Dat kan, en de familiefotos die ik maak en waar ik voor wordt betaald komen sowieso in mn portfolio. Maar waarom zou een fotograaf ingaan op een verzoek voor een serie foto's van een onbekende familie.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Kan toch een mooie toevoeging aan een portfolio zijn? Of zie ik het verkeerd. Waarom hangen er anders bij de fotografen in winkelcentra altijd familieportretjes aan de muur en in de etalage![]()
Hoezo niet? Je wilt een foto. Er is een beginnende fotograaf die ervaring op wilt doen. En voilla: een matchquote:Op maandag 2 juni 2014 15:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dit is een heel raar verzoek voor TFP. Je doet TFP verzoeken als je visagist bent, of kapster, of model of fotograaf. Een TFP verzoek omdat je een leuke familiefoto voor oma wil is raar.
En gangbare tarieven beginnen rond de 70 a 80 euro en loopt door tot 150 euro voor 1 of 2 fotos en als je een collage wil gaat het zo naar de 250 euro.
Om een portfolio op te bouwen bijvoorbeeldquote:Op maandag 2 juni 2014 15:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat kan, en de familiefotos die ik maak en waar ik voor wordt betaald komen sowieso in mn portfolio. Maar waarom zou een fotograaf ingaan op een verzoek voor een serie foto's van een onbekende familie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:58 schreef Puala het volgende:
Mega schop![]()
Ik ben in januari klaar met het verbouwen van mijn huis en zou het dan super leuk vinden om weer wat model te staan. Ik woon in omgeving Gorinchem - Utrecht en heb een lease auto. Ik kan dus reizen. Ik vind het leuk om in een natuurgebied, dorp-strad of waar dan ook buiten foto's te maken. En een studio vind ik ook heel gaaf![]()
Wie-o-wie vind het leuk om ervaring op te doen?
Wat foto's:Sprekende ogen heb je..!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels op de eerder besproken locatie geweest en heb m'n eerste modelfotografie ervaring daar opgedaan. Bij interesse kan ik je de foto's laten zien. Als het je wat lijkt wil ik met jou wel ervaring opdoen. (oeh, wat klinkt dat fout, maar niet zo bedoeld..)
Leuk! Ik kan op mijn werk niet bij mijn PM, maar ik reageer er nog een keertje opquote:Op donderdag 20 november 2014 14:42 schreef Levitas het volgende:
Ik ben op zoek naar wat modellen (m/v) voor verschillende fotoshoots.
Een paar jaar als hobby fotograaf actief bezig met het vastleggen van voornamelijk reisjes, landschappen en hier en daar wat evenementen. Ik wil wat serieuze stapjes richting de wereld van portretfotografie gaan maken en daarom wil ik nu een portfolio gaan opbouwen.
Thema: Geen specifieke voorkeur. Naar wens van model
Datum: In overleg natuurlijk
Locatie: Bij voorkeur voorkeur in een straal van 25km van Den Bosch.
Bij interesse of vragen graag een e-mail naar modellen[at]kevn[dot]nl of per PM hier.
Leuk!quote:Op donderdag 20 november 2014 16:19 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Sprekende ogen heb je..!
Ik ben inmiddels op de eerder besproken locatie geweest en heb m'n eerste modelfotografie ervaring daar opgedaan. Bij interesse kan ik je de foto's laten zien. Als het je wat lijkt wil ik met jou wel ervaring opdoen. (oeh, wat klinkt dat fout, maar niet zo bedoeld..)
Je hebt PM.quote:Op vrijdag 21 november 2014 07:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Leuk! Ik kan op mijn werk niet bij mijn PM, maar ik reageer er nog een keertje op
[..]
Leuk!Kun je een berichtje sturen met wat foto's?
Ik neem aan dat ze vooral graag een "beautyshoot" zou doen, en niet een soort artistiek verhaal met een duister kantje. Voor het idee wat ik in gedachten had zou het eerlijk gezegd wel wat toevoegen, dat wel. Anders zal ik je mijn idee even per pm sturen en dan hoor ik wel of ze dat interessant vindquote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:02 schreef Gebruikersna het volgende:
Hoi, lieve FOK!fotografen
Heb heel lang getwijfeld of ik dit zou plaatsen, maar ik kan altijd nog terug dus here goes.
Ik heb al een paar keer gepost over mijn nichtje met anorexia die 28kg weegt. Zelf voelt ze zich nog steeds veel te dik. Te dik voor een foto, want ze heeft al jaren de wens een keer modelletje te spelen. Nu hoopte ik dat hier misschien iemand was die haar wens in vervulling wil laten gaan en tegelijkertijd (en voornamelijk dit!) misschien in kan laten zien dat haar ogen haar niet de waarheid vertellen van haar uiterlijk.
Voor iemand die 'duister' werk in zijn of haar portfolio wil, lijkt me dit wel geschiktZeker indien het anoniem gebeurt
(enigszins n.a.v NWS / Anorexiapatiënte van 19 kilo smeekt om hulp dat ik de knoop doorgehakt heb hier te posten)
Ik wacht je PM afquote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:45 schreef very het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze vooral graag een "beautyshoot" zou doen, en niet een soort artistiek verhaal met een duister kantje. Voor het idee wat ik in gedachten had zou het eerlijk gezegd wel wat toevoegen, dat wel. Anders zal ik je mijn idee even per pm sturen en dan hoor ik wel of ze dat interessant vind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |