Top! Meer visagistesquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:19 schreef Butterscotch het volgende:
Kan ik mij ook aanmelden als visagist? TFP (trade for picture) doe ik graag! Ik ben nog in opleiding, maar ik ben al behoorlijk handig
oops edit: regio flevoland, Amsterdam ook geen punt
TFP (of TFCD) betekent Time For Prints (of Time For CD). Maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer.quote:
Ze had het al veranderdquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
TFP (of TFCD) betekent Time For Prints (of Time For CD). Maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer.
Heb je ms al wat om te laten zien?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:19 schreef Butterscotch het volgende:
Kan ik mij ook aanmelden als visagist? TFP (time for picture) doe ik graag! Ik ben nog in opleiding, maar ik ben al behoorlijk handig
oops edit: regio flevoland, Amsterdam ook geen punt. Weekenden en avonden beschikbaar
Ja zekers, voor en na foto's. Wel bagger kwaliteit foto's. Ik stuur je als ik thuis ben wel ff een PM. Ik wil ze niet zomaar op fok plaatsenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:03 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Heb je ms al wat om te laten zien?
Misschien een idee om te kijken of er een fotograaf hier is die wel al wat modellen ervaring heeft en samen met jou een shoot wil doen? Dan ben ik er wel voor te porren! Uurtje rijden naar jou toe, is wel te doen op zich..quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:44 schreef qless het volgende:
[..]
Idd weinig ervaring en daar wil ik wel wat in veranderenImmidels heb ik het idee dat mijn nabewerkingen en toestel goed genoeg ken.
Hmm, lijkt mij wel tof om op zo'n locatie een shoot te doen. Kan ik ook beetje experimenteren met remote flitsen etc...quote:Op woensdag 9 april 2008 20:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien een idee om te kijken of er een fotograaf hier is die wel al wat modellen ervaring heeft en samen met jou een shoot wil doen? Dan ben ik er wel voor te porren! Uurtje rijden naar jou toe, is wel te doen op zich..
Nou qless, laat maar weten of je dat wat vindtquote:Op woensdag 9 april 2008 21:47 schreef freud het volgende:
[..]
Hmm, lijkt mij wel tof om op zo'n locatie een shoot te doen. Kan ik ook beetje experimenteren met remote flitsen etc...
Zodra je wat dingen uitgewerkt/gedacht hebt, PM me dan een keer, en misschien handig om met freud ook wat te overleggen? Zodra het modelgedeelte in zicht komt hoor ik graag van je/jullie!quote:Op donderdag 10 april 2008 11:59 schreef qless het volgende:
Klinkt goed, nu nog eens bedenken welke lokatie dan het meest geschikt is
Ik sta er nog steeds niet bij, terwijl ik toch duidelijk dit bericht had gepostquote:Op donderdag 3 april 2008 20:10 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Ik wil mij hierbij aanmelden als fotograafje. Regio Utrecht wel te verstaan. Kan een stukje reizen als het nodig is, ben alleen niet heel mobiel.
Website staat, indien nodig, in onderschrift.
je hebt PMquote:Op zondag 18 mei 2008 21:20 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Ik sta er nog steeds niet bij, terwijl ik toch duidelijk dit bericht had gepost![]()
Wie kan mij even toevoegen bij het lijstje?![]()
Had ook al een mod iets gestuurd, weet niet meer wie...
Ik raad Puckzzz aan als fotografe voor dit soort shoots.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:53 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik ben op zoek naar een fotograaf (V) die kunstzinnige naaktportretten kan maken van mij en vriendin. Bijvoorbeeld foto's zoals te vinden zijn in de US [S&G] topics met wat uitschieters naar het Dames / Heren, geef je bloot topic.
Voorwaarden:Eerst een ontmoeting op een neutrale plaats zoals bijv. een cafe, winkelcentrum of whatever om door te nemen wat de bedoeling is en te zien of er wederzijds vertrouwen is Discretie: ik wil zelf bepalen wat er met mijn foto's gebeurt, dus bij voorkeur de enige bezitter van die foto's zijn
Aangezien ik een complete beginneling ben op het gebied van fotografie / modelleer werk hoop ik dat ik met bovenstaande voorwaarden niet iets erg mafs zeg, zo ja: laat 't me even weten. Fotografen mogen reageren via PM of met een reply. Ik woon trouwens in het westen van regio 7.
Dank jequote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:11 schreef HMaster-II het volgende:
Ik raad Puckzzz aan als fotografe voor dit soort shoots.
Ik ben op zoek naar een fotograaf (V), daarmee bedoel ik dus bij hoge voorkeur een vrouwelijke fotograaf, omdat mijn vriendin zich minder op haar gemak voelt bij een man. 't is voor ons beide de eerste keer, zo doendequote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:11 schreef Bellerophon het volgende:
Regio Utrecht en Flevoland zou voor mij wel fijn zijnIk wil het graag een keer proberen, had al is contact gehad hier, maar dat was regio Den Haag (hou die nog steeds in het achterhoofd), maar gezien mijn ervaring... (geen) wil ik het eerst is een keertje in de regio proberen
![]()
Ben in bezit van eigen auto, dus vervoer is geen probleem
Waar ongeveer in de provincie Utrecht? Want ik heb nog geen ervaring qua model staan, maar zou het graag is willen doenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:14 schreef savale het volgende:
Ik wil me graag aanmelden als fotograaf voor de provincie Utrecht, ik ben een enthousiaste fotograaf en ik probeer graag nieuwe dingen uit (ook richting de fashion stijl), dus ik zoek nog modellen, zowel man/vrouw...
Ik heb nog weinig ervaring, maar ik doe mijn best. Voorbeelden staan (binnenkort) op http://foto.savale.nl
Ok, zo kwam het over omdat het vlak op mijn post volgdequote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:34 schreef Bellerophon het volgende:
@Blind_Guardian, sorry mijn reactie was niet voor jou. Het was meer een verzoek tot... En niet een directe reactie op jouw vraag, ik ben namelijk geen fotograaf. Excuses als het zo overkwam.
Ik weet dat Puckzzz momenteel niet zo aanwezig is op het forum, dus de kans dat ze dit ziet is niet enorm groot, maar je zou 'r natuurlijk kunnen mailen (Puckzzz' website), en wat informeren.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:21 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dank je. Weet je toevallig of die ook reageert / kijkt in dit topic? Of is het de bedoeling dat ik zelf fotografen PM?
Coole site heb jij, manquote:
Als je er niet uit zou komen met puckzzz wil ik ook best babbelenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:21 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dank je. Weet je toevallig of die ook reageert / kijkt in dit topic? Of is het de bedoeling dat ik zelf fotografen PM?
[..]
Ik ben op zoek naar een fotograaf (V), daarmee bedoel ik dus bij hoge voorkeur een vrouwelijke fotograaf, omdat mijn vriendin zich minder op haar gemak voelt bij een man. 't is voor ons beide de eerste keer, zo doende.
Of je moet in een open afspraak (zie voorwaarde 1) haar weten te overtuigen dat je geen engerd bent
Ik zou ook wel eens een kijkje willen nemen..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:03 schreef Erasmo het volgende:
* Erasmo zou nog wel eens graag een keer mee willen met een shoot om wat meer ervaring op te doen![]()
Iemand?
Je hebt een pm terugquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:37 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ok, zo kwam het over omdat het vlak op mijn post volgde, maakt niet uit.
Je reageert binnen een dag, je wil niet weten hoe weinig me dat op mijn werk overkomtquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:13 schreef prupke het volgende:
[..]
Je hebt een pm terug
wel wat laat maar goed.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:03 schreef Erasmo het volgende:
* Erasmo zou nog wel eens graag een keer mee willen met een shoot om wat meer ervaring op te doen![]()
Iemand?
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn -modellen en fotografen- die bezwaar zullen hebben om je mee te nemen. Maar waarom ga je niet gewoon een keer naar een FOT-meet? Er zijn regelmatig model-schiet-meets, en de meeste modellen vinden het wel zo leuk om je eens gezien te hebben voor ze met je op pad gaan. Ow, enne: zorg even dat je in ieder geval je woonplaats in je gegevens hebt staan. Dat voorkomt dat een Brabander een Fries uitnodigt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:09 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ik zou ook wel eens een kijkje willen nemen..
misschien is het nog niet zo'n slecht idee om nu t betere weer er aan komt weer een grote buiten modellen meet met US samen te organiserenquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn -modellen en fotografen- die bezwaar zullen hebben om je mee te nemen. Maar waarom ga je niet gewoon een keer naar een FOT-meet? Er zijn regelmatig model-schiet-meets, en de meeste modellen vinden het wel zo leuk om je eens gezien te hebben voor ze met je op pad gaan. Ow, enne: zorg even dat je in ieder geval je woonplaats in je gegevens hebt staan. Dat voorkomt dat een Brabander een Fries uitnodigt.
En uiteraard: iedereen wil wel een keer aanschuiven bij een naakt-shoot. Maar de ervaring die ik daarmee heb is dat de modellen daar meestal niet om staan te springen, en als je het toevallig een keer treft met een model die er geen bezwaar tegen heeft, blijkt de meeschieter die dag toch niet te durven kunnen.
FOT-meet? ook beginners? wanneer?quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn -modellen en fotografen- die bezwaar zullen hebben om je mee te nemen. Maar waarom ga je niet gewoon een keer naar een FOT-meet? Er zijn regelmatig model-schiet-meets, en de meeste modellen vinden het wel zo leuk om je eens gezien te hebben voor ze met je op pad gaan. Ow, enne: zorg even dat je in ieder geval je woonplaats in je gegevens hebt staan. Dat voorkomt dat een Brabander een Fries uitnodigt.
En uiteraard: iedereen wil wel een keer aanschuiven bij een naakt-shoot. Maar de ervaring die ik daarmee heb is dat de modellen daar meestal niet om staan te springen, en als je het toevallig een keer treft met een model die er geen bezwaar tegen heeft, blijkt de meeschieter die dag toch niet te durven kunnen.
Laatst was er een meet maar helaas kon ik toen niet...quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[..]
Ik zou zeggen: neem het voortouw. Afhankelijk van de datum en andere afspraken heb ik zeker interesse.quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien is het nog niet zo'n slecht idee om nu t betere weer er aan komt weer een grote buiten modellen meet met US samen te organiseren
JUIST beginners.quote:
k ben al bezigquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: neem het voortouw. Afhankelijk van de datum en andere afspraken heb ik zeker interesse.
[..]
enfin wacht maar even lekker rustig af met zn allenquote:JUIST beginners.Laat je niet afschrikken door de ouwe hap die hier rondzwerft, er moet juist veel nieuw bloed bij.
Wat de datum betreft: zie mijn antwoord aan Ynske.
Hangt er helemaal vanaf wat je van plan bent op het strandquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:26 schreef Miss_S het volgende:
Is er een fotograaf die misschien zin heeft om naar het strand te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |