Mode komt iedere keer terug, zoals nu.quote:Op zondag 21 december 2008 21:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan ben je een paar decennia te laat geboren.
Behalve bij de biologieles en de Nederlandse les heb je ook zitten slapen bij de geschiedenislessen.quote:Op zondag 21 december 2008 21:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mode komt iedere keer terug, zoals nu.
Water, zout, zand of snelwegen. Zoiets zal het wel zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 21:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je dit topic weer wilt laten verbieden.
Ontken het maar, ik trap er niet in.quote:Op zondag 21 december 2008 21:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Behalve bij de biologieles en de Nederlandse les heb je ook zitten slapen bij de geschiedenislessen.
Dat gaat niet gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2008 22:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ontken het maar, ik trap er niet in.
Rookverbod afschaffendrugs legaliseren.
Daar komen ook niet de meest slimme mensen.quote:Op zondag 21 december 2008 22:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Bij Thunderdome rookte iedereen in alle zalen
Het rookverbod is niet te handhaven. Steek je hoofd maar in het zand.quote:Op zondag 21 december 2008 22:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar komen ook niet de meest slimme mensen.
Voor de volle honderd procent niet. Net zoals met bijvoorbeeld verkeersovertredingen. Ook wordt er nog steeds gestolen in Nederland en wordt er ook nog weleens iemand vermoord.quote:Op zondag 21 december 2008 22:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het rookverbod is niet te handhaven. Steek je hoofd maar in het zand.
Hehe nou en maar niemand die het erg vond hoorquote:Op zondag 21 december 2008 22:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar komen ook niet de meest slimme mensen.
Er is maar 1 weg. Er zijn meerdere horeca gelegenheden, het rookverbod is daarom niet nodig. Iedereen kan kiezen.quote:Op zondag 21 december 2008 22:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor de volle honderd procent niet. Net zoals met bijvoorbeeld verkeersovertredingen.
Ik ken niemand die vrijwillig naar een ruimte gaat om bestolen te worden.quote:Ook wordt er nog steeds gestolen in Nederland en wordt er ook nog weleens iemand vermoord.
Mwah, ik ben het wel met hem eens dat auto's in een kroeg echt niet kunnen.quote:Op zondag 21 december 2008 21:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je dit topic weer wilt laten verbieden.
Kennelijk is er wel een rookverbod nodig, anders zou het niet ingevoerd worden. 100 procent handhaving is niet mogelijk, maar dat geldt voor alle verboden en is dus geen argument om een verbod ongedaan maken.quote:Op zondag 21 december 2008 22:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is maar 1 weg. Er zijn meerdere horeca gelegenheden, het rookverbod is daarom niet nodig. Iedereen kan kiezen.
[..]
Ik ken niemand die vrijwillig naar een ruimte gaat om bestolen te worden.
Och, zolang ze stilstaan en de motor niet draait zie ik het probleem niet.quote:Op zondag 21 december 2008 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mwah, ik ben het wel met hem eens dat auto's in een kroeg echt niet kunnen.
Dat is geen argument. Er bestaan heel veel nutteloze zaken in de wereld.quote:Op zondag 21 december 2008 22:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kennelijk is er wel een rookverbod nodig, anders zou het niet ingevoerd worden.
Er is geen goed argument voor het verbod, dat is al genoeg reden om het niet in te voeren. Schrappen dus.quote:100 procent handhaving is niet mogelijk, maar dat geldt voor alle verboden en is dus geen argument om een verbod ongedaan maken.
Het is triest dat mensen er bij voorbaat vanuit gaan dat regels en verboden goed zijn omdat ze bestaanquote:Het zou een trieste zaak zijn dat misdragingen geaccepteerd worden omdat nu eenmaal veel mensen zich misdragen.
Ik denk dat jij een uitstekende dictator zou zijn.quote:Het is gewoon een kwestie van boete´s uitschrijven, net zoals in het verkeer. Ik denk dat als mensen wekelijks een boete krijgen van 250 euro per overtreding ze zich in het vervolg wel bedenken voor ze een kankerstaafje opsteken.
Dat is inderdaad veel te lang onderbelicht gebleven. Gelukkig geldt nu niet meer het recht van de asociaalste. Een hele verbetering. echt een teken van beschaving. Mooi land, Nederland.quote:Op zondag 21 december 2008 22:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Keuzevrijheid, eigen verantwoordelijkheid
Gelukkig is het rookverbod er niet één van.quote:Op zondag 21 december 2008 22:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat is geen argument. Er bestaan heel veel nutteloze zaken in de wereld.
Huh? Heb er net een paar genoemd...quote:Er is geen goed argument voor het verbod, dat is al genoeg reden om het niet in te voeren. Schrappen dus.
Als je lang genoeg blijft blaten komt er af en toe iets uit waar ik het helemaal mee eens ben...quote:Het is triest dat mensen er bij voorbaat vanuit gaan dat regels en verboden goed zijn omdat ze bestaan![]()
Dank je! Of was dat tegen die andere poster.... jammer, ik denk dat ik ook een hele goede dictator zou zijn... alle andere kinderen wilden allemaal brandweerman worden, maar ik...quote:Ik denk dat jij een uitstekende dictator zou zijn.
Oei, moeilijk woord, verantwoordelijkheid! Meer dan drie lettergrepen!quote:Keuzevrijheid, eigen verantwoordelijkheid
Volgens mij heb jij niet op zitten letten. Geschiedenis herhaalt zichzelf altijd. Natuurlijk niet in exact dezelfde vorm. Een voorbeeld: de haat tegen een bepaalde bevolkingsgroep keert ook weer terug momenteel.quote:Op zondag 21 december 2008 21:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Behalve bij de biologieles en de Nederlandse les heb je ook zitten slapen bij de geschiedenislessen.
quote:‘Eens met afwijzen compensatie-eis cafés’
Minister Ab Klink van Volksgezondheid heeft gelijk met het niet compenseren van kroegen die financiële problemen hebben sinds de invoering van het rookverbod. Dat blijkt uit de poll in de nieuwsbrief van Misset Horeca.
Een kleine meerderheid van 56 procent is het eens met Klink om cafés niet te compenseren. 44 Procent vindt dat de minister cafés, die in de problemen zijn gekomen sinds de invoering van het rookverbod, wel ondersteuning moet bieden.
Dat blijkt uit de poll die afgelopen week in de nieuwsbrief van Misset Horeca stond op de dag dat minister Klink in een brief aan de Tweede Kamer kenbaar maakte af te zien van compensatie.
De minister kwam tot zijn besluit op basis van een onderzoek uitgevoerd door TNS Nipo. Stichting Red de Kleine Horeca Ondernemer spreekt overigens van geflatteerde onderzoekscijfers en stelt dat de enquêtetechniek sociaal wenselijke antwoorden heeft opgeleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |