Ik Swifterbantquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klinkt goed zo'n meetEven kijken of ik dan kan.
Maar ik woon zelf in Zeewolde, dus dat maar 20 minuten rijden ofzo
Fotograaf of model?quote:
Model en 'fotograaf'.. nouja.. met sport danquote:
Mwoah, heb er eerder zin in dan tegenzinquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
@Netstorm, en ik wil graag is "model" zijn maar heb daar echt nog totaal geen ervaring mee. En om dan meteen naar een meet te gaan, het lijkt me behoorlijk heftig meteen
Welnee joh.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
@Netstorm, en ik wil graag is "model" zijn maar heb daar echt nog totaal geen ervaring mee. En om dan meteen naar een meet te gaan, het lijkt me behoorlijk heftig meteen
Is het op een vrijdag? If so, dan kan ik helaas nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:53 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Welnee joh.
Wat bij de meets voorop staat is gezelligheid en het van elkaar leren. De minder ervaren fotografen c.q. modellen kunnen leren van de mensen die wat (of veel) ervarener zijn. Niemand eist dat er alleen topmodellen en topfotografen met dito ervaring verschijnen en niemand verwacht dat er alleen maar topresultaten van de geheugenkaarten komen. Juist van de zaken die naar jouw idee misschien wat minder gaan, valt er te leren. Bovendien kun je ook overwegen om alleen als (vragenstellende) toeschouwer te komen. Kun je ook van leren.
* maakt de laatste weken wel erg veel reclame voor de MEETs....
Bijna niemand kan op een vrijdag, dus is het in het weekend. Overigens: ik fotografeer vanuit Harderwijk, maar kijk niet op een paar kilometers.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is het op een vrijdag? If so, dan kan ik helaas niet
Terwijl het mij ontzettend leuk lijkt om ervaring op te doen.
Mijn fout, ik keek naar 27 juni, in plaats van juli. Dat biedt dan wel weer perspectiefquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:03 schreef DigiPire het volgende:
27 juli valt dit jaar op zondag.
Houd vooral [Meet] Modellenmeet Park Berg en Bos, Apeldoorn in de gaten voor eventuele veranderingen.
Nou dat is helemaal dichtbij, steenworp afstand zou ik bijna willen zeggenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Bijna niemand kan op een vrijdag, dus is het in het weekend. Overigens: ik fotografeer vanuit Harderwijk, maar kijk niet op een paar kilometers.
Komt je kant op babe!quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:28 schreef An24 het volgende:
Hallo Luitjes,
Even een oproepje. Op 5 juli aanstaande (duh) ga ik een jaren 30/ 40 shoot doen. Het model heb ik al. Ik zoek alleen nog een visagist/ stylist. Mijn studio staat in Dordrecht.
Ik wil mijn eigen idee geven aan zoiets, maar dan ietsje strakker:
http://www.guillermito2.net/archives/2005_02_05.html
Kent iemand een visagist/stylist die interesse heeft, of ben je dat zelf, PM mij dan eventjes.
An
Alleen weet ik nog niet zeker of ik naar de meet ga. Indien wel kun je meerijden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou dat is helemaal dichtbij, steenworp afstand zou ik bijna willen zeggen
Als je niet naar de meet gaat, dan kunnen wij misschien is wat regelen m.b.t. een shoot?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Alleen weet ik nog niet zeker of ik naar de meet ga. Indien wel kun je meerijden.
Als ik niet naar de meet ga dan komt dat omdat ik dat weekeinde andere verplichtingen heb. Een shoot wordt dan lastig. Maar een ander weekeinde is wel bespreekbaar. Gooi maar een bericht in mijn PM-boxquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als je niet naar de meet gaat, dan kunnen wij misschien is wat regelen m.b.t. een shoot?
Kek he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |