quote:@Kamermans:
Ik vind de foto's groot genoeg.
waarom werkt het niet prettig volgens jou?
@ V.V. hoezo DNMC?
quote:
Dat je niet mag spammen voor je eigen site denk ik.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:06 schreef Re het volgende:
wat is de definitie van "niet commercieel" eigenlijk
tvp
oh, dat lijkt me geen juiste definitie... maar daar kunnen de Modjes wel een lichtje over schijnen denk ik?quote:Op zondag 11 november 2007 13:53 schreef killko het volgende:
[..]
Dat je niet mag spammen voor je eigen site denk ik.
Je website maakt geluid, voor mij een absolute no-go.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:04 schreef Puckzzz het volgende:
Vorige deel: Post hier je eigen foto website (niet commercieel) Deel 2
Ik sloot 'm met deze post, over mijn nieuwe site:
[..]
oh god...hij doet 1 keer "wiehiieewieeehwww"quote:Op zondag 11 november 2007 18:10 schreef EvL. het volgende:
[..]
Je website maakt geluid, voor mij een absolute no-go.
Wat jij wilt joh.quote:Op zondag 11 november 2007 18:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oh god...hij doet 1 keer "wiehiieewieeehwww"
nee echt ...wegblijven hoor!
Ja, daar zat ik net op te gluren: mooi.quote:
niets persoonlijk hoor Sander, maar dat van die thumbs en dat die klikbaar moeten worden heb ik nou al tig keer verteld dat dat dus de bedoeling is, maar dat ik nog ff moet uitvinden hoe ik dat moet doenquote:Op zondag 11 november 2007 18:39 schreef lowonenergy het volgende:
www.lowonenergy.com
m'n vorige post in het andere topic is een beetje in het niets geraakt, probeer het schaamteloos nog een keer![]()
@ Puckzz,
persoonlijk had ik liever de vorige versie, die zag er voor mij mooier uit. Wat ik nu op de huidige een beetje nadelig vindt is dat je persee met je muis over het plaatje moet 'hoveren' om de foto te zien. Ik denk als je er een click knop van maakt het iets gebruiksvriendelijker wordt.
Daarnaast, is het bekend met flash site's dat je die activering moet doen. Ik meen dat ik daar ooit een scrip van heb gezien dat het weggaat. Net zoals in Firefox browsers. Ik zal er eens naar opzoek gaan!
Groetjes![]()
Volgens mij heet beestjuh geen Biancaquote:Op zondag 11 november 2007 18:31 schreef Puckzzz het volgende:
het is al wat jaartjes geleden, maar volgens mij welquote:Op zondag 11 november 2007 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij heet beestjuh geen Bianca [ afbeelding ]
het is astridquote:Op zondag 11 november 2007 22:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het is al wat jaartjes geleden, maar volgens mij wel
ja maar dat is niet je eigen websitequote:Op dinsdag 13 november 2007 17:45 schreef Roi het volgende:
Hier staan al mijn foto's
http://www.flickr.com/photos/shiratski/
Jawel daar stuur ik alle mensen naartoe die mijn foto's willen zien.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja maar dat is niet je eigen website
wat Puckzzz bedoel is dat je die site niet zelf gemaakt heb.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:25 schreef Roi het volgende:
[..]
Jawel daar stuur ik alle mensen naartoe die mijn foto's willen zien.
Deze reeks is natuurlijk niet bedacht door Puckzzz. Het vorige deel stond sowieso ook vol met links naar fotoblog sites en Flickr accounts.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:57 schreef Kamermans het volgende:
[..]
wat Puckzzz bedoel is dat je die site niet zelf gemaakt heb.
Dit is namelijk een keer geen topic om fotos te showen, hier gaat het meer om de website zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |