Leuk! Goed scherp alleen is ie wellicht wat flets.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:47 schreef Timmos het volgende:
Ik gooi mijne, de laatstgeplaatste er maar opnieuw in dan..
[ afbeelding ]
Eerste echte poging
Voor mij net iets te veel voorgrond en iets te weinig persoon... Misschien iets croppen en d'r ogen/gezicht ook wat oplichten?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Leuk! Goed scherp alleen is ie wellicht wat flets.
[ afbeelding ]
De bewerking van deze foto maakt het kindje net een pop.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:47 schreef Timmos het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste echte poging
Wat een koppiequote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:47 schreef Timmos het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste echte poging
Leuk koppie, dat wel. Maar ik vind 'm verder te smooth, helaas. En contrast op +10 zou 'm goed doen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:47 schreef Timmos het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste echte poging
Zondag in apeldoorn?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
Wauw, jullie mogen ook wel ns een portretje van mij schieten zegmooie foto's hier! Tevens tvp
Dan zou ik 2,5 uur in de trein moeten zittenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:27 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zondag in apeldoorn?
[Meet - 27 juli] Modellenmeet Park Berg en Bos, Apeldoorn
Eventueel kun je met mensen meerijden, waar moet je vandaan komen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zou ik 2,5 uur in de trein moeten zitten
Zijn dit nou 2 fotos in 1?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
@dickies, prachtig model, maar jammer dat ze zo in de felle zon staat want dat geeft harde schaduwen en overbelichte plekken. mooie DOF, maakt de achtergrond lekker donker en ze komt er helemaal los van.
Crosspost-tvp
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |