Woeiiii...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:08 schreef Re het volgende:
* Re gaat eigen studiootje fabricerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jeuhhhhhhquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:08 schreef Re het volgende:
* Re gaat eigen studiootje fabricerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is gaaf zeg! Dat wil ik ook!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:08 schreef Re het volgende:
ik accepteer de cookies.
*meldt als model en als studio bouwerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:15 schreef Subhuman het volgende:
Misschien een goed idee om even te structureren wie er allemaal mee willen doen met het contour-idee?
*meldt als model...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:15 schreef Subhuman het volgende:
Misschien een goed idee om even te structureren wie er allemaal mee willen doen met het contour-idee?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:31 schreef Subhuman het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Idee!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het lijkt me erg leuk eens foto's te maken van een model in een compleet donkere ruimte, met alleen wat tegenlicht. Op die manier zie je alleen de contouren van het model. Toen ik dat idee hier in FOT opperde bleken er ineens heel veel mensen geïnteresseerd! Het lijkt me erg leuk om te proberen dit idee eens ten uitvoer te brengen. Ik wil graag inventariseren wie er nog meer mee willen doen.
Het lijkt me belangrijk om het vooral kleinschalig te houden. Een of twee fotografen met een of twee modellen lijkt me ideaal. Zeker niet meer. Vandaar dat dit ook geen idee is voor een meet, maar meer een inventarisatie wie geïnteresseerd zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wie wil dat fotograferen dan?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Re (?) RonaldV (?) Subhuman om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En wie wil er wel op de foto?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.-Marjo- Gutteguttegut mother-mother (?)
je wilt gelijk iedereen afschrikken zekerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:32 schreef RonaldV het volgende:
Voorbeelden van wat ook figuurfoto's zijn: http://looknseephoto.com/oregon.htm
Maar wel erg mooi...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:45 schreef Re het volgende:
[..]
je wilt gelijk iedereen afschrikken zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee hoor. Het leek me wel zo duidelijk. Maar als je dit te licht vond, heb je liever zoiets? Of is dat nog te licht?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:45 schreef Re het volgende:
[..]
je wilt gelijk iedereen afschrikken zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
met vriendenprijsjes voor Fok!-FOTografen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:08 schreef Re het volgende:
ik accepteer de cookies.
ja eigenlijk voor mij ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:36 schreef Ripley het volgende:
supermooie foto's zijn datz eg. Maar idd ietsje te gewaagd voor mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind ze heel erg mooi. Het schrikt mij niet af trouwens...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
nee hoor. Het leek me wel zo duidelijk. Maar als je dit te licht vond, heb je liever zoiets? Of is dat nog te licht?
[afbeelding]
[afbeelding]
bron
Meer met schaduwen hier
Overigens ben ik dan wel weer zo realistisch om te weten dat dergelijke foto's vrijwel nooit in FOT gepost kunnen worden om te voorkomen dat allerlei kneuzen hier rukvoer komen scoren.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gezicht erbij mag maar dan zou ik ze niet op Fok willen zien....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik zou het pas te gewaagd vinden als je gezicht erop zou komen, niet dat ik daar persoonlijk problemen mee zou hebben.
Ook daar zou ik persoonlijk weinig moeite mee hebben als ik de fotos zelf mooi zou vinden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:04 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Gezicht erbij mag maar dan zou ik ze niet op Fok willen zien....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop