abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 01:08:04 #1
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29770856
De vorige topics:
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel IV)
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel III )
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel II )
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats.

Het zal nog wel even duren voor er weer een nieuwe grote meet komt, maar je kunt natuurlijk altijd een mini-modelmeet organiseren. Voor zo'n mini-modelmeet zijn er tenminste twee nodig: een model en een fotograaf. Maar hoe vind je elkaar?

Nou: hier dus: Post hier of je fotograaf of model wilt zijn, en in welke geografische omgeving (ongeveer) je fotografeert of gefotografeerd zou willen worden. De regels zijn simpel, en afgekeken van de FOT-meet:
1. Foto's plaatsen doe je in overleg, en met de rest van de foto's ga je vertrouwelijk om.
2. Hou er rekening mee dat je zult moeten reizen om elkaar te ontmoeten.
3. Fotograaf zorgt voor een CDROM met foto's voor het model, maar blijft wel eigenaar van de foto's.
4. Foto's mogen wel voor een portfolio, maar niet voor verder commercieel gewin gebruikt worden (zie ook de regels van Dutchheaven)
Natuurlijk mag je met de fotograaf ook andere regels afspreken, dit is maar een eerste idee. Daarnaast kun je gebruik maken van het modelcontract dat is gemaakt door RonaldV en Re (met dank aan de adviezen van Icicle)

Voor zowel fotografen als modellen is het handig te weten of de ander erg mobiel is. Laat dat dus even weten als je je aanmeldt.

De lijst met fotografen:

Regio Friesland
-

regio Groningen/Drente
-

Regio Overijssel/Drente
Disorder
Petre86
Shi

Regio Kop v Noord Holland
Astridj0h
Kleintje

Regio Amsterdam/IJmond
Camoth
digitafrog
Gizz
Rabrynil
Re

Regio Rotterdam/DenHaag
Dissolved (ook als model)
kwiebuske
Shark.Bait
Xilantof
Lord_Of_Darkness
PdeHoog
_moder8or_
RubberDuckey

Regio Utrecht
Caen (ook regio Amsterdam)
rustig
Vliegvrager

Regio Flevoland/N-Veluwe
RonaldV

regio Twente/Achterhoek
Subhuman

regio Betuwe/Z-Veluwe
-

regio Zeeland
Vava (ook West-Brabant)

Regio West-Brabant
Het-Gele_teken
M3cabrio
qltel
Puckzzz

Regio Oost Brabant
Icicle
Pea4fun
Blackbully

Regio Limburg
ultra_ivo
miekd
Myra
elmarz

De lijst met modellen:

Regio Friesland
Webbee

Regio Groningen/Drente
teigan
knalkoen

Regio Overijssel/Drente
-

Regio Noord Holland (boven Noordzeekanaal)
gutteguttegut
-Marjo-

Regio Amsterdam
Amokjeeh
Caen (ook regio Utrecht)
Camoth
Ripley

Regio Rotterdam
Dissolved (ook als fotograaf)
Douchemeermin
melanie_the_miss
mother-mother
PeRi
purplerose
Merel
Toeps
IJzercookie

regio Utrecht
Mizix

Regio Flevoland/N-Veluwe
MaRySe

Regio Betuwe/Z-Veluwe
Shreever

regio Twente/Achterhoek
Miarae
Assiej

Regio Zeeland
Auticia
Vava (ook regio West-Brabant)

Regio West Brabant
B_BOY
Sandertje21

Regio Oost Brabant
Weopj
PeRi
Hanneke1983
Rhanna (ook regio Limburg)

Regio Limburg
Myra
snopprinses

De aangegeven regios zijn alleen maar een indicatie. Meestal zijn modellen en fotografen wel bereid om in overleg op zijn minst naar de naastliggende regio te reizen.
Bewoners van de Waddeneilanden (als ze mee willen) mogen zelf opgeven in welke regio ze willen vallen.

Meer over de fotografen en modellen kun je vinden op de site die Subhuman voor dit doel heeft gemaakt (wel eerst even een wachtwoord bij bij hem vragen)
Een kleine aanpassing op de regels van Subhumans site: Het lijkt er af en toe op dat er wat mensen zich aanmelden die zich a) nooit op Fok! (voor de fotografen specifiek in FOT) laten zien of b) alleen maar een Fok-accountje aanmaken om makkelijk modellen te kunnen scoren. Omdat er nogal veel persoonlijke gegevens van zowel fotografen als modellen op de site staan, vragen we van je dat je eerst een beetje meeleest, meepost, wat van je resultaten laat zien, etc. voor je toegang krijgt tot de site.
Dit ter beoordeling aan de beheerders van de site.

Mocht ik je naam zijn vergeten, geef me dan even een gil via bij voorkeur de mail/MSN of anders hier

En de openingspost vindt je als *.txt hier

[ Bericht 4% gewijzigd door Subhuman op 26-08-2005 22:46:13 ]
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 01:08:39 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_29770867
* Re gaat eigen studiootje fabriceren
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_29770876
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 01:08 schreef Re het volgende:
Woeiiii...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_29770898
Dit is puick.
Voices tell me I'm the shit.
pi_29770911
quote:
jeuhhhhhh ,donna gaat nu echt naar bed , en thx voor t antwoord nog in het vorige topic
zo heel onopvalllende tvp
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 01:11:49 #6
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29770921
quote:
Dat is gaaf zeg! Dat wil ik ook!

Ik bedenk me ineens, mijn zolder is wel makkelijk te verduisteren. Als ik daar een lamp neerzet hebben we ook een studiootje.

Moet ik wel eerst wat dozen opzij schuiven
pi_29770957
* Gutteguttegut ziet nu pas dat hij het vorige topic had gesloten
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 01:15:05 #8
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29770996
Misschien een goed idee om even te structureren wie er allemaal mee willen doen met het contour-idee?
pi_29771017
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 01:15 schreef Subhuman het volgende:
Misschien een goed idee om even te structureren wie er allemaal mee willen doen met het contour-idee?
*meldt als model en als studio bouwer
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_29771091
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 01:15 schreef Subhuman het volgende:
*meldt als model...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 01:31:33 #11
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29771339
Idee!

Het lijkt me erg leuk eens foto's te maken van een model in een compleet donkere ruimte, met alleen wat tegenlicht. Op die manier zie je alleen de contouren van het model. Toen ik dat idee hier in FOT opperde bleken er ineens heel veel mensen geïnteresseerd! Het lijkt me erg leuk om te proberen dit idee eens ten uitvoer te brengen. Ik wil graag inventariseren wie er nog meer mee willen doen.

Het lijkt me belangrijk om het vooral kleinschalig te houden. Een of twee fotografen met een of twee modellen lijkt me ideaal. Zeker niet meer. Vandaar dat dit ook geen idee is voor een meet, maar meer een inventarisatie wie geïnteresseerd zijn.

Wie wil dat fotograferen dan?

• Het-Gele-Teken
  • Re (?)
  • RonaldV (?)
  • Subhuman

En wie wil er wel op de foto?

• -Marjo-
  • Gutteguttegut
  • mother-mother (?)

[ Bericht 1% gewijzigd door Subhuman op 19-08-2005 23:49:01 ]
  •   vrijdag 19 augustus 2005 @ 01:32:18 #12
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_29771354
    Voorbeelden van wat ook figuurfoto's zijn: http://looknseephoto.com/oregon.htm
    - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
      vrijdag 19 augustus 2005 @ 01:41:45 #13
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_29771569
    quote:
    Op vrijdag 19 augustus 2005 01:31 schreef Subhuman het volgende:
    Idee!

Het lijkt me erg leuk eens foto's te maken van een model in een compleet donkere ruimte, met alleen wat tegenlicht. Op die manier zie je alleen de contouren van het model. Toen ik dat idee hier in FOT opperde bleken er ineens heel veel mensen geïnteresseerd! Het lijkt me erg leuk om te proberen dit idee eens ten uitvoer te brengen. Ik wil graag inventariseren wie er nog meer mee willen doen.

Het lijkt me belangrijk om het vooral kleinschalig te houden. Een of twee fotografen met een of twee modellen lijkt me ideaal. Zeker niet meer. Vandaar dat dit ook geen idee is voor een meet, maar meer een inventarisatie wie geïnteresseerd zijn.

Wie wil dat fotograferen dan?

• Re (?)
  • RonaldV (?)
  • Subhuman

En wie wil er wel op de foto?

• -Marjo-
  • Gutteguttegut
  • mother-mother (?)
  • owkee dan
      vrijdag 19 augustus 2005 @ 01:45:54 #14
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_29771643
    quote:
    Op vrijdag 19 augustus 2005 01:32 schreef RonaldV het volgende:
    Voorbeelden van wat ook figuurfoto's zijn: http://looknseephoto.com/oregon.htm
    je wilt gelijk iedereen afschrikken zeker
    pi_29771787
    Dat is wel erg bloot
    Voices tell me I'm the shit.
    pi_29773136
    quote:
    Op vrijdag 19 augustus 2005 01:45 schreef Re het volgende:
    [..]
    Maar wel erg mooi...
      vrijdag 19 augustus 2005 @ 08:49:10 #17
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_29773500
    quote:
    Op vrijdag 19 augustus 2005 01:45 schreef Re het volgende:

[..]

nee hoor. Het leek me wel zo duidelijk. Maar als je dit te licht vond, heb je liever zoiets? Of is dat nog te licht?

bron

Meer met schaduwen hier

Overigens ben ik dan wel weer zo realistisch om te weten dat dergelijke foto's vrijwel nooit in FOT gepost kunnen worden om te voorkomen dat allerlei kneuzen hier rukvoer komen scoren.
    - Privacy Matters
    pi_29773647
    quote:
    met vriendenprijsjes voor Fok!-FOTografen?
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
      vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:25:09 #19
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_29773965
    Waar gaat dit plaatsvinden?

* Puckzzz is heel voorzichtig ook wel geintresseerd
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
    pi_29774122
    supermooie foto's zijn datz eg. Maar idd ietsje te gewaagd voor mij
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_29774154
    quote:
    Op vrijdag 19 augustus 2005 09:36 schreef Ripley het volgende:
    supermooie foto's zijn datz eg. Maar idd ietsje te gewaagd voor mij
    ja eigenlijk voor mij ook
    pi_29774564
    quote:
    Op vrijdag 19 augustus 2005 08:49 schreef RonaldV het volgende:

[..]

nee hoor. Het leek me wel zo duidelijk. Maar als je dit te licht vond, heb je liever zoiets? Of is dat nog te licht?

[afbeelding]
    [afbeelding]
    bron

Meer met schaduwen hier

Overigens ben ik dan wel weer zo realistisch om te weten dat dergelijke foto's vrijwel nooit in FOT gepost kunnen worden om te voorkomen dat allerlei kneuzen hier rukvoer komen scoren.
    Ik vind ze heel erg mooi. Het schrikt mij niet af trouwens...
    Woeiii - Blog
    pi_29774602
    Ik zou het pas te gewaagd vinden als je gezicht erop zou komen, niet dat ik daar persoonlijk problemen mee zou hebben.
    pi_29774627
    quote:
    Op vrijdag 19 augustus 2005 10:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
    Ik zou het pas te gewaagd vinden als je gezicht erop zou komen, niet dat ik daar persoonlijk problemen mee zou hebben.
    Gezicht erbij mag maar dan zou ik ze niet op Fok willen zien....
    Woeiii - Blog
    pi_29774646
    quote:
    Op vrijdag 19 augustus 2005 10:04 schreef -Marjo- het volgende:
    [..]
    Gezicht erbij mag maar dan zou ik ze niet op Fok willen zien....
    Ook daar zou ik persoonlijk weinig moeite mee hebben als ik de fotos zelf mooi zou vinden.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')