En... de studio van Re!quote:Op zondag 6 november 2005 23:17 schreef Auticia het volgende:
Re! Staat dat rode bankje er nu nog?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wheheh ja bankje staat er nog, donderdag komt de nieuwe pimp bank hoorquote:Op zondag 6 november 2005 23:28 schreef Auticia het volgende:
Ik gooide 'm dichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
En... de studio van Re!
[afbeelding]
Da kannie wel zegguh!quote:Op maandag 7 november 2005 00:33 schreef Subhuman het volgende:
Ja ik bedacht me net ook al dat die lijst voor geen meter meer klopt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Grappig. JIJ staat namelijk op de *.txt wel op de juiste plaats.quote:Op maandag 7 november 2005 08:38 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Da kannie wel zegguh!
Ik sta tussen de fotograafjes terwijl ik niet eens een fototoestel hebom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Re... mooie studio! Nice work!
Oh ik heb gewoon de OP van het vorige topic geknipt en geplakt.quote:Op maandag 7 november 2005 12:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Grappig. JIJ staat namelijk op de *.txt wel op de juiste plaats.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SUB!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet ik jou soms ook ff knippenen plakken?quote:Op maandag 7 november 2005 13:02 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh ik heb gewoon de OP van het vorige topic geknipt en geplakt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik neem aan dat je het schrijven van die tekst liever aan een ander overlaat?quote:Het lijkt mij een goed idee om de hele lijst gewoon weg te halen en eventueel de informatie over de site iets duidelijker neer te zetten.
Hmm misschien is dat wel erg fijn, heb het nog nooit meegemaakt!quote:Op maandag 7 november 2005 13:16 schreef RonaldV het volgende:
Moet ik jou soms ook ff knippenen plakken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ik neem aan dat je het schrijven van die tekst liever aan een ander overlaat?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop