42 schreef Jake.NL het volgende:
Haha, staan Captain Jack en 2 Unlimited er ook op?
Kwam het eens tegen in een nieuwsgroep en het leek me handig om mn muzieklijst uit te breiden. Dus zo kon ik in één klap zo'n 800 (oud) popliedjes downloadenquote:
Ja, dat bedoel ik eigenlijk ook.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:00 schreef Jake.NL het volgende:
[..]
Ik denk dat die allemaal achter z'n kast lagen.
Dreamnummer van Abba?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, en ik vond het ook niet echt wat
De hele cd niet trouwens
En dat dreamnummer kende ik alleen van Abba.
Westlife - I Have a Dream (4:05)quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:56 schreef 2cv het volgende:
Bandjes zijn niks. LP's roeleren.
[..]
Dreamnummer van Abba?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik met het pizzaliedquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:54 schreef JH87 het volgende:
Ik zat ooit nog hele dagen bij de radio met een cassetterecorder omdat ik zo graag 'Wow, we're going to Ibiza' op bandje wilde hebben.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:08 schreef maok het volgende:
En ik heb ook nog de cd megatop 50 '93, die had ik gewonnen, we hadden toen alleen geen cd speler dus ik kon hem pas luisteren toen de muziek al weer uit was![]()
[ afbeelding ]
Tracklisting:
1-01 Freddie Mercury Living On My Own (3:38)
1-02 Charles & Eddie Would I Lie To You? (4:38)
Westlife ...quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Westlife - I Have a Dream (4:05)
Die is van Abba
Nope:quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Pettigrewquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die heb ik als het goed is ook nog ergens op Greatest Hits 1992 vol.1
En niet te vergeten RIP aan zn familie...quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:24 schreef Jake.NL het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Pettigrew
Hij is niet meer onder ons, moge hij rusten in vrede.
Komt me wel vaag bekend voor, dat bericht. Nooit geweten wie nou Charles en wie Eddie was trouwens.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:24 schreef Jake.NL het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Pettigrew
Hij is niet meer onder ons, moge hij rusten in vrede.
Rose haar heerlijek eigengedraaide ballenquote:
Ik mis de groentequote:Op donderdag 5 maart 2009 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Rose haar heerlijek eigengedraaide ballengebakken aardappelschijfjes
en spekjes
vla met slagroom, poedersuiekr, tova, hagelslag en misschien een banaan als toetje
en ik heb al soepstengels vooraf gehad
en jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:56 schreef maok het volgende:
[..]
Ik mis de groente
Ikheb specifiek tegen Rose gezegd, vandaag geengroente voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rose heeft zlef boontjes
![]()
Die beurs is toch al eerder, of heb ik dat verkeerd gezien op die reklame borden?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:59 schreef Mark_Boelen het volgende:
12,14 en 15 maart is de wonen en co beurs in martiniplaza.
Op 15 maart worden de noordelijke baristakampioenschappen georganiseerd door Kaldi.
Ik ga met een aantal collegas hier aan deelnemen.
Nog mensen die op 15 maart aanwezig zijn op deze fantastische beurs?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ikheb specifiek tegen Rose gezegd, vandaag geengroente voor mijRose heeft zlef boontjes
Oké in m'n nieuwe toko. Ik heb alleen bijna geen geld meer, net als de vorige keer.quote:
Loempia's, kroketten, minisnacks en van die aardappeltorentjes. En een beetje groente erbij om het schuldgevoel tegen te gaan.quote:
Als je niet rookt en niet drinkt heb je ook minder vitamine C nodig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:06 schreef JH87 het volgende:
Loempia's, kroketten, minisnacks en van die aardappeltorentjes. En een beetje groente erbij om het schuldgevoel tegen te gaan.
ik heb werk nuquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:09 schreef Peterselieman het volgende:
Je ontbijt nog wel met frikandellen, Alex? Of is dat ook al verleden tijd?
nee, wij gaan straks de provincie zelfs verlaten..... Gelukkig is Groningen nog steeds dichtbij genoeg om regelmatig te komen..quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:15 schreef Jake.NL het volgende:
Oei en staat dat nieuwe huis in Groningen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |