abonnement bol.com Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 17:38:55 #1
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66587473
[FOT FB] stel scherp ...
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:38 schreef Xilantof het volgende:
De geluiden van vele kanten zijn dusdanig dat er nu even hard moet worden opgetreden. In de FAQ van FOT is even een update geplaatst m.b.t. meets.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 1 maart 2009 @ 17:39:33 #2
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_66587490
Vertel
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 maart 2009 @ 17:39:40 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66587494
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:38 schreef Xilantof het volgende:
[FOT FB] stel scherp ...
[..]
En dan ga je kennismakingsmeets van Modellen en Fotografen nu ineens verbieden? Lekker bevorderend voor contacten is dat

enneh hard optreden.. waartegen? tegen meets vind ik een beetje ver gezocht
doe dat dan eerder bij zoiets als het onderling gesteggel tussen bepaalde mensen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66587621
En als je dan toch topics aan het sluiten bent waar dingen gebeuren die niets met FOT te maken hebben, vergeet dan vooral deze niet:

Foto's 'Freud' bij "wie is de chef"?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_66587784
Wat? Zijn jullie nu helemaal gek geworden? Sinds wanneer is het verboden om een meet via een forum te organiseren, daarbij een gezellige avond te hebben en er niet over na mogen praten? Dit is betutteling van de hoogste orde.

Daarbij was het een meet waar iedereen zich voor op mocht geven. OOK moderators. Die komen niet en nu mag zo'n meet ineens niet meer doorgaan en niet over nagepraat worden?

Je bent geen knip voor je neus waard man. <knip> genuanceer </knip>
pi_66587891

lekker bezig Xil....

en vergeet voral deze niet dicht te gooien [meet] Gezelligheidsmeet 25-01-2009
Every war is different, every war is the same.
  zondag 1 maart 2009 @ 17:56:11 #7
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66588073
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:48 schreef EchnaDarr het volgende:
Wat? Zijn jullie nu helemaal gek geworden? Sinds wanneer is het verboden om een meet via een forum te organiseren, daarbij een gezellige avond te hebben en er niet over na mogen praten? Dit is betutteling van de hoogste orde.
Gezelligheidsmeet met hapjes! 28-02-2009 Vanaf daar ongeveer.
quote:
Daarbij was het een meet waar iedereen zich voor op mocht geven. OOK moderators. Die komen niet en nu mag zo'n meet ineens niet meer doorgaan en niet over nagepraat worden?
't zou helemaal mooi worden als dat niet het geval was.
Huilen dan.
pi_66588168
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:56 schreef Isdatzo het volgende:
Gezelligheidsmeet met hapjes! 28-02-2009 Vanaf daar ongeveer.
Een fatsoenlijke verklaring zou zeer op prijs gesteld worden aangezien aan de goede bedoelingen van de organiserende mensen nu volledig voorbij gegaan wordt.
quote:
't zou helemaal mooi worden als dat niet het geval was.
Leg mij dan eens uit hoe we dit moeten interpreteren. Want jouw uitspraak en de regel spreken elkaar nu tegen.
pi_66588176
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Gezelligheidsmeet met hapjes! 28-02-2009 Vanaf daar ongeveer.
Achgossie Er kunnen mensen niet tegen grapjes Nou nou poeh poeh.....
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 maart 2009 @ 18:00:31 #10
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66588233
k ben er niet bij geweest, maar als men idd extra de foto's elders alleen zou plaatsen, das niet helemaal zoals het zou moeten gaan. maar eigenlijk kan t me niet echt boeien.
K weet dat er elders op fok ook meets zijn en die foto's worden bv in een afgesloten PB account gezet, dus zie het probleem niet echt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 1 maart 2009 @ 18:09:00 #11
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66588531
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:58 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Een fatsoenlijke verklaring zou zeer op prijs gesteld worden aangezien aan de goede bedoelingen van de organiserende mensen nu volledig voorbij gegaan wordt.
Een fatsoenlijke verklaring? Is het niet duidelijk genoeg?
Dat meettopic was

a) alleen leuk voor een select aantal personen
b) was meer een privé-meet ipv een FOT-meet (hence dit ), en
c) werd toch volgebaggerd.

Als de foto's ergens anders gepost worden, kan die napraat ook prima ergens anders. Kom nou zeg.
quote:
[..]

Leg mij dan eens uit hoe we dit moeten interpreteren. Want jouw uitspraak en de regel spreken elkaar nu tegen.
Cynisme. En leg eens uit hoe dat elkaar tegenspreekt dan?
Huilen dan.
  zondag 1 maart 2009 @ 18:09:49 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66588558
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Achgossie Er kunnen mensen niet tegen grapjes Nou nou poeh poeh.....
Werkelijk hilarische incrowd-humor inderdaad.
Huilen dan.
pi_66588676
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Werkelijk hilarische incrowd-humor inderdaad.
Gek he Zou je ook met een normale FOT-meet gehad hebben. Er worden nou eenmaal dingen besproken tijdens een meet en of dat nou tijdens een "FOT"-meet gebeurt of tijdens een "Gezelligheids"-meet, het blijft een meet en je blijft dit soort gezeur houden.

Ik denk dat jullie eens blij moeten zijn dat er iemand uberhaupt nog wat organiseert. Van jullie hand komt er niets en op deze manier ben je echt goed bezig om het voor de rest ook te ontmoedigen.

Een simpel "jongens, allemaal leuk lief en aardig maar hou eens op met die incrowd-dingen" was effectiever geweest dan op deze manier reageren.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 1 maart 2009 @ 18:18:26 #14
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_66588805
tvp
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zondag 1 maart 2009 @ 18:19:01 #15
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66588824
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gek he Zou je ook met een normale FOT-meet gehad hebben. Er worden nou eenmaal dingen besproken tijdens een meet en of dat nou tijdens een "FOT"-meet gebeurt of tijdens een "Gezelligheids"-meet, het blijft een meet en je blijft dit soort gezeur houden.
Daarmee impliceer je dat dit geen normale FOT-meet was? Of begrijp ik 't verkeerd?
quote:
Ik denk dat jullie eens blij moeten zijn dat er iemand uberhaupt nog wat organiseert. Van jullie hand komt er niets en op deze manier ben je echt goed bezig om het voor de rest ook te ontmoedigen.
Je bedoelt 'de rest' die toch al geen trek had om op die meet te verschijnen?
quote:
Een simpel "jongens, allemaal leuk lief en aardig maar hou eens op met die incrowd-dingen" was effectiever geweest dan op deze manier reageren.
Dan blijft het topic nog steeds alleen interessant voor een bepaald aantal personen, en laat dat nou iedere keer de zelfde zijn. Je zag zelf toch ook wel dat dat topic nergens meer heen ging?
Huilen dan.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 maart 2009 @ 18:21:57 #16
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66588902
Jamaar Isdatzo, tuurlijk is het alleen interessant voor de mensen die er geweest zijn, maar dat is ALTIJD zo als er een meet geweest is. Waarom niet gewoon dat topic die laatste 10 posts laten vollopen en dan was ie vol geweest, klaar.
Nu komt het iig hier over als dat ' men als mods' zich buitengesloten voelt en daarom de boel dicht gooit.

dan komt weer mijn vraag... Gezelligheidsmeets allen iov met mods? waarom????
t is toch vooral bedoeld om modellen met fotografen en omgekeerd met elkaar in contact te laten komen? waarom moet daar nu ineens de goedkeuring van jullie voor getroffen worden? terwijl iedereen de mogelijkheid krijgt om te komen als ze willen?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 1 maart 2009 @ 18:27:48 #17
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_66589114
Wordt dat een algemeen beleid, dat meets alleen i.o.m. mods georganiseerd mogen worden? Want wat voor productieve meets moeten de ONZers en KLBers dan organiseren ?

Verder zijn er bij een aantal FOTmeets zelfs wel meerdere delen napraattopics geweest en was dat nooit een issue. Maar er worden een paar incrowdgrapjes gemaakt en ineens is het allemaal "te besloten voor andere users". Onzin, napraattopics van elke meet zijn "besloten" omdat er zelfs over de eventuele resultaten heel wat anders wordt door gezegd door mensen die er niet en wel zijn geweest.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 1 maart 2009 @ 18:34:22 #18
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66589364
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gek he Zou je ook met een normale FOT-meet gehad hebben. Er worden nou eenmaal dingen besproken tijdens een meet en of dat nou tijdens een "FOT"-meet gebeurt of tijdens een "Gezelligheids"-meet, het blijft een meet en je blijft dit soort gezeur houden.

Ik denk dat jullie eens blij moeten zijn dat er iemand uberhaupt nog wat organiseert. Van jullie hand komt er niets en op deze manier ben je echt goed bezig om het voor de rest ook te ontmoedigen.

Een simpel "jongens, allemaal leuk lief en aardig maar hou eens op met die incrowd-dingen" was effectiever geweest dan op deze manier reageren.
tot nu toe zijn de meets altijd gezellig geweest, mensen leren elkaar kennen, komen afspraken van.
veel al voor foto gerelateerde momenten.

maar ach. als jullie niet willen dat we elkaar treffen, nieuwe mensen toelaten en betrekken, uitleg geven. spullen laten testen etc.

dan gaan we wel nog alleen dierentuin meets doen. erg productief. veel mooie foto's en niemand die er goed bij betrokken word omdat op zulke dagen de meeste mensen alleen met bekenden optrekken.

gaat een goed jaar voor meets worden dan.

misschien dan ook maar meteen denken aan een leuke wisselwerking met flora en fauna?
  zondag 1 maart 2009 @ 18:41:18 #19
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_66589592
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:27 schreef Debsterr het volgende:
Wordt dat een algemeen beleid, dat meets alleen i.o.m. mods georganiseerd mogen worden? Want wat voor productieve meets moeten de ONZers en KLBers dan organiseren ?

Verder zijn er bij een aantal FOTmeets zelfs wel meerdere delen napraattopics geweest en was dat nooit een issue. Maar er worden een paar incrowdgrapjes gemaakt en ineens is het allemaal "te besloten voor andere users". Onzin, napraattopics van elke meet zijn "besloten" omdat er zelfs over de eventuele resultaten heel wat anders wordt door gezegd door mensen die er niet en wel zijn geweest.


Ik ben trouwens bezig de notulen van de meet van gisteravond uit te werken. Waar kan ik die plaatsen, zodat jullie kunnen zien dat het wel degelijk over FOT ging?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_66589662
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:09 schreef Isdatzo het volgende:
Een fatsoenlijke verklaring? Is het niet duidelijk genoeg?
Dat meettopic was

a) alleen leuk voor een select aantal personen
b) was meer een privé-meet ipv een FOT-meet (hence dit ), en
c) werd toch volgebaggerd.
Uhm, nee, is niet duidelijk genoeg.

a) dat waren de aanwezigen. Dat is altijd bij een meet.
b) een enkele opmerking, midden in de nacht, uit zijn verband gerukt. Als jullie elke opmerking die om half 4 's nachts gemaakt wordt bloedserieus gaat nemen dan heb je aan 3 mods niet genoeg. Kun je de nationale reserve inschakelen.
c) dat is jouw mening. Voor de aanwezigen (wat jij incrowd noemt) was het nog leuk.
quote:
Als de foto's ergens anders gepost worden, kan die napraat ook prima ergens anders. Kom nou zeg.
Foto's worden altijd eerst ergens anders gepost. En bovendien, zie mij opmerking hierboven.
quote:
Cynisme. En leg eens uit hoe dat elkaar tegenspreekt dan?
Mod stelt een regel in. Dan wordt bij uitleg geen cynisme verwacht, maar een serieuze reactie. Of nemen jullie je 'blauwe staat' niet serieus? Dan kun je er net zo goed mee kappen. Je hebt een verantwoordelijkheid, verdomme.
  zondag 1 maart 2009 @ 18:43:08 #21
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66589664
Als reactie op bovenstaande posts:

Het is iedere keer het zelfde clubje mensen wat er op die meet verschijnt..
quote:
Maar er worden een paar incrowdgrapjes gemaakt en ineens is het allemaal "te besloten voor andere users".
Niet 'ineens'. De hele sfeer rondom die meet is/was totaal niet uitnodigend voor """"nieuwe"""" (lees: de niet tot het 'clubje' behorende figuren) personen.
Huilen dan.
  zondag 1 maart 2009 @ 18:44:59 #22
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_66589738
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:43 schreef Isdatzo het volgende:
Als reactie op bovenstaande posts:

Het is iedere keer het zelfde clubje mensen wat er op die meet verschijnt..
Dan mot je zelluf je tronie eens vertonen op een meet
quote:
[..]

Niet 'ineens'. De hele sfeer rondom die meet is/was totaal niet uitnodigend voor """"nieuwe"""" (lees: de niet tot het 'clubje' behorende figuren) personen.
Pardon? Als IEMAND niet bij een vast clubje behoort, dan ben ik dat, en ik was gewoon welkom. Ik zou iemand meenemen, maar die zei af. Fraubitch en ..bennie zitten ook al niet in "het clubje". Jullie lullen een enorm eind uit je nek
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_66589762
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:43 schreef Isdatzo het volgende:
Als reactie op bovenstaande posts:

Het is iedere keer het zelfde clubje mensen wat er op die meet verschijnt..
[..]

Niet 'ineens'. De hele sfeer rondom die meet is/was totaal niet uitnodigend voor """"nieuwe"""" (lees: de niet tot het 'clubje' behorende figuren) personen.
Ik heb toch anders een aantal mensen voor het eerst gezien. En misschien heeft dat ook te maken met de locatie van de meet.
pi_66589773
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:43 schreef Isdatzo het volgende:
Als reactie op bovenstaande posts:

Het is iedere keer het zelfde clubje mensen wat er op die meet verschijnt..
Er staat duidelijk bij dat iedereen kan/mag komen..
Ik was er zelf niet bij, maar was wel welkom
Every war is different, every war is the same.
  zondag 1 maart 2009 @ 18:47:14 #25
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66589827
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:43 schreef Isdatzo het volgende:
Als reactie op bovenstaande posts:

Het is iedere keer het zelfde clubje mensen wat er op die meet verschijnt..
[..]

Niet 'ineens'. De hele sfeer rondom die meet is/was totaal niet uitnodigend voor """"nieuwe"""" (lees: de niet tot het 'clubje' behorende figuren) personen.
WAT ?

zijn we een clubje omdat we wel eens elkaar zien?
ik mis dan uit mijn clubje 50% van de msn aderessen.
en 25% van de mensen had ik nog nooit echt gezien.

ik geloof dat ik mijn clubje niet ken dan.

of jij verzint het terplekken.

lees je eff een keer beter in, voor je zulke nutteloze dingen gaat roepen.
  zondag 1 maart 2009 @ 18:47:22 #26
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_66589836
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:43 schreef Isdatzo het volgende:
Als reactie op bovenstaande posts:

Het is iedere keer het zelfde clubje mensen wat er op die meet verschijnt..
[..]

Niet 'ineens'. De hele sfeer rondom die meet is/was totaal niet uitnodigend voor """"nieuwe"""" (lees: de niet tot het 'clubje' behorende figuren) personen.
Je vergeet op een belangrijk stuk te reageren: wordt dit nu algemeen beleid? Want ik neem aan dat dit soort dingen toch wel gewoon rechtlijnig moeten zijn binnen ieder subforum, right?

Oh, en dat er elke keer dezelfde mensen op een meet verschijnen, ligt dat aan die mensen of aan de mensen die nooit de moeite nemen om te komen? En als je zo graag wilt dat dat selecte groepje opengebroken wordt, onderneem dan zelf iets i.p.v. andere mensen dat te beletten. Stank voor dank, ofzo.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_66589838
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:19 schreef Isdatzo het volgende:
Daarmee impliceer je dat dit geen normale FOT-meet was? Of begrijp ik 't verkeerd?
Nou leg je me woorden in de mond die ik niet heb gezegd, dus ja...je hebt het verkeerd begrepen. Een normale FOT-meet is zo'n actie waarbij iedereen een beetje met een cam in zijn handen met iedereen loopt te ouwehoeren en waarbij er, als je geluk hebt, ook nog een paar normale foto's gepost worden. Deze meet waren de camera's niet het hoofddoel hoewel.... ik heb ze toch echt wel gezien. Sterker nog, ik heb er zelfs eentje in mijn handen gehouden Oh my Het is wel een normale FOT-meet
quote:
Je bedoelt 'de rest' die toch al geen trek had om op die meet te verschijnen?
Wat wil je hier nu suggereren?
quote:
Dan blijft het topic nog steeds alleen interessant voor een bepaald aantal personen, en laat dat nou iedere keer de zelfde zijn.
Nog meer suggestieve opmerkingen?
quote:
Je zag zelf toch ook wel dat dat topic nergens meer heen ging?
Dat is het punt toch niet? Jullie sluiten dat topic niet zomaar en jullie voeren die regel niet zo maar in. Wees toch eens direct in je communicatie.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_66589851
En nog iets. We worden nu duidelijk verdacht van zaken die volgens jullie niet door de beugel kunnen. In Nederland hebben verdachten het recht te weten wie de aanklagers zijn.

Dus, door wie is hier over geklaagd?

Ter herinnering: "geluiden van vele kanten"
  zondag 1 maart 2009 @ 18:49:19 #29
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66589910
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:47 schreef EchnaDarr het volgende:
En nog iets. We worden nu duidelijk verdacht van zaken die volgens jullie niet door de beugel kunnen. In Nederland hebben verdachten het recht te weten wie de aanklagers zijn.

Dus, door wie is hier over geklaagd?

Ter herinnering: "geluiden van vele kanten"
dat is het kliekjes msn systeem .

pi_66589958
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:43 schreef Isdatzo het volgende:
Niet 'ineens'. De hele sfeer rondom die meet is/was totaal niet uitnodigend voor """"nieuwe"""" (lees: de niet tot het 'clubje' behorende figuren) personen.
Ah... Eindelijk Het grote woord is er uit Het grote "er is een kliekje en die mogen geen meets meer organiseren via FOT"-probleem is bekend gemaakt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 1 maart 2009 @ 18:52:13 #31
49850 RubberDuckey
de Treinenman
pi_66590015
Waarom zijn er dan op de meet geen mods aanwezig geweest om daar ter plekke te modden.... Had je na die tijd ook niet zoveel hoeven te modden op het forum...

Ik vind het een slechte conclusie van je Isdatzo, om gelijk te roepen dat er op de meet waarover het gaat alleen de vaste kliek kwam. Ik heb alle personen ( oke, op 1 na) alleen maar op de grote Fotmeets gezien of nu voor de eerste keer gezien. En wat dan nog, want er is nog een ander kliekje op Fot die bij elkaar komt en waar ook geen nieuwelingen bijkomen.

En waarom zou de meet vooraf alleen voor het kliekje zijn? Dan had het hier toch niet gestaan dat er anderen ook welkom waren?
  zondag 1 maart 2009 @ 18:53:09 #32
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_66590056
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:44 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Dan mot je zelluf je tronie eens vertonen op een meet
[..]

Pardon? Als IEMAND niet bij een vast clubje behoort, dan ben ik dat, en ik was gewoon welkom. Ik zou iemand meenemen, maar die zei af. Fraubitch en ..bennie zitten ook al niet in "het clubje". Jullie lullen een enorm eind uit je nek
Oh, ik vergat nog iemand: de vriendin van HM-II. Leuke meid, gister voor het eerst gezien.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 18:53:48 #33
148247 taxibabe
pi_66590080
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:43 schreef Isdatzo het volgende:
Als reactie op bovenstaande posts:

Het is iedere keer het zelfde clubje mensen wat er op die meet verschijnt..
[..]
Uit de OP van het gezelligheidstopic:
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 01:49 schreef PKfotografie het volgende:
voor wie: wie denkt in de groep te passen.

wat doen, bameet, maar dan met sushi
dus eten drinken lullen, en te weinig fotograferen.

voor wie nogmeer? : voor dames die mooi met sushi op de foto kunnen.

wanneer? : wanneer de supermarkt krab verkoopt, en geen namaak krab.

dus wie komt?


oja, waar? geen idee. denk waar de rijst het beste plakt.
Post van Xilantof in datzelfde topic:
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:05 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Al wat je hier zegt is volkomen logisch.
Het ging mij erom dat meets op FOT geregeld gewoon op voorhand voor iedereen toegankelijk zijn.
Mocht je hier bezwaar tegen hebben, dan moet je iets via andere wegen organiseren. Dat was het enige punt dat ik wilde maken.
Dat 'dezelfde' mensen zich hier voor op hebben gegeven kan toch niemand iets aan doen??! Het was vrij voor iedereen....
pi_66590105
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:53 schreef RonaldV het volgende:
Oh, ik vergat nog iemand: de vriendin van HM-II. Leuke meid, gister voor het eerst gezien.
Eensch.

Mensen, ik open dadelijk een Foto&napraattopic. Ik neem aan dat dat geen probleem is? Zo wel, uhm, ja, dan weet ik ook niet meer wat nu wel en niet meer mag.
  zondag 1 maart 2009 @ 18:55:09 #35
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_66590130
Damn, tis nog veel te vroeg voor cola en chips.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_66590142
Popcorn?
pi_66590202
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:55 schreef RonaldV het volgende:
Damn, tis nog veel te vroeg voor cola en chips.
"Wat zullen we drinken, zeven dagen lang"

Ow sorry, incrowd grapje, jij was al naar huis
  zondag 1 maart 2009 @ 18:57:41 #38
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66590225
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:55 schreef EchnaDarr het volgende:
Popcorn?
geen idee, ik zit al heel de dag aan zalm, mozzarella en andere lekkere dingen.
pi_66590232
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:54 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Eensch.

Mensen, ik open dadelijk een Foto&napraattopic. Ik neem aan dat dat geen probleem is? Zo wel, uhm, ja, dan weet ik ook niet meer wat nu wel en niet meer mag.
Post die foto's van Huib ff
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_66590369
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Post die foto's van Huib ff
Welke, die met de lensbaby? Die staan op de 300D van PK.
  zondag 1 maart 2009 @ 19:02:53 #41
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66590409
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:01 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Welke, die met de lensbaby? Die staan op de 300D van PK.
hey als we geen meets mogen organiseren in fot, ga ik ook geen foto's neer zetten van meets in fot,

zal de foto's wel bij het zipje stoppen.
  zondag 1 maart 2009 @ 19:03:28 #42
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_66590428
Waar kan ik me aanmelden voor de verschillende clubjes/kliekjes trouwens? Ik wil in ieder geval bij de "Delft-kliek", de kliek rond Prup/PK en HM-II, en de onafhankelijke kliek!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_66590447
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:01 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Welke, die met de lensbaby? Die staan op de 300D van PK.
Ik heb ook nog wat gemaakt met de 85mm en de 50D tenzij jij die geformatteerd hebt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_66590450
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:02 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

hey als we geen meets mogen organiseren in fot, ga ik ook geen foto's neer zetten van meets in fot,

zal de foto's wel bij het zipje stoppen.
En jij hebt trouwens een D300
pi_66590461
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb ook nog wat gemaakt met de 85mm en de 50D tenzij jij die geformatteerd hebt
Nope, gevonden en bezig...
pi_66590475
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:03 schreef RonaldV het volgende:
Waar kan ik me aanmelden voor de verschillende clubjes/kliekjes trouwens? Ik wil in ieder geval bij de "Delft-kliek", de kliek rond Prup/PK en HM-II, en de onafhankelijke kliek!
De Delft-kliek Ben ik in mijn eentje al een kliek
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 1 maart 2009 @ 19:07:00 #47
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_66590553
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

De Delft-kliek Ben ik in mijn eentje al een kliek
Nou ja, je weet wel. Het clubje dat in jouw contreien bivakkeert.

En met mij er bij ben je niet meer in je eentje natuurlijk
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 1 maart 2009 @ 19:12:20 #48
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_66590736
Blij dat deze beslissingen in goed overleg met de users tot stand komen.
pi_66590761
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:12 schreef Erasmo het volgende:
Blij dat deze beslissingen in goed overleg met de users tot stand komen.
Wordt hier sowieso helemaal niks meer overlegt.
Every war is different, every war is the same.
pi_66590777
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:07 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Nou ja, je weet wel. Het clubje dat in jouw contreien bivakkeert.
Er bivakkeert hier geen clubje meer hoor Ik zie alleen Chanty nog En een kliekje vormen met Chanty doe ik maar al te graag maar geloof niet dat we dat een kliekje kunnen noemen
je bent van harte welkom verder hoor
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 1 maart 2009 @ 19:13:34 #51
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66590782
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:03 schreef RonaldV het volgende:
Waar kan ik me aanmelden voor de verschillende clubjes/kliekjes trouwens? Ik wil in ieder geval bij de "Delft-kliek", de kliek rond Prup/PK en HM-II, en de onafhankelijke kliek!
ik ook,
pi_66590802
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:12 schreef Erasmo het volgende:
Blij dat deze beslissingen in goed overleg met de users tot stand komen.
FOT? Overleg?

Sterker nog....de modjes schoppen een beetje en smeren hem dan
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_66590824
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:54 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Eensch.

Mensen, ik open dadelijk een Foto&napraattopic. Ik neem aan dat dat geen probleem is? Zo wel, uhm, ja, dan weet ik ook niet meer wat nu wel en niet meer mag.
Aldus was geschied:
[FOTO & Napraattopic] Gezelligheidsmeet 28-02-2009
pi_66590852
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:13 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

ik ook,
Jullie zijn ook welkom hoor

Misschien binnenkort maar eens een FOT-meet organiseren? Dan rijden we ff heen en weer naar HvH, schieten we wat plaatjes (al dan niet van modellen) en gaan dan ergens een kroeg in of zo Bij mij thuis mag ook

Iedereen is natuurlijk welkom dan
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 maart 2009 @ 19:18:04 #55
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66590905
Kliekjes? Worden ze nu vergeven?

Ik wil er ook wel eentje
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 1 maart 2009 @ 19:18:05 #56
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66590906
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

FOT? Overleg?

Sterker nog....de modjes schoppen een beetje en smeren hem dan

ze hebben hun 5 minuten modden gehad voor vandaag, morgen gaan ze weer verder
pi_66590932
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:18 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

ze hebben hun 5 minuten modden gehad voor vandaag, morgen gaan ze weer verder
anders raken ze te gestrest
Every war is different, every war is the same.
pi_66590951
Nou moe We hebben een kleine discussie hier en FOK gaat plat

"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_66590971
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jullie zijn ook welkom hoor

Misschien binnenkort maar eens een FOT-meet organiseren? Dan rijden we ff heen en weer naar HvH, schieten we wat plaatjes (al dan niet van modellen) en gaan dan ergens een kroeg in of zo Bij mij thuis mag ook

Iedereen is natuurlijk welkom dan
HvH?
  zondag 1 maart 2009 @ 19:21:30 #60
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66590994
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:20 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

HvH?
tja inside grapje
pi_66590997
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:20 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

HvH?
Sorry. Da's incrowd-terminologie voor Hoek van Holland.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 1 maart 2009 @ 19:21:47 #62
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_66590998
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:20 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

HvH?
Hoek van Holland
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_66591009
Ow, dan doe ik mee
pi_66591030
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:21 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hoek van Holland
Kijk, Debsterr is ook incrowd
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_66591063
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:21 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hoek van Holland
volgende keer als ik geen meet organiseer kom je dan ook?
Thank Drunk I'm a Goddess!
  zondag 1 maart 2009 @ 19:23:40 #66
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_66591068
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:22 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Kijk, Debsterr is ook incrowd
Ja .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 1 maart 2009 @ 19:23:54 #67
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_66591078
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:23 schreef prupke het volgende:

[..]

volgende keer als ik geen meet organiseer kom je dan ook?
Ja .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 1 maart 2009 @ 19:23:58 #68
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66591081
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:22 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Kijk, Debsterr is ook incrowd
ja maar het zipje krijgt ze nog steeds niet
  zondag 1 maart 2009 @ 19:24:17 #69
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_66591090
Ja .

ik verveel me


Verdomme nou is mijn mooie "Ja " opvolging verpest .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 1 maart 2009 @ 19:24:21 #70
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_66591091
Euh... crew? Hallo? Doen jullie toetsenborden het nog?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 1 maart 2009 @ 19:25:28 #71
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_66591136
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:24 schreef RonaldV het volgende:
Euh... crew? Hallo? Doen jullie toetsenborden het nog?
Nee, ze voelen zich buitengesloten en huilen nu uit in R&P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_66591141
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:23 schreef prupke het volgende:

[..]

volgende keer als ik geen meet organiseer kom je dan ook?
Moest jij iemand ook niet de groeten doen?
pi_66591157
Toetsenborden hebben een storing denk ik
Every war is different, every war is the same.
pi_66591164
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:25 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee, ze voelen zich buitengesloten en huilen nu uit in R&P.
Ah nee he, straks komen die mods hier naar toe...
pi_66591189
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:24 schreef RonaldV het volgende:
Euh... crew? Hallo? Doen jullie toetsenborden het nog?
Nee joh...die zitten OF te beraadslagen hoe ze dit moeten gaan handelen OF gewoon niet meer achter hun PC omdat ze hun dagelijkse 5 minuten FOK weer hebben gehad OF ze staken weer
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 1 maart 2009 @ 19:26:48 #76
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_66591195
Je zult toch mod zijn, en na een poos afwezigheid in deze zooi terug moeten komen, zeg.. Dan ben je je collega's ook dankbaar voor het orde houden!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_66591234
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:25 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee, ze voelen zich buitengesloten en huilen nu uit in R&P.
Misschien organiseren ze daar hun eigen "gezelligheidsmeet" wel
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_66591242
Hey, vallen kliekjes onder relaties? Dan mogen ze in R&P natuurlijk ook geen meet meer organiseren
pi_66591260
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:26 schreef RonaldV het volgende:
Je zult toch mod zijn, en na een poos afwezigheid in deze zooi terug moeten komen, zeg.. Dan ben je je collega's ook dankbaar voor het orde houden!
Volgens mij gaat Tha_Erik zich spontaan weer afwezig melden nu
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 1 maart 2009 @ 19:34:27 #80
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_66591490
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:28 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey, vallen kliekjes onder relaties? Dan mogen ze in R&P natuurlijk ook geen meet meer organiseren
Nou, dan weet ik hier ook nog wel wat scheidingen van "forum&bed"
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 19:37:18 #81
73911 ultra_ivo
pi_66591611
Sorry mods, er is hier wel vaker voorgekomen dat meets (ook fotomeets) zo werden georganiseerd dat bepaalde mensen niet konden deelnemen. Daar is nooit gemiep over geweest en nooit actie van mods. Nu is in een keer een meet waar kennelijk mensen van het kliekje dat hier lang de dienst uitmaakte niet bijzaten of zich buitengesloten waanden en gelijk komt er actie. Ik heb tot nu toe niks over deze meet laten horen naar de mods maar geef nu eens duidelijk aan dat ik mij nergens aan heb gestoord itt een aantal andere meets uit het verleden. Waarvan akte.
  zondag 1 maart 2009 @ 19:39:17 #82
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_66591688
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:37 schreef ultra_ivo het volgende:
knippie
Chapeau!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_66591716
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:37 schreef ultra_ivo het volgende:
Waarvan akte.
Ron, neem je dit op in de notulen?
  zondag 1 maart 2009 @ 19:42:31 #84
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66591817
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:24 schreef RonaldV het volgende:
Euh... crew? Hallo? Doen jullie toetsenborden het nog?
Sorry, ik zal in het vervolg eerst in drievoud een verzoek indienen en op julie toestemming wachten voordat ik ga eten. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Het lef.
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Volgens mij gaat Tha_Erik zich spontaan weer afwezig melden nu
Dat zou je hem moeilijk kwalijk kunnen nemen. Come on zeg, 't slowchat-topic is ergens anders. (Niet dat bovenstaande 15 (grove schatting) posts (op een enkele uitzondering daargelaten) daar wel thuishoren).

Werkelijk, wat een kinderachtig gedoe.
Huilen dan.
  zondag 1 maart 2009 @ 19:42:35 #85
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_66591824
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:40 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Ron, neem je dit op in de notulen?
Nee, ik zou alleen de zaterdag doen.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_66591862
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:42 schreef Isdatzo het volgende:

Werkelijk, wat een kinderachtig gedoe.
Ja, dat vinden we nou van jullie ook.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_66591882
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:42 schreef Isdatzo het volgende:
Werkelijk, wat een kinderachtig gedoe.
Leuk dat je dat van ons als kinderachtig gedoe in ziet, maar de dingen die jullie verzinnen gewoon normaal zijn
Every war is different, every war is the same.
  zondag 1 maart 2009 @ 19:44:58 #88
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66591900
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:37 schreef ultra_ivo het volgende:
Sorry mods, er is hier wel vaker voorgekomen dat meets (ook fotomeets) zo werden georganiseerd dat bepaalde mensen niet konden deelnemen. Daar is nooit gemiep over geweest en nooit actie van mods. Nu is in een keer een meet waar kennelijk mensen van het kliekje dat hier lang de dienst uitmaakte niet bijzaten of zich buitengesloten waanden en gelijk komt er actie. Ik heb tot nu toe niks over deze meet laten horen naar de mods maar geef nu eens duidelijk aan dat ik mij nergens aan heb gestoord itt een aantal andere meets uit het verleden. Waarvan akte.
Over meets in het verleden heb ik weinig te zeggen, wel is het zo dat de sfeer rondom deze meet totaal niet uitnodigend was voor andere mensen. Tuurlijk kan je in de OP zetten dat iedereen welkom is, maar ik denk niet dat iedereen zich welkom voelde.

En welk kliekje maakte hier dan lang de dienst uit, volgens jou?
Huilen dan.
  zondag 1 maart 2009 @ 19:46:14 #89
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_66591945
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Sorry, ik zal in het vervolg eerst in drievoud een verzoek indienen en op julie toestemming wachten voordat ik ga eten. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Het lef.
Agossie, is je eten koud geworden van het meelezen of zo? Overdrijf even een beetje. Er loopt een discussie, door jullie zelf gestart nota bene, en dan ga je klagen als mensen vragen waar de antwoorden blijven.
quote:
[..]

Dat zou je hem moeilijk kwalijk kunnen nemen. Come on zeg, 't slowchat-topic is ergens anders. (Niet dat bovenstaande 15 (grove schatting) posts (op een enkele uitzondering daargelaten) daar wel thuishoren).

Werkelijk, wat een kinderachtig gedoe.
Ow, het past niet in je straatje, en dus is het kinderachtig? De "mijn lul is groter dan die van jullie allemaal bij elkaar"-aktie van Xil, DIE is kinderachtig. Dat jij er in meegaat is alleen maar onhandig. Tha_Erik houdt heel verstandig zijn mond.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_66591959
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:42 schreef Isdatzo het volgende:
Werkelijk, wat een kinderachtig gedoe.
Oorzaak, gevolg. Vreemde regel introduceren, kun je verwachten dat men in opstand komt. Had je anders die regel niet moeten invoeren.

En het idee bekruipt me nu (noem me debiel) dat deze actie puur is omdat een handjevol mensen zich buitengesloten voelt. En als bijgevolg heb je groot deel van de gezelligheid van gisteren bij me verpest. Nee, dan doe je het goed!

(Ja, die smiley is cynisch)
  zondag 1 maart 2009 @ 19:46:53 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66591966
Probeer eens inhoudelijk te reageren, of reageer gewoon niet. Je moet niet vreemd opkijken als nietszeggende one-liners en andere weinig-toevoegende posts ineens 'weg' zijn.
Huilen dan.
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 19:47:33 #92
73911 ultra_ivo
pi_66591992
Ik vond iig de sfeer uitnodigend genoeg. Ik had andere afspraken waardoor ik niet kon. Anders was ik wel geweest.
Even in het verleden kijken en je weet wel welke groep hier in de laatste jaren de dienst uitmaakte. Prupke en PK hoorden daar iig niet bij.
pi_66592015
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:46 schreef Isdatzo het volgende:
Probeer eens inhoudelijk te reageren, of reageer gewoon niet. Je moet niet vreemd opkijken als nietszeggende one-liners en andere weinig-toevoegende posts ineens 'weg' zijn.
Ga nou eens inhoudelijk reageren man. Wie heeft er nu geklaagd en waarom, dan kunnen we het daar eens over gaan hebben. Zo'n post is niet constructief.
pi_66592095
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Over meets in het verleden heb ik weinig te zeggen, wel is het zo dat de sfeer rondom deze meet totaal niet uitnodigend was voor andere mensen. Tuurlijk kan je in de OP zetten dat iedereen welkom is, maar ik denk niet dat iedereen zich welkom voelde.

En welk kliekje maakte hier dan lang de dienst uit, volgens jou?
Over welke sfeer heb je het dan?
Ik begrijp niet waar je leest dat het niet uitnodigend is....
Thank Drunk I'm a Goddess!
  zondag 1 maart 2009 @ 19:51:21 #95
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66592106
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:48 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Ga nou eens inhoudelijk reageren man. Wie heeft er nu geklaagd en waarom, dan kunnen we het daar eens over gaan hebben. Zo'n post is niet constructief.
Deze hele discussie is niet productief.
De vragen die gesteld worden zijn zonder meer terecht. Er is een beslissing genomen, dan mag hij uitgelegd worden ook, maar de manier waarop er hier gereageerd wordt tegen de mods is niet de bedoeling.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 1 maart 2009 @ 19:51:25 #96
49850 RubberDuckey
de Treinenman
pi_66592108
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:44 schreef Isdatzo het volgende:
En welk kliekje maakte hier dan lang de dienst uit, volgens jou?
Vraag het eens aan je collega mod, die zal er vast wel gezellige verhalen over hebben
  zondag 1 maart 2009 @ 19:51:42 #97
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66592118
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:48 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Ga nou eens inhoudelijk reageren man. Wie heeft er nu geklaagd en waarom, dan kunnen we het daar eens over gaan hebben. Zo'n post is niet constructief.
die info heeft hij vast niet,

Xil introduceert, ziet dat het niet gewaardeerd word. en is er vandoor.

als er geklaagd is is het bij xil, niet bij isdatzo.

isdatzo probeert op 1 lijn te blijven met xil. maar das niet echt makkelijk denk ik

kan zijn dat ik het verkeerd zie. maar denk het niet
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 maart 2009 @ 19:52:31 #98
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66592152
euh hier verdwijnen posts...

Isdatzo, ik zou het fijn vinden als je eens antwoord op mijn vraag aan t begin van dit topic (mn tweede post)
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 1 maart 2009 @ 19:52:56 #99
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_66592167
NJ, Misschien is het tijd dat jullie de mods nog eens onder het licht houden. Ik geloof het wel weer. FOT was tot vanmorgen weer interessant aan het worden, vandaar dat ik weer eens naar een meet ben gegaan. Maar ik ben er al weer klaar mee, met dank aan Xil en in mindere mate Isdatzo. Tis jammer.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 1 maart 2009 @ 19:53:08 #100
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66592169
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:51 schreef NJ het volgende:

[..]

Deze hele discussie is niet productief.
De vragen die gesteld worden zijn zonder meer terecht. Er is een beslissing genomen, dan mag hij uitgelegd worden ook, maar de manier waarop er hier gereageerd wordt tegen de mods is niet de bedoeling.
kun je even simpel uitleggen vanwaar de regel?

waardoor?

waarom ?

en waarom nu?

en wat willen jullie er mee bereiken?
  zondag 1 maart 2009 @ 19:53:29 #101
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_66592185
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:51 schreef NJ het volgende:

[..]

Deze hele discussie is niet productief.
De vragen die gesteld worden zijn zonder meer terecht. Er is een beslissing genomen, dan mag hij uitgelegd worden ook, maar de manier waarop er hier gereageerd wordt tegen de mods is niet de bedoeling.
Nee, maar als er een hele tijd niet gereageerd wordt, dan kun je dat soort gekloot gaan verwachten. Je kunt geen bom neergooien zonder een hoop geschreeuw te verwachten.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 1 maart 2009 @ 19:54:54 #102
79550 Ymke
your ghost
pi_66592235
Nu jullie toch allemaal aanwezig zijn , vergeten jullie niet te stemmen ( en niet alleen op degene uit jullie kliekje graag)
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_66592246
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:51 schreef NJ het volgende:

[..]

Deze hele discussie is niet productief.
Helemaal met je eens....
quote:
maar de manier waarop er hier gereageerd wordt tegen de mods is niet de bedoeling.
De manier waarop op dit moment naar gebruikers wordt gereageerd is ook niet de bedoeling lijkt me. Zeker niet als die gebruikers met de beste bedoelingen van de wereld iets organiseren en er dan op deze manier mee om gegaan wordt.

En nou we het er toch over hebben: is die regel van toepassing op het hele forum of alleen hier? En als het alleen hier van toepassing is, waarom dan?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 1 maart 2009 @ 19:55:36 #104
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_66592265
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:54 schreef Ymke het volgende:
Nu jullie toch allemaal aanwezig zijn , vergeten jullie niet te stemmen ( en niet alleen op degene uit jullie kliekje graag)
op het stemmen dan niet op jou.
Every war is different, every war is the same.
pi_66592267
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:51 schreef NJ het volgende:
Deze hele discussie is niet productief.
De vragen die gesteld worden zijn zonder meer terecht. Er is een beslissing genomen, dan mag hij uitgelegd worden ook, maar de manier waarop er hier gereageerd wordt tegen de mods is niet de bedoeling.
No offence. Maar de regel is omdat er sprake zou zijn van kliekjesvorming. En om eerlijk te zijn helpt het niet dat de mod die de regel bekend maakt de schijn tegen heeft. Hij zou namelijk bij een van de kliekjes horen die blijkbaar voelde dat ze niet welkom waren. (afgeleid uit de discussie, kan fout zitten, waarvoor excuses).

En als ik weer heel erg eerlijk ben weet ik niet of ik het nog wel zo prettig vind als hij hier mod blijft. En dan druk ik me nog zacht uit.
  zondag 1 maart 2009 @ 19:56:42 #106
79550 Ymke
your ghost
pi_66592305
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef dekkered het volgende:

[..]

op het stemmen dan niet op jou.

How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  zondag 1 maart 2009 @ 19:57:35 #107
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66592331
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

No offence. Maar de regel is omdat er sprake zou zijn van kliekjesvorming. En om eerlijk te zijn helpt het niet dat de mod die de regel bekend maakt de schijn tegen heeft. Hij zou namelijk bij een van de kliekjes horen die blijkbaar voelde dat ze niet welkom waren. (afgeleid uit de discussie, kan fout zitten, waarvoor excuses).

En als ik weer heel erg eerlijk ben weet ik niet of ik het nog wel zo prettig vind als hij hier mod blijft. En dan druk ik me nog zacht uit.
jij roept wat veel mensen denken hier.
sluit me er geheel bij aan
  zondag 1 maart 2009 @ 19:59:45 #108
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66592397
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:53 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

kun je even simpel uitleggen vanwaar de regel?

waardoor?

waarom ?

en waarom nu?

en wat willen jullie er mee bereiken?
Hoppa. Dit zijn kennelijk de vragen waar het om draait.
Waarom is het dan zo moeilijk om gewoon die vragen te stellen en te wachten op een antwoord? Waarom moet iedereen zijn zegje doen en hetzelfde zeggen? Waarom moet het gelijk gepaard gaan met denigrerende opmerkingen?
Ik weet het niet en ik was er niet bij betrokken. Ik laat de vragen dan ook open staan voor de mods.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 maart 2009 @ 20:00:41 #109
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66592428
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:59 schreef NJ het volgende:

[..]

Hoppa. Dit zijn kennelijk de vragen waar het om draait.
Waarom is het dan zo moeilijk om gewoon die vragen te stellen en te wachten op een antwoord? Waarom moet iedereen zijn zegje doen en hetzelfde zeggen? Waarom moet het gelijk gepaard gaan met denigrerende opmerkingen?
Ik weet het niet en ik was er niet bij betrokken. Ik laat de vragen dan ook open staan voor de mods.
ik heb ze gesteld, maar word gewoon genegeerd dan komt je dus ook niet verder...
en tis niet zo dat men er toen niet was, want er is erna wel gereageerd...

en dan?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 1 maart 2009 @ 20:00:44 #110
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66592430
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:53 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee, maar als er een hele tijd niet gereageerd wordt, dan kun je dat soort gekloot gaan verwachten. Je kunt geen bom neergooien zonder een hoop geschreeuw te verwachten.
Isdatzo is een uurtje offline geweest. Kom terug als er een dag niet gereageerd wordt en dan heb je recht van spreken.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 1 maart 2009 @ 20:00:47 #111
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_66592432
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:59 schreef NJ het volgende:

[..]

Hoppa. Dit zijn kennelijk de vragen waar het om draait.
Waarom is het dan zo moeilijk om gewoon die vragen te stellen en te wachten op een antwoord? Waarom moet iedereen zijn zegje doen en hetzelfde zeggen? Waarom moet het gelijk gepaard gaan met denigrerende opmerkingen?
Ik weet het niet en ik was er niet bij betrokken. Ik laat de vragen dan ook open staan voor de mods.
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:53 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee, maar als er een hele tijd niet gereageerd wordt, dan kun je dat soort gekloot gaan verwachten. Je kunt geen bom neergooien zonder een hoop geschreeuw te verwachten.
Mensen voelen zich aangevallen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_66592445
Heee, en als jullie toch bezig zijn met opruimen van kliekjes...hier heb je nog een topic: Foto's 'Freud' bij "wie is de chef"?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 1 maart 2009 @ 20:02:09 #113
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66592474
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:00 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik heb ze gesteld, maar word gewoon genegeerd dan komt je dus ook niet verder...
en tis niet zo dat men er toen niet was, want er is erna wel gereageerd...

en dan?
Mag je die baggerbende hierboven bedanken. Ik zou er na dat persoonlijke gezeik ook geen zin meer in hebben om alles nog een keer na te lezen of ik misschien iemand gemist heb die niet aan trollen was.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 1 maart 2009 @ 20:03:18 #114
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_66592519
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:02 schreef NJ het volgende:

[..]

Mag je die baggerbende hierboven bedanken. Ik zou er na dat persoonlijke gezeik ook geen zin meer in hebben om alles nog een keer na te lezen of ik misschien iemand gemist heb die niet aan trollen was.
Weet je wat het probleem is.
Ze hebben er geloof ik al een paar maanden geen zin meer in...
Every war is different, every war is the same.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 maart 2009 @ 20:03:37 #115
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66592529
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:02 schreef NJ het volgende:

[..]

Mag je die baggerbende hierboven bedanken. Ik zou er na dat persoonlijke gezeik ook geen zin meer in hebben om alles nog een keer na te lezen of ik misschien iemand gemist heb die niet aan trollen was.
ja ok, maar als ik m dan herhaal word de post verwijderd...
wat moet ik dan doen? gaan smeken om een antwoord?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66592584
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:02 schreef NJ het volgende:
Mag je die baggerbende hierboven bedanken. Ik zou er na dat persoonlijke gezeik ook geen zin meer in hebben om alles nog een keer na te lezen of ik misschien iemand gemist heb die niet aan trollen was.
Hoi,

Ik heb begrip voor wat je zegt. Echt. Maar dat lijkt momenteel behoorlijk zeldzaam hier. Misschien moet heel Fot maar een paar dagen op slot, kan iedereen weer afkoelen en kunnen jullie achter de schermen bedenken hoe het dan wel moet en met wie.

Zolang jullie daar dan maar helder over communiceren heb ik er geen enkel probleem mee.
  zondag 1 maart 2009 @ 20:05:26 #117
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66592592
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:52 schreef Ynske het volgende:
euh hier verdwijnen posts...
Told you so.
quote:
Isdatzo, ik zou het fijn vinden als je eens antwoord op mijn vraag aan t begin van dit topic (mn tweede post)
Deze post bedoelde je?
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:00 schreef Ynske het volgende:
k ben er niet bij geweest, maar als men idd extra de foto's elders alleen zou plaatsen, das niet helemaal zoals het zou moeten gaan. maar eigenlijk kan t me niet echt boeien.
K weet dat er elders op fok ook meets zijn en die foto's worden bv in een afgesloten PB account gezet, dus zie het probleem niet echt
Hoe het bij andere meets op Fok! eraan toe gaat interesseert me werkelijk vrij weinig. De achterliggende gedachte is om met wat invloed van de mods toekomstige meets meer 'open' te laten verlopen. Zoals ik al eerder zei, deze meet was niet uitnodigend voor buitenstaanders. Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen zich niet welkom voelden.
Huilen dan.
  zondag 1 maart 2009 @ 20:05:26 #118
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_66592593
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:02 schreef NJ het volgende:

[..]

Mag je die baggerbende hierboven bedanken. Ik zou er na dat persoonlijke gezeik ook geen zin meer in hebben om alles nog een keer na te lezen of ik misschien iemand gemist heb die niet aan trollen was.
Het is de toon die de muziek maakt. En de toon is gezet door Xil en Isdatzo. Bijzonder sfeer verhogend.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 20:05:29 #119
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66592594
Zo, dat eten ging er wel in.
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:53 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

kun je even simpel uitleggen vanwaar de regel?

waardoor?

waarom ?

en waarom nu?

en wat willen jullie er mee bereiken?
De regel is nu ingesteld omdat FOT een te kleine groep blijft. FOT moet in de regel over Fotografie gaan. Gezelligheidsmeet vallen daar gewoon niet onder.

Er is trouwens nergens gemeld dat kennismakingsmeets met modellen e.d. niet mogen. Waar die wijsheid vandaan komt is mij een groot raadsel. Dat is namelijk wel ontopic.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 20:05:58 #120
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66592618
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:05 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Het is de toon die de muziek maakt. En de toon is gezet door Xil en Isdatzo. Bijzonder sfeer verhogend.
Ja, en jullie kunnen daar blijkbaar ook heel erg als volwassen mensen op reageren...?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 1 maart 2009 @ 20:06:54 #121
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66592649
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:03 schreef dekkered het volgende:

[..]

Weet je wat het probleem is.
Ze hebben er geloof ik al een paar maanden geen zin meer in...
Ik denk niet dat dat het probleem is, maar ik kan het me prima voorstellen. De laatste paar FB-topics heb ik enkel meegelezen en ik doe nu vijf minuten mee en ik ben de manier van reageren hier al zat.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 1 maart 2009 @ 20:07:07 #122
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66592656
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:05 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Het is de toon die de muziek maakt. En de toon is gezet door Xil en Isdatzo. Bijzonder sfeer verhogend.
Zou je dan nog een keer de laatste pagina van dat meettopic een keer door willen lezen? Over toon gesproken.
Huilen dan.
  zondag 1 maart 2009 @ 20:07:21 #123
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_66592664
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:05 schreef Isdatzo het volgende:

Hoe het bij andere meets op Fok! eraan toe gaat interesseert me werkelijk vrij weinig. De achterliggende gedachte is om met wat invloed van de mods toekomstige meets meer 'open' te laten verlopen. Zoals ik al eerder zei, deze meet was niet uitnodigend voor buitenstaanders. Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen zich niet welkom voelden.
Die met stond al weken op het forum. Om op dag+1 daar over te gaan miepen is een beetje mosterd na de maaltijd.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_66592670
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:47 schreef EchnaDarr het volgende:
En nog iets. We worden nu duidelijk verdacht van zaken die volgens jullie niet door de beugel kunnen. In Nederland hebben verdachten het recht te weten wie de aanklagers zijn.

Dus, door wie is hier over geklaagd?

Ter herinnering: "geluiden van vele kanten"
Xil, je bent er weer, kun je hierop antwoorden?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 maart 2009 @ 20:07:51 #125
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66592685
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:05 schreef Xilantof het volgende:
Zo, dat eten ging er wel in.
[..]

De regel is nu ingesteld omdat FOT een te kleine groep blijft. FOT moet in de regel over Fotografie gaan. Gezelligheidsmeet vallen daar gewoon niet onder.

Er is trouwens nergens gemeld dat kennismakingsmeets met modellen e.d. niet mogen. Waar die wijsheid vandaan komt is mij een groot raadsel. Dat is namelijk wel ontopic.
smakelijk. ik heb begrepen dat bij deze gezelligheidsmeet ook nieuwe modellen etc welkom waren, zodoende dat ik die vraag stelde maar daar kwam geen reactie op
dus de "Kroegmeet" mag wel.... maar moeten we daar dan nu toestemming voor gaan vragen bij jou?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 1 maart 2009 @ 20:08:30 #126
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66592708
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Told you so.
[..]

Deze post bedoelde je?
[..]

Hoe het bij andere meets op Fok! eraan toe gaat interesseert me werkelijk vrij weinig. De achterliggende gedachte is om met wat invloed van de mods toekomstige meets meer 'open' te laten verlopen. Zoals ik al eerder zei, deze meet was niet uitnodigend voor buitenstaanders. Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen zich niet welkom voelden.
dat blijf je altijd houden.
niet ieder kan met elkaar door 1 deur.

maar behalve een select groepje mensen die niet goed met ons door 1 deur kunnen(die als ze zich hadden aangemeld gewoon binnen waren gelaten)
was eigenlijk ieder welkom.
kan zijn dat je het anders leest. maar dat is dan meer een mening als een fijt.
  zondag 1 maart 2009 @ 20:08:50 #127
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_66592719
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:05 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ja, en jullie kunnen daar blijkbaar ook heel erg als volwassen mensen op reageren...?
Wil jij als volwassene behandeld worden dan? Kom eens uit je ivoren toren, en schuif aan op een meet, zoals die van gisteren. Daar werd zeer volwassen kritiek op je geuit, met name op je disfunctioneren.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 1 maart 2009 @ 20:09:11 #128
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66592729
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:07 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Xil, je bent er weer, kun je hierop antwoorden?
Er is een reden dat men dit niet in het FB-topic postte, denk je niet? En ik kan me prima inbeelden waarom ze dat niet deden. Lees dit topic eens door, en probeer er objectief naar te kijken.
Huilen dan.
  zondag 1 maart 2009 @ 20:10:18 #129
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66592759
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:07 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Xil, je bent er weer, kun je hierop antwoorden?
Het gaat niemand wat aan wie wat naar mods of FA's stuurt.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 20:10:43 #130
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66592774
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:07 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Xil, je bent er weer, kun je hierop antwoorden?
Ik vind het niet noodzakelijk namen te noemen. Want dan zijn die personen "het lul".

Daarnaast komen de geluiden niet alleen van users (oud én nieuw) maar ook van anders mods, FA's en A's.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 1 maart 2009 @ 20:11:18 #131
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66592795
Hoppa, drie antwoorden. Wat wil je nog meer?
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 1 maart 2009 @ 20:11:19 #132
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66592797
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:05 schreef Xilantof het volgende:
Zo, dat eten ging er wel in.
[..]

De regel is nu ingesteld omdat FOT een te kleine groep blijft. FOT moet in de regel over Fotografie gaan. Gezelligheidsmeet vallen daar gewoon niet onder.

Er is trouwens nergens gemeld dat kennismakingsmeets met modellen e.d. niet mogen. Waar die wijsheid vandaan komt is mij een groot raadsel. Dat is namelijk wel ontopic.
ze zijn met een groep fotters anders altijd wel erg fot gerelateerd.
proberen van elkaars apparatuur. ervaringen, met apparatuur.

zijn nog klein wat foto-evenementen besproken.
dus er vloeien aan de hand van deze meet weer fotodagjes tevoorschijn.
(tussen mensen die elkaar nog nooit hadden gezien)
dus productief zijn ze wel. (had je geweten als je er was.)
pi_66592800
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:09 schreef Isdatzo het volgende:
Er is een reden dat men dit niet in het FB-topic postte, denk je niet? En ik kan me prima inbeelden waarom ze dat niet deden. Lees dit topic eens door, en probeer er objectief naar te kijken.
Ja en volgens mij is dat wel een probleem. De mensen die in het meettopic posten worden nu blijkbaar ergens voor aansprakelijk gehouden en zonder wederhoor wordt er actie ondernomen. Ik vind dat ik recht heb te weten wie ik nu heb achtergesteld.

Hoe moet ik anders in hemelsnaam voorkomen dat dit weer gebeurt.
  zondag 1 maart 2009 @ 20:13:18 #134
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_66592849
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:11 schreef NJ het volgende:
Hoppa, drie antwoorden. Wat wil je nog meer?
Dat je als user als een functionerend persoon wordt gezien i.p.v. als een kind dat nog niet alleen de straat mag oversteken?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_66592861
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:11 schreef NJ het volgende:
Hoppa, drie antwoorden. Wat wil je nog meer?
Uhm, heb je er begrip voor als ik weinig koop voor "dat zeggen we niet"? Mensen hebben trouwens ook niet direct naar ons gereageerd, wat als volwassenen toch wel normaal is lijkt me. En daar ligt ook een rol voor de moderators, eerst zeggen "heb het er eens over met die en die user" in plaats van dat meteen drastische maatregelen genomen worden.

En Xil, je geeft aan dat mensen dan 'de lul' zijn. Hoe denk je dat wij ons nu voelen?
  zondag 1 maart 2009 @ 20:15:44 #136
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66592928
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:13 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat je als user als een functionerend persoon wordt gezien i.p.v. als een kind dat nog niet alleen de straat mag oversteken?
Wil je heel eerlijk weten wat ik van de reacties van de afgelopen anderhalf uur vond?
And now for something completely different, I'm on a horse.
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 20:16:01 #137
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66592934
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:07 schreef Ynske het volgende:

[..]

smakelijk. ik heb begrepen dat bij deze gezelligheidsmeet ook nieuwe modellen etc welkom waren, zodoende dat ik die vraag stelde maar daar kwam geen reactie op
dus de "Kroegmeet" mag wel.... maar moeten we daar dan nu toestemming voor gaan vragen bij jou?
Ik zal het even proberen te verduidelijken...

Meets als: "nu gezellig bij mij eten"... Zijn niet toegestaan. Ja, het is leuk en gezellig. Maar de drempel voor buitenstaanders is te hoog. Hoe hard je ook scheeuwt dat ze wel welkom zijn, ze zullen bijna niet uit zichzelf komen. En door dat eerder genoemde heeft het dus voor FOT ook weinig "nut" en kunnen zulke dingen gemakkelijk via andere kanalen worden georganiseerd zoals PM, MSN...

Een meeting echt om modellen te leren kennen e.d. mag best. GRaag zelfs. Want meetings is iets waar FOT bekend om heeft gestaan.
Omdat we echter willen zorgen dat e.e.a. echt leuk en goed verloopt voor iedereen, willen we hiervan op de hoogte zijn.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 20:16:13 #138
73911 ultra_ivo
pi_66592943
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

No offence. Maar de regel is omdat er sprake zou zijn van kliekjesvorming. En om eerlijk te zijn helpt het niet dat de mod die de regel bekend maakt de schijn tegen heeft. Hij zou namelijk bij een van de kliekjes horen die blijkbaar voelde dat ze niet welkom waren. (afgeleid uit de discussie, kan fout zitten, waarvoor excuses).
Dat heb je goed afgeleid. Daar is heel lang niets tegen gedaan. Ook als mensen overduidelijk werden geweerd. NJ, dat is denk ik de hoofdreden van het gekrakeel.
pi_66592961
Ik begrijp echt niet dat het geen uitnodigende meet was?
Als iedereen zou zijn gekomen die zich aangemeld hadden (ook die van onder voorbehoud) dan zouden er voor mij 6 mensen zijn gekomen die ik nog nooit ontmoet had.
Nu waren dat 3 personen.

Wat is dan niet uitnodigend geweest?
Thank Drunk I'm a Goddess!
  zondag 1 maart 2009 @ 20:17:22 #140
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_66592972
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:15 schreef NJ het volgende:

[..]

Wil je heel eerlijk weten wat ik van de reacties van de afgelopen anderhalf uur vond?
Wil je heel eerlijk weten wat ik van de maatregel vind om alleen nog meer meets via de mods te mogen organiseren?

Een betuttelende, kleinerende, dominante wij-zijn-de-baas regel. Vooral omdat het niet forumbreed zo geregeld wordt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_66593032
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:10 schreef Xilantof het volgende:
Daarnaast komen de geluiden niet alleen van users (oud én nieuw) maar ook van anders mods, FA's en A's.
Mwjah...dat geouwehoer hoor ik al drie jaar (vanaf het moment van het vertrek van Ouwesok zo ongeveer) en nog nooit heb ik iemand gezien die er proactief wat aan gedaan heeft. Alleen maar mods die allerlei dingen liepen te verbieden of af te straffen. Goed bezig jongens

Nou weet je....we kunnen het probleem snel oplossen: we verbieden alle meets of beter nog... we sluiten FOT en brengen dat onder bij DIG. Kun je daar een mooi extra subforumpje van maken.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 1 maart 2009 @ 20:19:22 #142
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66593037
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:13 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Uhm, heb je er begrip voor als ik weinig koop voor "dat zeggen we niet"? Mensen hebben trouwens ook niet direct naar ons gereageerd, wat als volwassenen toch wel normaal is lijkt me. En daar ligt ook een rol voor de moderators, eerst zeggen "heb het er eens over met die en die user" in plaats van dat meteen drastische maatregelen genomen worden.
Daar heb ik zeker begrip voor. Alleen sommige users kiezen er voor om en masse in het FB-topic te gaan schoppen, anderen kiezen voor een PM naar de crew. Als je alleen staat heeft het geen zin om zo'n topic binnen te stappen en daar te gaan roepen dat je het er niet mee eens bent.
Dus kijkt de crew naar de opmerkingen die binnenkomen (ook die van jullie hier in FB) en die neemt een beslissing. Wie wat gezegd heeft op het forum of wie wat gestuurd heeft via PM gaat niemand wat aan.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 20:19:38 #143
73911 ultra_ivo
pi_66593044
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:16 schreef Xilantof het volgende:Meets als: "nu gezellig bij mij eten"... Zijn niet toegestaan. Ja, het is leuk en gezellig. Maar de drempel voor buitenstaanders is te hoog. Hoe hard je ook scheeuwt dat ze wel welkom zijn, ze zullen bijna niet uit zichzelf komen. En door dat eerder genoemde heeft het dus voor FOT ook weinig "nut" en kunnen zulke dingen gemakkelijk via andere kanalen worden georganiseerd zoals PM, MSN...
En dat is nu bij uitstek de methode om kliekjes te creeren en mensen zich buitengesloten laten voelen. Een open uitnodiging is veel uitnodigender, en dat is zoals de meet van gisteren was opgezet.
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 20:19:40 #144
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66593046
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:13 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Uhm, heb je er begrip voor als ik weinig koop voor "dat zeggen we niet"? Mensen hebben trouwens ook niet direct naar ons gereageerd, wat als volwassenen toch wel normaal is lijkt me. En daar ligt ook een rol voor de moderators, eerst zeggen "heb het er eens over met die en die user" in plaats van dat meteen drastische maatregelen genomen worden.

En Xil, je geeft aan dat mensen dan 'de lul' zijn. Hoe denk je dat wij ons nu voelen?
Het was nu tijd voor die drastische maatregelen.

Ik denk dat jullie je helemaal niet "de lul" hoeven te voelen. Waar voel je je precies beperkt dan?

GEzellig met FOTTERS fotograferen mag gewoon nog steeds e.d.
We vragen alleen om meets waarvan als het waren na afloop niets op FOT te merken valt in de vorm van foto's of verhoogde productiviteit of activiteit met bijv. modellen niet via FOT te organiseren omdat het voor FOT niets bijdraagd
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 1 maart 2009 @ 20:19:51 #145
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66593054
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:16 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ik zal het even proberen te verduidelijken...

Meets als: "nu gezellig bij mij eten"... Zijn niet toegestaan. Ja, het is leuk en gezellig. Maar de drempel voor buitenstaanders is te hoog. Hoe hard je ook scheeuwt dat ze wel welkom zijn, ze zullen bijna niet uit zichzelf komen. En door dat eerder genoemde heeft het dus voor FOT ook weinig "nut" en kunnen zulke dingen gemakkelijk via andere kanalen worden georganiseerd zoals PM, MSN...

Een meeting echt om modellen te leren kennen e.d. mag best. GRaag zelfs. Want meetings is iets waar FOT bekend om heeft gestaan.
Omdat we echter willen zorgen dat e.e.a. echt leuk en goed verloopt voor iedereen, willen we hiervan op de hoogte zijn.
hmmm snap er nog geen snars van.

eerste keer dat hier foters over de vloer kwamen zag ik een 10 tal mensen die ik nog nooit had gezien. (zat ruim 20 man binnen)

laatste meet waren we met ruim 10 waar ik er 3 niet van kende.

dus denk dat die drempel vrees maar voor een kleine groep mensen geld
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 maart 2009 @ 20:19:54 #146
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66593057
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:16 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ik zal het even proberen te verduidelijken...

Meets als: "nu gezellig bij mij eten"... Zijn niet toegestaan. Ja, het is leuk en gezellig. Maar de drempel voor buitenstaanders is te hoog. Hoe hard je ook scheeuwt dat ze wel welkom zijn, ze zullen bijna niet uit zichzelf komen. En door dat eerder genoemde heeft het dus voor FOT ook weinig "nut" en kunnen zulke dingen gemakkelijk via andere kanalen worden georganiseerd zoals PM, MSN...

Een meeting echt om modellen te leren kennen e.d. mag best. GRaag zelfs. Want meetings is iets waar FOT bekend om heeft gestaan.
Omdat we echter willen zorgen dat e.e.a. echt leuk en goed verloopt voor iedereen, willen we hiervan op de hoogte zijn.
ok maar om dan nog even verder te vragen
als je nu zoiets hebt als de Simpelveldmeet... daar heb ik veel voor geregeld om dat daar rond te krijgen. wat zouden jullie daar dan nog in willen meedoen. of moet ik t zien als wanneer je zoiets regelt, dat je dat aangeeft bij jullie en dat de kous er daarmee verder af is?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66593067
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:16 schreef Xilantof het volgende:
Ik zal het even proberen te verduidelijken...

Meets als: "nu gezellig bij mij eten"... Zijn niet toegestaan. Ja, het is leuk en gezellig. Maar de drempel voor buitenstaanders is te hoog. Hoe hard je ook scheeuwt dat ze wel welkom zijn, ze zullen bijna niet uit zichzelf komen. En door dat eerder genoemde heeft het dus voor FOT ook weinig "nut" en kunnen zulke dingen gemakkelijk via andere kanalen worden georganiseerd zoals PM, MSN...

Een meeting echt om modellen te leren kennen e.d. mag best. GRaag zelfs. Want meetings is iets waar FOT bekend om heeft gestaan.
Omdat we echter willen zorgen dat e.e.a. echt leuk en goed verloopt voor iedereen, willen we hiervan op de hoogte zijn.
Hey,

dat maakt het voor mij niet echt duidelijker. Ik kende PK en prupke niet, ik kende enkele personen die er waren maar voor mij was het interessant om meer mensen te leren kennen en het was in de buurt.

Dus ja, er was een drempel. Maar ik heb me daar overheen kunnen zetten. Bovendien heb je zelf in het topic gezegd dat het geen probleem was, je zag zelf ook dat het redelijk open was. Dus voor mij is er nog niet echt veel meer duidelijker.
  zondag 1 maart 2009 @ 20:20:57 #148
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66593098
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:17 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wil je heel eerlijk weten wat ik van de maatregel vind om alleen nog meer meets via de mods te mogen organiseren?
Eigenlijk niet, want dat houdt die maatregel helemaal niet in.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 20:21:11 #149
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66593106
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:17 schreef prupke het volgende:
Ik begrijp echt niet dat het geen uitnodigende meet was?
Als iedereen zou zijn gekomen die zich aangemeld hadden (ook die van onder voorbehoud) dan zouden er voor mij 6 mensen zijn gekomen die ik nog nooit ontmoet had.
Nu waren dat 3 personen.

Wat is dan niet uitnodigend geweest?
Het feit dat ik op de openingspost moet reageren omdat daar een uitermate flauwe grap (?) in stond over selecteren e.d.

Ja, er zijn mensen die zulke dingen serieus nemen.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 1 maart 2009 @ 20:21:53 #150
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66593136
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:19 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Het was nu tijd voor die drastische maatregelen.

Ik denk dat jullie je helemaal niet "de lul" hoeven te voelen. Waar voel je je precies beperkt dan?

GEzellig met FOTTERS fotograferen mag gewoon nog steeds e.d.
We vragen alleen om meets waarvan als het waren na afloop niets op FOT te merken valt in de vorm van foto's of verhoogde productiviteit of activiteit met bijv. modellen niet via FOT te organiseren omdat het voor FOT niets bijdraagd



behalve een goede sfeer.
nieuwe contacten
afspraken om ergends te gaan fotograferen

tja meer als dat komt er idd niet uit.

is ook erg slecht voor fot als mensen elkaar leren kennen.
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 20:23:12 #151
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66593180
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:19 schreef Ynske het volgende:

[..]

ok maar om dan nog even verder te vragen
als je nu zoiets hebt als de Simpelveldmeet... daar heb ik veel voor geregeld om dat daar rond te krijgen. wat zouden jullie daar dan nog in willen meedoen. of moet ik t zien als wanneer je zoiets regelt, dat je dat aangeeft bij jullie en dat de kous er daarmee verder af is?
Nee joh!

Die mogen gewoon altijd georganiseerd worden. Daar hoeven wij vooraf geen toestemming voor te geven hoor!
Dat is productief voor alles en iedereen, modellen, fotografen, visagisten, en voor FOT. Dat mag dus gewoon zonder overleg. Graag zelfs
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_66593193
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:21 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Het feit dat ik op de openingspost moet reageren omdat daar een uitermate flauwe grap (?) in stond over selecteren e.d.

Ja, er zijn mensen die zulke dingen serieus nemen.
En heb ik dat niet netjes rechtgetrokken?
En sorry hoor , als ik soms iets serieus neem krijg ik alleen maar het antwoord : ah joh neem het niet te serieus het is maar internet!!
Thank Drunk I'm a Goddess!
  zondag 1 maart 2009 @ 20:23:39 #153
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_66593203
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:20 schreef NJ het volgende:

[..]

Eigenlijk niet, want dat houdt die maatregel helemaal niet in.
Als je maar wel snapt dat het wel overkomt zo op iedereen hier. Maar dat leidde je vast al af uit de reacties, huh?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_66593229
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:19 schreef Xilantof het volgende:
Ik denk dat jullie je helemaal niet "de lul" hoeven te voelen. Waar voel je je precies beperkt dan?
"De geluiden van vele kanten zijn dusdanig dat er nu even hard moet worden opgetreden. "

Direct na een gezelligheidsmeet, waarover hier nagepraat wordt. Dus het ligt heel erg voor de hand dat die geluiden over de gezelligheidsmeet gingen (kan niet anders). Dus daarom voelen wij ons nu de lul, omdat de meet + nagepraat blijkbaar aanleiding was om deze maatregel in te stellen.

En daarom, als je mensen niet direct confronteerd met hun gedrag kunnen ze dat niet aanpassen. En dat lijkt me toch wel een van de wensen hier.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 maart 2009 @ 20:25:49 #155
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66593275
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:23 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Nee joh!

Die mogen gewoon altijd georganiseerd worden. Daar hoeven wij vooraf geen toestemming voor te geven hoor!
Dat is productief voor alles en iedereen, modellen, fotografen, visagisten, en voor FOT. Dat mag dus gewoon zonder overleg. Graag zelfs
sorry dat ik doorvraag, maar misschien dat het dan duidelijker word voor me

dus als gister wel meer foto's gemaakt waren, had t wel gemogen?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 20:26:38 #156
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66593293
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:23 schreef prupke het volgende:

[..]

En heb ik dat niet netjes rechtgetrokken?
En sorry hoor , als ik soms iets serieus neem krijg ik alleen maar het antwoord : ah joh neem het niet te serieus het is maar internet!!
Die woorden heb ik nooit tegen jou gezegd
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_66593303
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:25 schreef Ynske het volgende:

[..]

sorry dat ik doorvraag, maar misschien dat het dan duidelijker word voor me

dus als gister wel meer foto's gemaakt waren, had t wel gemogen?
Hoho, dat is geen als, die zijn er, staan in het topic.
  zondag 1 maart 2009 @ 20:27:24 #158
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66593324
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:25 schreef Ynske het volgende:

[..]

sorry dat ik doorvraag, maar misschien dat het dan duidelijker word voor me

dus als gister wel meer foto's gemaakt waren, had t wel gemogen?
heb een serie van 80 foto's over van model in studio.
maar heb al minder zin om die te posten hier.
want het levert niks op zo'n meet
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 maart 2009 @ 20:28:42 #159
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66593369
ow enne....

het zou me tof lijken als er gekeken word of t niet mogelijk is om bv in combi met F&F of OUD iets van een workshop georganiseerd zou worden. Zodat men " betere" foto's van kinderen, dieren, planten kan maken...
Misschien iets om op te pakken?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 20:29:07 #160
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66593382
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:25 schreef Ynske het volgende:

[..]

sorry dat ik doorvraag, maar misschien dat het dan duidelijker word voor me

dus als gister wel meer foto's gemaakt waren, had t wel gemogen?
Gisteren zal er vast over FOT, foto's, users, apparatuur e.d. praat zijn (en over de mods ). Maar als daar op het forum niets van terug is te zien behalve wat insiders grappen e.d. is zo'n meet voor FOT (het forum algeheel) dus niet van waarde
Tuurlijk is het leuk om andere te leren kennen e.d. en daar afspraken mee te maken die op die manier wellicht interessant zijn voor FOT. Maar dat is allemaal zo indirect.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_66593535
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:29 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Gisteren zal er vast over FOT, foto's, users, apparatuur e.d. praat zijn (en over de mods ). Maar als daar op het forum niets van terug is te zien behalve wat insiders grappen e.d. is zo'n meet voor FOT (het forum algeheel) dus niet van waarde
Tuurlijk is het leuk om andere te leren kennen e.d. en daar afspraken mee te maken die op die manier wellicht interessant zijn voor FOT. Maar dat is allemaal zo indirect.
Demonstratiefoto gepost.
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 20:35:50 #162
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66593630
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:28 schreef Ynske het volgende:
ow enne....

het zou me tof lijken als er gekeken word of t niet mogelijk is om bv in combi met F&F of OUD iets van een workshop georganiseerd zou worden. Zodat men " betere" foto's van kinderen, dieren, planten kan maken...
Misschien iets om op te pakken?
Zoiets zou zeker mogelijk zijn. We gaan ook een maand de wedstrijd combineren met deze fora. Wellicht leuk om het dan in die maand te starten (of vlak ervoor) om zo die wedstrijd ook wat te prikkelen.

HEb je hier zelf ideeen over? Dan contacteer ik je tegen die tijd nog even
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 1 maart 2009 @ 20:37:06 #163
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66593693
Was er vorig jaar of het jaar daarvoor niet een combinatiemeet met OUD?
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 1 maart 2009 @ 20:37:30 #164
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66593713
En ja, er verdwijnt inderdaad wat nietstoevoegend gezuig.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 20:37:36 #165
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66593717
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:24 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

"De geluiden van vele kanten zijn dusdanig dat er nu even hard moet worden opgetreden. "

Direct na een gezelligheidsmeet, waarover hier nagepraat wordt. Dus het ligt heel erg voor de hand dat die geluiden over de gezelligheidsmeet gingen (kan niet anders). Dus daarom voelen wij ons nu de lul, omdat de meet + nagepraat blijkbaar aanleiding was om deze maatregel in te stellen.

En daarom, als je mensen niet direct confronteerd met hun gedrag kunnen ze dat niet aanpassen. En dat lijkt me toch wel een van de wensen hier.
Ik kan eerlijk en met mijn hand op mijn hart zeggen dat de meet van gisteren niet de aanleiding was van deze "maatregel".
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 maart 2009 @ 20:38:21 #166
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66593741
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:35 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Zoiets zou zeker mogelijk zijn. We gaan ook een maand de wedstrijd combineren met deze fora. Wellicht leuk om het dan in die maand te starten (of vlak ervoor) om zo die wedstrijd ook wat te prikkelen.

HEb je hier zelf ideeen over? Dan contacteer ik je tegen die tijd nog even
iig in combi met OUD weet ik nog wel wat voor mekaar te krijgen
ken daar inmiddels veel mensen goed.

in combi met wedstrijd, dat zou kunnen, maar ligt het er natuurlijk wel aan in welke maand dat t is, dec is bv niet haalbaar
maar een lente/zomermaand, zou goed te doen zijn. in combi met een meet. Als dan zou ik daar iig bij die combi graag me mee bezig houden, en dus ook dingen vooraf regelen/opzetten
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 maart 2009 @ 20:38:54 #167
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66593760
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:37 schreef NJ het volgende:
Was er vorig jaar of het jaar daarvoor niet een combinatiemeet met OUD?
dat is inmiddels alweer een paar jaar geleden, echter ik kom nog regelmatig op meets met oud waar ik de foto's achteraf regel
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 20:40:34 #168
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66593813
@Ynske: Dat moet dan wel goedkomen denk ik. Ik ga je op de hoogte houden
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 1 maart 2009 @ 20:41:44 #169
79550 Ymke
your ghost
pi_66593866
EEn fotwedstrijd in combinatie met OUD meet???
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  zondag 1 maart 2009 @ 20:46:09 #170
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_66594027
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:41 schreef Ymke het volgende:
EEn fotwedstrijd in combinatie met OUD meet???
Dat wordt lachen...

Waarom heb je op haar kind gestemd, en niet op het mijne?
<insert bitch-fight smiley>
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 maart 2009 @ 20:47:44 #171
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66594084
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:46 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Dat wordt lachen...

Waarom heb je op haar kind gestemd, en niet op het mijne?
<insert bitch-fight smiley>
denk dat dat wel meevalt
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:41 schreef Ymke het volgende:
EEn fotwedstrijd in combinatie met OUD meet???
t was alleen maar goed bedoeld, maar blijkbaar niet gewaardeerd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 20:49:38 #172
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66594176
@Ymke en RonaldV
Ja! Top! Constructief.

Leg uit: waarom zou dat niet werken? Veel mensen die mee willen doen. Veel mensen die iets van fotografie willen leveren. Veel mensen die we enthousiast kunnen krijgen.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_66594238
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:37 schreef Xilantof het volgende:
Ik kan eerlijk en met mijn hand op mijn hart zeggen dat de meet van gisteren niet de aanleiding was van deze "maatregel".
Als ik eerlijk ben heb ik er moeite mee dat te accepteren. Ook omdat er nagenoeg tegelijk een slotje werd geplaatst op het topic. Dat het geblaat in dat topic nergens op sloeg voor een buitenstaander klopt. Maar door het slotje en de bekendmaking van de regel wek je wel de suggestie dat een en ander bij elkaar hoorde.

En nogmaals, door al dat gedoe hier is er nog maar weinig over van mijn goede stemming van vanochtend. Ik weet nu zeker dat ik bij een meet ga kijken wie er gaan om te besluiten of ik wel of niet ga. Waarbij ik dus wel bij een bepaald kliekje ben gaan horen, het zij zo.

En nog eerlijker, ik vind het hier nu veel minder leuk. En ik denk niet dat ik daarin alleen sta...

Trieste dag voor fotografie...
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 20:51:56 #174
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66594312
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:50 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben heb ik er moeite mee dat te accepteren. Ook omdat er nagenoeg tegelijk een slotje werd geplaatst op het topic. Dat het geblaat in dat topic nergens op sloeg voor een buitenstaander klopt. Maar door het slotje en de bekendmaking van de regel wek je wel de suggestie dat een en ander bij elkaar hoorde.

En nogmaals, door al dat gedoe hier is er nog maar weinig over van mijn goede stemming van vanochtend. Ik weet nu zeker dat ik bij een meet ga kijken wie er gaan om te besluiten of ik wel of niet ga. Waarbij ik dus wel bij een bepaald kliekje ben gaan horen, het zij zo.

En nog eerlijker, ik vind het hier nu veel minder leuk. En ik denk niet dat ik daarin alleen sta...

Trieste dag voor fotografie...
Zodra je mijn woord niet geloofd wordt het op dat moment jouw probleem, en niet meer de mijne. Excuses hiervoor.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 1 maart 2009 @ 20:53:20 #175
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_66594389
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:49 schreef Xilantof het volgende:
@Ymke en RonaldV
Ja! Top! Constructief.

Leg uit: waarom zou dat niet werken? Veel mensen die mee willen doen. Veel mensen die iets van fotografie willen leveren. Veel mensen die we enthousiast kunnen krijgen.
Man, ik zit te stangen. Waar denk je dat PI-smilies voor dienen? Doe es niet zo hypergevoelig zeg! Leef je lekker uit, met welk wedstrijd onderwerp ook. Weet je na al die jaren op FOT, en meer dan een jaar als mod, nou nog steeds niet dat ik nooit aan de wedstrijd mee doe?

<zucht>
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 1 maart 2009 @ 20:53:32 #176
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_66594403
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:50 schreef EchnaDarr het volgende:
Trieste dag voor fotografie...
Dit lees ik al sinds FOT bestaat.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 1 maart 2009 @ 20:54:00 #177
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66594430
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:51 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Zodra je mijn woord niet geloofd wordt het op dat moment jouw probleem, en niet meer de mijne. Excuses hiervoor.
denk dat geloofwaardigheid aan je zelf licht en niet aan de gebruiker die je niet geloofwaardig acht.
  zondag 1 maart 2009 @ 20:55:46 #178
79550 Ymke
your ghost
pi_66594518
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:49 schreef Xilantof het volgende:
@Ymke en RonaldV
Ja! Top! Constructief.

Leg uit: waarom zou dat niet werken? Veel mensen die mee willen doen. Veel mensen die iets van fotografie willen leveren. Veel mensen die we enthousiast kunnen krijgen.
Ik zeg niet dat het niet werkt , ik zag dat het mij echt afgrijselijk lijkt een hele maand dat gekir over elkaars baby's , kinderen brrrrrrrrrrrrr
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_66594684
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:55 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet werkt , ik zag dat het mij echt afgrijselijk lijkt een hele maand dat gekir over elkaars baby's , kinderen brrrrrrrrrrrrr
Ja, daar ben ik het wel mee eens.

Vraag over meets!
Waar blijven foto's na een meet? Ik heb ze nu zelf gehost, maar dat ruim ik regelmatig op, op een gegeven moment heb je een topic zonder foto's, is niet handig als je bij een volgende meet wil refereren naar een vorige meet, zien mensen een leeg topic...
  zondag 1 maart 2009 @ 21:00:40 #180
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66594727
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:59 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik het wel mee eens.

Vraag over meets!
Waar blijven foto's na een meet? Ik heb ze nu zelf gehost, maar dat ruim ik regelmatig op, op een gegeven moment heb je een topic zonder foto's, is niet handig als je bij een volgende meet wil refereren naar een vorige meet, zien mensen een leeg topic...
zelf hosten idd.
is geen ruimte voor gereserveerd.
wel eens terspraken gekomen
maar laat ik me daar maar even niet over uit laten
  zondag 1 maart 2009 @ 21:01:04 #181
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66594750
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:47 schreef Ynske het volgende:

[..]

t was alleen maar goed bedoeld, maar blijkbaar niet gewaardeerd
Het wordt zeker gewaardeerd. Goed idee van je.
Zeikerds hou je altijd.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 1 maart 2009 @ 21:01:42 #182
79550 Ymke
your ghost
pi_66594780
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:01 schreef NJ het volgende:

[..]

Het wordt zeker gewaardeerd. Goed idee van je.
Zeikerds hou je altijd.
Dank u
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  zondag 1 maart 2009 @ 21:09:20 #183
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_66595088
Hm, nu vraag ik me toch werkelijk af wat er mis was aan die ene post van mij die verdwenen is... Mag ik echt niet vertellen dat er door HM-II en mij gewerkt werd aan een server waarop de fotos van alle meets verzameld konden worden om hier gehotlinkt te worden? Of mag ik alleen niet vertellen dat we na een overijverige reactie door een mod geen zin meer hadden?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 1 maart 2009 @ 21:11:48 #184
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66595201
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:09 schreef RonaldV het volgende:
Hm, nu vraag ik me toch werkelijk af wat er mis was aan die ene post van mij die verdwenen is... Mag ik echt niet vertellen dat er door HM-II en mij gewerkt werd aan een server waarop de fotos van alle meets verzameld konden worden om hier gehotlinkt te worden? Of mag ik alleen niet vertellen dat we na een overijverige reactie door een mod geen zin meer hadden?
Ik ben het gezeik en gezuig hier zat.
Het enige wat er in jouw reactie stond was hoe geweldig jij en HMII wel niet waren en hoe kut een crewlid dat niet bij naam genoemd werd wel niet was. Is dat FB waar het huidige modteam wat mee kan? Nee. Is dat FB waar ik (of een willekeurige FA) wat mee kan? Nee.
Dus voegt het niets toe aan de discussie, dus kan het weg.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 1 maart 2009 @ 21:12:57 #185
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_66595250
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:11 schreef NJ het volgende:

[..]

Ik ben het gezeik en gezuig hier zat.
Het enige wat er in jouw reactie stond was hoe geweldig jij en HMII wel niet waren en hoe kut een crewlid dat niet bij naam genoemd werd wel niet was. Is dat FB waar het huidige modteam wat mee kan? Nee. Is dat FB waar ik (of een willekeurige FA) wat mee kan? Nee.
Jawel hoor, betreffend crewlid is hier nog steeds crewlid. Die kan dus prima reageren.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 1 maart 2009 @ 21:14:50 #186
79550 Ymke
your ghost
pi_66595332
Denken de beide heren er wel aan om te stemmen , dat is iig erg nuttig voor Fot
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  zondag 1 maart 2009 @ 21:17:13 #187
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66595420
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:12 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Jawel hoor, betreffend crewlid is hier nog steeds crewlid. Die kan dus prima reageren.
Die zou wel gek zijn als hij op die post ingaat.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 1 maart 2009 @ 21:28:43 #188
79550 Ymke
your ghost
pi_66595914
Dank u heren
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  zondag 1 maart 2009 @ 21:29:57 #189
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_66595976
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:28 schreef Ymke het volgende:
Dank u heren
Graag gedaan, toch nog iets nuttigs uit vanavond weten te halen.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 1 maart 2009 @ 21:46:13 #190
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_66596636
Hee, een rel. Ow, tis zondag natuurlijk....
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:33 schreef Xilantof het volgende:
Nieuwe policy m.b.t. meets

Vanaf heden is het alleen toegestaan om "gezelligheidsmeets" i.o.v. met de moderators te organiseren. Fotomeets mogen wél ten alle tijden worden georganiseerd.

Gezelligheidsmeets mogen via andere kanalen of via bijv. GC worden georganiseerd omdat deze off-forum zijn.
ten alle tijden --> te alle tijden
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_66597505
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:37 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ik kan eerlijk en met mijn hand op mijn hart zeggen dat de meet van gisteren niet de aanleiding was van deze "maatregel".
Ik geloof je

Maar geloof me dan ook als ik het volgende zeg : Je timing om een maatregel door te voeren die zuigt nog harder dan een hongerige big aan de tepel van mama zeug!
Thank Drunk I'm a Goddess!
  zondag 1 maart 2009 @ 22:15:55 #192
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66597969
Wie loopt hier posts te verwijderen?
  zondag 1 maart 2009 @ 22:16:08 #193
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66597977
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
b) was meer een privé-meet[..]
Waar maak je dat uit op?
  zondag 1 maart 2009 @ 22:17:20 #194
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66598047
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:15 schreef ..bennie het volgende:
Wie loopt hier posts te verwijderen?
Ik. Lees het topic even door.
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:16 schreef ..bennie het volgende:

[..]

Waar maak je dat uit op?
Lees het topic even door.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 1 maart 2009 @ 22:19:13 #195
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66598138
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:17 schreef NJ het volgende:

[..]

Ik. Lees het topic even door.
[..]

Lees het topic even door.
lees al heel de tijd mee. maar snap het privé meet stukje ook niet.
  zondag 1 maart 2009 @ 22:20:27 #196
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66598195
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:17 schreef NJ het volgende:

[..]

Ik. Lees het topic even door.
[..]

Lees het topic even door.
Het was geen prive meet, lees het meet topic even door. waar ben je eigenijk als er een showcase om zeep wordt geholpen
  zondag 1 maart 2009 @ 22:28:43 #197
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66598583
Dat was de indruk die Xil en Isdatzo overhielden aan het topic. Zoals ze al een aantal keer gemeld hebben.

En als er een showcase om zeep geholpen wordt moet je een TR zetten, zodat een mod er naar kan kijken. Ik kom momenteel even op de toon in het FB-topic af.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 1 maart 2009 @ 22:32:05 #198
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66598718
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:28 schreef NJ het volgende:
Dat was de indruk die Xil en Isdatzo overhielden aan het topic. Zoals ze al een aantal keer gemeld hebben.

En als er een showcase om zeep geholpen wordt moet je een TR zetten, zodat een mod er naar kan kijken. Ik kom momenteel even op de toon in het FB-topic af.
tja, hun indruk misschien.

maar snap hun indruk niet.
was open, ieder snapte dat het open was.
isdatzo is zelfs nog aangesproken of hij zin had. (had alleen geen tijd)

aan alle kanten was duidelijk dat het geen besloten feestje was.
maar xil begint na afloop er over te zeuren dat het wel besloten aanvoelde.
heeft hij daar geen knopjes voor gekregen om dat eventueel aan te passen als er een post is die niet geheel naar fot maatstaven is?
pi_66599121
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:28 schreef NJ het volgende:
Dat was de indruk die Xil en Isdatzo overhielden aan het topic. Zoals ze al een aantal keer gemeld hebben.

Dan hadden ze op 3 januari meteen moeten zeggen toen het topic geopend was : Jongens een gezelligheidsmeet doen we hier niet!
Dan hadden misschien ff een soortement van nieuwjaars rel kunnen hebben, en was er nu geen punt geweest.

Maar goed, dat is mijn mening
Thank Drunk I'm a Goddess!
  zondag 1 maart 2009 @ 22:57:02 #200
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66599828
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:28 schreef NJ het volgende:
Dat was de indruk die Xil en Isdatzo overhielden aan het topic. Zoals ze al een aantal keer gemeld hebben.

En als er een showcase om zeep geholpen wordt moet je een TR zetten, zodat een mod er naar kan kijken. Ik kom momenteel even op de toon in het FB-topic af.
Die toon is mi gezet door Xil, bovendien houdt ie niet van dingen met bloemetjes zeggen liet hij me laatst weten (terwijl mijn relaas behoorlijk direct was mi):
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:12 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Kritiek op het team mag gewoon als kritiek geuit worden. Dus de "no offense" mag dan eventueel weggelaten worden en vertel gewoon de kritiek (i.p.v. het nu verkapt te brengen).

Verder no offense taken so far.
Maar enfin, oordeel zelf, uit het meet topic. Kennelijk had Xil z'n twijfels nav een cynische joke en zijn die twijfels meteen weggenomen:
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 02:15 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

gebruiken alleen echte krab al jij ze gaat vangen en gaat bereiden

verder is het momenteel eff een animo topic,
na de animo gaan we selecteren, wie er wel en niet mag komen enzo.

geen kliekjes vorming maar willen er graag de stemming in houden en zo
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 11:03 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ik ga ervanuit dat dit een grapje is. Want dit gaan we hier op FOT iig niet toelaten. Meets zijn vrij toegankelijk.
quote:
Op zondag 4 januari 2009 01:08 schreef prupke het volgende:

[..]

Als wij meet zeggen is het een meet en word het geen info!!

Beste Xilantof,

Je weet wie het topic geopend heeft en je weet dat ik daarbij hoor.
Iedereen is welkom bij ons in huis. Zolang je jezelf maar aan onze regels houd. Nu zijn er dat niet zo veel hoor. Wij zijn namelijk van mening dat mensen zichzelf gewoon naar behoren kunnen gedragen
Doe je dat niet dan heb ik wel degelijk het recht (of mijn partner) om je buiten te zetten.
En je nooit meer binnen te laten.

Dus bij deze : een sushi meet bij ons thuis.
Maximaal 20 personen (¤ 7,50 per persoon)

Datum : zaterdag 28 februari.
Ik verwacht ook dat mensen die zichzelf aanmelden dan ook komen en niet achteraf afzeggen omdat ze toch niet kunnen. (mits een sterfgeval of ander noodzakelijk iets)


Wie durft….?

En als je durft : welkom
En als je ergens een allergie voor hebt wil ik dat ook eerst weten. Je bent dan nog wel welkom hoor maar ik bel liever niet 112 als het niet nodig hoeft te zijn
Enfin, ik kende Prupke en PK niet, RonaldV ook niet, we hebben in het verleden best wel eens in de clinch gelegen en ik voelde me welkom, hoe raar is dat? Het was gezellig, er is veel geluld over fotografie, het waren mensen uit FOT, dus wat is het probleem Xil?
pi_66600213
ben een tijdje al niet hier geweest voornamelijk vanwege het zwaar deprimerende gehannes van mods en users over en weer

users die tegen de regels willen trappen en mods die een grotere hebben dan de users
voor zover ik weet is dit al jaren aan de gang op zo ongeveer ieder forum wat ik maar kan bedenken
met slechts hele minimale uitzonderingen daargelaten

laat ik een tip geven...... mods als jullie het echt zo zat zijn met hoe de users hier zijn..... stop er mee doe jezelf
een lol en ga de bloemetjes water geven en hou eens op met dat debiele gezeik

users..... ik ben er zelf eentje en het leek me leuk om eens op fot te gaan neuzen en wat bleek..... het is geen bal aan het is altijd hetzelfde gezeik gehannes en geouwehoer van die is niet lief en die is stom

mensen die meets organiseren en er ook daadwerkelijk heen gaan zijn de mensen die elkaar toch wel bijven zien dus waarom niet de big fuck you naar fok en ga je lekker een andere stek opzoeken

and last but not least..... arguiing on the internet is like taking part in the special olympics ..... even if you win your still retarded

gaat weer in slaapstand
  zondag 1 maart 2009 @ 23:08:50 #202
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66600375
quote:
Op zondag 1 maart 2009 23:05 schreef mental het volgende:
mensen die meets organiseren en er ook daadwerkelijk heen gaan zijn de mensen die elkaar toch wel bijven zien dus waarom niet de big fuck you naar fok en ga je lekker een andere stek opzoeken
Ik heb gisteren anders even tellen, hmmm zo'n beetje de helft van de mensen niet eerder ontmoet. Meets zijn dus leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, zeker binnen hetzelfde vak- danwel interesse gebied. Naast gezellig was het dus ook zinvol.
  zondag 1 maart 2009 @ 23:27:47 #203
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_66601244
quote:
Op zondag 1 maart 2009 @ 20:37 schreef NJ het volgende:
Was er vorig jaar of het jaar daarvoor niet een combinatiemeet met OUD?


Was ik bij. Het was een erg leuke meet! Leuk idee om daar misschien een wedstrijd aan te hangen!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 1 maart 2009 @ 23:30:24 #204
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66601348
quote:
Op zondag 1 maart 2009 23:27 schreef MissBliss het volgende:

[..]



Was ik bij. Het was een erg leuke meet! Leuk idee om daar misschien een wedstrijd aan te hangen!
ik stem voor, heb nog wel een archiefje wat kan winnen
  zondag 1 maart 2009 @ 23:40:21 #205
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_66601752
quote:
Op zondag 1 maart 2009 23:05 schreef mental het volgende:
---8<---
Dude, je zou zo een kloon van me kunnen zijn. Je punt zet me aan tot denken idd...misschien moest ik ook maar wegblijven (of het proberen athans )
En daarbij vul ik het aan:
Wat voor nut heeft het feedback topic als je post de kans loopt gewist te worden?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  zondag 1 maart 2009 @ 23:42:17 #206
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_66601832
Niks mis met archiefjes vind ik.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_66601874
quote:
Op zondag 1 maart 2009 23:40 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Dude, je zou zo een kloon van me kunnen zijn. Je punt zet me aan tot denken idd...misschien moest ik ook maar wegblijven (of het proberen athans )
En daarbij vul ik het aan:
Wat voor nut heeft het feedback topic als je post de kans loopt gewist te worden?
Nee niet weggaan, soms is er een scherpe dan wel pittige opmerking nodig
(en anders verhuis je maar naar CUL, kan ik missshien nog een keer dat makreelrecept lezen)
Thank Drunk I'm a Goddess!
  FOK!fotograaf zondag 1 maart 2009 @ 23:54:40 #208
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_66602294
heerlijk hoe mensen kunnen happen om een grapje die IEDEREEN snapt maar het toch als incrowd wordt weggeschreven.

En mensen, wordt eens volwassen. Kliekjes? Het beestje hoeft maar een naam te hebben...
Het lijkt me logisch dat je de mensen die je mag vaker ziet dan de mensen waar je het wat minder mee kunt vinden... netzoals dat je de mensen die dichter bij je wonen vaker ziet dan de mensen die aan de andere kant van nederland wonen...
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  maandag 2 maart 2009 @ 00:42:08 #209
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66603644
vroeg me net af, Tha Erik is terug...
maar waarom heb ik dan vanavond niks meer van hem gehoord?
  maandag 2 maart 2009 @ 08:43:32 #210
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66606294
quote:
Op zondag 1 maart 2009 23:40 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Wat voor nut heeft het feedback topic als je post de kans loopt gewist te worden?
Niet op de man spelen en niet zuigen om het zuigen en je post loopt echt niet de kans om gewist te worden.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  maandag 2 maart 2009 @ 08:44:53 #211
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66606318
quote:
Op maandag 2 maart 2009 00:42 schreef PKfotografie het volgende:
vroeg me net af, Tha Erik is terug...
maar waarom heb ik dan vanavond niks meer van hem gehoord?
Omdat hij misschien een avondje wat anders aan het doen was?
Omdat er in het FB-topic twee mods en een FA aan het posten waren?

Je hoeft als mod echt niet 24/7 online te zijn om binnen een uur een vraag te beantwoorden.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  maandag 2 maart 2009 @ 08:57:15 #212
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66606534
Doe eens niet zo happen, zo komt er nooit een oplossing voor de werkelijke problemen. Het lijkt mij sterk om te ontkennen dat die er zijn.
  maandag 2 maart 2009 @ 09:02:33 #213
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66606641
quote:
Op maandag 2 maart 2009 08:57 schreef ..bennie het volgende:
Doe eens niet zo happen, zo komt er nooit een oplossing voor de werkelijke problemen. Het lijkt mij sterk om te ontkennen dat die er zijn.
De afgelopen drie FB-topics ofzo heb ik meegelezen en het belangrijkste, of in ieder geval het eerste, op FOT lijkt me dat iedereen gewoon weer normaal met elkaar omgaat. Daarom sprong ik gisteren ook in. Elke post die geplaatst is om te zuigen of enkel te zeiken gaat gewoon de prullenbak in en als van dezelfde user te vaak een post weggooi, gaat ook die user een tijdje weg.
En als de mods reageren op een manier die naar mijn mening niet hoort krijgen zij die reactie ook om hun oren.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  maandag 2 maart 2009 @ 09:11:42 #214
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66606846
Persoonlijk denk ik dat er behoorlijk wat frust is op Fot, maar dat de meeste gebruikers dat proberen te negeren. Tussen de regels door staan er in alle topics zat cynische opmerkingen om dat op te vangen.
Of post worden weggegooid, persoonlijk ben ik meer voor een -edit- dan is voor anderen ook duidelijk dat er wel iets gestaan heeft dat niet door de beugel kan, weggooien in FB vind ik waardeloos, maar dat is mijn mening en het boeit me eigenlijk niet.
Ook hoeven de mods niet het vuur uit hun schoenen te lopen, maar het tegengestelde is ook ongewenst, bovendien vind ik het zeer wenselijk als mods zich in hun gebruikers kunnen verplaatsen. In deze hele zin verwoord ik mi het huidige probleem. Neem daarnaast dat mods die wel het vuur uit hun schoenen willen lopen het lopen onmogelijk is gemaakt en gebruikers die zich echt in willen zetten voor Fot niet als mod welkom zijn, op het moment dat er een vacature was.
pi_66618418
Ik ben toch al een tijdje hier niet meer geweest. En soms mis ik dat wel eens. Om die reden heb ik mijn account nog wel laten bestaan. Ik zie nieuwe namen en oude bekenden en ik zie dat de tijd voor een definitieve terugkeer nog niet is aangebroken, jammer.
...niet geschoten is altijd mis...
  maandag 2 maart 2009 @ 15:25:39 #216
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66618892
Inderdaad jammer. Aangezien de gebruikers flink de schouders onder hebben gezet. Nieuwe agenda in elkaar gezet, filters erdoor gedrukt, showcases nieuw leven ingeblazen en een gezellige meet op de koop toe!
  maandag 2 maart 2009 @ 15:37:15 #217
79550 Ymke
your ghost
pi_66619348
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:14 schreef Borelius het volgende:
Ik ben toch al een tijdje hier niet meer geweest. En soms mis ik dat wel eens. Om die reden heb ik mijn account nog wel laten bestaan. Ik zie nieuwe namen en oude bekenden en ik zie dat de tijd voor een definitieve terugkeer nog niet is aangebroken, jammer.
Dan zwaai ik iig wel even naar je

How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_66619818
Borelius terugzwaait:
...niet geschoten is altijd mis...
  maandag 2 maart 2009 @ 15:51:42 #219
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66619865
Huilen dan.
  maandag 2 maart 2009 @ 16:04:34 #220
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_66620353
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:46 schreef Shark.Bait het volgende:
Hee, een rel. Ow, tis zondag natuurlijk....
[..]

ten alle tijden --> te alle tijden
Neen, het is te allen tijden

Verder gaat de betutteling wel erg, erg erg, erg erg erg ver. En de pedante arrogantie van Xil is zo langzamerhand lachwekkend. Isdatzo neem ik al helemaal niet serieus aangezien die slechts de mening van Xil ventileert.

En meer zeg ik er niet over.

Overigens ga ik een meet organiseren in Ierland, en mods zijn niet welkom.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  maandag 2 maart 2009 @ 16:11:00 #221
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_66620619
O, en dit is mijn allerlaatste post in fot. Pas als er volwassen mods zijn hier kom ik wel weer eens kijken.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  maandag 2 maart 2009 @ 16:19:37 #222
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66620941
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:04 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Neen, het is te allen tijden
<hap> Nee hoor, ten alle tijden is correct </hap>
quote:
Verder gaat de betutteling wel erg, erg erg, erg erg erg ver. En de pedante arrogantie van Xil is zo langzamerhand lachwekkend. Isdatzo neem ik al helemaal niet serieus aangezien die slechts de mening van Xil ventileert.
Lekker kortzichtig. Omdat ik het eens ben met xilantof heb ik geen eigen mening meer?
Lees voor de grap dit topic eens door en kijk objectief naar de reacties.
quote:
En meer zeg ik er niet over.
Het doel van jouw post ontgaat mij volledig, wat wil je hier mee bereiken?
quote:
Overigens ga ik een meet organiseren in Ierland, en mods zijn niet welkom.
Wacht, ik ga even huilen in een hoekje. Goh, wat grappig.
Huilen dan.
  maandag 2 maart 2009 @ 16:34:01 #223
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66621512
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:33 schreef Xilantof het volgende:
Nieuwe policy m.b.t. meets

Vanaf heden is het alleen toegestaan om "gezelligheidsmeets" i.o.v. met de moderators te organiseren. Fotomeets mogen wél ten alle tijden worden georganiseerd.

Gezelligheidsmeets mogen via andere kanalen of via bijv. GC worden georganiseerd omdat deze off-forum zijn.
Heb je dat ook met de desbetreffende Mods van GC overlegd? Of krijg ik meteen te horen dat ik loop te rellen als ik er een [FOT][MEET][Eire] Meet in Ierland! Topic aan zou maken, speciaal voor Fotters?
  maandag 2 maart 2009 @ 16:38:46 #224
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66621681
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:34 schreef ..bennie het volgende:

[..]

Heb je dat ook met de desbetreffende Mods van GC overlegd? Of krijg ik meteen te horen dat ik loop te rellen als ik er een [FOT][MEET][Eire] Meet in Ierland! Topic aan zou maken, speciaal voor Fotters?
Met de mods van GC hebben wij in deze niks van doen, vraag het ze zou ik zeggen. En wat denk je zelf? Houd eens op met dat kinderachtige gedoe, wil je?
Huilen dan.
  maandag 2 maart 2009 @ 16:42:26 #225
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66621846
Wat staat er dan in de FAQ van Xils hand?
Ik doe niet kinderachtig hoor. Dat doe je zelf, je maakt een kinderachtige in een hoekje gaan janken opmerking, daar krijg je van mij een opmerking op terug en vervolgens ga je je knopjes misbruiken om je kinderlijke modwaardigheid te bevestigen.
Als jullie niets met GC hebben overlegd, waarom beweerd Xil dan dat gezelligheids meets voortaan via GC mogen worden georganiseerd?
  maandag 2 maart 2009 @ 16:45:01 #226
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66621921
Nav de PBtjes op de achtergrond, ik sluit me bij deze volledig bij ER aan.
De mazzels en tot ziens mocht er ooit een nieuw mod team op fot komen te staan.
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 2 maart 2009 @ 16:47:16 #227
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_66622023
Hey jongs, zing er nou een liedje over en dan klaar, 't is hier nog nooit anders geweest, na meet komt verdreet
quote:

Vinger in je neus en duim in je mond
Hakken in het zand en kont in de krib
Dat is onze mode
Vinger in je neus en duim in je mond
Hakken in het zand en kont in de krib
Dat is gewoon zeer... gezond
dat ik ooit nog eens een kinderen voor kinderentekst zou quootverkloten
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  maandag 2 maart 2009 @ 16:50:47 #228
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66622170
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:42 schreef ..bennie het volgende:
Wat staat er dan in de FAQ van Xils hand?
Ik doe niet kinderachtig hoor. Dat doe je zelf, je maakt een kinderachtige in een hoekje gaan janken opmerking, daar krijg je van mij een opmerking op terug en vervolgens ga je je knopjes misbruiken om je kinderlijke modwaardigheid te bevestigen.
Ik reageerde op een kinderachtige opmerking van ER, ja, dat had ik wellicht beter niet kunnen doen.
quote:
Als jullie niets met GC hebben overlegd, waarom beweerd Xil dan dat gezelligheids meets voortaan via GC mogen worden georganiseerd?
Ik weet niet wat de policy in GC is betreffende 'gezelligheidsmeets', zoals ik al zei, vraag het ze?
Huilen dan.
  FOK!fotograaf maandag 2 maart 2009 @ 16:56:48 #229
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66622411
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:42 schreef ..bennie het volgende:
Wat staat er dan in de FAQ van Xils hand?
Ik doe niet kinderachtig hoor. Dat doe je zelf, je maakt een kinderachtige in een hoekje gaan janken opmerking, daar krijg je van mij een opmerking op terug en vervolgens ga je je knopjes misbruiken om je kinderlijke modwaardigheid te bevestigen.
Als jullie niets met GC hebben overlegd, waarom beweerd Xil dan dat gezelligheids meets voortaan via GC mogen worden georganiseerd?
GC = General Chat. Daar mogen dingen "off topic" behandeld worden. Dingen die in een ander forum niet thuispassen.
Vandaar dat gezelligheidsmeet vanaf dat forum georganiseerd zou kunnen worden.

Ik zal kijken of ik mijn bericht in de FAQ nog wat duidelijker kan krijgen

[ Bericht 0% gewijzigd door Xilantof op 02-03-2009 17:09:36 ]
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 2 maart 2009 @ 19:34:34 #230
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_66627552
quote:
Op maandag 2 maart 2009 00:42 schreef PKfotografie het volgende:
vroeg me net af, Tha Erik is terug...
maar waarom heb ik dan vanavond niks meer van hem gehoord?
Niet dat het je per se erg aangaat, maar ik was aan het leren voor een tentamen wat ik vandaag had, en daarna ging is slapen. Oh wacht, ik ben ook nog naar het toilet geweest. En als je moet weten waarom ik vandaag niet online was overdag, ik had een tentamen en daarna heb ik opdrachten gemaakt. En als je wil weten waar ik morgen ben, dan heb ik college 's avonds, maar 's ochtends ga ik al werken aan opdrachten. Wil je de verdere weekplanning ook weten ?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 2 maart 2009 @ 20:07:49 #231
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66628791
quote:
Op maandag 2 maart 2009 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Niet dat het je per se erg aangaat, maar ik was aan het leren voor een tentamen wat ik vandaag had, en daarna ging is slapen. Oh wacht, ik ben ook nog naar het toilet geweest. En als je moet weten waarom ik vandaag niet online was overdag, ik had een tentamen en daarna heb ik opdrachten gemaakt. En als je wil weten waar ik morgen ben, dan heb ik college 's avonds, maar 's ochtends ga ik al werken aan opdrachten. Wil je de verdere weekplanning ook weten ?
ging er meer om dat je roept dat je er weer was, en vervolgens zag ik je niet meer.
was beetje raar. als je nog geen tijd hebt. waarom dan wel roepen dat je er wel weer bent.
had het dan een paar dagen later gemeld.
  maandag 2 maart 2009 @ 20:14:28 #232
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_66629051
Ik ben er gewoon weer hoor, alleen niet 24/7. Zoals niemand hier. Ik heb (gelukkig) ook een leven buiten FOK!.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_66629776
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:56 schreef Xilantof het volgende:

[..]

GC = General Chat. Daar mogen dingen "off topic" behandeld worden. Dingen die in een ander forum niet thuispassen.
Vandaar dat gezelligheidsmeet vanaf dat forum georganiseerd zou kunnen worden.

Ik zal kijken of ik mijn bericht in de FAQ nog wat duidelijker kan krijgen
Xilantof waarom heb je dan niet voor de meet geroepen dat we dat op een andere manier maar moesten regelen?
Thank Drunk I'm a Goddess!
  FOK!fotograaf maandag 2 maart 2009 @ 20:58:41 #234
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66630957
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:31 schreef prupke het volgende:

[..]

Xilantof waarom heb je dan niet voor de meet geroepen dat we dat op een andere manier maar moesten regelen?
De meet stond al langer gepland. Op 4 januari, toen de datum vastgezet werd, was men ("achter de schermen") nog in conclaaf hoe e.e.a. te bekijken.
Gezien deze meet dus al gepland stond zag ik geen reden om hem bruut af te gelasten ofzo
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 2 maart 2009 @ 21:01:37 #235
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_66631068
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:58 schreef Xilantof het volgende:

[..]

De meet stond al langer gepland. Op 4 januari, toen de datum vastgezet werd, was men ("achter de schermen") nog in conclaaf hoe e.e.a. te bekijken.
Gezien deze meet dus al gepland stond zag ik geen reden om hem bruut af te gelasten ofzo
Maar vervolgens stamp je wel rond als een olifant in een porseleinkast in het napraattopic..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  FOK!fotograaf maandag 2 maart 2009 @ 21:06:50 #236
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66631280
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:01 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Maar vervolgens stamp je wel rond als een olifant in een porseleinkast in het napraattopic..
In het napraattopic? Daar heb ik geen woord in vuil gemaakt.

edit: om even verder te verduidelijken.
De meet was geweest, en we wilde e.e.a. in gaan voeren. Vandaar het inspringen.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_66631504
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:58 schreef Xilantof het volgende:

[..]

De meet stond al langer gepland. Op 4 januari, toen de datum vastgezet werd, was men ("achter de schermen") nog in conclaaf hoe e.e.a. te bekijken.
Gezien deze meet dus al gepland stond zag ik geen reden om hem bruut af te gelasten ofzo
Het topic was geopend op 3 januari en ongeveer 24 uur later hebben we er een datum bijgezet.
Langer is bij mij toch iets meer dan 24 uur

En dan had je het toch nog kunnen melden ? Dan had ik het wel op een andere manier geregeld hoor.
Draai ik mijn hand niet voor om.

Het enige wat er nu bereikt is door een beetje vreemde actie (vind ik ) is dat je half Fot op je nek hebt gehaald terwijl dat absoluut niet nodig was geweest indien je dus anders gehandeld had.
Thank Drunk I'm a Goddess!
  FOK!fotograaf maandag 2 maart 2009 @ 21:19:17 #238
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66631710
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:12 schreef prupke het volgende:

[..]

Het topic was geopend op 3 januari en ongeveer 24 uur later hebben we er een datum bijgezet.
Langer is bij mij toch iets meer dan 24 uur

En dan had je het toch nog kunnen melden ? Dan had ik het wel op een andere manier geregeld hoor.
Draai ik mijn hand niet voor om.

Het enige wat er nu bereikt is door een beetje vreemde actie (vind ik ) is dat je half Fot op je nek hebt gehaald terwijl dat absoluut niet nodig was geweest indien je dus anders gehandeld had.
Zo bedoelde ik het niet.
Ik bedoelde dat in de tijd van 4 januari tot vlak voor de meet was men nog in conclaaf hoe precies te gaan handelen.
Vandaar dat 't niet afgelast is ofzo dat zou wel uitermate bruut zijn.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_66631950
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:19 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet.
Ik bedoelde dat in de tijd van 4 januari tot vlak voor de meet was men nog in conclaaf hoe precies te gaan handelen.
Vandaar dat 't niet afgelast is ofzo dat zou wel uitermate bruut zijn.
Oh dat haalde ik niet je stukje tekst.
Maar dan nog , had je al wel een mededeling kunnen doen dat er dingen zouden gaan veranderen wat betrefd gezelligheid meets toch?

Nu heb je gewoon "bruut" ervoor gezorgd dat wat een leuke meet was meteen werd afgekraakt.
(want zo zie ik het gewoon en dat is dan ws mijn probleem , maar het is er niet leuker van geworden)
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_66637967
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:33 schreef Xilantof het volgende:
Nieuwe policy m.b.t. meets

Vanaf heden is het alleen toegestaan om "gezelligheidsmeets" i.o.v. met de moderators te organiseren.
Gezelligheidsmeets mogen via andere kanalen of via bijv. GC worden georganiseerd omdat deze off-forum zijn in Fotografie.

Alle meets waar FOT in directe zin wat aan heeft mogen gewoon georganiseerd worden. Denk hierbij aan ontmoetingsmeets met modellen, fotografeer-uitjes en test/review-meets.

Let wel: er wordt niet gezegd dat "gezelligheidsmeets" verboden zijn, wij willen hiervan echter vooraf van op de hoogte zijn om eventueel sturing te kunnen geven.
Dan heeft elke meet die hier word georganiseerd nut

Even ter duidelijkheid (en dit was pas voor mij ook op het laatste moment gepresenteerd)
Hmaster zijn vriendin is nog nooit bij een meet geweest, maar ze komt wel altijd op elf fantasy fair
Nu is ze dus op een meet geweest en naar alle ws kan ze meerdere modellen regelen voor fotografen van fot.

En het lijkt me voor sommige modellen die kennis willen maken met fotografen leuker dat er niet meteen een camera op het gezicht word gericht maar dat men even met elkaar kennis kan maken om te zien of de fotograaf je uberhaubt aanstaat (want dat is niet altijd het geval)

Ok dan kan ik het een : maak hier kennis met de fotografen die je op de plaat willen zetten meet van.
Maar dan noem ik het liever : gezelligheidsmeet voor modellen en fotografen

maakt niet uit hoe je het noemt het komt op het zelfde neer.

EN dan heb ik de vraag als ik nog een meet organiseer....wat wil je daar aan gaan sturen? (indien het nodig zou zijn? )

Of wil je gewoon zeggen dat gezelligheidmeets wel mogen maar die dan in openbare ruimtes worden gedaan (dan kan je nl wel gaan "sturen" )

[ Bericht 3% gewijzigd door prupke op 02-03-2009 23:49:12 (aanvulling) ]
Thank Drunk I'm a Goddess!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 00:06:37 #241
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_66638680
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:19 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet.
Ik bedoelde dat in de tijd van 4 januari tot vlak voor de meet was men nog in conclaaf hoe precies te gaan handelen.
Vandaar dat 't niet afgelast is ofzo dat zou wel uitermate bruut zijn.
Nu ga ik misschien even schoppen tegen jou Xila, maar volgens dit topic was ik toen nog officieel Mod hier.
Wil jij eens duidelijk vertellen in welk overleg dat is geweest? Want ik geloof dat ik dat even gemist heb..
Want dan wil ik graag even zeker weten of ik er ook mee eens was op dat moment.
Kan zijn dat ik iets gemist heb hoor, maar dat wil dan wel weten... Verder wil ik hier niet openbaar op ingaan, omdat dat (ex-)Crew only info is.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  FOK!fotograaf dinsdag 3 maart 2009 @ 05:45:50 #242
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66640981
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 00:06 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Nu ga ik misschien even schoppen tegen jou Xila, maar volgens dit topic was ik toen nog officieel Mod hier.
Wil jij eens duidelijk vertellen in welk overleg dat is geweest? Want ik geloof dat ik dat even gemist heb..
Want dan wil ik graag even zeker weten of ik er ook mee eens was op dat moment.
Kan zijn dat ik iets gemist heb hoor, maar dat wil dan wel weten... Verder wil ik hier niet openbaar op ingaan, omdat dat (ex-)Crew only info is.
Hier wil ik best op in gaan.
Ik weet dat ik met die datum van 4 jan. wat vroeg zit. Dat was ook meer ter indicatie van hoe de situatie is gegaan. Ter illustratie. Snap je?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_66641231
Lange werkdagen, leuke avondlectuur.
Maar ik moest toch iets kwijt.
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:16 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ik zal het even proberen te verduidelijken...

Meets als: "nu gezellig bij mij eten"... Zijn niet toegestaan. Ja, het is leuk en gezellig. Maar de drempel voor buitenstaanders is te hoog. Hoe hard je ook scheeuwt dat ze wel welkom zijn, ze zullen bijna niet uit zichzelf komen. En door dat eerder genoemde heeft het dus voor FOT ook weinig "nut" en kunnen zulke dingen gemakkelijk via andere kanalen worden georganiseerd zoals PM, MSN...

Een meeting echt om modellen te leren kennen e.d. mag best. GRaag zelfs. Want meetings is iets waar FOT bekend om heeft gestaan.
Omdat we echter willen zorgen dat e.e.a. echt leuk en goed verloopt voor iedereen, willen we hiervan op de hoogte zijn.
Je hebt gelijk dat een gezelligheids-meet niet voor iedereen is.
Niet dat het verboden zou zijn, of dat men je op zo'n meet ergens alleen in een hoekje van het vreemde huis achterlaat. Nee, het is gewoon te een te hoge drempel voor sommigen. En dan vooral als je er niemand kent.
Je gaat naar iemands thuis. Er zijn mensen die je niet kent, of waar je niet mee om kan, ...

Hetzelfde kan je dan zeggen van een 'photoshop-meet' bij iemand thuis, of een studio meet bij iemand thuis. Die hebben dezelfde drempel als de gezelligheidsmeets. Moet je die dan ook verbieden?
Ik zeg nee. En de gezelligheidsmeets ook niet.
Misschien ga je er niet heen als je er niemand kent/iemand niet kan uitstaan, maar wat maakt dat uit.

Ik fotografeer zowat 85% macro, nog wat concert en natuur. Ik heb niet echt intresse in model fotografie. De modelshoot-meet waar ik ooit heen ging was een fijne dag, maar niet mijn ding. Ik vind zo'n gezellig-meet een goede gelegenheid mensen te leren kennen, ook al is er een drempel.

Ik voelde me iig welkom, maar weekends passen me meestal niet.
ik wacht op een weekdagmeet, en nee ik organiseer niets want ik behoor niet tot een kliek

is er eigenlijk al een Rotterdam-kliek?

ps. - En een meet van mede FOT'rs in GC topics gaan zoeken ... daar heb ik al helemaal geen tijd voor.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 16:25:34 #244
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_66656534
uit de FOT! faq

"quote"
# Feedback?
Voor vragen of opmerkingen kan je terecht in [FOT FB] Voor complimentjes en aanbidding

Xilantof, Tha_Erik en HMaster-II zijn uw gastheren binnen dit subforum.
Tevens zijn de moderators per PM te bereiken:
# PM Xilantof
# PM Tha_Erik
# PM HMaster-II
Als je alle FOT-mods wil bereiken:
# PM alle FOT-mods

Uw FOT Moderators zijn u graag van dienst met deze FAQ.
"/quote"

is er al FF niet meer
  dinsdag 3 maart 2009 @ 16:32:32 #245
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66656780
Thanks. Is inmiddels aangepast.
Huilen dan.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 19:31:46 #246
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_66663478
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 16:32 schreef Isdatzo het volgende:
Thanks. Is inmiddels aangepast.
Tof man dat je dat gedaan hebt....
Xilantof had me op 12-01-2009 al beloofd dat hij hier eens voor ging zitten... om 2 regeltjes aan te passen
Alleen -gt- moest weer spelbederver spelen
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_66664006
Nu de rust weer wedergekeerd is, gaat het gebeuren van de afgelopen dagen nog geëvalueerd worden en actie op worden ondernomen?

Daarbij doel ik natuurlijk niet op de (in mijn ogen terechte) reacties van de gebruikers, ook al gingen die af en toe de perken te buiten. Qua communicatie en handelswijze is er nogal wat misgegaan wat toch geleid heeft tot het afscheid van gebruikers die bekend stonden vanwege zinnige bijdrages en niet vanwege relschopperij.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 20:16:18 #248
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_66665367
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:31 schreef HMaster-II het volgende:
Alleen -gt- moest weer spelbederver spelen

sorry i did not know
  dinsdag 3 maart 2009 @ 20:17:36 #249
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66665429
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:45 schreef EchnaDarr het volgende:
Nu de rust weer wedergekeerd is, gaat het gebeuren van de afgelopen dagen nog geëvalueerd worden en actie op worden ondernomen?

Daarbij doel ik natuurlijk niet op de (in mijn ogen terechte) reacties van de gebruikers, ook al gingen die af en toe de perken te buiten. Qua communicatie en handelswijze is er nogal wat misgegaan wat toch geleid heeft tot het afscheid van gebruikers die bekend stonden vanwege zinnige bijdrages en niet vanwege relschopperij.
Natuurlijk wordt dit, achter de schermen, besproken.
Huilen dan.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 20:38:41 #250
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66666574
Ik heb alles wat tussen [cynisme] en [/cynisme] stond even weggehaald. Heeft totaal geen nut.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_66666784
Okay, ik geef het op. Ik heb toch echt meerdere malen geprobeerd om, ook constructief, mij van mijn beste kant te laten zien om maar eens het perspectief vanuit de gebruiker te tonen. Maar blijkbaar heeft men daar geen behoefte aan.

Ik begin mij steeds meer af te vragen wat dit topic nog voor zin heeft. Volgens mij enkel op de dingen wijzen die de mods over het hoofd gezien hebben. Maar de zaken die in mijn ogen echt misgaan mogen hier niet besproken worden.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 20:44:11 #252
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66666926
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:41 schreef EchnaDarr het volgende:
Maar de zaken die in mijn ogen echt misgaan mogen hier niet besproken worden.
Dat mag wel. Graag zelfs.
Alleen ik heb het meer dan gehad met de manier waarop men hier denkt de mods aan te moeten spreken. En dat verwijder ik dan ook gewoon. Jouw post van 19:45 staat er ook gewoon nog, maar die post met dat verongelijkte kuttoontje daarna is weg.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 20:45:16 #253
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66666965
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:41 schreef EchnaDarr het volgende:
Okay, ik geef het op. Ik heb toch echt meerdere malen geprobeerd om, ook constructief, mij van mijn beste kant te laten zien om maar eens het perspectief vanuit de gebruiker te tonen. Maar blijkbaar heeft men daar geen behoefte aan.

Ik begin mij steeds meer af te vragen wat dit topic nog voor zin heeft. Volgens mij enkel op de dingen wijzen die de mods over het hoofd gezien hebben. Maar de zaken die in mijn ogen echt misgaan mogen hier niet besproken worden.
Het lijkt me logisch dat wij die zaken eerst áchter de schermen besproken worden alvorens ze vóór de schermen te bespreken. En neem nou maar van mij aan dat dat nu ook gebeurt.
Huilen dan.
pi_66668366
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:44 schreef NJ het volgende:

[..]

Dat mag wel. Graag zelfs.
Alleen ik heb het meer dan gehad met de manier waarop men hier denkt de mods aan te moeten spreken. En dat verwijder ik dan ook gewoon. Jouw post van 19:45 staat er ook gewoon nog, maar die post met dat verongelijkte kuttoontje daarna is weg.


Ik heb bijna 24 uur geleden een vraag gesteld , alleen nog geen antwoord op gekregen.
Ik wacht rustig af hoor En ik neem aan dat ik gewoon antwoord krijg
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_66673030
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:58 schreef Xilantof het volgende:

[..]

De meet stond al langer gepland. Op 4 januari, toen de datum vastgezet werd, was men ("achter de schermen") nog in conclaaf hoe e.e.a. te bekijken.
Gezien deze meet dus al gepland stond zag ik geen reden om hem bruut af te gelasten ofzo
quote:
Op maandag 2 maart 2009 21:19 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet.
Ik bedoelde dat in de tijd van 4 januari tot vlak voor de meet was men nog in conclaaf hoe precies te gaan handelen.
Vandaar dat 't niet afgelast is ofzo dat zou wel uitermate bruut zijn.
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 05:45 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Hier wil ik best op in gaan.
Ik weet dat ik met die datum van 4 jan. wat vroeg zit. Dat was ook meer ter indicatie van hoe de situatie is gegaan. Ter illustratie. Snap je?
Ik las dit dus net en heb het nog even goed doorgelezen....
Eerst waren jullie achter de schermen al voor 4 januari aan het overleggen, toen pas vanaf 4 januari, en naderhand pas na 4 januari.

Ik krijg een beetje het gevoel dat er bewust word gelogen om jullie zelf (algemeen ) in te dekken.
Dit is toch niet de bedoeling wel???
Thank Drunk I'm a Goddess!
  FOK!fotograaf woensdag 4 maart 2009 @ 16:31:36 #256
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66695618
quote:
Op maandag 2 maart 2009 23:42 schreef prupke het volgende:

[..]

...

EN dan heb ik de vraag als ik nog een meet organiseer....wat wil je daar aan gaan sturen? (indien het nodig zou zijn? )

Of wil je gewoon zeggen dat gezelligheidmeets wel mogen maar die dan in openbare ruimtes worden gedaan (dan kan je nl wel gaan "sturen" )
Je zult inderdaad aan niet veel meer hoeven denken dan zulke adviezen of sturingen. Of bijv. zorgen dat 't ook even in het modellentopic geplaatst wordt zodat daar ook eventueel wat animo vandaan kan komen.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf woensdag 4 maart 2009 @ 16:33:10 #257
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66695681
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:04 schreef prupke het volgende:

[..]


[..]


[..]

Ik las dit dus net en heb het nog even goed doorgelezen....
Eerst waren jullie achter de schermen al voor 4 januari aan het overleggen, toen pas vanaf 4 januari, en naderhand pas na 4 januari.

Ik krijg een beetje het gevoel dat er bewust word gelogen om jullie zelf (algemeen ) in te dekken.
Dit is toch niet de bedoeling wel???
Ik heb in de commotie inderdaad wat zitten klooien zie ik nu.
Dat laatste is de waarheid kan ik zeggen. Verder doet dat niets af van het punt van de betreffende posts van mij, imo. dat het niet netjes overkomt ben ik met je eens.
Excuses daarvoor.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_66704963
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:33 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ik heb in de commotie inderdaad wat zitten klooien zie ik nu.
Dat laatste is de waarheid kan ik zeggen. Verder doet dat niets af van het punt van de betreffende posts van mij, imo. dat het niet netjes overkomt ben ik met je eens.
Excuses daarvoor.
Dat het niet meer gebeurd!! (excuses aanvaard )

Nog even over het advies van en sturing van...
Advies is vrijblijvend natuurlijk Dus inprincipe kan je adviseren tot je er bij neervalt als iemand een meet oragniseerd maar eigenlijk heb je daar niets aan (of je bereikt er weinig tot niets mee)

Kijk dat van het neerzetten in het modellentopic kan ik me nog wel iets bij voorstellen.
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_66705121
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:38 schreef prupke het volgende:
Nog even over het advies van en sturing van...
Advies is vrijblijvend natuurlijk
Dit lijkt me wel belangrijk en vanzelfsprekend. De persoon die organiseert moet natuurlijk wel zijn eigen plan kunnen blijven volgen, niet dat door de crew een keurslijf wordt aangemeten dat zo strak is dat elke meet ongeveer gelijk is. Meets moeten natuurlijk geen eenheidsworst worden, dan is de lol er snel af denk ik.
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:48:59 #260
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66705435
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:31 schreef Xilantof het volgende:

Je zult inderdaad aan niet veel meer hoeven denken dan zulke adviezen of sturingen. Of bijv. zorgen dat 't ook even in het modellentopic geplaatst wordt zodat daar ook eventueel wat animo vandaan kan komen.
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:53 schreef PKfotografie het volgende:


[quote] Op maandag 26 januari 2009 23:34 schreef HMaster-II het volgende:
Kleine schop...

Zijn er nog meer meedoeners??
we zoeken nog een sushi-dienblad Welke dame wil zich vrijwillig stellen?
...................


oftewel we zoeken nog wat mooie dames voor foto's en om voer te eten, maken, als dienblad te dienen voor de foto, etc..

oke, niet echt een duidelijk linkje, maar het stond er wel. (ben alleen niet altijd even handig )

[ Bericht 59% gewijzigd door PKfotografie op 04-03-2009 20:54:21 ]
  FOK!fotograaf woensdag 4 maart 2009 @ 21:03:23 #261
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66706077
@prupke: Thnx
En je hebt gelijk, we kunnen sturen en adviseren, en mocht het dusdanig uitpakken dat echt te erg wordt kunnen wij als uiterste bepalen dat FOT dus niet de plek is om de gewenste meeting te organiseren.
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:42 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Dit lijkt me wel belangrijk en vanzelfsprekend. De persoon die organiseert moet natuurlijk wel zijn eigen plan kunnen blijven volgen, niet dat door de crew een keurslijf wordt aangemeten dat zo strak is dat elke meet ongeveer gelijk is. Meets moeten natuurlijk geen eenheidsworst worden, dan is de lol er snel af denk ik.
Zulke strakke lijnen zullen we er ook echt niet aan willen geven.
We willen gewoon er te alle tijden voor zorgen dat alle goede bedoelingen helder blijven en dat 't voor FOT geheel leuk en van waarde (moet kunnen) zijn.

Eigen inbreng wordt nog altijd gewaardeerd en die plannen zullen echt niet tot eenheidsworst worden gesmeden.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_66706420
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:03 schreef Xilantof het volgende:
@prupke: Thnx
En je hebt gelijk, we kunnen sturen en adviseren, en mocht het dusdanig uitpakken dat echt te erg wordt kunnen wij als uiterste bepalen dat FOT dus niet de plek is om de gewenste meeting te organiseren.
[..]

Zulke strakke lijnen zullen we er ook echt niet aan willen geven.
We willen gewoon er te alle tijden voor zorgen dat alle goede bedoelingen helder blijven en dat 't voor FOT geheel leuk en van waarde (moet kunnen) zijn.

Eigen inbreng wordt nog altijd gewaardeerd en die plannen zullen echt niet tot eenheidsworst worden gesmeden.
Wat is er dan (nu ben ik echt benieuwd) zo erg geweest aan de meet die pk en ik georganiseerd hadden?
De reactie is nl na deze desbetreffende meet gedaan.
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_66712302
Beste Tha-Erik en Isdatzo ik vind het ook prima als jullie mij antwoord geven hoor
Xilantof is ws afwezig (wat kan natuurlijk )
Maar ik zou het wel prettig vinden dat ik wat sneller antwoord krijg in de FB
En jullie weten ook de gang van zaken en afspraken.

En jullie zijn nog online

Graag hoor ik iets van jullie (de een of de ander of beide )
Thank Drunk I'm a Goddess!
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:00:54 #264
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66713400
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:10 schreef prupke het volgende:

[..]

Wat is er dan (nu ben ik echt benieuwd) zo erg geweest aan de meet die pk en ik georganiseerd hadden?
De reactie is nl na deze desbetreffende meet gedaan.
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:30 schreef prupke het volgende:
Beste Tha-Erik en Isdatzo ik vind het ook prima als jullie mij antwoord geven hoor
Xilantof is ws afwezig (wat kan natuurlijk )
Maar ik zou het wel prettig vinden dat ik wat sneller antwoord krijg in de FB
En jullie weten ook de gang van zaken en afspraken.

En jullie zijn nog online

Graag hoor ik iets van jullie (de een of de ander of beide )
Het was niet echt specifiek déze meet. Ik heb geen zin om dat hele kliekjesverhaal weer op te rakelen, maar, het was naar ons gevoel niet echt heel uitnodigend voor nieuwe personen. Wellicht achteraf gezien toch wel genoeg, maar de hele sfeer in dat topic naderhand heeft xilantof doen besluiten dat min of meer per direct in te voeren. Toegegeven, de timing was slecht, daar zijn we het allemaal over eens.

Het lijkt misschien zo dat we julie inzet en moeite niet waarderen, maar dat doen we wel hoor, echt. Ik ben er ook van overtuigd dat dit met de beste bedoelingen gedaan hebben.

Zoals xilantof al zei, het is enkel onze bedoeling om het zo te sturen zodat het voor heel FOT leuk is.
Huilen dan.
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:05:34 #265
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_66713529
Ok, elcastel (en prupke), jullie onderlinge meningen over elkaar (of de een over de ander, whatever) mogen jullie wel hebben, maar liever niet in het algemene FB topic maar op meer privékanalen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_66713592
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, elcastel (en prupke), jullie onderlinge meningen over elkaar (of de een over de ander, whatever) mogen jullie wel hebben, maar liever niet in het algemene FB topic maar op meer privékanalen.
Jij was te vroeg met reageren
ik moest nog wat mededelen ..... en je bent niet helderziende
Thank Drunk I'm a Goddess!
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:08:09 #267
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_66713607
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, elcastel (en prupke), jullie onderlinge meningen over elkaar (of de een over de ander, whatever) mogen jullie wel hebben, maar liever niet in het algemene FB topic maar op meer privékanalen.
Maak je niet druk, ik word gewoon moe van die ellerlange discussies, elke keer weer en steeds door dezelfde mensen. En steeds dezelfde vragen, chapeau voor jullie geduld hoor.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:08:28 #268
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66713616
Ja, en nu is 't leuk geweest.
Huilen dan.
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:15:15 #269
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66713811
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]


[..]

Het was niet echt specifiek déze meet. Ik heb geen zin om dat hele kliekjesverhaal weer op te rakelen, maar, het was naar ons gevoel niet echt heel uitnodigend voor nieuwe personen. Wellicht achteraf gezien toch wel genoeg, maar de hele sfeer in dat topic naderhand heeft xilantof doen besluiten dat min of meer per direct in te voeren. Toegegeven, de timing was slecht, daar zijn we het allemaal over eens.

Het lijkt misschien zo dat we julie inzet en moeite niet waarderen, maar dat doen we wel hoor, echt. Ik ben er ook van overtuigd dat dit met de beste bedoelingen gedaan hebben.

Zoals xilantof al zei, het is enkel onze bedoeling om het zo te sturen zodat het voor heel FOT leuk is.
daar zijn jullie toch mod voor? en als het totaal niet fot gerelateerd is kunnen jullie toch altijd een kick geven naar een sub-forum waar het wel past?

snap niet zo goed waar de faq voor aangepast zou moeten worden.
er was ooit zo iets als minder regels om het makkelijk te houden. maar deze regel maakt het er niet echt simpel op.

laatste puntje. heeft xilantof doen besluiten.

dacht dat het in goed overleg was gegaan. (althans zo werd het gebracht)
maar was dus toch redelijk een 1 mans actie van iemand die snel na het posten er vandoor ging en de goed bedoelende mods achter liet met de reacties van de users.

ondoordachte reacties. en zeker wat betreft wijzigen van de faq zijn geen goede eigenschappen van een mod lijkt me.
pi_66714042
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:08 schreef elcastel het volgende:

[..]

Maak je niet druk, ik word gewoon moe van die ellerlange discussies, elke keer weer en steeds door dezelfde mensen. En steeds dezelfde vragen, chapeau voor jullie geduld hoor.
Het zijn geen lange discussies
Het zijn gewoon vragen op antwoorden die voor mij niet duidelijk zijn.

Als jij iets niet begrijpt doe jij dan alsof je dat begrijpt ???

IK kom dan liever wat dommer over om slimmer te worden hoor
Ongeacht wat anderen dan van me denken
Thank Drunk I'm a Goddess!
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:27:57 #271
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_66714171
Prupke hou eens op, het is nu vaak genoeg gezegd. Die pietluttige discussie met één persoon die niet FOT als forum aangaan mag je ergens anders voeren. Komt de overzichtelijkheid (die toch al ver te zoeken is) van de huidige discussie niet ten goede.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_66714233
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Prupke hou eens op, het is nu vaak genoeg gezegd. Die pietluttige discussie met één persoon die niet FOT als forum aangaan mag je ergens anders voeren. Komt de overzichtelijkheid (die toch al ver te zoeken is) van de huidige discussie niet ten goede.
wat is jou aversie tegen mij ????
ik reageer normaal......
Thank Drunk I'm a Goddess!
  donderdag 5 maart 2009 @ 01:01:48 #273
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66714962
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:15 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

daar zijn jullie toch mod voor? en als het totaal niet fot gerelateerd is kunnen jullie toch altijd een kick geven naar een sub-forum waar het wel past?
Ik denk, eerlijk gezegd, dat ze in andere fora ook niet zo happig zijn op meet-topics waarvan wij vinden dat ze niet in FOT thuishoren. Maar dat daar doe ik geen uitspraken over, want misschien is dat wel 't geval.
quote:
snap niet zo goed waar de faq voor aangepast zou moeten worden.
er was ooit zo iets als minder regels om het makkelijk te houden. maar deze regel maakt het er niet echt simpel op.
Het is geen 'harde' regel, maar nu is in iedergeval duidelijk dat indien wij dat gewenst vinden wij wat kunnen bijsturen. Anders was er ongetwijfeld weer commotie ontstaan omdat 'wij nooit iets communiceren'.
quote:
laatste puntje. heeft xilantof doen besluiten.

dacht dat het in goed overleg was gegaan. (althans zo werd het gebracht)
maar was dus toch redelijk een 1 mans actie van iemand die snel na het posten er vandoor ging en de goed bedoelende mods achter liet met de reacties van de users.
Er was wel delgelijk overleg, alleen het tijdstip van posten was inderdaad niet zo heel gelukkig.
Huilen dan.
pi_66716931
Nou goed, de regel is ingevoerd en we kunnen er nog lang en kort over discussieren, maar dat heeft volgens mij weinig zin. En ik heb persoonlijk weinig zin om aan een dood paard te trekken.

Wel heb ik nog een vraag voor de crew. Er wordt nu gesteld dat Fok! (of Fot) iets moet hebben aan een meet wil het via het forum georganiseerd 'mogen' worden. Ik zou de vraag ook graag andersom willen stellen, wat heeft iemand die een meet wil organiseren eraan om dit via Fok! te doen in plaats van via een ander medium (bijv datumprikker)?

Met andere woorden, wat zijn de usp's van Fok! mbt meets.

Ik denk daarbij bijvoorbeeld aan een locatie om foto's kwijt te kunnen zodat die ook nog zichtbaar blijven op het moment dat ik mijn hosting weer eens opschoon.

Het lijkt me dat het niet de bedoeling is dat meets die voor Fok! wel interessant zijn off-forum plaats vinden en enkel de showcases hier terecht komen. Maar dat is een overweging voor de crew.
  donderdag 5 maart 2009 @ 08:45:31 #275
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_66717763
Wat iemand er aan heeft om een meet via FOT/FOK! te organiseren? Nou, het lijkt me dat hier in ieder geval een vrij grote userbase zit, een is een verzameling van een hoop mensen (persoonlijk ken ik "datumprikker" niet, maar van wat ik zo zie werkt dat echt op uitnodiging, hier op FOK! moet het echt vrije aanmelding zijn ).

Verder, tja, waarom kies je er uberhaupt voor om dit als forum te gebruiken als er andere fora zijn die ook over fotografie gaan (retorische vraag en blijf alsjeblieft gewoon hier )?

En qua hostingmogelijkheden, ik kan niet zeggen waarom dat er niet is, of wanneer dat er komt, dan zul je naar FOK!features, Bugs & Development moeten gaan. Het zou idd wel handig zijn, maar ik kan me zo voorstellen dat het ook een extra belasting is voor de servers (denk ik, ik ben niet zo'n techneut ).

En ik wil nog even toevoegen dat het weet-ik-het-hoe-vaak wel goed gegaan is met meets, en dat deze ene keer misschien wel een wat nare bijsmaak heeft gekregen, maar dat het niks afdoet aan het succes van vorige meets, waar ook op het forum veel van terug te zien was en waar wellicht ook meer FOT'ers uit zijn ontstaan.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 5 maart 2009 @ 08:47:49 #276
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_66717799
Maar by all means, als je liever een meet plant met datumprikker, en daar een selecte groep voor wil uitnodigen, ga vooral je gang. Maar dan ook geen uitgebreid napraattopic hier, want dan is het geen FOK!/FOT-meet geweest.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 5 maart 2009 @ 08:56:36 #277
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66717965
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 08:45 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik wil nog even toevoegen dat het weet-ik-het-hoe-vaak wel goed gegaan is met meets, en dat deze ene keer misschien wel een wat nare bijsmaak heeft gekregen, maar dat het niks afdoet aan het succes van vorige meets, waar ook op het forum veel van terug te zien was en waar wellicht ook meer FOT'ers uit zijn ontstaan.
En ook dit was een geslaagde meet. Maar wat voegt FOK!FOT toe als een leuke meet de nek om wordt gedraaid door modacties die volledig buiten proporties zijn? Ik ben er serieus van over de rooie hoe mods denken met 'gebruikers' om te kunnen gaan. Gebruikers zijn ook mensen en in veel gevallen op Fot een tikkeltje ouder dan de mods. Respect zaaien doet respect werven, maar hoe jullie hiermee om zijn gegaan (en dan doel ik niet op jou persoonlijk, maar het modteam), daar zakt me de bril dus nog verder van af.
Ik wil hier best blijven komen, maar niet als het modteam voor heeft om de gebruikers als klapvee te behandelen.
  donderdag 5 maart 2009 @ 08:58:02 #278
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66718002
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 01:01 schreef Isdatzo het volgende:
Ik denk, eerlijk gezegd, dat ze in andere fora ook niet zo happig zijn op meet-topics waarvan wij vinden dat ze niet in FOT thuishoren. Maar dat daar doe ik geen uitspraken over, want misschien is dat wel 't geval.
[..]
Fijn dat we het alsnog eens zijn.
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:20:26 #279
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_66718547
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 08:56 schreef ..bennie het volgende:

[..]

En ook dit was een geslaagde meet. Maar wat voegt FOK!FOT toe als een leuke meet de nek om wordt gedraaid door modacties die volledig buiten proporties zijn? Ik ben er serieus van over de rooie hoe mods denken met 'gebruikers' om te kunnen gaan. Gebruikers zijn ook mensen en in veel gevallen op Fot een tikkeltje ouder dan de mods. Respect zaaien doet respect werven, maar hoe jullie hiermee om zijn gegaan (en dan doel ik niet op jou persoonlijk, maar het modteam), daar zakt me de bril dus nog verder van af.
Ik wil hier best blijven komen, maar niet als het modteam voor heeft om de gebruikers als klapvee te behandelen.
Dat heeft het modteam ook niet voor. En het is er misschien ongelukkig uitgekomen, en die regel op een ongelukkige tijd, en de reactie was misschien ook ongelukkig, maar dat neemt niet weg dat wij als mods er ook heel erg ons best voor doen om het in goede banen te leiden. En dat lukt niet altijd, maar de intentie heeft altijd FOT als geheel in ons achterhoofd en niet ons persoonlijk. Wat er is gebeurd is ook geen garantie dat het altijd zo gaat (liever niet), maar er worden gewoon soms beslissingen genomen door mensen, en die vallen niet altijd in goede aarde. So be it, daar leren we allemaal van en de volgende keer kiezen wij (of jullie) misschien wel voor een andere aanpak, die beter werkt.

En ik vind het jammer dat je doet alsof wij hier de users consequent slecht behandelen en respectloos zijn. We proberen naar vanalles wat jullie te zeggen hebben (believe me dat is soms echt veel) te luisteren, maar daar tussendoor ook nog actief met FOT bezig te zijn, en soms horen daar regelveranderingen bij en soms een harder optreden (waarmee ik weer niet helemaal wil goedpraten wat er ontstaan is).

Maar zeggen dat we de users niet respecteren is kul, zeker omdat het vooral lijkt dat het gebasseerd is op dit ene voorval nu, en FOT heeft wel een langere geschiedenis.

En de reden om respect voor jullie te hebben omdat jullie zogenaamd ouderen zijn.... dat gaat er bij mij niet in. Ik probeer echt respectvol te zijn (en mijn medemods ook), maar daar heeft leeftijd dus echt niks mee te maken.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:27:40 #280
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66718725
Leeftijd maakt wel degelijk verschil. Het is nogal van de zotte als een 'broekie' je als kind behandelt, iets dat niet alleen naar mij toe, maar naar meerdere gebruikers is gebeurd tijdens deze discussie, wie de schoen past trekke hem aan.
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:31:22 #281
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_66718815
Ik ben gewoon van mening dat iedereen hetzelfde behandeld moet worden. Ik ga niet naar iemands profiel kijken om te zien hoe oud diegene is en daar dan mijn woordkeus op aanpassen of dingen liever zeggen dan dat ik zou willen. Dat lijkt me onzin. Maar goed, ik passe de schoen wellicht niet.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:19:59 #282
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66720002
Oké.
Dan nu terug naar feedback. Ik heb geen idee of er in TTK een oproep is geweest om te stemmen op de fotowedstrijd, gezien het aantal stemmers gelijk is aan het aantal deelnemers vermoed ik van niet. Wellicht een idee om dat bij de maartwedstrijd wel te doen in CUL?
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:23:59 #283
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_66720147
Er is niet heel actief gelobby't voor stemmen, er is wel vermeld dat er gestemd kon worden in het topic daat. Maar TTK is ook niet echt een bruisend geheel qua actieve users. Ik denk wel dat het stemmen meer gepromoot moet worden inderdaad.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 maart 2009 @ 11:22:33 #284
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66721975
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 08:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar by all means, als je liever een meet plant met datumprikker, en daar een selecte groep voor wil uitnodigen, ga vooral je gang. Maar dan ook geen uitgebreid napraattopic hier, want dan is het geen FOK!/FOT-meet geweest.
als ik daar nog op mag inhaken, het is al vaker voorgekomen dat een aantal mensen hier ergens naar toe gaan zonder een heel meettopic, en daarbij is er ook nooit een napraattopic geopend, dus ik zie het probleem eigenlijk niet...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:41:31 #285
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_66722651
Ik zeg ook niet dat het is voorgekomen. Misschien ben ik wat voorbarig geweest in wat ik zei.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 maart 2009 @ 12:00:12 #286
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66723310
wat ik nog graag zou willen weten, kunnen jullie die subfora niet instellen zonder een reactie te geven?
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Subforum ingesteld.
k vind die reacties net als tvp's erg, tja hoe zal ik t zeggen, niets zeggend, plaats dan gewoon een echte reactie waar iemand wat aan heeft
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:01:31 #287
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_66723351
Ik vind het ook niet tof , maar toen ik geprobeerd had om dat te doen zonder het te zeggen deed FOK! het bij mij opeens niet meer . Maar ik zal eens informeren of dat dan aan mij ligt of dat het gewoon niet kan.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 maart 2009 @ 12:02:45 #288
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66723392
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het ook niet tof , maar toen ik geprobeerd had om dat te doen zonder het te zeggen deed FOK! het bij mij opeens niet meer . Maar ik zal eens informeren of dat dan aan mij ligt of dat het gewoon niet kan.
ok, k vroeg t me gewoon af

als ik dan verder ga, is t misschien mogelijk om effectief op te gaan treden tegen de tvp's? zoals in bv [Centraal] Wie helpt me aan een nieuwe camera, deel 16 , maar ook elders?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:06:08 #289
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_66723495
Update met het instellen van subfora, dat kan dus wel zonder tekst. Het lukte namelijk net wel. Wat betreft de tvp's, momenteel is het zo dat er iets aan gedaan wordt als het te overheersend wordt. Eigenlijk vind ik dat wel prima werken. Over een enkele tvp lees ik wel heen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 maart 2009 @ 12:38:37 #290
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66724624
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Update met het instellen van subfora, dat kan dus wel zonder tekst.
OK tof!
quote:
Het lukte namelijk net wel. Wat betreft de tvp's, momenteel is het zo dat er iets aan gedaan wordt als het te overheersend wordt. Eigenlijk vind ik dat wel prima werken. Over een enkele tvp lees ik wel heen.
ok, kan ik begrijpen, maar misschien is t een optie dat er wel wat van gezegd word, zodat mensen misschien de moeite kunnen nemen om een gewone reactie te geven, dr staan er nu 2 en de een nodigt toch ook weer uit tot de volgende


EDIT

Dank je Erik
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:42:12 #291
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_66724736
Vooruit dan maar .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:23:15 #292
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66749631
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:29 schreef Xilantof het volgende:[
Hieronder vind je een lijst met centrale topics onderverdeeld in 3 categorieën. Vergeet echter niet dat eigen persoonlijke topics absoluut niet verboden zijn.
Open met een gerust hart een showcase als je foto's te laten zien hebt! Ook fotografische vragen zijn niet verboden in een eigen topic. Vergeet alleen niet dat we bij de laatste genoemde wel enige vorm van aandacht voor dat topic willen zien.

Foto's:
Beginners [Beginners] Hoe foto's mooier kunnen #7
Begraafplaatsen Begraafplaatsen
Bollenvelden Fotografeer de bollenvelden
Concerten Concertfotografie deel 5
Dierentuin [algemeen] Dierentuinfoto's , zoo-mer!
Druppels Druppelfoto's #2
High Dynamic Range (HDR) [HDR] Meer High Dynamic Range Fotografie
Huisdieren [CENTRAAL] Fotografeer je huisdier deel 6
Humor Foto's met humor.
Journalistiek Journalistieke foto's
Maan Plaats hier je Maan foto's [DEEL 2]
Macro's Macro fotografie deel 20
Mooiste van vandaag (+beoordelen!) Beoordeel de mooiste foto van vandaag # 23
Nacht Nachtfotografie (deel 2)
Oude foto's Uit de oude foto-doos
Pannen ('meetrektechniek') [Pannen] Show hier je panfoto's
Portretten Portretfotografie #12
Scheepsfoto's [CENTRAAL] Scheepsfoto's
Sport Sportfotografie - Algemeen - of Sportfotografie...
Straatfotografie Post je straatfoto's, tips & tricks hier
Vogels Foto's van vogels deel 9
Zelfportretten Show hier je zelfportret!
Zonsondergang en opkomst Zons-ondergang / opkomst: deel 5

Technische en algemene topics:
[centraal] Wie helpt me een nieuwe camera vinden, deel 12
[centraal] Het grote lenzen topic #19
[centraal] Fotobewerking/Photoshop! deel 4
Het grote kleine fotografie ruilhoekje Deel II
Het grote Digitale Video Camera topic
Ik zoek een Filter..
Fotografische Aankopen Meldtopic 16
Heb je een fotografische vraag, vraag het de expert, deel 6
Fotografen en Modellen ontmoetingsplaats deel X!
Post hier je eigen fotowebsite (niet commercieel) deel 3
Pimp *hier* met je fotografische (gepubliceerde!) successen
[Centraal] Flitsers en flitstechnieken

Merken:
[Centraal] K-bajonet DSLR, Pentax en Samsung verenigd
[Centraal] Canon Topic - deel 7
Nikon DSLR topic deel 5
[Centraal] Sony en Konica Minolta topic

De bovenstaande lijst is met grote zorgvuldigheid samengesteld, mocht er toch iets ontbreken geef het door in het FOT Feedback topic of via PM
misschien, updaten?
of weghalen?

bijna alle topics zijn nu wel vol en dan moet je alsnog zoeken naar de juiste variant
  FOK!fotograaf vrijdag 6 maart 2009 @ 21:10:44 #293
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66780554
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:23 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

misschien, updaten?
of weghalen?

bijna alle topics zijn nu wel vol en dan moet je alsnog zoeken naar de juiste variant
Ik zal daar morgen even door heen gaan
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:38:21 #294
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66813783
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ik zal daar morgen even door heen gaan
uit hoeveel uur bestaan jou dagen

wanneer maak je het af?

[ Bericht 3% gewijzigd door PKfotografie op 08-03-2009 21:44:41 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 9 maart 2009 @ 17:54:38 #295
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66867111
Ik ben het met het gele teken eens [FOT spelletje] Wie geeft mij...
er moet iets veranderen, kan een mod de speeltijd terug brengen naar 2 uur ofzo? of 1 dag ofzo?
zodat er tenminste leven in het spel blijft

[ Bericht 2% gewijzigd door Ynske op 09-03-2009 18:23:13 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 9 maart 2009 @ 19:45:27 #296
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66871021
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ik zal daar morgen even door heen gaan
Ik heb hem al bijna af, spaar je de moeite.
  maandag 9 maart 2009 @ 19:57:35 #297
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66871482
Op donderdag 24 april 2008 21:29 schreef Xilantof het volgende:[
Hieronder vind je een lijst met centrale topics onderverdeeld in 3 categorieën. Vergeet echter niet dat eigen

persoonlijke topics absoluut niet verboden zijn.
Open met een gerust hart een showcase als je foto's te laten zien hebt! Ook fotografische vragen zijn niet

verboden in een eigen topic. Vergeet alleen niet dat we bij de laatste genoemde wel enige vorm van aandacht

voor dat topic willen zien.

Foto's:
Beginners [Beginners] Hoe foto's mooier kunnen #8!
Begraafplaatsen Begraafplaatsen
Bollenvelden Fotografeer de bollenvelden
Concerten Concertfotografie deel 6
Dierentuin [algemeen] Dierentuinfoto's , zoo-mer!
Druppels Druppelfoto's #2
High Dynamic Range (HDR) [HDR] Het kan niet op: High Dynamic Range Fotografie
Huisdieren [CENTRAAL] Fotografeer je huisdier deel 7
Humor Foto's met humor.
Journalistiek Journalistieke foto's
Maan Plaats hier je Maan foto's [DEEL 2]
Macro's Macro fotografie deel 21
Mooiste van vandaag (+beoordelen!) Beoordeel de mooiste foto van vandaag, deel 27
Nacht Nachtfotografie (deel 2)
Oude foto's Uit de oude foto-doos
Pannen ('meetrektechniek') [Pannen] Show hier je panfoto's
Portretten Portretfotografie #13
Scheepsfoto's [CENTRAAL] Scheepsfoto's
Sport Sportfotografie - Algemeen - - of Sportfotografie...
Straatfotografie Straatfotografie deel 2
Vogels Foto's van vogels deel 9
Zelfportretten Show hier je zelfportret!
Zonsondergang en opkomst [Centraal]Zonsondergang / opkomst #6

Technische en algemene topics:
[Centraal] Wie helpt me aan een nieuwe camera, deel 16
[Centraal] Het grote lenzen/objectieven topic #23
[centraal] Fotobewerking/Photoshop! deel 5
Het grote kleine fotografie ruilhoekje Deel III
Het grote Digitale Video Camera topic
Ik zoek een Filter..
[centraal] Fotografische aankopen topic nummertje 19
Heb je een fotografische vraag, vraag het de expert, deel 8
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats deel XII
Post hier je eigen fotowebsite (niet commercieel) deel 3
Pimp *hier* met je fotografische (gepubliceerde) successen!!
[Centraal] Flitsers en flitstechnieken

Merken:
[Centraal] K-bajonet DSLR, Pentax en Samsung verenigd
[Centraal] Canon Topic - deel 9
Nikon dSLR topic #7!
[Centraal] Sony en Konica Minolta topic

De bovenstaande lijst is met grote zorgvuldigheid samengesteld, mocht er toch iets ontbreken geef het door in

het FOT Feedback topic of via PM
  maandag 9 maart 2009 @ 19:57:52 #298
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66871493
Astu.
  FOK!fotograaf maandag 9 maart 2009 @ 20:18:50 #299
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66872313
Ik hoop dat je niet vooraf aan bent begonnen, want ik had veel al gedaan.
Thnx voor het aanvullen

@Ynske, we gaan even overleggen. Misschien moet er een splitsing komen tussen een "snel" spel en een "langzaamspel" (Waarbij het accent meer komt op de kwaliteit van de foto's?)
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 9 maart 2009 @ 20:47:07 #300
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66873295
Ik moest een kwartiertje wachten voordat gtst begon .
  FOK!fotograaf maandag 9 maart 2009 @ 20:54:20 #301
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66873602
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:47 schreef ..bennie het volgende:
Ik moest een kwartiertje wachten voordat gtst begon .
Haha
En dan kun je idd maar beter wat te doen hebben

Thnx
Xilantof Flickrt
foto-nerd
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')