Het lijkt me leuk om in dit natuurpark samen met modellen uit US, (andere modellen zijn zeer zeker ook welkom) er een toffe dag van te maken.quote:Ontdek Natuurpark Berg & Bos
Natuurpark Berg & Bos is een bosrijke omgeving met herten, wilde zwijnen, wandelroutes, vijver, een speelweide en de hoogste uitkijktoren van de Veluwe. Wandelend langs de paden beleeft u de natuur. In het park van ruim 250 hectare treft u de authentieke planten, bomen en dieren van de Veluwe. Ook kinderen vermaken zich prima in Berg & Bos. Naast de speelweide en de uitkijktoren, maken diverse speeltoestellen het voor hen ook een belevenis.
Je kan natuurlijk je foto's ff op je PC kopieren dan hequote:Op woensdag 28 mei 2008 13:11 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Oh dat lijkt mij ook erg leuk,gezellig,Maar wordt beetje krap heb die dag zelf nog niks staan...alleen heb de 25e trouwreportage...maar misschien heb ik nog een geheugenkaartje over?!
En anders wil ik wel als model mee![]()
........Weet niet of jullie hier iets mee kunnen
![]()
Iedereen mag mee, ik ben niet van plan om selecties te gaan maken op t uiterlijk van mensen, t is voor het plezier, de ervaring en om foto's te maken. Tis gewoon een open meetquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:11 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[ afbeelding ]
Maar misschien hebben jullie al een beeld en/of idee in hoofd en pas ik daar deze keer niet tussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk je foto's ff op je PC kopieren dan heEn jij als model is een groot succes zeg ik uit ervaring
Zekersquote:
tuurlijk, gewoon komenquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Mag ik ook een tvp plaatsen als ik nog nooit model heb gestaan voor 1 van de fok!kers, maar wel es zou willen?.
Lijkt me tof om je een keer op de foto te zetten hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Mag ik ook een tvp plaatsen als ik nog nooit model heb gestaan voor 1 van de fok!kers, maar wel es zou willen?.
Gaafquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lijkt me tof om je een keer op de foto te zetten hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |