Wat een prachtige foto's van dat roodharige modelquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:42 schreef HansHeino het volgende:
Wat ooit een fotosite was, werd een multimediasite.. imniddels weer steeds meer een fotosite: www.hansheino.nl waarbij Heino een ode is aan de woonplaats die veel jaren met me opgescheept zat.
ziet er netjes uitquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:58 schreef Karp het volgende:
http://photo.k4rp.nl
Mijn trotse fotologje. *kuch*
Dank je Elefes! En toch ben ik (als grootste meelezer-zonder-al-te-veel-te-reageren-persoon) helemaal gek van het feit dat jij in zo'n korte tijd zo enorm snelle vorderingen met jouw camera hebt gemaakt. Ik ontdek in jouw foto's hetzelfde stuk perfectionisme als waar ik af en toe last van heb.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:44 schreef Elefes het volgende:
[..]
Wat een prachtige foto's van dat roodharige modelvooral die foto met die bontkraag vind ik super.
Ik denk dat de google ads ze te goed in de site verwerkt zitten. Ik dacht eerst dat het onderdeel van de navigatie was waardoor ik als eerste op een reclamelink klikte.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:00 schreef Kamermans het volgende:
lekker gebruiks vriendelijk enzo. de manier waarop je de reclamen in je site verwerkt hebt vind ik ook goed, eigelijk vind ik reclamen heel irritand op websites maar het is gelukkig geen flashy zooi die over het scherm danst
bedankt voor die tip van de thumbnails, dat stukje eruit knippen! trekt inderdaad meer aandacht denk ik. het is zoiezo tijdelijk die thumbs, degene die mijn site heeft gemaakt zou nog iets maken zodat je gewoon door kan klikken, zodat je niet steeds op kruisje hoef te klikken, maar hij heeft er geen zin in, en ik heb geen verstand van php.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:35 schreef Kamermans het volgende:
ziet er goed uit AstridMulder, alleen 2 dingen:
de thumbnails zijn misvormd, ze worden naar een vierkantje geresised terwijl het niet vierkante fotos zijn. dat vind ik er niet zo mooi uit zien, als je allemaal thumbnails van de zelfde grote wilt kan je er voor kiezen om een deel uit de foto te knippen en dat als thumbnail te gebruiken, hierdoor wordt de kijken ook wat nieuwschiriger als die de thumbnails ziet en zal er denk ik eerder op klikken.
veder vind ik het jammer dat de fotos niet in een popup komen, bij meeste sites is dat namelijk wel zo en als je dan wilt door browsen op de site sluit je het scherm, maar als je dat bij jou doet ben je van je site af,..
ik raad je aan om niet voor 100% zwart of 100% wit te gaan. iets helemaal wit kan storend zijn. iets helemaal zwart is weet zo;n donker gat waar je in kijkt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb zelf ook een fotografie website, natuurlijk heb ik die al eens laten zien.
speedygj.nl
De site zelf is al lang niet meer up to date...dit komt wegens een vernieuwing van de website (layout). Momenteel ben ik daar dus druk mee bezig, echter heb ik 1 vraag: wat bevalt jullie beter qua achtergrond?
Wit.
Zwart.
Dan kan ik daar rekening mee houden.
Voor de rest worden er nog een aantal dingen veranderd/verbeterd![]()
Ik hoop de nieuwe website binnenkort online te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |