abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 28 november 2008 @ 07:09:12 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63585602
Game on...

vorig deel: Rookverbod #21 - Waar cijfers niet stroken met uitlatingen
quote:
KHO ROEPT MINISTER KLINK OP ZATERDAG A.S. AANWEZIG TE ZIJN BIJ DE HORECAMANIFESTATIE OP HET MALIEVELD IN DEN HAAG

De stichting Red de Kleine Horecaondernemer (KHO) roept de minister op zaterdag a.s. aanwezig te zijn bij de horecamanifestatie in Den Haag. Ton Wurtz van de stichting KHO, “tijdens het algemeen overleg over het rookverbod in de horeca, vandaag in de Tweede kamer, heeft de minister gemeld knelpunten te willen monitoren die naar aanleiding van het rookverbod in de horeca zijn ontstaan. Laat de minister dan zaterdag op het Malieveld aanwezig zijn, dan kan hij ter plekke zijn knelpuntennota samenstellen”. “Tijdens de manifestatie zijn duizenden horecaondernemers aanwezig die de minister kunnen vertellen met welke grote problemen zij door het rookverbod worden geconfronteerd. Hoe kan de minister van knelpunten spreken terwijl vele ondernemers door het rookverbod dreigen failliet te gaan. Hoogtijd voor de minister persoonlijk te komen luisteren naar alle problemen die zijn wetgeving heeft veroorzaakt. De minister blijft zijn wetgeving verdedigen, moet echter steeds harder schreeuwen om handhaving daarvan, terwijl de maatschappij allang laat zien dat zijn wetgeving niet werkt. Dus minister, wij verwachten u zaterdag a.s. op het Malieveld”, aldus Wurtz. Tijdens de landelijke manifestatie tegen bar slecht rookbeleid zal de stichting KHO de politiek oproepen een uitzondering op het rookverbod voor de kleine horecaondernemer te maken. De stichting wil bevorderen dat aan kleine horecazaken, indien men dat wenst, een ontheffing van het rookverbod wordt verleend.
Indien men dat wenst... altijd leuk die zgn vrijblijvendheid, als je weet dat vrijwel alle kroegen die er zijn liever niet rookvrij willen zijn...

De laatste prognose die ik hoorde was 5000 man opkomst

[ Bericht 1% gewijzigd door MikeyMo op 28-11-2008 07:15:13 ]
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_63585609
Maak nou maar meer filmpjes van de moeder van qwea, doe je beter aan.
pi_63585670
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 07:10 schreef fransbreda het volgende:
Maak nou maar meer filmpjes van de moeder van qwea, doe je beter aan.
!
  vrijdag 28 november 2008 @ 07:26:12 #4
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63585697
quote:
Dwangsom nalatig optreden zuipketen blijft uit

De rechtbank heeft het verzoek tot een dwangsom van 500 euro per dag voor de Gemeente Putten wegens nalatig optreden ten aanzien van de zuipketen vooralsnog niet in behandeling genomen. Begin november daagde Stichting BEM het college van Burgemeester en Wethouders (B&W) van de gemeente.

De Stichting Bevordering Eerlijke Mededinging (BEM) zet zich namens de horeca in voor een verbod op zuipketen. Na twee jaar van onbeantwoorde verzoeken aan het adres van Gemeente Putten besloot BEM de rechtbank te vragen de gemeente een dwangsom op te leggen. Omdat B&W van Putten de toezegging deed om in januari over de zuipketen een besluit te nemen, heeft de rechtbank zich nog niet over de zaak gebogen.

Volgens de persvoorlichter van de gemeente is echter nog helemaal niets duidelijk over een dergelijk besluit: "De gemeente is nog zeer druk om een inventarisatie te maken van de keten en het is op dit moment nog veel te vroeg om hier concreet beslissingen over te nemen."

BEM woordvoerder A. Hogervorst is erg geïrriteerd over deze gang van zaken. "Deze gemeente is al zo lang bezig met aanpappen en nathouden. Op dit moment wil men weer niets doen omdat men bang is voor problemen rondom de jaarwisseling. Zo is er altijd iets."

Economisch delict

De stichting heeft in haar strijd nu de hoop gevestigd op de hantering van het economisch delict van minister Klink. "Er was in zuipketen altijd al sprake van een economisch delict, maar nu minister Klink roken in de horeca ook als economisch delict heeft aangemerkt, plegen de keethouders twee delicten. Dit lijkt ons een goede aanleiding voor de minister om wat aan de keten te gaan doen", aldus Hogervorst tegen HierMagHetWel.

De zuipketen zijn volgens BEM een duidelijk voorbeeld van oneerlijke concurrentie, de omzet in de horeca loopt hierdoor ontzettend terug, vooral sinds de invoering van het rookverbod. Het aantal zuipketen in Nederland is in een paar jaar tijd verdubbeld tot 3500. De illegale alcoholomzet per jaar bedraagt volgens de stichting 80 miljoen euro.
Interessant gegeven. Is een zuipkeet nou eigenlijk verboden?

zie ook deze reactie op dit artikel
quote:
Een zuipkeet is toch gewoon een vriendenclubje dat geen behoefte meer heeft aan een cafe nu daar niet meer gerookt mag worden?
Voor zover ik weet is het niet verboden met een paar vrienden een drankje te drinken. Maar nog even en er komt een alcoholverbod buiten de horeca, zpdat je je drankje alleen nog maar zonder sigaretje kan drinken. De roverheid is er gek genoeg voor, dat hebben ze al vaak genoeg bewezen.
Als ik deze foto mag geloven is een zuipkeet niets meer dan een (in dit geval) verrijkte stacaravan; verrijkt metkratten bier



Dan zou je op basis hiervan ook op elke camping wel alles gaan bestempelen als een zuipkeet
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 28 november 2008 @ 07:50:30 #5
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_63585826
Benieuwd of er nog mooie reportages komen over die verzuurde, gefrustreerde horecaondernemers op die manifestatie zaterdag.

Mooi voorbeeld werd er trouwens genoemd over de eigenaar van Nero in Bergen, zo los je zoiets op. Veel (kleine) kroegen hebben een ruimte erboven leeg staan, dat niet meer 'ondernemers' deze kans zagen liggen...
Life is what you make it.
pi_63586138
Ik heb zo mijn vraagtekens bij dat rookverbod. Iedereen heeft recht op een rookvrije werkplek, daar kan ik best nog wel inkomen, maar dat wil nog niet zeggen dat iemand met een eenmanszaak van dat recht gebruik hoeft te maken.
Never underestimate a Horse - He can't think but is better in acting than Meryl Streep
  † In Memoriam † vrijdag 28 november 2008 @ 08:29:30 #7
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_63586213
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 07:50 schreef Schanulleke het volgende:
Mooi voorbeeld werd er trouwens genoemd over de eigenaar van Nero in Bergen, zo los je zoiets op. Veel (kleine) kroegen hebben een ruimte erboven leeg staan, dat niet meer 'ondernemers' deze kans zagen liggen...
Die ruimte daarboven is bijna altijd bestempeld als woonruimte. Daar mag je niet zomaar een rookhok maken.
Carpe Libertatem
  vrijdag 28 november 2008 @ 08:44:36 #8
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63586389
quote:
Protest voor asbakken

De Voedsel en Warenautoriteit en het Openbaar Ministerie stelden gisteren de boete voor ondernemers die roken in hun zaak toestaan, vast op maximaal 18.500 euro. Ondernemers die het rookverbod negeren kunnen vanaf nu door de politierechter die boete opgelegd
krijgen. “Dit is een kwestie van stompzinnig met je geld omgaan”, is de reactie van Ton
Wurtz van Stichting Red de Kleine Horeca-ondernemer. “Ze maken tienduizend mensen, ondernemers en toeleveranciers, werkloos. Die gaan ze vervolgens voor een paar honderdduizend euro weer aan het werk helpen.” Eerder deze maand werd al bekend dat de overtreding gezien zou worden als een economisch delict; daarvoor kunnen hogere boetes opgelegd worden. “Ja ze willen de horeca-ondernemers
angst aanjagen”, fulmineert Wurtz, “ze willen dit beleid kostte wat kost doorvoeren.” Om hun onvrede te uiten en om te laten zien dat er geen draagvlak is voor het rookverbod in de horeca heeft Red de Kleine Horeca-ondernemer een demonstratie georganiseerd. Al meer dan vijfduizend boze horecaondernemers en hun klanten hebben aangekondigd morgen op het Malieveld in Den Haag te verschijnen. Ook verschillende politici maken hun opwachting. Eén van hen is Fleur Agema van de Partij voor de Vrijheid (PVV): “Volgens mij kunnen ze beter achter zware criminelen aan gaan dan te jagen op horeca-ondernemers. Wij zijn tegen het rookverbod, het is een koude en harde maatregel van minister Klink. Het argument dat de gezondheid in gevaar komt is onzin, want de laatste jaren zat het vrijwillige rookverbod al enorm in de lift, steeds meer zaken kregen rookvrije ruimten of waren helemaal rookvrij.”

“De slogan ‘we komen er samen wel uit’ kan wat mij betreft gewoon weer ingevoerdworden.”
Fleur Agema, PVV


Bron: Metro
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 28 november 2008 @ 09:07:39 #9
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_63586781
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 02:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ach ja...
[..]

Bron: http://www.nd.nl/artikele(...)uw-relatief-ongezond

Om nog maar eens aan te geven hoe slecht en schadelijk roken is. Kijk dit is dus waarom Klink het roken wil ontmoedigen.
Klink moet een land besturen, geen mensen..
quote:
De leeftijd die Nederlandse vrouwen bereiken is 82 jaar en ligt daarmee wat boven het gemiddelde van de 27 EU-landen. [...] Toch behoort Nederland nog tot de EU-landen met het hoogste percentage rokende vrouwen.
Roken is gezond
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 28 november 2008 @ 09:12:41 #10
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_63586879
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 07:50 schreef Schanulleke het volgende:
Veel (kleine) kroegen hebben een ruimte erboven leeg staan
Bron? Bewijs?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_63587274
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 08:44 schreef MikeyMo het volgende:

[..]


Moet nog maar zien wat die zogenoemde principes waard zijn gezien de weersvoorspelling..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 28 november 2008 @ 09:34:43 #12
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_63587407
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 07:26 schreef MikeyMo het volgende:


Als ik deze foto mag geloven is een zuipkeet niets meer dan een (in dit geval) verrijkte stacaravan; verrijkt metkratten bier

[ afbeelding ]

Dan zou je op basis hiervan ook op elke camping wel alles gaan bestempelen als een zuipkeet
Illegale horeca! Waar is de ME!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_63587445
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 07:50 schreef Schanulleke het volgende:

Mooi voorbeeld werd er trouwens genoemd over de eigenaar van Nero in Bergen, zo los je zoiets op. Veel (kleine) kroegen hebben een ruimte erboven leeg staan, dat niet meer 'ondernemers' deze kans zagen liggen...
quote:
bergen -
Grand-café Nero heeft vanaf vrijdag een afgesloten rookruimte voor haar klanten. De eerste etage van het bekende Bergense café aan de Breelaan is verbouwd tot een rookclub.,,De bezoekers kunnen er probleemloos genieten van een hapje, een drankje en een sigaartje'', zo geeft eigenaar Nico Leeuwenkamp aan.

Leeuwenkamp verduidelijkt zijn het concept. ,,De rookclub is een afgesloten ruimte met mooie fauteuils. Via de intercom kunnen bezoekers een hapje of een glaasje champagne bestellen. Met een lift worden de spullen naar de eerste etage gebracht. De klanten moeten het dienblad zelf uit de lift pakken.''
Het personeel van Nero hoeft de gesloten ruimte daardoor niet in, waardoor Leeuwenkamp het rookverbod in horecagelegenheden op listige wijze omzeilt. ,,In deze tijd, waarin types als minister Klink het voor zeggen hebben, moet je creatief zijn. Bij Nero zijn 35 mensen in dienst en die wil ook graag behouden. Dan moet ik de klanten wel aan me binden. Er zijn zat kroegen waar ze de asbakken op tafel zetten, maar daar doe ik niet aan mee.''
Bron: http://www.noordhollandsd(...)sigaartje_opgestoken

35 mensen in dienst. Dit lijkt me niet een kleine kroeg.

Maar wat mij betreft is de belangrijkste opmerking: ,,In deze tijd, waarin types als minister Klink het voor zeggen hebben, moet je creatief zijn"

"Creatief zijn" - DAT is de juiste positieve instelling!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_63587478
Hier heb je die hokken ook maar de gemeente past wel op om er teveel aan te doen sowieso zijn de jongeren van de straat. maar je krijgt ook een hoop ellende als je het verbiedt zeker als het van de horeca uitgaat er is er zo een boycot de horeca hyves opgericht. Plus dat de meeste van die hokken bij tuinbouw bedrijven staan. Er zijn nog zat opties om die regelgeving te omzeilen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 28 november 2008 @ 10:01:36 #15
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63588012
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 09:36 schreef Montagui het volgende:

[..]

Bron: http://www.noordhollandsd(...)sigaartje_opgestoken

35 mensen in dienst. Dit lijkt me niet een kleine kroeg.

Maar wat mij betreft is de belangrijkste opmerking: ,,In deze tijd, waarin types als minister Klink het voor zeggen hebben, moet je creatief zijn"

"Creatief zijn" - DAT is de juiste positieve instelling!
ja klopt. Dat is ook al vanaf het begin geroepen. Treintjes die bier brengen, zelfbedieningscafe's etc etc.
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_63588121
Om in te haken op de keetdiscussie. Dit verhaal heb ik afgelopen zaterdag geschreven over de keetproblematiek in Putten
quote:
'Drinkketen vallen ook onder norm Klink'

PUTTEN - "Alle keten in Putten dienen alcohol- en rookvrij te worden gemaakt", vindt Arjan Hogervorst, directeur van stichting Bureau Eerlijke Mededinging (BEM). "Want ook dat is een vorm van oneerlijke concurrentie." Minister Ab Klink van Volksgezondheid liet afgelopen dinsdag weten harder te zullen optreden tegen kroegen die zich niet houden aan het rookverbod.

Schending van de regel wordt nu beschouwd als een economisch delict, omdat er sprake is van oneerlijke concurrentie, aldus de minister.

Stichting BEM handelt namens een aantal Puttense horecaondernemers. Het Puttense gemeentebestuur werd in de zomer van 2007 door de Raad van State gedwongen een nieuw besluit te nemen over de keten in het dorp. De eis van de ondernemers was dat de zuiphokken ofwel in hun geheel worden verwijderd, dan wel alcoholvrij worden gemaakt. Wegens nalatig optreden heeft BEM de rechtbank Zutphen nu verzocht een dwangsom op te leggen aan de gemeente Putten.

Na de uitspraak van minister Klink ten aanzien van het rookverbod heeft BEM een nieuwe stok om mee te slaan. "Er is in de keten sprake van oneerlijke concurrentie, oftewel een economisch delict", zegt Hogervorst. "Omdat er wordt gerookt èn alcohol wordt geschonken." Volgens hem hoeven de keten niet per se te verdwijnen. "Tenminste, niet als de sigaretten en de drank worden verboden."

Na de uitspraak van de Raad vanState heeft de gemeente Putten niets gedaan om de keten aan te pakken. "Het college blijft besluitvorming uitstellen." Hogervorst is echter niet ontmoedigd. "We gaan er alles aan doen dit probleem te tackelen en we blijven procederen tot de gemeente een besluit neemt."

Putten moet volgens Hogervorst een voorbode worden voor de rest van het land. "Dit is een proefballon. Als we het keetprobleem in Putten succesvol weten aan te pakken, dan is de rest van het land aan de beurt. Deze zaak moet een voorbeeld worden voor de rest."

Hogervorst spreekt van oneerlijke concurrentie. Toch wordt zijn visie niet door alle Puttense horecaondernemers gedeeld. "Ik heb geen enkel probleem met de keten", zegt Richard van de Langemheen, eigenaar van café De Dikke Deur. "Deze groep is verantwoordelijk voor een groot deel van mijn omzet. Op zaterdagavond gaan ze eerst in hun keet drinken. Vervolgens trekken ze in groten getale naar mijn kroeg. Dus wat mij betreft mogen deze zuipketen gewoon blijven."

De stichting BEM heeft de rechtbank Zutphen verzocht de gemeente Putten een last onder dwangsom van 500 euro per dag op te leggen. Tot een besluit wordt genomen over de keten. In januari doet de rechtbank een uitspraak.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † vrijdag 28 november 2008 @ 10:08:06 #17
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_63588151
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:01 schreef MikeyMo het volgende:
ja klopt. Dat is ook al vanaf het begin geroepen. Treintjes die bier brengen, zelfbedieningscafe's etc etc.
Dat mag wel van jou?
Carpe Libertatem
  vrijdag 28 november 2008 @ 10:10:59 #18
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_63588217
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:06 schreef KoosVogels het volgende:
Om in te haken op de keetdiscussie. Dit verhaal heb ik afgelopen zaterdag geschreven over de keetproblematiek in Putten
[..]
Wanneer gaan ze verjaardagen aanpakken? Meer dan 3 mensen die in een huiskamer zitten te roken en te drinken is natuurlijk een economisch delict.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  † In Memoriam † vrijdag 28 november 2008 @ 10:12:29 #19
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_63588250
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wanneer gaan ze verjaardagen aanpakken? Meer dan 3 mensen die in een huiskamer zitten te roken en te drinken is natuurlijk een economisch delict.
Of op z'n minst een illegale zuipkeet.
Carpe Libertatem
pi_63588306
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wanneer gaan ze verjaardagen aanpakken? Meer dan 3 mensen die in een huiskamer zitten te roken en te drinken is natuurlijk een economisch delict.
Zijn precies mijn gedachten. Men slaat een beetje door hier in Nederland....
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 28 november 2008 @ 10:46:22 #21
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63589076
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:08 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dat mag wel van jou?
dat is volgens de spelregels; dat mag van de wet, dus ja dan mag dat... Bovendien kun je, afgezien van het zelfbedieningscafe, een rookvrije ruimte betrekken in zulke kroegen. Daar gaat het uiteindelijk allemaal om. Dat je rookvrij kunt uitgaan omdat de werkplek rookvrij dient te zijn
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 28 november 2008 @ 10:48:03 #22
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63589128
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zijn precies mijn gedachten. Men slaat een beetje door hier in Nederland....
Mee eens... Moeten er straks mensen bij supermarkten gaan staan om iedereen die een sixpack of een krat bier koopt te volgen om te kijken of ze niet dat in groepsverband opdrinken?
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 28 november 2008 @ 10:49:24 #23
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63589172
quote:
Werknemers en bezoekers cafés klagen over roken

Ongeveer tweeduizend werknemers en bezoekers van horecagelegenheden hebben zich sinds afgelopen woensdag gemeld bij het steunpunt van Clean Air Nederland (CAN), waar zij een klacht of reactie kwijt kunnen over het rookverbod en het wel of niet naleven ervan door cafés.

Voorzitter Willem van den Oetelaar van CAN is verrast door het grote aantal reacties. "Het gaat niet alleen om roken in kleine cafés. Een bezoeker had in een lunchroom ook al asbakken zien staan". De meeste reacties komen van bezoekers.

CAN wil met het steunpunt de niet-rokers een stem geven. De reacties worden niet aan de controleurs van de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA) doorgegeven. Een 'kliklijn' is volgens Van den Oetelaar niet nodig, omdat de VWA altijd op een klacht reageert en de anonimiteit van de klager waarborgt.
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_63589347
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wanneer gaan ze verjaardagen aanpakken? Meer dan 3 mensen die in een huiskamer zitten te roken en te drinken is natuurlijk een economisch delict.
Juist ME erop af en 18000 euro boete, dat zal ze leren.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_63589542
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:48 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Mee eens... Moeten er straks mensen bij supermarkten gaan staan om iedereen die een sixpack of een krat bier koopt te volgen om te kijken of ze niet dat in groepsverband opdrinken?
Goed plan, kunnen ze gelijk die irritante straatmuzikanten aanpakken (off-topic natuurlijk, maar meen het serieus!)
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')