wrong, in een supermarkt mag je geen huisdieren meenemen, op last van... daar zijn ze weer... de VWA.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En allemaal bepaald door de eigenaar.Er bestaat geen landelijk huisdier in winkelverbod, dat is gewoon iets wat de markt en de eigenaren dus zelf oplossen. Zo kan dat ook gewoon met roken.
![]()
[..]
Niemand dwingt je uit te gaan in een rokerskroeg. Helemaal niemand.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=rookverbod+turkije&meta=quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:10 schreef Armageddon het volgende:
Hoe zit het in Turkije? Kan je daar nog gewoon een peuk opsteken in restaurants?
Kan nog:quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:23 schreef Armageddon het volgende:
*schrapt Turkije van vakantielijst*
Ja stel je voor dat mensen zelf een keuze maken die jou niet bevalt. Meteen verbieden, leve de dictatuur!quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:39 schreef DionysuZ het volgende:
Werknemers in de horeca (kroeg) hadden voorheen geen keus op de 95% door rookkroegen verzadigde markt. Het was óf je accepteert het gezondheidsrisico van iets waar de onderneming helemaal niet op drijft óf je zoekt maar een ander baantje.
Kijk, dat vind ik nou asociaal =)
Open een topic.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wrong, in een supermarkt mag je geen huisdieren meenemen, op last van... daar zijn ze weer... de VWA.
Toch hoor ik je niet klagen over de inperking van vrijheden van hondeneigenaren
nee hoor, ik ga niet jankzakken over het feit dat ik mijn hond moet thuislaten of even voor de winkel moet laten als ik boodschappen moet doen ook al vond ik het vroeger de normaalste zaak van de wereld om met een vorige hond overal naar toe te sjokken, dus ook naar de winkel.quote:
Volgend jaar niet meer.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan nog:
http://www.depers.nl/buit(...)ruimtes-Turkije.html
De uitwassen van "democratie" . Als christenen zo redeneerden was de Islam verboden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:35 schreef Buschetta het volgende:
BS regeltjes. Ben blij dat ik hier* nog gewoon mijn peukie mag opsteken.
Vlieg morgen naar NL..... ben benieuwd wat voor een regelgeving Big Brother allemaal weer bedacht heeft om de NL'se bevolking te onderdrukken.
*Tsjechie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ik ga dit jaar nog en volgend jaar loop jij achter de kinderwagenquote:
slecht gegokt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:44 schreef MikeyMo het volgende:
Tsjechie zal ook slechts een kwestie van tijd zijn gok ik zo
dat was mijn punt juist. Er wás dwang. Barmedewerkers hadden amper keus. Het was in de rook zitten of maar ander soort werk zoeken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat mensen zelf een keuze maken die jou niet bevalt. Meteen verbieden, leve de dictatuur!
Nee dat zijn ze niet, echter bij mij in de stad blijven ze gewoon roken en is ondanks nationale publiciteit nog geen VWA langsgeweest, het lijkt een beetje dat de VWA ook niet zo goed weet wat ze hier mee aanmoeten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:51 schreef DustPuppy het volgende:
Hoe zit dat nou met koffie-shops. Zijn die nou uitgezonderd van dat verbod of hoe zit dat?
Ik was mij er niet van bewust dat die regelneukers ook daar een verbod op hadden en dacht dat de supermarkten dat zelf regelden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:05 schreef MikeyMo het volgende:
wrong, in een supermarkt mag je geen huisdieren meenemen, op last van... daar zijn ze weer... de VWA.
Toch hoor ik je niet klagen over de inperking van vrijheden van hondeneigenaren
Maar op het moment dat je de keuze maakt om in de Horeca te werken, wist je op dat moment dat dit gevolg eraan vastzat. Het is niet zo dat vanuit het niets opeens 40 % van dee klanten begon te roken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:58 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
dat was mijn punt juist. Er wás dwang. Barmedewerkers hadden amper keus. Het was in de rook zitten of maar ander soort werk zoeken.
Ik ook niet, want die paar verdwaalde zeikanti-rokers blijven dan lekker thuis.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:08 schreef DroogDok het volgende:
Nouja, het blijft in elk geval grappig de verstokte rokers naast de asbak op het terras te zien zien, kan niet wachten tot de winter.
en de roker/hondeneigenaar, want het mes snijdt aan 2 kantenquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik was mij er niet van bewust dat die regelneukers ook daar een verbod op hadden en dacht dat de supermarkten dat zelf regelden.
Dan is het trouwens geen inperking van de vrijheden van hondeneigenaren, maar een inperking van de vrijheid van supermarkten, net zoals ik zei dat het een inperking was van de eigenaren van kroegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |