Undercover nieuwsposter meldt zichquote:Op maandag 31 december 2007 13:43 schreef Xilantof het volgende:
Absoluut een goed idee.
Ik ga even wat lijntjes "uitgooien" naar de FP.
Mocht hier echt vlot actuele dingen gepost worden hebben die wellicht interesse voor bij een nieuwsbericht bijv.
Zit wat in, gelijk maar even doen.quote:Op maandag 31 december 2007 13:48 schreef Netsplitter het volgende:
Lijkt me dan ook wel handig om er bij te zetten wat er te zien valt op de betreffende foto('s)...
Ieder z'n smaak denk ik, ik wou wel van het donkere en contrastvolle.quote:Op maandag 31 december 2007 13:54 schreef veldmuis het volgende:
@TS: Beetje donkere foto.
Waar was dit?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:56 schreef Roi het volgende:
[ afbeelding ]
"Ambulance moet er langs op oudejaarsavond"
Dit is geen website show-off. Daar is een appart topic voor!quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:47 schreef psy_icon het volgende:
Klik op mijn homepage voor mijn journalistieke plaatjes. Ga ze niet hier posten dus kijk maar als je zin hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop