quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:37 schreef Timmos het volgende:
http://www.tvgids.nl/programma/7774631/Spy/
Vanavond Nederland 3 om 23:30..
De kandidaten staan oog in oog met hun grootste emotionele uitdaging. Hun missie is om undercover te gaan. Gabriel en Simon moeten een fotograaf overtuigen dat zij modestylisten zijn en Suzy en Reena moeten een storyboard voor een reclamespotje presenteren aan het bekende reclamebedrijf DDB London. Max en Jenny moeten solliciteren als sportfotograaf, terwijl Nicola en Austin een documentairemaker overtuigen dat zij geschikt zijn om een reis naar Bangladesh te maken. Ook krijgen ze allemaal een opdracht die te maken heeft met hun privésituatie. Voor sommigen blijkt het moeilijk zich aan hun gegeven rol te houden.
Lieten een stukje zien over het deel van de sportfotograaf, zag er wel leuk uit..
daar heb je www.uitzendinggemist.nl voor, ongeveer n uur na de uitzending staat hij onlinequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:03 schreef ultra_ivo het volgende:
23.30? Dan lig ik meestal al plat. Niks voor werkende mensen dat tijdstip.
Net een uur liggen bakkeleien met Mapsource. Leuk spul. Kaart DVD geinstalleerd en de sleutel geinstalleerd. Werkt. Dan de update op DVD installeren, unlock werkt niet, hele spul weer op slot
Tof, maar daar heb ik als Canon gebruikster niet zo veel aan.quote:"Besten,
Nikon heeft ons een lijst gestuurd, waarin ze aan alle collega's diverse camera's en lenzen aanbied."
Tof, ik ben de administratie. Waarom weet ik dan van niks?quote:"De betaling zal volledig vooraf moeten geschieden, via de administratie."
Whahahahahahahaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:49 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Tof, maar daar heb ik als Canon gebruikster niet zo veel aan.
[..]
Tof, ik ben de administratie. Waarom weet ik dan van niks?
Ja man, ik las dit net via de webmailquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WhahahahahahahaJe kan nog wel inloggen en zo? niet dat ze je per ongeluk ontslagen hebben of zo
Ik zie nu de hele scene met Milton uit Office Space voor me
Enneh...tijd om over te stappen denk ik
![]()
Wat voor drukkerij werk je in?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:02 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja man, ik las dit net via de webmail![]()
Wij drukken heel veel voor Nikon, vandaar deze actie.
Ik roep trouwens regelmatig dat het niet mijn merk is
Voor Canon drukken we trouwens ook wel, maar minder.
Er zijn laatst een aantal ontslagen gevallen. (Het gaat slecht in de drukkerij wereld) en op mijn vraag of ik ook moest gaan solliciteren kreeg ik het antwoord dat ik dat niet mocht. Voorlopig zit ik dus goed daar...
Puur nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:08 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Vellen en rotatie offset.
Kweenie wat je precies wilt weten?
Maar je werkt er welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok dan...da's geluk hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:02 schreef -Marjo- het volgende:
...en op mijn vraag of ik ook moest gaan solliciteren kreeg ik het antwoord dat ik dat niet mocht. Voorlopig zit ik dus goed daar...
Wat k*t! Sterkte!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:34 schreef Chanty het volgende:
Net de spoedlijn van de DA gebeld
Beest begint ineens te kotsen, en krijgt geen lucht meer en sleept met zijn achterpoot. Voor de zekerheid maar contact opgenomen. Waarschijnlijk is het eten dat ie op had te zwaar gevallen, hij had eindelijk wat biefstuk op en de andere twee dingen zijn mogelijk bijwerking geweest van het braken. Al loopt ie nog steeds te slepen met een poot. Morgen kijken hoe het is anders gaan we weer terug naar de DA. Sowieso starten we met dwangvoeding want zjin brokjes raakt ie nauwelijks meer aan en vlees komt retour, andere dingen wil hij al helemaal niet
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:34 schreef Chanty het volgende:
Net de spoedlijn van de DA gebeld
Beest begint ineens te kotsen, en krijgt geen lucht meer en sleept met zijn achterpoot. Voor de zekerheid maar contact opgenomen. Waarschijnlijk is het eten dat ie op had te zwaar gevallen, hij had eindelijk wat biefstuk op en de andere twee dingen zijn mogelijk bijwerking geweest van het braken. Al loopt ie nog steeds te slepen met een poot. Morgen kijken hoe het is anders gaan we weer terug naar de DA. Sowieso starten we met dwangvoeding want zjin brokjes raakt ie nauwelijks meer aan en vlees komt retour, andere dingen wil hij al helemaal niet
met de lamp is niks mis,quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:23 schreef prupke het volgende:
hmmm.
denk je het millieu te helpen door een spaarlamp te gebruiken....
NU hebben we een wc gecreerd in 2 en een halve dag , vloer leggen en wanden tegelen , zaakje voegen , pot er weer terug op (wat een genot) en wasbakkie erbij, plafond erin met een bewegingssensor erin zodat als je binnen stapt de lamp aangaat en de afzuiging
Alleen zit je dus wel bijna 30 seconden in het duister omdat die spaarlamp!! zo traag is
maar eens kijken of we daar een lamp in kunnen gooien die wel meteen de pot verlicht
Geniaaaaale film wel. "Didn't you get the memo?"quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
WhahahahahahahaJe kan nog wel inloggen en zo? niet dat ze je per ongeluk ontslagen hebben of zo
Ik zie nu de hele scene met Milton uit Office Space voor me
Enneh...tijd om over te stappen denk ik
![]()
dan zou je er 2 lampen moeten hangen met een tijdschakelaar er tussenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:27 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
met de lamp is niks mis,
als je nu 's nachts uit bed gaat om te pissen dan gaat het licht zo geleidelijk aan, dat je niet meteen verblind word,
oke, als je niet half slaapt is het een kut lamp.
maar als je slapend naar de wc gaat is het wel fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |