abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57180554
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 18:54 schreef _Lau_ het volgende:

[..]

Anders wil ik wel proefkonijn zijn hoor
hey, jij moet nog twee maandjes kou lijden
pi_57183296
haha nog 3,5
pi_57185125
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 18:54 schreef _Lau_ het volgende:

[..]

Anders wil ik wel proefkonijn zijn hoor
Lijkt mij ook leuk om professor te spelen

Heb 1 shoot nu gedaan met een vriend, ging goed en heb trek naar meer.
Liever 5 in de hand, dan schijten op een natte krant.
pi_57185767
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:23 schreef Aardappelbeertje het volgende:

[..]

goed zo! in juni ben ik weer in Nederland, dan praten we wel verder
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:03:52 #155
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_57186418
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:23 schreef Aardappelbeertje het volgende:

[..]

Wat verwachten modellen van de fotograaf? (Ja ben een complete n00b op het FOT-forum)
Heb bijvoorbeeld geen complete kelder met backdrops en reflectors staan...
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:40:00 #156
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_57187434
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:03 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Wat verwachten modellen van de fotograaf? (Ja ben een complete n00b op het FOT-forum)
Dat ligt puur aan de ideeën van beide personen. Je hoeft geen studio te hebben als het idee is een buitenshoot te doen..
En geef als je nog wat onzeker bent dit aan En als beide partijen onzeker zijn, kan het alsngo een leuke shoot worden waarbij jullie beide iets te leren hebben..
En anders vraag een fotograaf / medeFOTter voor hulp en/of deze erbij wil zijn voor tips en trucs.
Dar leer je ook van.
En je kan natuurlijk ook een FOTter op msn aanspreken met je vragen.
Alles is mogelijk....
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_57187439
quote:

[..]

Ik heb ook geen fotostudio, dus zit in hetzelfde schuitje. Buiten shoots doen kan ook prima zijn
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:53:32 #158
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_57187776
quote:

[..]

Het kan letterlijk alle kanten op. Er zijn modellen die een complete studio verwachten, er zijn ook modellen die niets verwachten, behalve aanwijzingen voor elke beweging die ze moeten maken. En dan alles er tussenin. Wat werkt het best? Eerlijkheid. heb je geen studio, leg dat dan gelijk uit. Ben je een beginner? direct duidelijk maken. Loopt een model gelijk weg als je zegt dat je beginner zonder studio bent? Mooi, als je direct duidelijk was heb je er nog geen minuut tijd aan verspild. Er is altijd wel iemand die het wel met je wil proberen. En verder: wat HM-II zei.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:54:15 #159
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_57187800
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:40 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Dat ligt puur aan de ideeën van beide personen. Je hoeft geen studio te hebben als het idee is een buitenshoot te doen..
En geef als je nog wat onzeker bent dit aan En als beide partijen onzeker zijn, kan het alsngo een leuke shoot worden waarbij jullie beide iets te leren hebben..
En anders vraag een fotograaf / medeFOTter voor hulp en/of deze erbij wil zijn voor tips en trucs.
Dar leer je ook van.
En je kan natuurlijk ook een FOTter op msn aanspreken met je vragen.
Alles is mogelijk....
Cool... lekker informeel dus Kan misschien een klein voorbeeldje geven...
We hebben dit in onze kelder opgenomen met een zwart doek geduct-taped aan de muur

Met wat geïmproviseer kom je een heel eind, maar het staat misschien wel wat knullig...
  FOK!fotograaf donderdag 6 maart 2008 @ 08:34:38 #160
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57190462
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:54 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Cool... lekker informeel dus Kan misschien een klein voorbeeldje geven...
We hebben dit in onze kelder opgenomen met een zwart doek geduct-taped aan de muur
[ afbeelding ]
Met wat geïmproviseer kom je een heel eind, maar het staat misschien wel wat knullig...
Mja, het gaat om het resultaat hoor. Mijn setups zijn soms ook uit een MacGuyver aflevering, maar hey, als het werkt... Gewoon lekker crea bezig zijn . Paar bouwlampen van de gamma en wat cheap ass stof van de IKEA zijn vaak al genoeg .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 6 maart 2008 @ 10:32:20 #161
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_57192206
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 08:34 schreef freud het volgende:

[..]

Mja, het gaat om het resultaat hoor. Mijn setups zijn soms ook uit een MacGuyver aflevering, maar hey, als het werkt... Gewoon lekker crea bezig zijn . Paar bouwlampen van de gamma en wat cheap ass stof van de IKEA zijn vaak al genoeg .
Cool thanks... ik ga eens kijken wat ik van onze kelder kan maken
pi_57575513
Ik meld me aan als model in regio oost brabant.
Al vind ik mezelf helemaal niet fotogeniek als ik niet zelf foto's van mezelf maak.

Lijkt me toch wel leuk om wat te proberen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2008 11:26:46 ]
  maandag 24 maart 2008 @ 11:42:10 #163
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_57575759
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:26 schreef vintrax het volgende:
Al vind ik mezelf helemaal niet fotogeniek als ik niet zelf foto's van mezelf maak.

Niet zo bescheiden, he? zegt de fotoboek-check
Wat zou je willen doen? Heb je eigen vervoer, of zou je willen reizen als dat nodig is?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_57575821
Tja, ik zeg ook, als ik zelf mijn foto's maak dan valt het niet tegen nee.
Maar als ik niet zelf kan zien wat ik aan het doen ben, is dat nogal lastig.

Het maakt me vrij weinig uit wat er gedaan wordt, lijkt me gewoon leuk om mooie foto's te hebben. En eigen vervoer heb ik helaas niet, dus het wordt gewoon OV. En reizen zou ik zeker willen doen, ligt er echter wel aan hoe ver het is/hoe lang dat duurt.
  maandag 24 maart 2008 @ 11:56:26 #165
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_57575980
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:45 schreef vintrax het volgende:
Tja, ik zeg ook, als ik zelf mijn foto's maak dan valt het niet tegen nee.
Maar als ik niet zelf kan zien wat ik aan het doen ben, is dat nogal lastig.
Je hebt een mooi gezicht, en zo te zien wet je best wat je daarmee allemaal kunt. Zo 'anders' is het niet als iemand anders de foto maakt. En een beetje fotograaf stuurt je wel bij.
quote:
Het maakt me vrij weinig uit wat er gedaan wordt, lijkt me gewoon leuk om mooie foto's te hebben. En eigen vervoer heb ik helaas niet, dus het wordt gewoon OV. En reizen zou ik zeker willen doen, ligt er echter wel aan hoe ver het is/hoe lang dat duurt.
Ik denk dat jij en ik eens moeten babbelen.
- Privacy Matters
pi_57576064
Tja, toch is het wel vreemd als ik zelf niet achter de camera sta. Heb al een tijdje mijn eigen spiegelreflex camera en daarmee heb ik zitten stoeien. Resultaten vallen inderdaad niet slecht tegen, maar goed. Het is ook zo'n gedoe allemaal, zelfportretten. En verder heb ik het altijd interessant gevonden om mezelf vast te leggen, om te kijken hoe totaal anders ik eruit kan zien.

En laat me maar weten wat je plannen zijn.
pi_57581840
quote:

Ik heb je ook een PM gestuurd!
pi_57727596
quote:

Hey meis

je weet me te vinden (de soep staat klaar voor je )
Ik wil je ook wel een keer voor de lens hebben staan
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_57731837
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:01 schreef An24 het volgende:
Ik heb je ook een PM gestuurd!
Ik heb nog steeds niets ontvangen. en wel ontzettend andere PM's
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:49 schreef prupke het volgende:
Hey meis

je weet me te vinden (de soep staat klaar voor je )
Ik wil je ook wel een keer voor de lens hebben staan
Hey!
Ja, ik weet inderdaad waar je huis woont. (en al je lieve katten ) en oeh, die overheerlijke soep
Maar ik vind het prima. Leuk! Je weet me te bereiken. ^^
  maandag 31 maart 2008 @ 10:00:51 #170
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_57732019
Vraag aan de fotografen: Waar moet in jullie optiek een model aan voldoen om een goede fotoshoot te krijgen?
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
  maandag 31 maart 2008 @ 10:13:51 #171
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_57732186
quote:
Op maandag 31 maart 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
Vraag aan de fotografen: Waar moet in jullie optiek een model aan voldoen om een goede fotoshoot te krijgen?
*Eisenpakket op tafel gooit*
- Lichaam gelijk aan Calvin Klein modellen
- Gezicht als Brad Pitt
enz enz enz

Anders gezegd,
Wees jezelf en sta open voor je eigen ideeën.
Iedereen wordt als gelijk behandeld.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 31 maart 2008 @ 10:17:18 #172
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57732234
quote:
Op maandag 31 maart 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
iemand die blijft plakken
en zich niet stoort aan mijn geklungel
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 31 maart 2008 @ 10:17:29 #173
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_57732236
quote:
Op maandag 31 maart 2008 10:13 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

*Eisenpakket op tafel gooit*
- Lichaam gelijk aan Calvin Klein modellen
- Gezicht als Brad Pitt
enz enz enz

Anders gezegd,
Wees jezelf en sta open voor je eigen ideeën.
Iedereen wordt als gelijk behandeld.
Was een open deur die vraag

Tjah en echt ideeen hebben is natuurlijk lastig als je 0,0 ervaring hebt. Maar foto's waarop plezier en blijdschap te zien is kan ik persoonlijk ontzettend waarderen
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
  maandag 31 maart 2008 @ 10:17:58 #174
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_57732247
quote:
Op maandag 31 maart 2008 10:17 schreef Ynske het volgende:

[..]

iemand die blijft plakken
en zich niet stoort aan mijn geklungel
Plakken als in, niet 1 malig iets doen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 31 maart 2008 @ 10:20:19 #175
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57732282
quote:
Op maandag 31 maart 2008 10:17 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Plakken als in, niet 1 malig iets doen?
plakken als in dat er ook daadwerkelijk iets op papier blijft hangen bij afdruk
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 31 maart 2008 @ 10:25:45 #176
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_57732393
quote:
Op maandag 31 maart 2008 10:20 schreef Ynske het volgende:

[..]

plakken als in dat er ook daadwerkelijk iets op papier blijft hangen bij afdruk
Dat mag ik toch ook hopen ja
pi_57740151
quote:
Op maandag 31 maart 2008 09:48 schreef vintrax het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds niets ontvangen. en wel ontzettend andere PM's
[..]

Hey!
Ja, ik weet inderdaad waar je huis woont. (en al je lieve katten ) en oeh, die overheerlijke soep
Maar ik vind het prima. Leuk! Je weet me te bereiken. ^^
Bedoelde dan ook je fotoboek
  maandag 31 maart 2008 @ 22:46:04 #178
3892 qless
....vraag maar....
pi_57748631
Piep eens een oproepje plaatsen - ik wil eens een modelshoot proberen op een urbex lokatie, welk model heeft daar zin in? (en is niet bang om een beetje te klimmen/onder/over hekken)
5D2+14L+17-40L+24+24-105L+50+70-300+135L+Peleng8+430EX+ST-E2
  dinsdag 1 april 2008 @ 00:50:58 #179
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_57752018
bang voor camera's is trouwens niet gewenst als model.

verder, als je model wil staan en ook weet hoe, roep dan wat voor soort shoot je wil,
dan kunnen fotografen die modellen voor bepaald soort shoots zoeken zien wie daar zin in heeft,

zoals, binnen als in studio, of als buiten met veel natuur.

in winterjas en helemaal vol gehangen met kleding, of met zo min mogenlijk.

serieuze foto's of juist totaal niet.

alleen, of in groepsverband.

zin in een stuk tijden er voor, of moet de fotograaf maar naar je toe komen.

kan ook via pm enz. uitgewisseld worden, maar als je het in het topic vernoemd, dan weten de fotografen ook of ze wel of niet hoeven te reageren
  dinsdag 1 april 2008 @ 07:36:37 #180
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_57754101
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 00:50 schreef PKfotografie het volgende:
bang voor camera's is trouwens niet gewenst als model.

verder, als je model wil staan en ook weet hoe, roep dan wat voor soort shoot je wil,
dan kunnen fotografen die modellen voor bepaald soort shoots zoeken zien wie daar zin in heeft,

zoals, binnen als in studio, of als buiten met veel natuur.

in winterjas en helemaal vol gehangen met kleding, of met zo min mogenlijk.

serieuze foto's of juist totaal niet.

alleen, of in groepsverband.

zin in een stuk tijden er voor, of moet de fotograaf maar naar je toe komen.

kan ook via pm enz. uitgewisseld worden, maar als je het in het topic vernoemd, dan weten de fotografen ook of ze wel of niet hoeven te reageren
Het is natuurlijk lastig om op al die vragen antwoorden te geven als je totaal geen ervaring hebt.

Maar als ik het op mijzelf reflecteer dan lijkt buiten mij fijner dan in een studio, daar je buiten en wat meer ontspannen sfeer hebt. Tenminste als je nog nooit model hebt gestaan dan lijkt het mij toch wel "spannend" om meteen een fotoshoot te doen in een studio.
  FOK!fotograaf dinsdag 1 april 2008 @ 08:33:04 #181
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57754496
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 07:36 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Het is natuurlijk lastig om op al die vragen antwoorden te geven als je totaal geen ervaring hebt.

Maar als ik het op mijzelf reflecteer dan lijkt buiten mij fijner dan in een studio, daar je buiten en wat meer ontspannen sfeer hebt. Tenminste als je nog nooit model hebt gestaan dan lijkt het mij toch wel "spannend" om meteen een fotoshoot te doen in een studio.
Het kan ook juist lastiger zijn om op een locatie waar anderen kunnen komen, te moeten modellen. Het hangt heel erg ook af van de fotograaf of jij je lekker voelt voor de camera. Een fotograaf die je goed coacht, werkt bij de meesten beter dan eentje die roept 'doe maar wat'.

Het is in ieder geval wel handig als je een beetje ideeën geeft qua sfeer. Ook al is het niet haalbaar om te doen, geeft het wel inzicht in wat voor stijl/type je zoekt. Denk dan aan kreten zoals 'after shave reclame', 'mode' 'bandfoto', 'z/w', 'klassiek', 'rauw', etc.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  dinsdag 1 april 2008 @ 08:39:12 #182
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_57754569
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 08:33 schreef freud het volgende:

[..]

Het kan ook juist lastiger zijn om op een locatie waar anderen kunnen komen, te moeten modellen. Het hangt heel erg ook af van de fotograaf of jij je lekker voelt voor de camera. Een fotograaf die je goed coacht, werkt bij de meesten beter dan eentje die roept 'doe maar wat'.

Het is in ieder geval wel handig als je een beetje ideeën geeft qua sfeer. Ook al is het niet haalbaar om te doen, geeft het wel inzicht in wat voor stijl/type je zoekt. Denk dan aan kreten zoals 'after shave reclame', 'mode' 'bandfoto', 'z/w', 'klassiek', 'rauw', etc.
Zwart wit lijkt me echt geweldig. Vind ook dat met een zwart wit foto de focus op bijvoorbeeld de ogen kan worden gelegd.

En after shave denk ik dus aan ontbloot torso, heeft ook wel wat, maar voor een eerste keer meteen zoiets? Wel gewaagd.

En je hebt er wel gelijk in dat je in een studio wel "lekker beschermt" zit.
pi_57756456
Ik zoek juist vaak wel naar modellen die cameraschuw zijn. Klinkt misschien raar. Maar ik vind het als fotograaf de uitdaging om mensen zo snel en zo goed mogelijk in hun natuurlijke houding te krijgen. Hoe meer camera schuw, hoe groter voor mij de utdaging. Het ligt echt aan de coaching van de fotograaf. Ik vraag mensen in de studio vaak eigen muziek mee te nemen. Ik zorg voor een ontspannen sfeer met wat lekkers erbij en ga dan een beetje babbelen met mensen. Dat schieten komt vanzelf wel.
  dinsdag 1 april 2008 @ 11:12:02 #184
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_57756827
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 10:50 schreef An24 het volgende:
Ik zoek juist vaak wel naar modellen die cameraschuw zijn. Klinkt misschien raar. Maar ik vind het als fotograaf de uitdaging om mensen zo snel en zo goed mogelijk in hun natuurlijke houding te krijgen. Hoe meer camera schuw, hoe groter voor mij de utdaging. Het ligt echt aan de coaching van de fotograaf. Ik vraag mensen in de studio vaak eigen muziek mee te nemen. Ik zorg voor een ontspannen sfeer met wat lekkers erbij en ga dan een beetje babbelen met mensen. Dat schieten komt vanzelf wel.
Nou hier ben ik
pi_57757553
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 11:12 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Nou hier ben ik
Stuur maar een berichtje
  dinsdag 1 april 2008 @ 12:29:55 #186
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_57758352
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 11:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Stuur maar een berichtje
Done
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:07:34 #187
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_57765986
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:46 schreef qless het volgende:
Piep eens een oproepje plaatsen - ik wil eens een modelshoot proberen op een urbex lokatie, welk model heeft daar zin in? (en is niet bang om een beetje te klimmen/onder/over hekken)
Hoi! Heb je soms wat voorbeelden ergens van de foto's die je zoal schiet? En heb je ervaring met modellen fotograferen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 2 april 2008 @ 19:07:00 #188
3892 qless
....vraag maar....
pi_57785820
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 20:07 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hoi! Heb je soms wat voorbeelden ergens van de foto's die je zoal schiet? En heb je ervaring met modellen fotograferen?
Ja urbex voorbeelden genoeg:
http://www.hierzo.net/gallery/urbex/

model niet echt anders dan wat familie enzo
pi_57812003
Ik wil mij hierbij aanmelden als fotograafje. Regio Utrecht wel te verstaan. Kan een stukje reizen als het nodig is, ben alleen niet heel mobiel.

Website staat, indien nodig, in onderschrift.

[ Bericht 16% gewijzigd door Aardappelbeertje op 03-04-2008 20:16:11 ]
pi_57823164
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:07 schreef qless het volgende:

[..]

Woah.. wat een prachtige foto's heb je gemaakt.
Ik ben er helemaal stil van!
  maandag 7 april 2008 @ 15:15:20 #191
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_57889931
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:07 schreef qless het volgende:

[..]

Toffe foto's, vooral hoe je werkt met kleur enzo vind ik gaaf .

Ik begrijp het goed als ik denk dat je dus weinig/geen ervaring hebt met het fotograferen van modellen?
pi_57913163

In mei wil ik een fotoshoot plannen in de hall of fame in Tilburg: http://www.dehalloffame.nl/ . Er zijn een aantal ruimtes beschikbaar die zich misschien wel lenen tot toffe portretten. Er staan op de site weinig foto's van binnen helaas, maar er zal vast veel te improviseren zijn . Kijk even bij de plattegrond voor indeling van de ruimtes. Bij interesse Priveberichtje graag .

Zowel mede-modellen als fotografen .
Pretentieus geneuzel.
  dinsdag 8 april 2008 @ 16:44:34 #193
3892 qless
....vraag maar....
pi_57913353
quote:
Op maandag 7 april 2008 15:15 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Toffe foto's, vooral hoe je werkt met kleur enzo vind ik gaaf .

Ik begrijp het goed als ik denk dat je dus weinig/geen ervaring hebt met het fotograferen van modellen?
Idd weinig ervaring en daar wil ik wel wat in veranderen Immidels heb ik het idee dat mijn nabewerkingen en toestel goed genoeg ken.
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:19:20 #194
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_57917543
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 16:34 schreef roooosje het volgende:

In mei wil ik een fotoshoot plannen in de hall of fame in Tilburg: http://www.dehalloffame.nl/ . Er zijn een aantal ruimtes beschikbaar die zich misschien wel lenen tot toffe portretten. Er staan op de site weinig foto's van binnen helaas, maar er zal vast veel te improviseren zijn . Kijk even bij de plattegrond voor indeling van de ruimtes. Bij interesse Priveberichtje graag .

heb je daar toestemming voor?
of heb je dat daar niet nodig?
pi_57917956
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:19 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

heb je daar toestemming voor?
of heb je dat daar niet nodig?
Op zich is het gewoon een openbare ruimte waar gewoon foto's mogen worden gemaakt, maar ik heb wel een mailtje gestuurd over wat de mogelijkheden zijn, aangezien we niet allemaal met een compact komen .
Pretentieus geneuzel.
  dinsdag 8 april 2008 @ 21:43:37 #196
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_57919788
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 16:34 schreef roooosje het volgende:

Je hebt pm
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:01:15 #197
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_57920277
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:35 schreef roooosje het volgende:

[..]

Op zich is het gewoon een openbare ruimte waar gewoon foto's mogen worden gemaakt, maar ik heb wel een mailtje gestuurd over wat de mogelijkheden zijn, aangezien we niet allemaal met een compact komen .
met een compact mag je ook op een station foto's schieten, maar als je met een groep fotografen komt, behoor je toestemming te hebben.

vandaar dat ik het vroeg, maar netjes dat je daar al over hebt gemailt
pi_57920398
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:01 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

met een compact mag je ook op een station foto's schieten, maar als je met een groep fotografen komt, behoor je toestemming te hebben.

vandaar dat ik het vroeg, maar netjes dat je daar al over hebt gemailt
*zonder kennisgeving binnen komen vallen*

: Hoi, wij komen hier foto's maken
: Dat dacht ik niet
:
:
Pretentieus geneuzel.
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:19:27 #199
108809 Butterscotch
Multiple Maine Coon Syndrome
pi_57920879
Kan ik mij ook aanmelden als visagist? TFP (time for picture) doe ik graag! Ik ben nog in opleiding, maar ik ben al behoorlijk handig

oops edit: regio flevoland, Amsterdam ook geen punt. Weekenden en avonden beschikbaar

[ Bericht 9% gewijzigd door Butterscotch op 08-04-2008 22:37:20 ]
pi_57921029
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:19 schreef Butterscotch het volgende:
Kan ik mij ook aanmelden als visagist? TFP (trade for picture) doe ik graag! Ik ben nog in opleiding, maar ik ben al behoorlijk handig

oops edit: regio flevoland, Amsterdam ook geen punt
Time of Trade??
  FOK!fotograaf dinsdag 8 april 2008 @ 22:28:09 #201
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57921205
quote:
Kan ik mij ook aanmelden als visagist? TFP (trade for picture) doe ik graag! Ik ben nog in opleiding, maar ik ben al behoorlijk handig

oops edit: regio flevoland, Amsterdam ook geen punt
Top! Meer visagistes
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:28:59 #202
108809 Butterscotch
pi_57921255
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:23 schreef prupke het volgende:

[..]

Time of Trade??
Wanneer ik beschikbaar ben?
  dinsdag 8 april 2008 @ 23:13:18 #203
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_57922908
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:28 schreef Butterscotch het volgende:

[..]

Wanneer ik beschikbaar ben?
TFP (of TFCD) betekent Time For Prints (of Time For CD). Maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer.
- Privacy Matters
pi_57923203
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:13 schreef RonaldV het volgende:

[..]

TFP (of TFCD) betekent Time For Prints (of Time For CD). Maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer.
Ze had het al veranderd
(in de post ervoor )
pi_57929867
quote:
Kan ik mij ook aanmelden als visagist? TFP (time for picture) doe ik graag! Ik ben nog in opleiding, maar ik ben al behoorlijk handig

oops edit: regio flevoland, Amsterdam ook geen punt. Weekenden en avonden beschikbaar
Heb je ms al wat om te laten zien?
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  woensdag 9 april 2008 @ 11:30:24 #206
108809 Butterscotch
pi_57930548
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:03 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Heb je ms al wat om te laten zien?
Ja zekers, voor en na foto's. Wel bagger kwaliteit foto's. Ik stuur je als ik thuis ben wel ff een PM. Ik wil ze niet zomaar op fok plaatsen
pi_57932959
-weg, zie FAQ-

[ Bericht 98% gewijzigd door remlof op 09-04-2008 15:11:08 ]
Pretentieus geneuzel.
  woensdag 9 april 2008 @ 20:12:40 #208
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_57941728
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 16:44 schreef qless het volgende:

[..]

Idd weinig ervaring en daar wil ik wel wat in veranderen Immidels heb ik het idee dat mijn nabewerkingen en toestel goed genoeg ken.
Misschien een idee om te kijken of er een fotograaf hier is die wel al wat modellen ervaring heeft en samen met jou een shoot wil doen? Dan ben ik er wel voor te porren! Uurtje rijden naar jou toe, is wel te doen op zich..
  FOK!fotograaf woensdag 9 april 2008 @ 21:47:11 #209
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57944092
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:12 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Misschien een idee om te kijken of er een fotograaf hier is die wel al wat modellen ervaring heeft en samen met jou een shoot wil doen? Dan ben ik er wel voor te porren! Uurtje rijden naar jou toe, is wel te doen op zich..
Hmm, lijkt mij wel tof om op zo'n locatie een shoot te doen. Kan ik ook beetje experimenteren met remote flitsen etc...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  donderdag 10 april 2008 @ 09:00:53 #210
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_57950544
quote:
Op woensdag 9 april 2008 21:47 schreef freud het volgende:

[..]

Hmm, lijkt mij wel tof om op zo'n locatie een shoot te doen. Kan ik ook beetje experimenteren met remote flitsen etc...
Nou qless, laat maar weten of je dat wat vindt .
  donderdag 10 april 2008 @ 11:59:22 #211
3892 qless
....vraag maar....
pi_57954120
Klinkt goed, nu nog eens bedenken welke lokatie dan het meest geschikt is
  donderdag 10 april 2008 @ 22:28:54 #212
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_57968480
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:59 schreef qless het volgende:
Klinkt goed, nu nog eens bedenken welke lokatie dan het meest geschikt is
Zodra je wat dingen uitgewerkt/gedacht hebt, PM me dan een keer, en misschien handig om met freud ook wat te overleggen? Zodra het modelgedeelte in zicht komt hoor ik graag van je/jullie!
pi_58021715
Mijn vriendin wilde graag weer eens nieuwe foto's laten maken.. We hebben ongeveer een jaar geleden ook al een keer foto's laten maken door Pea4fun, waar we echt heel blij mee waren.

Ik woon precies tusen regio 13 en 14 in. Ik weet dat vorig jaar Fraubitch ook al had gereageerd op mijn oproep.. Fraubitch?

Hier de foto's die van ons gemaakt zijn vorig jaar:

http://www.peaspictorial.com/albums/partners/Partners5/index.html

Fotoshoot waar, wanneer en hoe is allemaal bespreekbaar, dit ligt volledig aan de wensen van de fotograaf.

Mijn pm-box is eventueel ook open.

Bvd,
Dimitri.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  donderdag 15 mei 2008 @ 21:07:39 #214
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_58691977
Ben even weg geweest, maar maak sinds een paar maanden weer fotos, met een nieuwe camera. Heb je interesse om voor oefenobject te spelen? Laat dan een berichtje achter in mijn PM-box.
- Privacy Matters
pi_58701831
Ik heb vanaf augustus denk ik weer tijd voor een shoot. Misschien heeft er iemand zin om dat met mij te doen.
Ik weet niet veel van fotografie, maar wel wat ik mooi vind.
  FOK!fotograaf zondag 18 mei 2008 @ 15:04:25 #216
215510 Calime
pi_58743136
Ik zou mijzelf wel graag willen opgeven als model.

Heb 0.0% ervaring als model (sta meer aan de andere kant van de camera), maar eens moet de eerste keer zijn

Het lijkt me leuk om allereerst eens te zien hoe of wat, en eventueel vindt ik model staan voor beginners geen probleem. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar foto's buiten (liefst de natuur in) maar ook hier, eens moet de eerste keer zijn dus studio is ook geen probleem.

Eventueel, mocht de fotograaf dit willen, kan ook mijn dochtertje ban 2.5 mee op de foto, of eventueel (als ze meewerkt) kan zij ook model 'staan' (op comando staan is niet haar sterkste kant, maar laat haar lekker spelen buiten ofzo en je kunt leuke shots maken).

Ik woon in Den Haag (Scheveningen) en ben afhankelijk van openbaar vervoer. Dus liefste in de buurt, al valt er altijd wel wat te regelen.

euhm...als er verder nog vragen zijn hoor ik het graag
  zondag 18 mei 2008 @ 15:20:10 #217
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_58743413
Getoevoegd
  FOK!fotograaf zondag 18 mei 2008 @ 15:46:22 #218
215510 Calime
pi_58743802
thank you
pi_58749954
quote:
Op donderdag 3 april 2008 20:10 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Ik wil mij hierbij aanmelden als fotograafje. Regio Utrecht wel te verstaan. Kan een stukje reizen als het nodig is, ben alleen niet heel mobiel.

Website staat, indien nodig, in onderschrift.
Ik sta er nog steeds niet bij, terwijl ik toch duidelijk dit bericht had gepost

Wie kan mij even toevoegen bij het lijstje?

Had ook al een mod iets gestuurd, weet niet meer wie...
  zondag 18 mei 2008 @ 22:23:30 #220
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_58751254
quote:
Op zondag 18 mei 2008 21:20 schreef Aardappelbeertje het volgende:

[..]

Ik sta er nog steeds niet bij, terwijl ik toch duidelijk dit bericht had gepost

Wie kan mij even toevoegen bij het lijstje?

Had ook al een mod iets gestuurd, weet niet meer wie...
je hebt PM
pi_58769299
quote:
Op zondag 18 mei 2008 22:23 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

je hebt PM
Dank
pi_58911232
Ik zou het ooit wel eens willen proberen... als model
  dinsdag 27 mei 2008 @ 10:53:52 #223
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_58936567
Ik ben op zoek naar een fotograaf (V) die kunstzinnige naaktportretten kan maken van mij en vriendin . Bijvoorbeeld foto's zoals te vinden zijn in de US [S&G] topics met wat uitschieters naar het Dames / Heren, geef je bloot topic.

Voorwaarden:
  • Eerst een ontmoeting op een neutrale plaats zoals bijv. een cafe, winkelcentrum of whatever om door te nemen wat de bedoeling is en te zien of er wederzijds vertrouwen is
  • Discretie: ik wil zelf bepalen wat er met mijn foto's gebeurt, dus bij voorkeur de enige bezitter van die foto's zijn

Aangezien ik een complete beginneling ben op het gebied van fotografie / modelleer werk hoop ik dat ik met bovenstaande voorwaarden niet iets erg mafs zeg, zo ja: laat 't me even weten . Fotografen mogen reageren via PM of met een reply. Ik woon trouwens in het westen van regio 7.
  • Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
    Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
      dinsdag 27 mei 2008 @ 11:11:27 #224
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_58936957
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 10:53 schreef Blind_Guardian het volgende:
    Ik ben op zoek naar een fotograaf (V) die kunstzinnige naaktportretten kan maken van mij en vriendin . Bijvoorbeeld foto's zoals te vinden zijn in de US [S&G] topics met wat uitschieters naar het Dames / Heren, geef je bloot topic.

Voorwaarden:
  • Eerst een ontmoeting op een neutrale plaats zoals bijv. een cafe, winkelcentrum of whatever om door te nemen wat de bedoeling is en te zien of er wederzijds vertrouwen is
  • Discretie: ik wil zelf bepalen wat er met mijn foto's gebeurt, dus bij voorkeur de enige bezitter van die foto's zijn

Aangezien ik een complete beginneling ben op het gebied van fotografie / modelleer werk hoop ik dat ik met bovenstaande voorwaarden niet iets erg mafs zeg, zo ja: laat 't me even weten . Fotografen mogen reageren via PM of met een reply. Ik woon trouwens in het westen van regio 7.
  • Ik raad Puckzzz aan als fotografe voor dit soort shoots.

Zij heeft wat meer ervaring en straalt rust uit tijdens een shoot.

[ Bericht 2% gewijzigd door HMaster-II op 27-05-2008 11:39:56 ]
      dinsdag 27 mei 2008 @ 11:11:42 #225
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_58936966
    Regio Utrecht en Flevoland zou voor mij wel fijn zijn Ik wil het graag een keer proberen, had al is contact gehad hier, maar dat was regio Den Haag (hou die nog steeds in het achterhoofd), maar gezien mijn ervaring... (geen) wil ik het eerst is een keertje in de regio proberen

Ben in bezit van eigen auto, dus vervoer is geen probleem
      dinsdag 27 mei 2008 @ 11:14:50 #226
    57892 savale
    lalalalaaa
    pi_58937028
    Ik wil me graag aanmelden als fotograaf voor de provincie Utrecht, ik ben een enthousiaste fotograaf en ik probeer graag nieuwe dingen uit (ook richting de fashion stijl), dus ik zoek nog modellen, zowel man/vrouw...
    Ik heb nog weinig ervaring, maar ik doe mijn best. Voorbeelden staan (binnenkort) op http://foto.savale.nl
    &lt;a href="http://www.savale.nl" target="_blank" rel="nofollow"&gt;savale.nl&lt;/a&gt;
      dinsdag 27 mei 2008 @ 11:21:00 #227
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_58937151
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 11:11 schreef HMaster-II het volgende:
    Ik raad Puckzzz aan als fotografe voor dit soort shoots.
    Dank je . Weet je toevallig of die ook reageert / kijkt in dit topic? Of is het de bedoeling dat ik zelf fotografen PM?
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 11:11 schreef Bellerophon het volgende:
    Regio Utrecht en Flevoland zou voor mij wel fijn zijn Ik wil het graag een keer proberen, had al is contact gehad hier, maar dat was regio Den Haag (hou die nog steeds in het achterhoofd), maar gezien mijn ervaring... (geen) wil ik het eerst is een keertje in de regio proberen

Ben in bezit van eigen auto, dus vervoer is geen probleem
    Ik ben op zoek naar een fotograaf (V), daarmee bedoel ik dus bij hoge voorkeur een vrouwelijke fotograaf, omdat mijn vriendin zich minder op haar gemak voelt bij een man. 't is voor ons beide de eerste keer, zo doende .

Of je moet in een open afspraak (zie voorwaarde 1 ) haar weten te overtuigen dat je geen engerd bent
    Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
      dinsdag 27 mei 2008 @ 11:34:26 #228
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_58937420
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 11:14 schreef savale het volgende:
    Ik wil me graag aanmelden als fotograaf voor de provincie Utrecht, ik ben een enthousiaste fotograaf en ik probeer graag nieuwe dingen uit (ook richting de fashion stijl), dus ik zoek nog modellen, zowel man/vrouw...
    Ik heb nog weinig ervaring, maar ik doe mijn best. Voorbeelden staan (binnenkort) op http://foto.savale.nl
    Waar ongeveer in de provincie Utrecht? Want ik heb nog geen ervaring qua model staan, maar zou het graag is willen doen

@Blind_Guardian, sorry mijn reactie was niet voor jou. Het was meer een verzoek tot... En niet een directe reactie op jouw vraag, ik ben namelijk geen fotograaf. Excuses als het zo overkwam.
      dinsdag 27 mei 2008 @ 11:37:56 #229
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_58937513
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 11:34 schreef Bellerophon het volgende:
    @Blind_Guardian, sorry mijn reactie was niet voor jou. Het was meer een verzoek tot... En niet een directe reactie op jouw vraag, ik ben namelijk geen fotograaf. Excuses als het zo overkwam.
    Ok, zo kwam het over omdat het vlak op mijn post volgde , maakt niet uit.
      dinsdag 27 mei 2008 @ 11:56:00 #230
    57892 savale
    lalalalaaa
    pi_58937906
    @Bellerophon: zegt Wilnis je iets? PM anders even.
    &lt;a href="http://www.savale.nl" target="_blank" rel="nofollow"&gt;savale.nl&lt;/a&gt;
      dinsdag 27 mei 2008 @ 12:31:44 #231
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_58938691
    @savale, PM is verzonden
      dinsdag 27 mei 2008 @ 17:42:32 #232
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_58945538
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 11:21 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Dank je . Weet je toevallig of die ook reageert / kijkt in dit topic? Of is het de bedoeling dat ik zelf fotografen PM?
    Ik weet dat Puckzzz momenteel niet zo aanwezig is op het forum, dus de kans dat ze dit ziet is niet enorm groot, maar je zou 'r natuurlijk kunnen mailen (Puckzzz' website), en wat informeren.

Of je kan natuurlijk kijken of hier nog iemand reageert . (Of zij zelf .)
    Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_58946794
    Ik wil ook wel als fotograaf in Brabant op de lijst.

Wat werk vind je op www.limpeiven.com
    http://limpeiven.blogspot.com/
    www.limpeiven.com
    opsomming van in bezit zijnde foto-apparatuur, staat namelijk heel erg cool en draagt bij aan status alhier...
    pi_58947905
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 18:50 schreef limpix het volgende:
    Wat werk vind je op www.limpeiven.com
    Coole site heb jij, man En nice work
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
    pi_58949402
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 11:21 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

[..]

Ik ben op zoek naar een fotograaf (V), daarmee bedoel ik dus bij hoge voorkeur een vrouwelijke fotograaf, omdat mijn vriendin zich minder op haar gemak voelt bij een man. 't is voor ons beide de eerste keer, zo doende .

Of je moet in een open afspraak (zie voorwaarde 1 ) haar weten te overtuigen dat je geen engerd bent
    Als je er niet uit zou komen met puckzzz wil ik ook best babbelen
      dinsdag 27 mei 2008 @ 21:03:33 #236
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_58949922
    * Erasmo zou nog wel eens graag een keer mee willen met een shoot om wat meer ervaring op te doen

Iemand?
    pi_58950014
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 21:03 schreef Erasmo het volgende:
    * Erasmo zou nog wel eens graag een keer mee willen met een shoot om wat meer ervaring op te doen

Iemand?
    Ik zou ook wel eens een kijkje willen nemen..
    pi_58952891
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 11:37 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Ok, zo kwam het over omdat het vlak op mijn post volgde , maakt niet uit.
    Je hebt een pm terug
    wel wat laat maar goed.
      woensdag 28 mei 2008 @ 00:34:02 #239
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_58954384
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 23:13 schreef prupke het volgende:

[..]

Je hebt een pm terug
    wel wat laat maar goed.
    Je reageert binnen een dag, je wil niet weten hoe weinig me dat op mijn werk overkomt

Aan overige fotografen: mocht ik niet meer reageren dan heb ik dus een fotograaf gevonden. Iig. bedankt voor de aanbiedingen
      woensdag 28 mei 2008 @ 08:50:47 #240
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_58956522
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 21:03 schreef Erasmo het volgende:

Iemand?
    quote:
    Op dinsdag 27 mei 2008 21:09 schreef Netstorm het volgende:

[..]

Ik zou ook wel eens een kijkje willen nemen..
    Ik denk dat er maar weinig mensen zijn -modellen en fotografen- die bezwaar zullen hebben om je mee te nemen. Maar waarom ga je niet gewoon een keer naar een FOT-meet? Er zijn regelmatig model-schiet-meets, en de meeste modellen vinden het wel zo leuk om je eens gezien te hebben voor ze met je op pad gaan. Ow, enne: zorg even dat je in ieder geval je woonplaats in je gegevens hebt staan. Dat voorkomt dat een Brabander een Fries uitnodigt.

En uiteraard: iedereen wil wel een keer aanschuiven bij een naakt-shoot. Maar de ervaring die ik daarmee heb is dat de modellen daar meestal niet om staan te springen, en als je het toevallig een keer treft met een model die er geen bezwaar tegen heeft, blijkt de meeschieter die dag toch niet te durven kunnen.
    - Privacy Matters
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 28 mei 2008 @ 08:55:02 #241
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_58956585
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 08:50 schreef RonaldV het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat er maar weinig mensen zijn -modellen en fotografen- die bezwaar zullen hebben om je mee te nemen. Maar waarom ga je niet gewoon een keer naar een FOT-meet? Er zijn regelmatig model-schiet-meets, en de meeste modellen vinden het wel zo leuk om je eens gezien te hebben voor ze met je op pad gaan. Ow, enne: zorg even dat je in ieder geval je woonplaats in je gegevens hebt staan. Dat voorkomt dat een Brabander een Fries uitnodigt.

En uiteraard: iedereen wil wel een keer aanschuiven bij een naakt-shoot. Maar de ervaring die ik daarmee heb is dat de modellen daar meestal niet om staan te springen, en als je het toevallig een keer treft met een model die er geen bezwaar tegen heeft, blijkt de meeschieter die dag toch niet te durven kunnen.
    misschien is het nog niet zo'n slecht idee om nu t betere weer er aan komt weer een grote buiten modellen meet met US samen te organiseren
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_58956599
    quote:

[..]

[..]

FOT-meet? ook beginners? wanneer?
      woensdag 28 mei 2008 @ 09:34:34 #243
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_58957183
    quote:

[..]

[..]

Laatst was er een meet maar helaas kon ik toen niet...

Reizen is voor mij geen probleem, ook niet naar de andere kant van het land
      woensdag 28 mei 2008 @ 10:37:41 #244
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_58958453
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 08:55 schreef Ynske het volgende:

[..]

misschien is het nog niet zo'n slecht idee om nu t betere weer er aan komt weer een grote buiten modellen meet met US samen te organiseren
    Ik zou zeggen: neem het voortouw. Afhankelijk van de datum en andere afspraken heb ik zeker interesse.
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 08:56 schreef Netstorm het volgende:

[..]

FOT-meet? ook beginners? wanneer?
    JUIST beginners. Laat je niet afschrikken door de ouwe hap die hier rondzwerft, er moet juist veel nieuw bloed bij.

Wat de datum betreft: zie mijn antwoord aan Ynske.
    - Privacy Matters
      woensdag 28 mei 2008 @ 11:11:03 #245
    57892 savale
    lalalalaaa
    pi_58959173
    Count me in voor een meeting
      woensdag 28 mei 2008 @ 11:21:03 #246
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_58959421
    @savale, zie jij er nog heil in of zoek je iemand met wat meer ervaring?
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 28 mei 2008 @ 12:18:06 #247
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_58960898
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 10:37 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: neem het voortouw. Afhankelijk van de datum en andere afspraken heb ik zeker interesse.
    [..]
    k ben al bezig , maar werd onderbroken door een afspraak
    quote:
    JUIST beginners. Laat je niet afschrikken door de ouwe hap die hier rondzwerft, er moet juist veel nieuw bloed bij.

Wat de datum betreft: zie mijn antwoord aan Ynske.
    enfin wacht maar even lekker rustig af met zn allen
    ben nu na aan t denken over 2 data in juli
    Today is life -

Dale Carnegie
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 28 mei 2008 @ 12:50:30 #248
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_58961675
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_58964017
    Is er een fotograaf die misschien zin heeft om naar het strand te gaan?
    pi_58964326
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 14:26 schreef Miss_S het volgende:
    Is er een fotograaf die misschien zin heeft om naar het strand te gaan?
    Hangt er helemaal vanaf wat je van plan bent op het strand Maar nu serieus: wat zijn je ideeen en heb je een bepaalde tijdljn in gedachten?
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
    pi_58966408
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 14:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hangt er helemaal vanaf wat je van plan bent op het strand Maar nu serieus: wat zijn je ideeen en heb je een bepaalde tijdljn in gedachten?
    Paar mooie foto's in strandjurkje/bikini met ondergaande zon en beter weer (als dat mogelijk is in Nederland )
    pi_58967213
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 16:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Paar mooie foto's in strandjurkje/bikini met ondergaande zon en beter weer (als dat mogelijk is in Nederland )
    Ik PM je ff
      FOK!fotograaf woensdag 28 mei 2008 @ 20:48:23 #253
    215510 Calime
    pi_58972282
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 16:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik woon op 3min lopen van scheveningen strand, maar ben zeeer beginnend fotograaf hehe. Maar kan altijd een poging wagen als je wil...
    pi_58974818
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 20:48 schreef Calime het volgende:

[..]

Ik woon op 3min lopen van scheveningen strand, maar ben zeeer beginnend fotograaf hehe. Maar kan altijd een poging wagen als je wil...
    Misschien ook wel leuk om hetzelfde idee door een vrouwelijk en mannelijke fotograaf te laten uitvoeren
    pi_58975281
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 22:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Misschien ook wel leuk om hetzelfde idee door een vrouwelijk en mannelijke fotograaf te laten uitvoeren
    Of we maken er een duo-shoot van? Kan de ene fotograaf de andere assisteren waar nodig?
      donderdag 29 mei 2008 @ 00:28:30 #256
    150677 PKfotografie
    www.fotobijbestellen.com
    pi_58978141
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 22:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

mannen en vrouwen maakt niet uit hoor, elke fotograaf benaderd een model op een andere manier en maakt daardoor andere foto's

denk niet dat mensen aan een foto zien of een man of een vrouw hem heeft gemaakt,
    wel dat het door verschillende mensen is gedaan
    pi_58981293
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 00:28 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

mannen en vrouwen maakt niet uit hoor, elke fotograaf benaderd een model op een andere manier en maakt daardoor andere foto's

denk niet dat mensen aan een foto zien of een man of een vrouw hem heeft gemaakt,
    wel dat het door verschillende mensen is gedaan
    Dat is waar natuurlijk
    Ookal denk ik nog steeds dat het wel een leuk idee is om een man en vrouw een thema in te laten vullen
      FOK!fotograaf donderdag 29 mei 2008 @ 10:06:48 #258
    215510 Calime
    pi_58982083
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 22:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Of we maken er een duo-shoot van? Kan de ene fotograaf de andere assisteren waar nodig?
    Lijkt me helemaal geweldig! Ik zal jou dan wel assisteren denk ik aangezien ik nog helemaal moet beginnen en na dit weekend heel hard ga oefenen om mijn nieuwe cam die ik zaterdag krijg onder de knie te krijgen. Ik heb ook nooit eerder echt bewust modellen gefotografeerd (behalve dan mijn dochtertje die nooit stil wil staan hehe)
    pi_58984944
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 10:06 schreef Calime het volgende:

[..]

Lijkt me helemaal geweldig! Ik zal jou dan wel assisteren denk ik aangezien ik nog helemaal moet beginnen en na dit weekend heel hard ga oefenen om mijn nieuwe cam die ik zaterdag krijg onder de knie te krijgen. Ik heb ook nooit eerder echt bewust modellen gefotografeerd (behalve dan mijn dochtertje die nooit stil wil staan hehe)
    Goed leermoment denk ik dan Maar alleen natuurlijk als Miss_S daar geen bezwaar tegen heeft
    pi_58985144
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 12:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Goed leermoment denk ik dan Maar alleen natuurlijk als Miss_S daar geen bezwaar tegen heeft
    Ik vind het goed
    Alleen weet ik niet of ik een beter model dan haar dochtertje ben hoor
      FOK!fotograaf donderdag 29 mei 2008 @ 20:17:30 #261
    215510 Calime
    pi_58996286
    quote:
    Op donderdag 29 mei 2008 12:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik vind het goed
    Alleen weet ik niet of ik een beter model dan haar dochtertje ben hoor
    Ow, zolang je niet al bij het zien van de camera dekking zoekt ben je al beter hehe. Zodra ik er thuis mee kom aanzetten is het van 'Neeheeee mamie, lotte niet op foto!!'
    pi_59005671
    En is er dan toevallig ook nog een visagist die zin heeft in een dagje strand?
    Ik kom nooit verder dan een beetje mascara
      FOK!fotograaf vrijdag 30 mei 2008 @ 12:05:55 #263
    18921 freud
    Who's John Galt?
    pi_59009447
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 08:57 schreef Miss_S het volgende:
    En is er dan toevallig ook nog een visagist die zin heeft in een dagje strand?
    Ik kom nooit verder dan een beetje mascara
    Visagie moet je dan ergens binnen doen, op het strand is het niet echt praktisch.
    Ik nuf je seuk!
    Ik hier?
    pi_59009469
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 12:05 schreef freud het volgende:

[..]

Visagie moet je dan ergens binnen doen, op het strand is het niet echt praktisch.
    Dat begrijp ik
    Maar zo klinkt het leuker

[ Bericht 0% gewijzigd door Miss_S op 30-05-2008 12:18:25 ]
    pi_59012076
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 12:05 schreef freud het volgende:

[..]

Op het terras van een strandtent gaat ook prima hoor sprak hij uit ervaring
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
    pi_59109495
    tvp
    pi_59110278
    Ik zou wel een keer mee willen met zo shoot beetje dingen leren als beginnend amateur hobbyist fotograaf
      woensdag 4 juni 2008 @ 10:52:20 #268
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_59110396
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 10:48 schreef Fipotje het volgende:
    Ik zou wel een keer mee willen met zo shoot beetje dingen leren als beginnend amateur hobbyist fotograaf
    Van mij mag je best een keer mee hoor, maar waarom schuif je niet aan bij de meet in Apeldoorn? Dan heeft iedereen je gezicht een keer gezien, en dat scheelt stukken bij het uitnodigen van modellen.
    - Privacy Matters
    pi_59110453
    quote:
    Op woensdag 4 juni 2008 10:52 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Van mij mag je best een keer mee hoor, maar waarom schuif je niet aan bij de meet in Apeldoorn? Dan heeft iedereen je gezicht een keer gezien, en dat scheelt stukken bij het uitnodigen van modellen.
    Nou ja, ik ben geen model en ben lekker op vakantie beetje golfjes aan het besurfen die dag

edit:
    Ow misschien ben ik dan al terug even kijken als ik thuis ben
    pi_59111151
    Als het keertje in de buurt van Rdam is kom ik denk ik ook wel even kijken
      donderdag 5 juni 2008 @ 01:52:58 #271
    86033 DigiPire
    Zo kan-ie wel weer!
    pi_59134829
    * DigiPire meldt
    Fotograaf regio Flevoland, met eigen vervoer. Nog weinig ervaring met modellenshoots (tweemaal FOT-meet erg gezellig), maar al doende leert men he.
    The worst day diving is better than the best day working
    pi_59140528
    ik= model jonge 1.80 75kg omgeving amsterdam donkerblond blauwe ogen
      donderdag 5 juni 2008 @ 12:03:31 #273
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_59140651
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 01:52 schreef DigiPire het volgende:
    * DigiPire meldt
    Fotograaf regio Flevoland, met eigen vervoer. Nog weinig ervaring met modellenshoots (tweemaal FOT-meet erg gezellig), maar al doende leert men he.
    Waar in flevoland? Ik wil namelijk graag is als model fungeren, zit ook in Flevoland. Ben in bezit van eigen vervoer
      donderdag 5 juni 2008 @ 12:11:55 #274
    86033 DigiPire
    Zo kan-ie wel weer!
    pi_59140834
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 12:03 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Waar in flevoland? Ik wil namelijk graag is als model fungeren, zit ook in Flevoland. Ben in bezit van eigen vervoer
    Almere.
    Kijk ook eens in [Meet] Modellenmeet Park Berg en Bos, Apeldoorn. Gezien het feit dat je eigen vervoer hebt is dat misschien ook wel iets voor jou. Zo'n meet is in ieder geval altijd gezellig.
      donderdag 5 juni 2008 @ 12:21:27 #275
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_59141071
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 12:11 schreef DigiPire het volgende:

[..]

Almere.
    Kijk ook eens in [Meet] Modellenmeet Park Berg en Bos, Apeldoorn. Gezien het feit dat je eigen vervoer hebt is dat misschien ook wel iets voor jou. Zo'n meet is in ieder geval altijd gezellig.
    Klinkt goed zo'n meet Even kijken of ik dan kan.

Maar ik woon zelf in Zeewolde, dus dat maar 20 minuten rijden ofzo
    pi_59141853
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 12:21 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Klinkt goed zo'n meet Even kijken of ik dan kan.

Maar ik woon zelf in Zeewolde, dus dat maar 20 minuten rijden ofzo
    Ik Swifterbant
      donderdag 5 juni 2008 @ 12:59:57 #277
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_59142050
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 12:52 schreef Netstorm het volgende:

[..]

Ik Swifterbant
    Fotograaf of model?
    pi_59142577
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 12:59 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Fotograaf of model?
    Model en 'fotograaf'.. nouja.. met sport dan

heb 0,0 ervaring in beide.. vandaar dat ik ook naar een meet ga
      donderdag 5 juni 2008 @ 13:27:00 #279
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_59142781
    @Netstorm, en ik wil graag is "model" zijn maar heb daar echt nog totaal geen ervaring mee. En om dan meteen naar een meet te gaan, het lijkt me behoorlijk heftig meteen
    pi_59142844
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
    @Netstorm, en ik wil graag is "model" zijn maar heb daar echt nog totaal geen ervaring mee. En om dan meteen naar een meet te gaan, het lijkt me behoorlijk heftig meteen
    Mwoah, heb er eerder zin in dan tegenzin
    Bovendien ben ik meer van plan om alleen te gaan kijken hoe en wat. Altijd leuk
      donderdag 5 juni 2008 @ 13:53:25 #281
    86033 DigiPire
    Zo kan-ie wel weer!
    pi_59143557
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
    Welnee joh.
    Wat bij de meets voorop staat is gezelligheid en het van elkaar leren. De minder ervaren fotografen c.q. modellen kunnen leren van de mensen die wat (of veel) ervarener zijn. Niemand eist dat er alleen topmodellen en topfotografen met dito ervaring verschijnen en niemand verwacht dat er alleen maar topresultaten van de geheugenkaarten komen. Juist van de zaken die naar jouw idee misschien wat minder gaan, valt er te leren. Bovendien kun je ook overwegen om alleen als (vragenstellende) toeschouwer te komen. Kun je ook van leren.

* maakt de laatste weken wel erg veel reclame voor de MEETs....
    pi_59143678
    hmm misschien moet ik ook maar komen dan
    Kan hoop leren denk ik zo (als fotograaf, model is niks voor mij )
      donderdag 5 juni 2008 @ 13:59:28 #283
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_59143743
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 13:53 schreef DigiPire het volgende:

[..]

Welnee joh.
    Wat bij de meets voorop staat is gezelligheid en het van elkaar leren. De minder ervaren fotografen c.q. modellen kunnen leren van de mensen die wat (of veel) ervarener zijn. Niemand eist dat er alleen topmodellen en topfotografen met dito ervaring verschijnen en niemand verwacht dat er alleen maar topresultaten van de geheugenkaarten komen. Juist van de zaken die naar jouw idee misschien wat minder gaan, valt er te leren. Bovendien kun je ook overwegen om alleen als (vragenstellende) toeschouwer te komen. Kun je ook van leren.

* maakt de laatste weken wel erg veel reclame voor de MEETs....
    Is het op een vrijdag? If so, dan kan ik helaas niet
    Terwijl het mij ontzettend leuk lijkt om ervaring op te doen.
      donderdag 5 juni 2008 @ 14:03:03 #284
    86033 DigiPire
    Zo kan-ie wel weer!
    pi_59143833
    27 juli valt dit jaar op zondag.
    Houd vooral [Meet] Modellenmeet Park Berg en Bos, Apeldoorn in de gaten voor eventuele veranderingen.
      donderdag 5 juni 2008 @ 14:05:13 #285
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_59143887
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 13:59 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Is het op een vrijdag? If so, dan kan ik helaas niet
    Terwijl het mij ontzettend leuk lijkt om ervaring op te doen.
    Bijna niemand kan op een vrijdag, dus is het in het weekend. Overigens: ik fotografeer vanuit Harderwijk, maar kijk niet op een paar kilometers.
    - Privacy Matters
      donderdag 5 juni 2008 @ 14:09:49 #286
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_59144014
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 14:03 schreef DigiPire het volgende:
    27 juli valt dit jaar op zondag.
    Houd vooral [Meet] Modellenmeet Park Berg en Bos, Apeldoorn in de gaten voor eventuele veranderingen.
    Mijn fout, ik keek naar 27 juni, in plaats van juli. Dat biedt dan wel weer perspectief
      donderdag 5 juni 2008 @ 14:10:03 #287
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_59144024
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 14:05 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Bijna niemand kan op een vrijdag, dus is het in het weekend. Overigens: ik fotografeer vanuit Harderwijk, maar kijk niet op een paar kilometers.
    Nou dat is helemaal dichtbij, steenworp afstand zou ik bijna willen zeggen
    pi_59151141
    Hallo Luitjes,

Even een oproepje. Op 5 juli aanstaande (duh) ga ik een jaren 30/ 40 shoot doen. Het model heb ik al. Ik zoek alleen nog een visagist/ stylist. Mijn studio staat in Dordrecht.

Ik wil mijn eigen idee geven aan zoiets, maar dan ietsje strakker:

http://www.guillermito2.net/archives/2005_02_05.html

Kent iemand een visagist/stylist die interesse heeft, of ben je dat zelf, PM mij dan eventjes.

An
      donderdag 5 juni 2008 @ 18:33:38 #289
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_59151220
    Oeh An, ik ben geen visagist hoor ( ), maar ik hoop echt wel wat resultaten van de shoot te kunnen zien, want ik vind die stijl helemaal te gek !
    Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
    Hoogachtend,
    Erik.
      FOK!fotograaf donderdag 5 juni 2008 @ 20:04:43 #290
    18921 freud
    Who's John Galt?
    pi_59153202
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 18:28 schreef An24 het volgende:
    Hallo Luitjes,

Even een oproepje. Op 5 juli aanstaande (duh) ga ik een jaren 30/ 40 shoot doen. Het model heb ik al. Ik zoek alleen nog een visagist/ stylist. Mijn studio staat in Dordrecht.

Ik wil mijn eigen idee geven aan zoiets, maar dan ietsje strakker:

http://www.guillermito2.net/archives/2005_02_05.html

Kent iemand een visagist/stylist die interesse heeft, of ben je dat zelf, PM mij dan eventjes.

An
    Komt je kant op babe!
    Ik nuf je seuk!
    Ik hier?
    pi_59154137
    @Tha Erick: komt zeker goed. Ik zal, binnenkort ook even een showcase van die andere shoot neer zetten. Alles op zijn tijd

@Freud: je bent geweldig kanjer
      donderdag 5 juni 2008 @ 21:39:20 #292
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_59155481
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 14:10 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Nou dat is helemaal dichtbij, steenworp afstand zou ik bijna willen zeggen
    Alleen weet ik nog niet zeker of ik naar de meet ga. Indien wel kun je meerijden.
    - Privacy Matters
      vrijdag 6 juni 2008 @ 09:50:58 #293
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_59164907
    quote:
    Op donderdag 5 juni 2008 21:39 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Alleen weet ik nog niet zeker of ik naar de meet ga. Indien wel kun je meerijden.
    Als je niet naar de meet gaat, dan kunnen wij misschien is wat regelen m.b.t. een shoot?
      vrijdag 6 juni 2008 @ 16:22:51 #294
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_59175961
    quote:
    Op vrijdag 6 juni 2008 09:50 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Als je niet naar de meet gaat, dan kunnen wij misschien is wat regelen m.b.t. een shoot?
    Als ik niet naar de meet ga dan komt dat omdat ik dat weekeinde andere verplichtingen heb. Een shoot wordt dan lastig. Maar een ander weekeinde is wel bespreekbaar. Gooi maar een bericht in mijn PM-box
    - Privacy Matters
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 7 juni 2008 @ 20:16:25 #295
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_59201507
    Ik heb nog nooit professioneel voor de camera gestaan, maar het lijkt me wel leuk.
    Het lijkt me leuk een soort 'regenboog'-shoot te doen. Met een overvloed aan (regenboog)kleuren en glamour.
    Aangezien dit thema ook perfect bij mn haarkleur past, zal ik sowieso nog eventjes moeten wachten, want de kleur is er alweer bijna uit, en moet er dus weer opnieuw in. Ik twijfel of ik nog een potje heb staan, of dat ik nieuwe moet kopen. Is dat laatste het geval, dan moet ik even wachten tot ik vol in de vakantie zit, en geld verdien.
    [*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    [*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
      zaterdag 7 juni 2008 @ 20:53:16 #296
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_59202462
    Je haar
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 7 juni 2008 @ 20:55:04 #297
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_59202505
    quote:
    Op zaterdag 7 juni 2008 20:53 schreef Erasmo het volgende:
    Je haar
    Kek he?
    [*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
    pi_59202824
    Vet, welke regio?
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 7 juni 2008 @ 21:38:29 #299
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_59203651
    Groningen!
    pi_59203729
    quote:
    Op zaterdag 7 juni 2008 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
    Groningen!
    Ben zelf uit Lelystad dus in principe wel te doen met het OV, ligt eraan of je het ervoor over hebt omdat ik een fotonoob ben
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')