Professioneel voor de camera kan ik je niet aanbieden, tenzij een zekere noordelijke mod zin heeft om me te helpen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb nog nooit professioneel voor de camera gestaan, maar het lijkt me wel leuk.
Het lijkt me leuk een soort 'regenboog'-shoot te doen. Met een overvloed aan (regenboog)kleuren en glamour.
Aangezien dit thema ook perfect bij mn haarkleur past, zal ik sowieso nog eventjes moeten wachten, want de kleur is er alweer bijna uit, en moet er dus weer opnieuw in. Ik twijfel of ik nog een potje heb staan, of dat ik nieuwe moet kopen. Is dat laatste het geval, dan moet ik even wachten tot ik vol in de vakantie zit, en geld verdien.
Dat was sowieso nog een plan he.quote:Op zondag 8 juni 2008 03:13 schreef HMaster-II het volgende:
Check & tvdinges
neem binnenkort even contact op met Chipmeis
Oeps... Euh.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:13 schreef DigiPire het volgende:
[..]
@RonaldV: Je linkje klopte niet. (Je had de l en de d van plaats verwisseld).
Bedankt voor het aanbod, 's zondags kan ik helaas nietquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:30 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Trouwens.. mocht je ook nog naar de meet willen op 27 juli dan kun je denk ik wel met mij meerijden.. moet wel rond 4 uur weer terug
denk dat ik dan binnenkort weer eens bij je op visite komquote:Op zondag 8 juni 2008 03:13 schreef HMaster-II het volgende:
Check & tvdinges
neem binnenkort even contact op met Chipmeis
Ah dat is handig, ik denk dat het hoge noorden voor de mensen te ver weg isquote:Op zondag 8 juni 2008 11:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en ik kom -waarschijnlijk- ook op die FOTmeet in juli.
Edit;
Misschien is het handig dat als de mensen die het wel wat lijkt mij even PM'en?
Hey, lekker in de buurt. Mijn studio heeft al te lang niets gedaan. Ik PM je wel ff met het verhaalquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:33 schreef Afzuigkap het volgende:
Het lijkt met erg tof om model te staan. Ik wil zou graag in de lijst willen van regio Rotterdam.
mijn studio is wel up en running, dus je mag mij ook pm-en,quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:58 schreef freud het volgende:
[..]
Hey, lekker in de buurt. Mijn studio heeft al te lang niets gedaan. Ik PM je wel ff met het verhaal.
Jij hebt met al die flitsers geen ruimte meer voor een modelquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:08 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
mijn studio is wel up en running, dus je mag mij ook pm-en,
weet je zeker dat het werkt
zet daar wel een flitser voor aan de kant, wees gerustquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:15 schreef freud het volgende:
[..]
Jij hebt met al die flitsers geen ruimte meer voor een model
En parkeerruimte?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:32 schreef roooosje het volgende:
Ik heb een huis gekocht en het staat nu leeg. Dus al iemand ideeën heeft voor een leeg appartement met gezellig model: MSN/Mail/PM
Het is in Den Bosch. En 200 meter vanaf het station.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop