Top! Meer visagistesquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:19 schreef Butterscotch het volgende:
Kan ik mij ook aanmelden als visagist? TFP (trade for picture) doe ik graag! Ik ben nog in opleiding, maar ik ben al behoorlijk handig
oops edit: regio flevoland, Amsterdam ook geen punt
TFP (of TFCD) betekent Time For Prints (of Time For CD). Maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer.quote:
Ze had het al veranderdquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
TFP (of TFCD) betekent Time For Prints (of Time For CD). Maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer.
Heb je ms al wat om te laten zien?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:19 schreef Butterscotch het volgende:
Kan ik mij ook aanmelden als visagist? TFP (time for picture) doe ik graag! Ik ben nog in opleiding, maar ik ben al behoorlijk handig
oops edit: regio flevoland, Amsterdam ook geen punt. Weekenden en avonden beschikbaar
Ja zekers, voor en na foto's. Wel bagger kwaliteit foto's. Ik stuur je als ik thuis ben wel ff een PM. Ik wil ze niet zomaar op fok plaatsenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:03 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Heb je ms al wat om te laten zien?
Misschien een idee om te kijken of er een fotograaf hier is die wel al wat modellen ervaring heeft en samen met jou een shoot wil doen? Dan ben ik er wel voor te porren! Uurtje rijden naar jou toe, is wel te doen op zich..quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:44 schreef qless het volgende:
[..]
Idd weinig ervaring en daar wil ik wel wat in veranderenImmidels heb ik het idee dat mijn nabewerkingen en toestel goed genoeg ken.
Hmm, lijkt mij wel tof om op zo'n locatie een shoot te doen. Kan ik ook beetje experimenteren met remote flitsen etc...quote:Op woensdag 9 april 2008 20:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien een idee om te kijken of er een fotograaf hier is die wel al wat modellen ervaring heeft en samen met jou een shoot wil doen? Dan ben ik er wel voor te porren! Uurtje rijden naar jou toe, is wel te doen op zich..
Nou qless, laat maar weten of je dat wat vindtquote:Op woensdag 9 april 2008 21:47 schreef freud het volgende:
[..]
Hmm, lijkt mij wel tof om op zo'n locatie een shoot te doen. Kan ik ook beetje experimenteren met remote flitsen etc...
Zodra je wat dingen uitgewerkt/gedacht hebt, PM me dan een keer, en misschien handig om met freud ook wat te overleggen? Zodra het modelgedeelte in zicht komt hoor ik graag van je/jullie!quote:Op donderdag 10 april 2008 11:59 schreef qless het volgende:
Klinkt goed, nu nog eens bedenken welke lokatie dan het meest geschikt is
Ik sta er nog steeds niet bij, terwijl ik toch duidelijk dit bericht had gepostquote:Op donderdag 3 april 2008 20:10 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Ik wil mij hierbij aanmelden als fotograafje. Regio Utrecht wel te verstaan. Kan een stukje reizen als het nodig is, ben alleen niet heel mobiel.
Website staat, indien nodig, in onderschrift.
je hebt PMquote:Op zondag 18 mei 2008 21:20 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Ik sta er nog steeds niet bij, terwijl ik toch duidelijk dit bericht had gepost![]()
Wie kan mij even toevoegen bij het lijstje?![]()
Had ook al een mod iets gestuurd, weet niet meer wie...
Ik raad Puckzzz aan als fotografe voor dit soort shoots.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:53 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik ben op zoek naar een fotograaf (V) die kunstzinnige naaktportretten kan maken van mij en vriendin. Bijvoorbeeld foto's zoals te vinden zijn in de US [S&G] topics met wat uitschieters naar het Dames / Heren, geef je bloot topic.
Voorwaarden:Eerst een ontmoeting op een neutrale plaats zoals bijv. een cafe, winkelcentrum of whatever om door te nemen wat de bedoeling is en te zien of er wederzijds vertrouwen is Discretie: ik wil zelf bepalen wat er met mijn foto's gebeurt, dus bij voorkeur de enige bezitter van die foto's zijn
Aangezien ik een complete beginneling ben op het gebied van fotografie / modelleer werk hoop ik dat ik met bovenstaande voorwaarden niet iets erg mafs zeg, zo ja: laat 't me even weten. Fotografen mogen reageren via PM of met een reply. Ik woon trouwens in het westen van regio 7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |