zijn culinaire hoogstandjesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:55 schreef prupke het volgende:
ik vreet dat spul niet !!
ik wil wel de creaties op de foto zetten (we zitten tenslotte in FOT)
gebruiken alleen echte krab al jij ze gaat vangen en gaat bereidenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:12 schreef dekkered het volgende:
ligt er aan waar en waneer. en of we echte krab gebruiken
Ik ga ervanuit dat dit een grapje is. Want dit gaan we hier op FOT iig niet toelaten. Meets zijn vrij toegankelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:15 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
gebruiken alleen echte krab al jij ze gaat vangen en gaat bereiden![]()
verder is het momenteel eff een animo topic,
na de animo gaan we selecteren, wie er wel en niet mag komen enzo.
geen kliekjes vorming maar willen er graag de stemming in houden en zo
jij?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:54 schreef Emme-r-tje het volgende:
ghehehe.. Wie stelt zich beschikbaar?
waarom?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:00 schreef Emme-r-tje het volgende:
hmm, denk dat er weinig mensen bij de meet zullen zijn in dat geval..
Als wij meet zeggen is het een meet en word het geen info!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat dit een grapje is. Want dit gaan we hier op FOT iig niet toelaten. Meets zijn vrij toegankelijk.
-aan regels houden [CHECK]quote:Op zondag 4 januari 2009 01:08 schreef prupke het volgende:
[..]
Als wij meet zeggen is het een meet en word het geen info!!
Beste Xilantof,
Je weet wie het topic geopend heeft en je weet dat ik daarbij hoor.
Iedereen is welkom bij ons in huis. Zolang je jezelf maar aan onze regels houd. Nu zijn er dat niet zo veel hoor. Wij zijn namelijk van mening dat mensen zichzelf gewoon naar behoren kunnen gedragen
Doe je dat niet dan heb ik wel degelijk het recht (of mijn partner) om je buiten te zetten.
En je nooit meer binnen te laten.
Dus bij deze : een sushi meet bij ons thuis.
Maximaal 20 personen (¤ 7,50 per persoon)
Datum : zaterdag 28 februari.
Ik verwacht ook dat mensen die zichzelf aanmelden dan ook komen en niet achteraf afzeggen omdat ze toch niet kunnen. (mits een sterfgeval of ander noodzakelijk iets)
Wie durft….?
En als je durft :welkom
En als je ergens een allergie voor hebt wil ik dat ook eerst weten. Je bent dan nog wel welkom hoor maar ik bel liever niet 112 als het niet nodig hoeft te zijn
Rond dit tijdstip al bezopen?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:15 schreef Twinky het volgende:
tvp in verband met persoonlijke uitnodiging, serieuze reactie komt als de alcohol uit mijn lichaam is.
Jeetje man, het is toch geen FOK dat we ons aan regels moeten houden?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:15 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
-aan regels houden [CHECK]
-¤ 7,50 [CHECK]
-zaterdag 28 februari [CHECK]
ik ben dus aanwezig!
De regels zijn anders vrij simpel zover ik weet:quote:Op zondag 4 januari 2009 01:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jeetje man, het is toch geen FOK dat we ons aan regels moeten houden?![]()
Maar goed....omdat sushi lekker eten is, vooruit dan maar
![]()
Ooooooooooooooooooooh? Zijn dat de regels? Da's toch de Standaard Operating Procedure daaroquote:Op zondag 4 januari 2009 01:28 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
De regels zijn anders vrij simpel zover ik weet:
-Wees je zelf
-haal je eigen bier uit de keuken(en als t even kan ook voor de anderen)
-kroel de katten
-respecteer de anderen
-geef je ongezouten mening
Dus, voor een normaal persoon niet al te moeilijk lijkt me.
Heb je idd gelijk in...quote:Op zondag 4 januari 2009 01:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooh? Zijn dat de regels? Da's toch de Standaard Operating Procedure daaro
Enneh... FOK! <> Normaal hePas op....je neemt nu een boel dingen aan
Assumption is the mother of all fuck-ups
Al wat je hier zegt is volkomen logisch.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:08 schreef prupke het volgende:
[..]
Als wij meet zeggen is het een meet en word het geen info!!
Beste Xilantof,
Je weet wie het topic geopend heeft en je weet dat ik daarbij hoor.
Iedereen is welkom bij ons in huis. Zolang je jezelf maar aan onze regels houd. Nu zijn er dat niet zo veel hoor. Wij zijn namelijk van mening dat mensen zichzelf gewoon naar behoren kunnen gedragen
Doe je dat niet dan heb ik wel degelijk het recht (of mijn partner) om je buiten te zetten.
En je nooit meer binnen te laten.
Ben ik ook benieuwd naar, "sushi" en "meet" klinkt op zich best interessant maar wacht toch eerst de locatie af.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:27 schreef Twinky het volgende:
waar is 'bij ons thuis'? In valkenswaard?
Da's idd Valkenswaardquote:Op zondag 4 januari 2009 13:27 schreef Twinky het volgende:
waar is 'bij ons thuis'? In valkenswaard?
Je kan altijd kijken of je een liftje kan scoren hequote:Op zondag 4 januari 2009 16:05 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik vind Valkenswaard voor zo een eerste meet (voor mij dan) toch iets te ver. Jammer, sushi is erg lekker
Delft-Valkenswaard is goed te doen..quote:Op zondag 4 januari 2009 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan altijd kijken of je een liftje kan scoren heEn als je FOT-ters wilt ontmoeten voor de eerste keer, dan is deze misschien een leukere
Checkquote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Kom jij ook? want durf niet als ik helemaal niemand ken
Als het thuis organisatorisch mogelijk is wil ik best wel eens jullie kant op tuffen jaquote:
Rauwe vis is wel te happen, maar zeewier?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:29 schreef prupke het volgende:
[..]
Gezelligheidsmeet met hapjes! 28-02-2009
pffff culinaire barbaar.....quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Rauwe vis is wel te happen, maar zeewier?![]()
Mag ik zelf ook goodies meenemen?
Ik ben geen culinair barbaar omdat ik geen rauwe vis in zeewier eet hoor, eerder bourgoundischquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:11 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
pffff culinaire barbaar.....
wat voor goodies?
ps omdat er nog meer mensen niet van zeewier houden heeft prupke al aangegeven dat er ook ander voedsel beschikbaar zou zijn. om de meet wat toegankelijker te maken
als je een kleintje van een cm of 50 (max 60) mee neemst kan hij aan het spitquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik ben geen culinair barbaar omdat ik geen rauwe vis in zeewier eet hoor, eerder bourgoundisch![]()
Dunno, als er veel mensen komen en ik kan met de auto komen neem ik wellicht een speenvarken oid. mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |