Volgende keer even resizen. En ik vraag me een beetje af of je die foto zelf genomen hebt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:18 schreef daftme het volgende:
http://www.vancouvermissi(...)boat,%20Victoria.jpg
Dat kan je toch geen schip meer noemen...quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:18 schreef daftme het volgende:
http://www.vancouvermissi(...)boat,%20Victoria.jpg
Heb je die foto in Amsterdam gemaakt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:21 schreef tonja het volgende:
Ik heb ook een bootje gefotografeerd. En heel erg met ps zitten spelen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:35 schreef OA het volgende:
[..]
Dat kan je toch geen schip meer noemen...![]()
Wel duschquote:Schip (volgens Binnenvaartpolitieregelement):
Elk vaartuig met inbegrip van een vaartuig zonder waterverplaatsing en een watervliegtuig, gebruikt of geschikt om te worden gebruikt als een middel van vervoer te water;
Zit je op zee of op de binnenvaart?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:14 schreef Breda-076 het volgende:
Zelf vaar ik en in mijn vrije uurtjes vind ik het leuk om schepen te fotograferen. Ik heb het hier nog niet eerder voorbij zien komen dus begin ik het topic maar. Er zullen vast mensen zijn die schepen er mooi opgekregen hebbenHier alvast een paar foto's:
(1)
[ afbeelding ]
(2)
[ afbeelding ]
(3)
[ afbeelding ]
(4)
[ afbeelding ]
(5)
[ afbeelding ]
Nee. Heb bij Jaegers gevaren. Ook al weer paar jaar geleden. Maar de vlag is het symbool geworden van onze vriendengroep waarmee we alijd naar de grote festivals gaan. Dus ook mijn ava.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:21 schreef Breda-076 het volgende:
Binnenvaart. VT zit jij bij de Jaegers? Eiltank ...
Ik zit (gelukkig) niet in de bunkers. Dat heeft niks met varen te maken. Meestal zit ik op de Venlo maar moet de laatste tijd ook veel aflosser op de loogschepen. Sensation ook een mooi schip. Jullie zijn toch niet zo heel lang geleden over gegaan op een 135? Vond het altijd al een mooie naam er is ook maar 1 van toch? Dinsdag moet ik weer beginnen dus mijn vrije week zit er weer bijna opquote:Op zondag 29 juni 2008 23:54 schreef tankertuig het volgende:
[..]
Nee. Heb bij Jaegers gevaren. Ook al weer paar jaar geleden. Maar de vlag is het symbool geworden van onze vriendengroep waarmee we alijd naar de grote festivals gaan. Dus ook mijn ava.
Zit op de Sensation. Conainerbootje dat vaart voor Alcotrans.
Sorry dat ik zo schaamteloos offtopic ga, maar is het nou nog wat, in de bunkers?
ben deze torn toevallig wat plaatjes aan het schieten op en om het schip. Moet ze thuis even bewerken en dan zet ik ze er wel op. Kom vrijdag weer thuis, dus je kunt ze zaterdag of zondag verwachten.
Whehe ja is erg hoog ja. Ik heb het 4 weken gedaan moest even aflossen bij een kennis die ziek was geworden. Opzich wel een leuke gedeelte van de binnenvaart.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:14 schreef tankertuig het volgende:
Ik zit hier pas vanaf april op. Daarvoor was ik kapt. op de Theodorus-Johan.
Geloof dat ze deze nu 2 jaar hebben. Was voorheen de Alexandra. Is een poosje een tanker sensation geweest. Hiervoor hadden ze idd een 110 meter. Is nu geloof ik de gotcha. Wel anders hoor, 15 meter in de lucht varen
Wat doet die venlo dan voor werk? ben ik die niet paar keer tegen gekomen op de Main naar Frankfurt?
ZIjn die genomen bij hoek van holland?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:56 schreef PdeHoog het volgende:
Ik post ook ff
De Eurodam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De landtong bij Rozenburg...vlak na de Maeslant-kering.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:04 schreef Curiosity het volgende:
[..]
ZIjn die genomen bij hoek van holland?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |