In je dromen wellicht ja. Het rookverbod is een niets minder dan een ware verlichting voor de mens, passend in de categorie afschaffen van slavernij en marteling. Enkel barbaren verlangen terug naar die barre tijden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
Rookverbodhet wachten is tot het definitief van tafel wordt geveegd.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:53 schreef Terecht het volgende:
[..]
In je dromen wellicht ja. Het rookverbod is een niets minder dan een ware verlichting voor de mens, passend in de categorie afschaffen van slavernij en marteling. Enkel barbaren verlangen terug naar die barre tijden.
Teveel je usericoon nagedaan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:53 schreef Terecht het volgende:
[..]
In je dromen wellicht ja. Het rookverbod is een niets minder dan een ware verlichting voor de mens, passend in de categorie afschaffen van slavernij en marteling. Enkel barbaren verlangen terug naar die barre tijden.
Wat dus nog maar eens aantoont wat voor een barbaren die rokers toch zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik viel hier niet even van mn stoel van het lachen, excuus
Klopt, het liefst houd ik ook geen enkele rekening met de mensen om mij heen en rook ik mij helemaal suf op kantoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:04 schreef Terecht het volgende:
[..]
Wat dus nog maar eens aantoont wat voor een barbaren die rokers toch zijn.
Ik wil hem ook nog even toelichten: principieel ben ik tegen het rookverbod, ik ben van mening dat een horecagelegenheid en de bezoekers zelf oud en wijs genoeg zijn om te kunnen beslissen over het roken ja dan nee, dit is geen taak voor de overheid. Aan de andere kant, in mijn stamkroeg werd er kort na het ingaan van het rookverbod niet gerookt en daar was ik zeer mee in mijn nopjes. Tenminste geen verstopte neus meer de volgende dag en een huid die stinkt naar de rook (terwijl ik zelf geen peuken opsteek). Intussen is men het rookverbod aan de laars gaan lappen en staat de hele drinkzaal weer blauw van de rook (zoals in 90% van de haagse cafes volgens mij).quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:57 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig wijst buachaille aan als winnaar van de 'prijsvraag'....
Ben deels met je eens, maar waarom niet een deel rokende cafe's en ander deel cafe's niet-rokende cafe's in je omgeving! Creëer je gelijk een kroegtocht misschien, maar maak je ook nog wat vrienden in ander cafe!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:13 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik wil hem ook nog even toelichten: principieel ben ik tegen het rookverbod, ik ben van mening dat een horecagelegenheid en de bezoekers zelf oud en wijs genoeg zijn om te kunnen beslissen over het roken ja dan nee, dit is geen taak voor de overheid. Aan de andere kant, in mijn stamkroeg werd er kort na het ingaan van het rookverbod niet gerookt en daar was ik zeer mee in mijn nopjes. Tenminste geen verstopte neus meer de volgende dag en een huid die stinkt naar de rook (terwijl ik zelf geen peuken opsteek). Intussen is men het rookverbod aan de laars gaan lappen en staat de hele drinkzaal weer blauw van de rook (zoals in 90% van de haagse cafes volgens mij).
Daarvoor zijn er van die glazen hokjes gebouwd. Kan de ontwikkelde medemens aapjes kijken en hen met pis besmeurde nootjes voeren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:19 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Ben deels met je eens, maar waarom niet een deel rokende cafe's en ander deel cafe's niet-rokende cafe's in je omgeving! Creëer je gelijk een kroegtocht misschien, maar maak je ook nog wat vrienden in ander cafe!
Jij hebt vast vrienden...quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:21 schreef Terecht het volgende:
[..]
Daarvoor zijn er van die glazen hokjes gebouwd. Kan de ontwikkelde medemens aapjes kijken en hen met pis besmeurde nootjes voeren.
En fascisme is niet bar?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:53 schreef Terecht het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:21 schreef Terecht het volgende:
[..]
Daarvoor zijn er van die glazen hokjes gebouwd. Kan de ontwikkelde medemens aapjes kijken en hen met pis besmeurde nootjes voeren.
Non sequitur. Next!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En fascisme is niet bar?
SM is toch ook niet verboden?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:55 schreef Schanulleke het volgende:
Slavenhandel had ook niet verboden hoeven worden. Als mensen geen slaaf willen zijn dan kunnen ze daar toch gewoon voor kiezen?
Gezelligquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:26 schreef Terecht het volgende:
[..]
Allemaal heel ontwikkelde, gelijkgestemde, niet rokende mensen.
Als je sociaal leven toch imaginair is kun je gerust je fantasie volledig de vrije loop laten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:21 schreef Terecht het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |