dat is ook mijn favoriet van de seriequote:Op zondag 13 november 2005 10:34 schreef qltel het volgende:
Vooral de eerste vind ik erg goed gelukt!
Zonder bestuurders in de auto's!quote:Op zondag 13 november 2005 12:30 schreef johand het volgende:
Jep de eerste, lijkt wel een achtervolging in de nacht! lache
Volgens mij zijn die koplampen een beetje gesoeptquote:Op zondag 13 november 2005 23:31 schreef TrentReznor het volgende:
Zeker mooi! was het niet lastig om de koplampen niet te laten overheersen tov de verlichting op de achtergrond? Of had je die gedimd?
die ken ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 08:16 schreef CompuMess het volgende:
Géén nachtwerk, maar al wel wat later op de avond...
De drie bruggen van Calatrava in de Haarlemmermeer.
[afbeelding]
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
6
(Volgende keer meenemen: Kettingzaag en slijptol om bomen en lichtmasten preventief te kunnen ruimen en blauwe zwaailichten om ongestoord midden op de weg te kunnen parkeren voor de leukste shots...)
Thx!quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:24 schreef sannydude het volgende:
[..]
die ken ik![]()
woon je toevallig ook in de haarlemmermeer of niet
goeie foto's
aha. Goed bezigquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:42 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Thx!
Nope, kom uit de buurt van Alkmaar, maar moest ff in Nieuw-Vennep zijn om een lensje op te halen.
Daarom gelijk maar statief en cameratas in de auto gekwakt om die bruggen te schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |