abonnement Unibet Coolblue
pi_63759014
Nog maar eentje dan.

Vervolg van: Rookverbod #22 - Waar de boetes en gemoederen hoog oplopen

[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2008 16:53:33 (Vorige topic toegevoegd) ]
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_63759106
En iets zegt mij dat dit niet de laatste uit de serie zal zijn...
pi_63759285
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:27 schreef Casos het volgende:
De onmogelijkheden worden in sommige gevallen veroorzaakt door dit rookverbod. In sommige gevallen kan je ondernemen wat je wil, je doelgroep, rokende alchoholisten, kan je niet meer bedienen. Eén zwaluw maakt nog geen zomer en al zou er maar 1 kroeg door het rookverbod op de fles gaan, dan nog heeft die kroeg het recht om te klagen.
Natuurlijk kun je je doelgroep wel bedienen. Ze moeten alleen buiten of in een afgesloten rookruimte roken. Ik ontneem trouwens niemand het recht om te klagen, ik vind alleen dat sommige klagers zich eens moeten afvragen in hoeverre ze écht ondernemer zijn.
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Wie zegt trouwens dat het aan het omgaan met het rookverbod ligt? Ik denk dat zelfs de grootste pessimist niet had voorspeld dat geen enkele kroeg nog omzetstijging zou kennen na het rookverbod.
Er zijn te veel ondernemers die hun omzetdaling aan het rookverbod wijten (en deze ook nog eens overdreven groot voorstellen. Het verhaal dat ik aanhaalde, bewijst dat het anders kan. Ook die man had last van het rookverbod en zat er niet op te wachten.
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:32 schreef Weltschmerz het volgende:
En jij ontwijkt weer de discussiepunten.
Nee, als dat zo was, kwam ik niet eens meer in deze topics. Ik word hooguit een beetje moe van dezelfde cirkeltjes die voor- en tegenstanders aan het draaien zijn; feitelijk al maandenlang.
pi_63759468
Ik hoop dat de VWA lekker gericht die boetepotten gaat leegtrekken.
Ze gaan al gericht controleren bij zaken die al eens beboet zijn, en bij zaken die publiekelijk aangekondigd hebben het rookverbod te negeren.
Ben benieuwd wie de langste adem heeft.
pi_63759539
quote:
VWA deelt 29 boetes uit in Den Bosch

Den Bosch - De Voedsel en Warenautoriteit (VWA) heeft afgelopen week bij gerichte controles in Den Bosch 29 overtredingen geconstateerd. De VWA besloot tot de gerichte controles, nadat Bossche horecaondernemers hadden besloten de asbakken weer terug te zetten in hun café’s.

Ook andere steden in het land werden door VWA-controleurs bezocht. Zo werd in Groningen voor respectievelijk de vierde en vijfde keer het rookverbod overtreden. In een aantal cafés in Amersfoort, Amsterdam en Groningen was dit voor de derde maal het geval. In Den Haag, Scheveningen en Kijkduin werden de afgelopen week twintig overtredingen geconstateerd. In Groningen gingen 22 bedrijven op de bon, in Rotterdam overtraden 17 cafés de wet. Verder waren er onder andere acties in Vlissingen (4 maatregelen), Leeuwarden (11), Amsterdam (9), Purmerend (8), Haarlem (10), Urk (7), Maastricht (3) en Emmeloord (2).

Vanaf 1 oktober heeft de VWA 2385 bedrijven geïnspecteerd en nam ruim 685 maatregelen. De VWA en het Openbaar Ministerie hebben afgesproken dat proces-verbaal zal worden opgemaakt in die gevallen waarin horecaondernemers reeds tweemaal of vaker een bestuurlijke boete is aangezegd. Nadat de processen-verbaal zijn beoordeeld zullen de zaken zo spoedig mogelijk voor de economische politierechter worden gebracht. Daarbij kan een boete oplopen tot maximaal ¤ 18.500, al dan niet in combinatie met een voorwaardelijke stillegging.
Daar dus, in Den Bosch, die stoere straat met die stoere praat; daar zijn ze langsgeweest.
En in Groningen bij sommige café's voor de 4e of 5e keer: 300, 600, 1200, 2400. Dat wordt hard tegen hard.

Brin-bran-bron.
pi_63759554
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
Natuurlijk kun je je doelgroep wel bedienen. Ze moeten alleen buiten of in een afgesloten rookruimte roken.
Hoe wil je dan de doelgroep bedienen van mensen die aan de bar willen roken?
quote:
Er zijn te veel ondernemers die hun omzetdaling aan het rookverbod wijten (en deze ook nog eens overdreven groot voorstellen.
Dus jij weet beter dan zijzelf hoeveel ondernemers te maken hebben met grote omzetdaling en hoe groot die is?
quote:
Het verhaal dat ik aanhaalde, bewijst dat het anders kan. Ook die man had last van het rookverbod en zat er niet op te wachten.
Het bewijst niks anders dan dat hij in zijn omstandigheden met zijn publiek er geen last van heeft of zelfs garen bij spint.
quote:
Nee, als dat zo was, kwam ik niet eens meer in deze topics. Ik word hooguit een beetje moe van dezelfde cirkeltjes die voor- en tegenstanders aan het draaien zijn; feitelijk al maandenlang.
Er is één heel duidelijk patroon en dat is dat de rookvrijen zich verstoppen voor de vraag waarom ze niet een kroeg voorbij zouden kunnen lopen als daar gerookt mag worden en ze niet in de rook willen zitten.

Dan komen ze met "het is nou eenmaal de wet", dat is in cirkeltjes draaien inderdaad, dat heet namelijk een cirkelredenering.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_63759591
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:01 schreef mgerben het volgende:
Ik hoop dat de VWA lekker gericht die boetepotten gaat leegtrekken.
-Welk belang heb jij hierbij?

Ze gaan al gericht controleren bij zaken die al eens beboet zijn, en bij zaken die publiekelijk aangekondigd hebben het rookverbod te negeren.
-De schandpaal terug op het marktplein!

Ben benieuwd wie de langste adem heeft.
-Domme vraag in een dictatuur.
pi_63759636
Wat ook zo'n volstrekt debiel effect is van dat verbod is, zou ik in een kroeg werken en best wel mensen in het rookgebied willen serveren ben ik fout bezig.
En als er dan controle is is de baas de sjaak.
pi_63759648
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe wil je dan de doelgroep bedienen van mensen die aan de bar willen roken?
Hoe wil jij de doelgroep bedienen van volwassen mannen die graag seks willen met kinderen van 10 jaar?

(Met andere woorden: roken aan de bar mag niet, dus je vraag is een non-issue)
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Dus jij weet beter dan zijzelf hoeveel ondernemers te maken hebben met grote omzetdaling en hoe groot die is?
De CBS-gegevens uit het vorige topic zijn heel duidelijk. Slechts 1,8 procent omzetdaling, nota bene in een tijd waarin het economisch slecht gaat.
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Er is één heel duidelijk patroon en dat is dat de rookvrijen zich verstoppen voor de vraag waarom ze niet een kroeg voorbij zouden kunnen lopen als daar gerookt mag worden en ze niet in de rook willen zitten.
Daar is in de vorige 22 topics echt al TIG keer over gepraat. Ga dat maar fijn terugzoeken en kom dan hier maar met je reactie.
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Dan komen ze met "het is nou eenmaal de wet", dat is in cirkeltjes draaien inderdaad, dat heet namelijk een cirkelredenering.
Klopt - en ik onderken zelf ook dat we voortdurend in cirkels aan het redeneren zijn. Maar de vraag die jij hierboven stelt, is van precies dezelfde orde. Je blijft er namelijk in volharden dat roken in de kroeg normaal is, moet mogen en dat we rekening moeten houden met rokers in de kroeg. Zolang je dat patroon van denken niet doorbreekt, zal deze topicserie in geen 100 jaar constructief worden.
pi_63759934
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:08 schreef Bommenlegger het volgende:
Ik hoop dat de VWA lekker gericht die boetepotten gaat leegtrekken.
-Welk belang heb jij hierbij?
quote:
Ze gaan al gericht controleren bij zaken die al eens beboet zijn, en bij zaken die publiekelijk aangekondigd hebben het rookverbod te negeren.
-De schandpaal terug op het marktplein!
Ik had niet verwacht dat er zoveel verzet zou zijn en ik ben benieuwd of het roken in café's wordt uitgebannen, of dat de VWA opgeeft en het uiteindelijk gedoogd wordt.

Het gaat om zaken die in de krant aankondigen dat zij doelbewust het rookverbod negeren.
Ik vraag mij dus af of de VWA dat ook leest.
Inderdaad, die lezen dat ook.
quote:
Ben benieuwd wie de langste adem heeft.
-Domme vraag in een dictatuur.
Democratie? Of is het geen democratie als jouw mening verliest van de meerderheid?
pi_63760110
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:23 schreef mgerben het volgende:

[..]


[..]

Ik had niet verwacht dat er zoveel verzet zou zijn en ik ben benieuwd of het roken in café's wordt uitgebannen, of dat de VWA opgeeft en het uiteindelijk gedoogd wordt.

Het gaat om zaken die in de krant aankondigen dat zij doelbewust het rookverbod negeren.
Ik vraag mij dus af of de VWA dat ook leest.
Inderdaad, die lezen dat ook.
[..]

Democratie? Of is het geen democratie als jouw mening verliest van de meerderheid?

- Omdat jij niet verwacht dat er zo veel verzet zou zijn, is dat jouw redenatie...aha.

- Je bent onbekend in hoe de media werkt?

- Als het de meerderheid van de ondervraagden ook degene zijn die regelmatig een kroeg bezoeken
zou ik het gelijk met je eens zijn, maar helaas is dat niet het geval.
pi_63760363
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe wil jij de doelgroep bedienen van volwassen mannen die graag seks willen met kinderen van 10 jaar?
Niet, kinderen moeten namelijk beschermd worden omdat het kinderen zijn. Volwassenen kunnen zelf beslissen wat goed voor hen is en moeten niet als kinderen behandeld worden.
quote:
(Met andere woorden: roken aan de bar mag niet, dus je vraag is een non-issue)
Ik dacht dat de wet hier een issue was, maar je komt dus weer aan met je achterlijke cirkelredenering.
quote:
De CBS-gegevens uit het vorige topic zijn heel duidelijk. Slechts 1,8 procent omzetdaling, nota bene in een tijd waarin het economisch slecht gaat.
Ben je er al achter wel deel van de campings is, welk deel van de kantines, welk deel van de hotels, welk deel van de restaurants, welk deel van de grote kroegen en welk deel van de kleine kroegen? Zo niet, dan zegt het niks over het probleem van het deel dat zegt een probleem te hebben.
quote:
Daar is in de vorige 22 topics echt al TIG keer over gepraat. Ga dat maar fijn terugzoeken en kom dan hier maar met je reactie.
Nee, er is omheen gedraaid, ontweken en schuilgehouden. Wat je nu ook weer doet. Wel grappig dat je met een cirkelredenering reageert op mijn post over cirkelredeneringen en met erom heen draaien op dezelfde post waar ik het over erom heen draaien heb.
quote:
Klopt - en ik onderken zelf ook dat we voortdurend in cirkels aan het redeneren zijn. Maar de vraag die jij hierboven stelt, is van precies dezelfde orde. Je blijft er namelijk in volharden dat roken in de kroeg normaal is, moet mogen en dat we rekening moeten houden met rokers in de kroeg.
Nee hoor. Het interesseert me niet of het normaal is en ik ben al helemaal niet zo arrogant om te denken dat ik kan bepalen wat normaal is en abnormaal, laat staan dat ik dan abnormaliteit zou willen verbieden. Ik vind de McDonalds niet normaal, maar dat vind ik totaal irrelevant voor de vraag of het verboden zou moeten worden.
quote:
Zolang je dat patroon van denken niet doorbreekt, zal deze topicserie in geen 100 jaar constructief worden.
Ik ben een voorstander van een rookverbod in alle tenten die subsidie uit publieke gelden genieten, dus ook poppodia. Ik ben een voorstander van actief overheidsoptreden om de historisch gegroeide vanzelfsprekendheid van het roken in de horeca een tegenimpuls te geven, ik ben een voorstander van een overheid die ervoor zorgt dat degene die niet wil meeroken niet mee hoeft te roken en ik ben een voorstander van de bescherming van de werknemer tegen de economisch sterkere partij.

Hoe constructief wil je het hebben? Ik ben alleen tegenstander van mensen die hun eigen manier van leven willen opdringen aan anderen omdat ze toevallig die macht hebben. Of dat nou dominees, islamitische homofoben, fascisten, communisten, gezondheidsfreaks of financieel of anderzins belanghebbenden zijn, of een combinatie daarvan, het is de vijand die bestreden moet worden. Met woorden, met juridische middelen, met burgerlijke ongehoorzaamheid maar ik wil geweld ook zeker niet bij voorbaat uitsluiten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_63760687
@ Gia
quote:
Als jij met een open borstkas op een operatietafel ligt, piep je wel anders.
Hypochonder???

Ik ben sinds 10 jaar hartpatient, heb nu een kunsthartklep en een hartfunctie over van 80 %. En ja, dat heb ik te danken aan 23 jaar roken. Niet terug te draaien, is ook niet te verbeteren. Maar ik ben wel al 10 jaar van het roken af en krijg het ook erg benauwd als ik tussen veel rokers sta.

Maar goed, dan ben je dus een hypochonder die rokers geen millimeter gunt.
Aan hetgeen dat Weltschmerz heeft gezegd hoef ik eigenlijk niets toe te voegen. Ter herinnering:
quote:
Vind je het nou niet ongelooflijk arrogant, zelfgeobseerd egoistisch en egocentrisch om je eigen persoonlijke ontwikkeling bepalend voor iedereen te verklaren?

Dat doen die beleidsmakers ook. Het gros daarvan is boven de dertig, keurig gezinnetje met kinderen, drinkt nauwelijks meer en gestopt met roken en in sociale kringen waar roken de grote uitzondering is. Niks mis mee, maar als je die persoonlijk ontwikkeling voor een maatschappelijke ontwikkeling aan gaat zien en gaat opleggen aan iedereen dan ben je misselijkmakend egocentrisch op autistisch niveau.
Jij bent weer een typisch gevalletje ex-roker die wil dat de hele wereld stopt omdat jij het roken niet langer kan verdragen. Ik vind het heel rot voor je, maar toen je begon met roken wist je ook dat het ongezond is. En nu een soort kruistocht voeren tegen het roken....
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_63760742
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:32 schreef Bommenlegger het volgende:
Als het de meerderheid van de ondervraagden ook degene zijn die regelmatig een kroeg bezoeken
zou ik het gelijk met je eens zijn, maar helaas is dat niet het geval.
Ah, dus in jouw democratie mogen mensen zélf bepalen wat ze willen.
Er wordt gestemd door de mensen die het dichtst bij het onderwerp staan, zeg maar.

Dus volgens deze redenatie mogen werkgevers samen stemmen over ontslagrecht, minimumloon en doorbetaling bij ziekte. Lekker makkelijk stemmen, want ze zijn het allemaal met elkaar eens.

En dan laat je ouders stemmen over de hoogte van de kinderbijslag, en ouderen over de hoogte van de AOW, en je laat fietsers stemmen over wel of niet door rood licht rijden... ik snap hem.
Scholieren mogen stemmen over de beoordeling en weging van hun examens...

Prima plan!
Wie het dichtst bij een onderwerp staat mag erover stemmen!
Weg met de dictatuur!

[ Bericht 7% gewijzigd door mgerben op 04-12-2008 18:04:51 ]
pi_63760901
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:59 schreef mgerben het volgende:

[..]

Ah, dus in jouw democratie mogen mensen zélf bepalen wat ze willen.
Er wordt gestemd door de mensen die het dichtst bij het onderwerp staan, zeg maar.
-Vraag een slager om brood te bakken.(zelfde domme vergelijking)

Dus volgens deze redenatie mogen werkgevers samen stemmen over ontslagrecht, minimumloon en doorbetaling bij ziekte. Lekker makkelijk stemmen, want ze zijn het allemaal met elkaar eens.
-Zie boven

En dan laat je ouders stemmen over de hoogte van de kinderbijslag, en ouderen over de hoogte van de AOW, en je laat fietsers stemmen over wel of niet door rood licht rijden... ik snap hem.
Scholieren mogen stemmen over de beoordeling en weging van hun examens...
-Ik verval in herhalingen: zie boven

Prima plan!
-Past uiteraard in je betoog deze opmerking

Alleen wie iedereen die het dichtst bij een onderwerp staat mag erover stemmen!
Weg met de dictatuur!
-Jouw woorden en visie.

En ik maar denken dat dit topic over het rookverbod ging.
pi_63761078
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:59 schreef mgerben het volgende:

[..]

Ah, dus in jouw democratie mogen mensen zélf bepalen wat ze willen.
Er wordt gestemd door de mensen die het dichtst bij het onderwerp staan, zeg maar.
Waarom zou overal over gestemd moeten worden? We gaan toch ook niet stemmen over de menu's bij de McDonalds? Of langs democratische procedures beleid maken? Ik vind de Big Mac vies, dus als ik in de kamer zit en 75 andere kamerleden vinden de Big Mac ook vies dan gaan we een wet maken dat de Big Mac van het menu moet?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 4 december 2008 @ 18:17:36 #17
3542 Gia
User under construction
pi_63761114
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Vind je het nou niet ongelooflijk arrogant, zelfgeobseerd egoistisch en egocentrisch om je eigen persoonlijke ontwikkeling bepalend voor iedereen te verklaren?

Dat doen die beleidsmakers ook. Het gros daarvan is boven de dertig, keurig gezinnetje met kinderen, drinkt nauwelijks meer en gestopt met roken en in sociale kringen waar roken de grote uitzondering is. Niks mis mee, maar als je die persoonlijk ontwikkeling voor een maatschappelijke ontwikkeling aan gaat zien en gaat opleggen aan iedereen dan ben je misselijkmakend egocentrisch op autistisch niveau.

Dat is in wezen niet anders dan een despotisme uit ver vervlogen tijden. Toen had je ook vorsten die bekeerd raakten tot het een of andere geloof en dat dan maar aan al hun onderdanen verplichtten.
Goh, dat zal zeker wel opluchten, al dat schelden.

Kijk, dat is het verschil tussen rokers en niet-rokers. Wij zijn niet zo gestressed dat we moeten gaan schelden om ons gelijk te halen.

Maar misschien snap je wel waarom ik pro rookverbod ben en blijf en met mij heel veel andere hartpatienten.
  donderdag 4 december 2008 @ 18:21:16 #18
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_63761205
Een nieuw topic!

Waar Gia uitlegt dat ze gedwongen moest afkicken en nu haar frustraties botviert op de maatschappij. Anti-rokers zijn zo koddig
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 4 december 2008 @ 18:21:33 #19
3542 Gia
User under construction
pi_63761216
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:55 schreef KoosVogels het volgende:

Jij bent weer een typisch gevalletje ex-roker die wil dat de hele wereld stopt omdat jij het roken niet langer kan verdragen.
Nee hoor, ik heb het liefst dat vooral jij flink doorrookt, liefst samen met Weltschmertz. En veel plezier ermee.
Alleen wel op plaatsen waar het mag.
quote:
Ik vind het heel rot voor je, maar toen je begon met roken wist je ook dat het ongezond is. En nu een soort kruistocht voeren tegen het roken....
Ik voer geen kruistocht, ik ben het gewoon eens met een door onze regering opgelegd verbod. Er is mij niet vooraf gevraagd hoe ik daarover dacht en ik heb daar geen invloed op gehad. Dat heb ik nog steeds niet.

Er zijn grotere organisaties die daar wel invloed op hebben, o.a. Hartpatienten Nederland, het Astmafonds, en meer van dat soort organisaties. En tja, daar wordt gelukkig wel naar geluisterd door onze democratisch gekozen regering.
  donderdag 4 december 2008 @ 18:22:40 #20
3542 Gia
User under construction
pi_63761235
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een nieuw topic!

Waar Gia uitlegt dat ze gedwongen moest afkicken en nu haar frustraties botviert op de maatschappij. Anti-rokers zijn zo koddig
Helpt dit tegen de stress? Ga vooral door, hoor, ik heb er geen last van. Dit itt roken in een kroeg.
  donderdag 4 december 2008 @ 18:23:31 #21
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_63761260
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Waarom zou overal over gestemd moeten worden? We gaan toch ook niet stemmen over de menu's bij de McDonalds? Of langs democratische procedures beleid maken? Ik vind de Big Mac vies, dus als ik in de kamer zit en 75 andere kamerleden vinden de Big Mac ook vies dan gaan we een wet maken dat de Big Mac van het menu moet?
McDonalds verbieden!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_63761338
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb het liefst dat vooral jij flink doorrookt, liefst samen met Weltschmertz. En veel plezier ermee.
Alleen wel op plaatsen waar het mag.
[..]

Ik voer geen kruistocht, ik ben het gewoon eens met een door onze regering opgelegd verbod. Er is mij niet vooraf gevraagd hoe ik daarover dacht en ik heb daar geen invloed op gehad. Dat heb ik nog steeds niet.

Er zijn grotere organisaties die daar wel invloed op hebben, o.a. Hartpatienten Nederland, het Astmafonds, en meer van dat soort organisaties. En tja, daar wordt gelukkig wel naar geluisterd door onze democratisch gekozen regering.
Die nemen jou het werk uit handen.

Delegeren is een geweldige uitkomst
  donderdag 4 december 2008 @ 18:28:04 #23
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_63761357
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:01 schreef mgerben het volgende:
Ik hoop dat de VWA lekker gericht die boetepotten gaat leegtrekken.
Ze gaan al gericht controleren bij zaken die al eens beboet zijn, en bij zaken die publiekelijk aangekondigd hebben het rookverbod te negeren.
Ben benieuwd wie de langste adem heeft.
De rokende klant.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 4 december 2008 @ 18:29:35 #24
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_63761392
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:22 schreef Gia het volgende:

[..]

Helpt dit tegen de stress? Ga vooral door, hoor, ik heb er geen last van. Dit itt roken in een kroeg.
Dan zit je in de verkeerde kroeg.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_63761451
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Goh, dat zal zeker wel opluchten, al dat schelden.

Kijk, dat is het verschil tussen rokers en niet-rokers. Wij zijn niet zo gestressed dat we moeten gaan schelden om ons gelijk te halen.

Maar misschien snap je wel waarom ik pro rookverbod ben en blijf en met mij heel veel andere hartpatienten.
Mooie woorden van een ex-roker. Het spijt me, maar ik kan je nog maar weinig serieus nemen na je openbaring. Afkicken omdat het moet van de dokter, dat snap ik best. Ook snap ik nu gelijk waar jouw stress vandaan komt. Je zal het er wel zwaar mee hebben.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')