abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 24 februari 2009 @ 21:08:50 #1
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66421859
Vorig topic FOT [SC]-118 Waar we dubbele betekenissen interpreteren
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:37 schreef Timmos het volgende:
http://www.tvgids.nl/programma/7774631/Spy/

Vanavond Nederland 3 om 23:30..

De kandidaten staan oog in oog met hun grootste emotionele uitdaging. Hun missie is om undercover te gaan. Gabriel en Simon moeten een fotograaf overtuigen dat zij modestylisten zijn en Suzy en Reena moeten een storyboard voor een reclamespotje presenteren aan het bekende reclamebedrijf DDB London. Max en Jenny moeten solliciteren als sportfotograaf, terwijl Nicola en Austin een documentairemaker overtuigen dat zij geschikt zijn om een reis naar Bangladesh te maken. Ook krijgen ze allemaal een opdracht die te maken heeft met hun privésituatie. Voor sommigen blijkt het moeilijk zich aan hun gegeven rol te houden.

Lieten een stukje zien over het deel van de sportfotograaf, zag er wel leuk uit..
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:03 schreef ultra_ivo het volgende:
23.30? Dan lig ik meestal al plat. Niks voor werkende mensen dat tijdstip.
Net een uur liggen bakkeleien met Mapsource. Leuk spul. Kaart DVD geinstalleerd en de sleutel geinstalleerd. Werkt. Dan de update op DVD installeren, unlock werkt niet, hele spul weer op slot
daar heb je www.uitzendinggemist.nl voor, ongeveer n uur na de uitzending staat hij online
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66421938
Deze foto heb ik vanavond gemaakt, eerlijk gezegd één van m'n betere.

Suggesties?
pi_66422028
oeps, gooide ik 'm dicht.

edit, nee 't was Ynske
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:18:17 #4
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_66422211
Wtf is dat met die miereneters?
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 24 februari 2009 @ 21:18:31 #5
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66422224
nee dat deed ik
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66423204
tvp-tje dan maar
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_66423478
quote:
"Besten,

Nikon heeft ons een lijst gestuurd, waarin ze aan alle collega's diverse camera's en lenzen aanbied."
Tof, maar daar heb ik als Canon gebruikster niet zo veel aan.
quote:
"De betaling zal volledig vooraf moeten geschieden, via de administratie."
Tof, ik ben de administratie. Waarom weet ik dan van niks?
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:50:44 #8
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_66423575
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:18 schreef dabadbass het volgende:
Wtf is dat met die miereneters?
Topicwending!
pi_66423941
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:49 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Tof, maar daar heb ik als Canon gebruikster niet zo veel aan.
[..]

Tof, ik ben de administratie. Waarom weet ik dan van niks?
Whahahahahahaha Je kan nog wel inloggen en zo? niet dat ze je per ongeluk ontslagen hebben of zo Ik zie nu de hele scene met Milton uit Office Space voor me Enneh...tijd om over te stappen denk ik
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_66424147
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Whahahahahahaha Je kan nog wel inloggen en zo? niet dat ze je per ongeluk ontslagen hebben of zo Ik zie nu de hele scene met Milton uit Office Space voor me Enneh...tijd om over te stappen denk ik
Ja man, ik las dit net via de webmail

Wij drukken heel veel voor Nikon, vandaar deze actie.
Ik roep trouwens regelmatig dat het niet mijn merk is

Voor Canon drukken we trouwens ook wel, maar minder.

Er zijn laatst een aantal ontslagen gevallen. (Het gaat slecht in de drukkerij wereld) en op mijn vraag of ik ook moest gaan solliciteren kreeg ik het antwoord dat ik dat niet mocht. Voorlopig zit ik dus goed daar...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:05:09 #11
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_66424244
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:02 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Ja man, ik las dit net via de webmail

Wij drukken heel veel voor Nikon, vandaar deze actie.
Ik roep trouwens regelmatig dat het niet mijn merk is

Voor Canon drukken we trouwens ook wel, maar minder.

Er zijn laatst een aantal ontslagen gevallen. (Het gaat slecht in de drukkerij wereld) en op mijn vraag of ik ook moest gaan solliciteren kreeg ik het antwoord dat ik dat niet mocht. Voorlopig zit ik dus goed daar...
Wat voor drukkerij werk je in?
pi_66424355
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:05 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Wat voor drukkerij werk je in?
Vellen en rotatie offset.
Kweenie wat je precies wilt weten?
Woeiii - Blog
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:11:53 #13
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_66424511
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:08 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Vellen en rotatie offset.
Kweenie wat je precies wilt weten?
Puur nieuwsgierigheid
Het valt me altijd op dat er zoveel drukkers ook fotograferen
pi_66424581
Ik ben geen drukker
Woeiii - Blog
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:20:22 #15
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_66424840
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:13 schreef -Marjo- het volgende:
Ik ben geen drukker
Maar je werkt er wel

Ik ga zo samen in bad met Freud
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66425279
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:02 schreef -Marjo- het volgende:
...en op mijn vraag of ik ook moest gaan solliciteren kreeg ik het antwoord dat ik dat niet mocht. Voorlopig zit ik dus goed daar...
Ok dan...da's geluk hebben Bij ons moeten er weer drie uit binnenkort. Externen waarvan het contract niet verlengd wordt. We krijgen er daarvoor in de plaats 3 man uit Tsjechie Nu eens kijken of we een teambuilding-activiteitje in Praag kunnen organiseren
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:34:52 #17
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_66425417
Net de spoedlijn van de DA gebeld
Beest begint ineens te kotsen, en krijgt geen lucht meer en sleept met zijn achterpoot. Voor de zekerheid maar contact opgenomen. Waarschijnlijk is het eten dat ie op had te zwaar gevallen, hij had eindelijk wat biefstuk op en de andere twee dingen zijn mogelijk bijwerking geweest van het braken. Al loopt ie nog steeds te slepen met een poot. Morgen kijken hoe het is anders gaan we weer terug naar de DA. Sowieso starten we met dwangvoeding want zjin brokjes raakt ie nauwelijks meer aan en vlees komt retour, andere dingen wil hij al helemaal niet
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_66425492
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:34 schreef Chanty het volgende:
Beest begint ineens te kotsen, en krijgt geen lucht meer en sleept met zijn achterpoot. Voor de zekerheid maar contact opgenomen. Waarschijnlijk is het eten dat ie op had te zwaar gevallen, hij had eindelijk wat biefstuk op en de andere twee dingen zijn mogelijk bijwerking geweest van het braken. Al loopt ie nog steeds te slepen met een poot. Morgen kijken hoe het is anders gaan we weer terug naar de DA. Sowieso starten we met dwangvoeding want zjin brokjes raakt ie nauwelijks meer aan en vlees komt retour, andere dingen wil hij al helemaal niet
Wat k*t! Sterkte!!
Woeiii - Blog
pi_66425571
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:34 schreef Chanty het volgende:
Sterkte en nog maar een knuffie voor Bounty.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 23:04:15 #20
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_66426755
Mja... hoop dat het geen FIP is. Hij vertoont op zich aardig wat symptomen van de droge variant, maar ook aantal belangrijke niet. Maar mocht het dat zijn dan is er niks aan te doen Krijg er iig met de dag een slechter gevoel bij.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_66427547
hmmm.
denk je het millieu te helpen door een spaarlamp te gebruiken....

NU hebben we een wc gecreerd in 2 en een halve dag , vloer leggen en wanden tegelen , zaakje voegen , pot er weer terug op (wat een genot) en wasbakkie erbij, plafond erin met een bewegingssensor erin zodat als je binnen stapt de lamp aangaat en de afzuiging

Alleen zit je dus wel bijna 30 seconden in het duister omdat die spaarlamp!! zo traag is
maar eens kijken of we daar een lamp in kunnen gooien die wel meteen de pot verlicht
Thank Drunk I'm a Goddess!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 23:25:05 #22
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_66427587
Er zijn ook spaarlampen die wel gelijk veel licht geven
  dinsdag 24 februari 2009 @ 23:27:03 #23
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66427676
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:23 schreef prupke het volgende:
hmmm.
denk je het millieu te helpen door een spaarlamp te gebruiken....

NU hebben we een wc gecreerd in 2 en een halve dag , vloer leggen en wanden tegelen , zaakje voegen , pot er weer terug op (wat een genot) en wasbakkie erbij, plafond erin met een bewegingssensor erin zodat als je binnen stapt de lamp aangaat en de afzuiging

Alleen zit je dus wel bijna 30 seconden in het duister omdat die spaarlamp!! zo traag is
maar eens kijken of we daar een lamp in kunnen gooien die wel meteen de pot verlicht
met de lamp is niks mis,

als je nu 's nachts uit bed gaat om te pissen dan gaat het licht zo geleidelijk aan, dat je niet meteen verblind word,

oke, als je niet half slaapt is het een kut lamp.
maar als je slapend naar de wc gaat is het wel fijn
pi_66433185
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
Geniaaaaale film wel. "Didn't you get the memo?"
pi_66433250
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:27 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

met de lamp is niks mis,

als je nu 's nachts uit bed gaat om te pissen dan gaat het licht zo geleidelijk aan, dat je niet meteen verblind word,

oke, als je niet half slaapt is het een kut lamp.
maar als je slapend naar de wc gaat is het wel fijn
dan zou je er 2 lampen moeten hangen met een tijdschakelaar er tussen

moguh trouwens
Every war is different, every war is the same.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')