abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf woensdag 10 januari 2007 @ 19:15:44 #1
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_45221749
De vorige vol dus hier verder!

Vorige topic was: Post hier je eigen foto website (niet commercieel)

De laatste site die genoemd werden:

http://www.manonneke.nl van taxibabe
http://www.foto-foob.blogspot.com/ van DearPrudence

Game On!

[ Bericht 19% gewijzigd door Buurvrouw_Rietman op 10-01-2007 19:50:49 ]
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_45223410

[ Bericht 100% gewijzigd door sneekyfrank op 10-01-2007 19:53:51 ]
pi_45223655
http://gose.fotopic.net/

er moet nog een hoop op en aan gebeuren, maar ik ben ondertussen verder aan het kijken of ik niet een echte eigen site kan maken
pi_45234745
moet ook nog een hoop aan gebeuren, ben er pas sinds gisteren mee begonnen: mijn foto site

Nogmaals bedankt aan de TS voor de tip.
pi_45235679
Wat ooit een fotosite was, werd een multimediasite.. imniddels weer steeds meer een fotosite: www.hansheino.nl waarbij Heino een ode is aan de woonplaats die veel jaren met me opgescheept zat.
pi_45257966
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 00:42 schreef HansHeino het volgende:
Wat ooit een fotosite was, werd een multimediasite.. imniddels weer steeds meer een fotosite: www.hansheino.nl waarbij Heino een ode is aan de woonplaats die veel jaren met me opgescheept zat.
Wat een prachtige foto's van dat roodharige model vooral die foto met die bontkraag vind ik super.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_45261076
misschien idee om in begin post een lijst van al de websites van de mensen neer te zetten? zodat als iemand opzoek is naar leuke fotosites dat ze makkelijk een overzicht kunnen vinden?

dus dan bijvoorbeeld eerst de username en daar achter de website,..
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:58 schreef Karp het volgende:
http://photo.k4rp.nl

Mijn trotse fotologje. *kuch*
ziet er netjes uit lekker gebruiks vriendelijk enzo. de manier waarop je de reclamen in je site verwerkt hebt vind ik ook goed, eigelijk vind ik reclamen heel irritand op websites maar het is gelukkig geen flashy zooi die over het scherm danst
pi_45273666
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:44 schreef Elefes het volgende:

[..]

Wat een prachtige foto's van dat roodharige model vooral die foto met die bontkraag vind ik super.
Dank je Elefes! En toch ben ik (als grootste meelezer-zonder-al-te-veel-te-reageren-persoon) helemaal gek van het feit dat jij in zo'n korte tijd zo enorm snelle vorderingen met jouw camera hebt gemaakt. Ik ontdek in jouw foto's hetzelfde stuk perfectionisme als waar ik af en toe last van heb.
Soms wou ik dat ik dezelfde creativiteit als jij zou hebben!
pi_45273668
(edit: verwijder maar, per ongeluk 2x gepost)
pi_45296351
mijn fotowebsite..
www.astridmulder.nl

moet nog wel het een en ander aan gebeuren
pi_45299863
ziet er goed uit AstridMulder, alleen 2 dingen:
de thumbnails zijn misvormd, ze worden naar een vierkantje geresised terwijl het niet vierkante fotos zijn. dat vind ik er niet zo mooi uit zien, als je allemaal thumbnails van de zelfde grote wilt kan je er voor kiezen om een deel uit de foto te knippen en dat als thumbnail te gebruiken, hierdoor wordt de kijken ook wat nieuwschiriger als die de thumbnails ziet en zal er denk ik eerder op klikken.

veder vind ik het jammer dat de fotos niet in een popup komen, bij meeste sites is dat namelijk wel zo en als je dan wilt door browsen op de site sluit je het scherm, maar als je dat bij jou doet ben je van je site af,..
pi_45300494
Mijn foto's -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------^^^
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:00 schreef Kamermans het volgende:
lekker gebruiks vriendelijk enzo. de manier waarop je de reclamen in je site verwerkt hebt vind ik ook goed, eigelijk vind ik reclamen heel irritand op websites maar het is gelukkig geen flashy zooi die over het scherm danst
Ik denk dat de google ads ze te goed in de site verwerkt zitten. Ik dacht eerst dat het onderdeel van de navigatie was waardoor ik als eerste op een reclamelink klikte.
Er zitte wel toffe foto's tussen
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:33:48 #14
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_45320377
Ik heb zelf ook een fotografie website, natuurlijk heb ik die al eens laten zien.
speedygj.nl

De site zelf is al lang niet meer up to date...dit komt wegens een vernieuwing van de website (layout). Momenteel ben ik daar dus druk mee bezig, echter heb ik 1 vraag: wat bevalt jullie beter qua achtergrond?

Wit.
Zwart.

Dan kan ik daar rekening mee houden.
Voor de rest worden er nog een aantal dingen veranderd/verbeterd
Ik hoop de nieuwe website binnenkort online te hebben
pi_45321606
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:35 schreef Kamermans het volgende:
ziet er goed uit AstridMulder, alleen 2 dingen:
de thumbnails zijn misvormd, ze worden naar een vierkantje geresised terwijl het niet vierkante fotos zijn. dat vind ik er niet zo mooi uit zien, als je allemaal thumbnails van de zelfde grote wilt kan je er voor kiezen om een deel uit de foto te knippen en dat als thumbnail te gebruiken, hierdoor wordt de kijken ook wat nieuwschiriger als die de thumbnails ziet en zal er denk ik eerder op klikken.

veder vind ik het jammer dat de fotos niet in een popup komen, bij meeste sites is dat namelijk wel zo en als je dan wilt door browsen op de site sluit je het scherm, maar als je dat bij jou doet ben je van je site af,..
bedankt voor die tip van de thumbnails, dat stukje eruit knippen! trekt inderdaad meer aandacht denk ik. het is zoiezo tijdelijk die thumbs, degene die mijn site heeft gemaakt zou nog iets maken zodat je gewoon door kan klikken, zodat je niet steeds op kruisje hoef te klikken, maar hij heeft er geen zin in, en ik heb geen verstand van php.
en de foto's niet in een popup..? bij mij komen de foto's gewoon geopend in een nieuw venster..? maarja over een tijdje word het veranderd zodat je niet steeds klikken, kruisje, klikken kruisje.. vind ik zelf heel erg irritant.
pi_45325751
Ik was even weg maar bedankt voor de reakties!

Die advertenties was net iets waar ik mee aan het schuiven was, andere suggesties zijn welkom.
pi_45350043
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb zelf ook een fotografie website, natuurlijk heb ik die al eens laten zien.
speedygj.nl

De site zelf is al lang niet meer up to date...dit komt wegens een vernieuwing van de website (layout). Momenteel ben ik daar dus druk mee bezig, echter heb ik 1 vraag: wat bevalt jullie beter qua achtergrond?

Wit.
Zwart.

Dan kan ik daar rekening mee houden.
Voor de rest worden er nog een aantal dingen veranderd/verbeterd
Ik hoop de nieuwe website binnenkort online te hebben
ik raad je aan om niet voor 100% zwart of 100% wit te gaan. iets helemaal wit kan storend zijn. iets helemaal zwart is weet zo;n donker gat waar je in kijkt.

Vaak is de achtergrond donkerder dan voorgrond. Zwart is minder aandacht trekkend. als je in het midden een venster hebt met je fotos en tekten, en je wilt dat alle aandacht daar heen gaat kan je het beste buiten het venster een donkerdere achtergrond doen als het venster. maar kies zoizo voor betje neutrale kleuren.
pi_45372055
Zelf lekker crea bea geweest en deze site neergezet, Zijn al weer wat puntjes gefixt vergeleken met laaste keer! Moet er alleen nog wel een en ander aan doen!

http://www.mauricemikkers.nl Veel plezier! met kijken! En tips zijn nogsteeds welkom!
Canon*
pi_45372068
^^ Whoeps dubbel poste zie bericht hier boven!
Canon*
pi_45372446
mmmja, de mijne staat dus hier en ik zal voortaan wat trouwer mijn updates komen melden.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_45980612
Kenia - België Foto's zijde aan zijde

Hallo,

Deze Kenia-België website bevat verscheidene pagina's met telkens twee vergelijkende (gelijkaardige, contrasterende, ...) foto's. Laat je gedachten de vrije loop en geniet:
http://www.kenya-belgium.(...)lgische_bavegem.html
Klik op de "-->"-knop in de geopende pagina voor de volgende foto's.

:c), BoBi
  FOK!fotograaf maandag 5 februari 2007 @ 08:36:46 #22
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_45998704
Het idee vind ik echt geweldig. En ik moet zeggen dat de foto's ook dicht bij elkaar zitten qua beeld.
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_46000765
Een zelf in elkaar geknutseld photoblogje: http://photoblog.hadrian.net
Ik moet hem alleen nog afmaken want reageren kan niet eens
pi_46013412
www.sadocles.nl

Stedenfotografie.
pi_46034029
Zoals gezegt druk bezig met de nieuwe portfolio! had hem al geplaatst paar reacties terug.

- Heb nu alleen de layout wat veranderd (wat meer interactief gemaakt)
- Daarnaast google maps er in gezet (laten zien waar de foto is gemaakt)

* Gastenboek, Exif info & groter formaat, bugs + spelling nog even afmaken.
Voor de rest missen er natuurlijk nog veel foto's maar deze moeten nog worden ingevoerd in de database.

http://www.mauricemikkers.nl Veel plezier! met kijken! En tips zijn nogsteeds welkom! & ben natuurlijk benieuwd wat jullie van de vorderingen vinden!
Canon*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')