abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 2 juni 2014 @ 15:42:44 #276
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_140633967
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:55 schreef sanger het volgende:

[..]

Kan toch een mooie toevoeging aan een portfolio zijn? Of zie ik het verkeerd. Waarom hangen er anders bij de fotografen in winkelcentra altijd familieportretjes aan de muur en in de etalage :D :P
Dat kan, en de familiefotos die ik maak en waar ik voor wordt betaald komen sowieso in mn portfolio. Maar waarom zou een fotograaf ingaan op een verzoek voor een serie foto's van een onbekende familie.
pi_140634029
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:41 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dit is een heel raar verzoek voor TFP. Je doet TFP verzoeken als je visagist bent, of kapster, of model of fotograaf. Een TFP verzoek omdat je een leuke familiefoto voor oma wil is raar.

En gangbare tarieven beginnen rond de 70 a 80 euro en loopt door tot 150 euro voor 1 of 2 fotos en als je een collage wil gaat het zo naar de 250 euro.
Hoezo niet? Je wilt een foto. Er is een beginnende fotograaf die ervaring op wilt doen. En voilla: een match *O*
  maandag 2 juni 2014 @ 16:39:05 #278
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_140635745
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:42 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat kan, en de familiefotos die ik maak en waar ik voor wordt betaald komen sowieso in mn portfolio. Maar waarom zou een fotograaf ingaan op een verzoek voor een serie foto's van een onbekende familie.
Om een portfolio op te bouwen bijvoorbeeld :)

Ik ben ook niet zozeer op zoek naar een professioneel fotograaf, maar een hobby fotograaf die dit leuk lijkt. Maar als hier alleen maar professionals zitten dan zoek ik wel verder :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_146837313
Mega schop :D

Ik ben in januari klaar met het verbouwen van mijn huis en zou het dan super leuk vinden om weer wat model te staan. Ik woon in omgeving Gorinchem - Utrecht en heb een lease auto. Ik kan dus reizen. Ik vind het leuk om in een natuurgebied, dorp-strad of waar dan ook buiten foto's te maken. En een studio vind ik ook heel gaaf :Y

Wie-o-wie vind het leuk om ervaring op te doen?

Wat foto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146838956
Dat is wel een mega kick ja ;)
Zelf inmiddels ervaring genoeg... wie weet reageert er iemand.
Leuk dat je het weer wil oppakken ^O^
pi_146841508
Ik ben op zoek naar wat modellen (m/v) voor verschillende fotoshoots.

Een paar jaar als hobby fotograaf actief bezig met het vastleggen van voornamelijk reisjes, landschappen en hier en daar wat evenementen. Ik wil wat serieuze stapjes richting de wereld van portretfotografie gaan maken en daarom wil ik nu een portfolio gaan opbouwen.

Thema: Geen specifieke voorkeur. Naar wens van model
Datum: In overleg natuurlijk
Locatie: Bij voorkeur voorkeur in een straal van 25km van Den Bosch.

Bij interesse of vragen graag een e-mail naar modellen[at]kevn[dot]nl of per PM hier.
  donderdag 20 november 2014 @ 16:19:21 #282
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_146844466
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:58 schreef Puala het volgende:
Mega schop :D

Ik ben in januari klaar met het verbouwen van mijn huis en zou het dan super leuk vinden om weer wat model te staan. Ik woon in omgeving Gorinchem - Utrecht en heb een lease auto. Ik kan dus reizen. Ik vind het leuk om in een natuurgebied, dorp-strad of waar dan ook buiten foto's te maken. En een studio vind ik ook heel gaaf :Y

Wie-o-wie vind het leuk om ervaring op te doen?

Wat foto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sprekende ogen heb je..! :)

Ik ben inmiddels op de eerder besproken locatie geweest en heb m'n eerste modelfotografie ervaring daar opgedaan. Bij interesse kan ik je de foto's laten zien. Als het je wat lijkt wil ik met jou wel ervaring opdoen. (oeh, wat klinkt dat fout, maar niet zo bedoeld.. :D )
pi_146860904
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:42 schreef Levitas het volgende:
Ik ben op zoek naar wat modellen (m/v) voor verschillende fotoshoots.

Een paar jaar als hobby fotograaf actief bezig met het vastleggen van voornamelijk reisjes, landschappen en hier en daar wat evenementen. Ik wil wat serieuze stapjes richting de wereld van portretfotografie gaan maken en daarom wil ik nu een portfolio gaan opbouwen.

Thema: Geen specifieke voorkeur. Naar wens van model
Datum: In overleg natuurlijk
Locatie: Bij voorkeur voorkeur in een straal van 25km van Den Bosch.

Bij interesse of vragen graag een e-mail naar modellen[at]kevn[dot]nl of per PM hier.
Leuk! Ik kan op mijn werk niet bij mijn PM, maar ik reageer er nog een keertje op :)
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:19 schreef Rutger1983 het volgende:

[..]

Sprekende ogen heb je..! :)

Ik ben inmiddels op de eerder besproken locatie geweest en heb m'n eerste modelfotografie ervaring daar opgedaan. Bij interesse kan ik je de foto's laten zien. Als het je wat lijkt wil ik met jou wel ervaring opdoen. (oeh, wat klinkt dat fout, maar niet zo bedoeld.. :D )
Leuk! :) Kun je een berichtje sturen met wat foto's? :)
  vrijdag 21 november 2014 @ 15:12:35 #284
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_146870241
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 07:13 schreef Puala het volgende:

[..]

Leuk! Ik kan op mijn werk niet bij mijn PM, maar ik reageer er nog een keertje op :)

[..]

Leuk! :) Kun je een berichtje sturen met wat foto's? :)
Je hebt PM. :)
pi_153067421
Hallo FOK!sters,

Het zal lastig worden qua eisen en qua welwillendheid, maar wie niet waagt wie niet wint. Voor een beetje duister foto-idee zoek ik het volgende:

-Een urbex achtige badkamer
-Een oude badkuip (het liefst op pootjes)
-Een model

Idealiter zou het model over de volgende eigenschappen beschikken:

-Slank
-Lang haar (bij voorkeur rood krullend)
-Lange benen
-Geen moeite met het dragen van een gasmasker
-Geen moeite met naakt

Veel naakt zal er niet in beeld komen. Misschien een deel van de borsten. Bij interesse kan ik natuurlijk meer over het idee vertellen.

Ik hoor het graag. Zelf woon ik in Den Haag, maar kan makkelijk verplaatsen.
People assume too much.
pi_153068886
Succes met zoeken ^O^ :Y
pi_153096484
Hoi, lieve FOK!fotografen :@

Heb heel lang getwijfeld of ik dit zou plaatsen, maar ik kan altijd nog terug dus here goes.

Ik heb al een paar keer gepost over mijn nichtje met anorexia die 28kg weegt. Zelf voelt ze zich nog steeds veel te dik. Te dik voor een foto, want ze heeft al jaren de wens een keer modelletje te spelen. Nu hoopte ik dat hier misschien iemand was die haar wens in vervulling wil laten gaan en tegelijkertijd (en voornamelijk dit!) misschien in kan laten zien dat haar ogen haar niet de waarheid vertellen van haar uiterlijk.

Voor iemand die 'duister' werk in zijn of haar portfolio wil, lijkt me dit wel geschikt :@ Zeker indien het anoniem gebeurt

(enigszins n.a.v NWS / Anorexiapatiënte van 19 kilo smeekt om hulp dat ik de knoop doorgehakt heb hier te posten)
pi_153097404
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 11:02 schreef Gebruikersna het volgende:
Hoi, lieve FOK!fotografen :@

Heb heel lang getwijfeld of ik dit zou plaatsen, maar ik kan altijd nog terug dus here goes.

Ik heb al een paar keer gepost over mijn nichtje met anorexia die 28kg weegt. Zelf voelt ze zich nog steeds veel te dik. Te dik voor een foto, want ze heeft al jaren de wens een keer modelletje te spelen. Nu hoopte ik dat hier misschien iemand was die haar wens in vervulling wil laten gaan en tegelijkertijd (en voornamelijk dit!) misschien in kan laten zien dat haar ogen haar niet de waarheid vertellen van haar uiterlijk.

Voor iemand die 'duister' werk in zijn of haar portfolio wil, lijkt me dit wel geschikt :@ Zeker indien het anoniem gebeurt

(enigszins n.a.v NWS / Anorexiapatiënte van 19 kilo smeekt om hulp dat ik de knoop doorgehakt heb hier te posten)
Ik neem aan dat ze vooral graag een "beautyshoot" zou doen, en niet een soort artistiek verhaal met een duister kantje. Voor het idee wat ik in gedachten had zou het eerlijk gezegd wel wat toevoegen, dat wel. Anders zal ik je mijn idee even per pm sturen en dan hoor ik wel of ze dat interessant vind
People assume too much.
pi_153097456
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 11:45 schreef very het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze vooral graag een "beautyshoot" zou doen, en niet een soort artistiek verhaal met een duister kantje. Voor het idee wat ik in gedachten had zou het eerlijk gezegd wel wat toevoegen, dat wel. Anders zal ik je mijn idee even per pm sturen en dan hoor ik wel of ze dat interessant vind
Ik wacht je PM af :) En juist iets artistieks zou haar erg leuk lijken, een beautyshoot juist niet omdat ze al zo onzeker is.
  zondag 21 augustus 2016 @ 11:53:28 #290
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_164729545
Nog nieuwe ontwikkelingen hier? :)
pi_164756113
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 11:53 schreef Rutger1983 het volgende:
Nog nieuwe ontwikkelingen hier? :)
Gezien de laatste post meer dan een jaar geleden was... Denk ik niet
  donderdag 15 september 2016 @ 08:44:02 #292
65960 sanger
pi_165334079
Even een kickje hier :) Volg FOT niet echt meer tegenwoordig dus weet niet of er nog fotograven zijn hier...

Ik ben op zoek naar iemand die foto’s van mijn kinderen kan maken. Op sommige zal ik zelf de foto ook wel nog een beetje verpesten, maar de hoofdmoot gaat om de kinderen.

Welke stijl? Ik zou in ieder geval graag wat foto’s van ze hebben in schoolfotograaf stijl. Reden hiervoor is dat ik van ieder schooljaar schoolfoto’s heb waar ze gezamelijk opstaan behalve vanaf dit jaar (aparte scholen). Daarnaast wat stoere foto’s van echte buitenspeel kinderen.

Bij voorkeur TFCD (of iets in die richting). Iemand hier die dit leuk lijkt om te doen?
pi_168267634
Hello.. ;)
Twee fotografen zoeken om te oefenen een model in Zeeland om in een verlaten loods een shoot met een motor te doen. Lowkey fotografie misschien, iemand interesse?
hi there good people
pi_168339049
Hallo. Ik doe vooral aan straat en landschaps fotografie en nu wil ik me voorzichtig in porfotografie verder gaan. Nu zoek ik en paar moddelen doe me willen helpen mijn portfolie uit te bereiden als iemand dat leuk lijkt neem gerust contact met me op
PhotoGear Nikon D5100 met nikon 18-200mm lens en tamron macro 60mm lens en calumet statief en allerlei kleine spulletjes voor de fotografie
pi_168658075
Ik zoek altijd wel een model. Ideeen zat, dus als een model zich meldt dan kan ik aan de hand van diens uiterlijke kenmerken aangeven wat ik in gedachten heb.

Ik woon in Den Haag. Kan reizen, maar ligt aan het type shoot of ik bereid ben dat te doen :)

Ook als er mensen zijn die gave kleding maken en daar iets mee willen heb ik interesse.

Voor mijn foto's:
www.ferrypasschier.nl
www.facebook.com/ferrypasschier
People assume too much.
  donderdag 9 februari 2017 @ 17:20:53 #296
65960 sanger
pi_168782140
Als hier nog een fotograaf rondloopt die een leuke shoot met twee kids (9 en 6) wel leuk lijkt hoor ik dat graag :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')