Paar mooie foto's in strandjurkje/bikini met ondergaande zon en beter weer (als dat mogelijk is in Nederlandquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hangt er helemaal vanaf wat je van plan bent op het strand![]()
Maar nu serieus: wat zijn je ideeen en heb je een bepaalde tijdljn in gedachten?
Ik PM je ffquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Paar mooie foto's in strandjurkje/bikini met ondergaande zon en beter weer (als dat mogelijk is in Nederland)
Ik woon op 3min lopen van scheveningen strand, maar ben zeeer beginnend fotograaf hehe. Maar kan altijd een poging wagen als je wil...quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Paar mooie foto's in strandjurkje/bikini met ondergaande zon en beter weer (als dat mogelijk is in Nederland)
Misschien ook wel leuk om hetzelfde idee door een vrouwelijk en mannelijke fotograaf te laten uitvoerenquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:48 schreef Calime het volgende:
[..]
Ik woon op 3min lopen van scheveningen strand, maar ben zeeer beginnend fotograaf hehe. Maar kan altijd een poging wagen als je wil...
Of we maken er een duo-shoot van? Kan de ene fotograaf de andere assisteren waar nodig?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien ook wel leuk om hetzelfde idee door een vrouwelijk en mannelijke fotograaf te laten uitvoeren
mannen en vrouwen maakt niet uit hoor, elke fotograaf benaderd een model op een andere manier en maakt daardoor andere foto'squote:Op woensdag 28 mei 2008 22:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien ook wel leuk om hetzelfde idee door een vrouwelijk en mannelijke fotograaf te laten uitvoeren
Dat is waar natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:28 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
mannen en vrouwen maakt niet uit hoor, elke fotograaf benaderd een model op een andere manier en maakt daardoor andere foto's
denk niet dat mensen aan een foto zien of een man of een vrouw hem heeft gemaakt,
wel dat het door verschillende mensen is gedaan
Lijkt me helemaal geweldig! Ik zal jou dan wel assisteren denk ik aangezien ik nog helemaal moet beginnen en na dit weekend heel hard ga oefenen om mijn nieuwe cam die ik zaterdag krijg onder de knie te krijgen. Ik heb ook nooit eerder echt bewust modellen gefotografeerd (behalve dan mijn dochtertje die nooit stil wil staan hehe)quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of we maken er een duo-shoot van? Kan de ene fotograaf de andere assisteren waar nodig?
Goed leermoment denk ik danquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:06 schreef Calime het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal geweldig! Ik zal jou dan wel assisteren denk ik aangezien ik nog helemaal moet beginnen en na dit weekend heel hard ga oefenen om mijn nieuwe cam die ik zaterdag krijg onder de knie te krijgen. Ik heb ook nooit eerder echt bewust modellen gefotografeerd (behalve dan mijn dochtertje die nooit stil wil staan hehe)
Ik vind het goedquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed leermoment denk ik danMaar alleen natuurlijk als Miss_S daar geen bezwaar tegen heeft
Ow, zolang je niet al bij het zien van de camera dekking zoekt ben je al beter hehe. Zodra ik er thuis mee kom aanzetten is het van 'Neeheeee mamie, lotte niet op foto!!'quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vind het goed
Alleen weet ik niet of ik een beter model dan haar dochtertje ben hoor
Visagie moet je dan ergens binnen doen, op het strand is het niet echt praktisch.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:57 schreef Miss_S het volgende:
En is er dan toevallig ook nog een visagist die zin heeft in een dagje strand?
Ik kom nooit verder dan een beetje mascara
Dat begrijp ikquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:05 schreef freud het volgende:
[..]
Visagie moet je dan ergens binnen doen, op het strand is het niet echt praktisch.
Op het terras van een strandtent gaat ook prima hoor sprak hij uit ervaringquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:05 schreef freud het volgende:
[..]
Visagie moet je dan ergens binnen doen, op het strand is het niet echt praktisch.
Van mij mag je best een keer mee hoor, maar waarom schuif je niet aan bij de meet in Apeldoorn? Dan heeft iedereen je gezicht een keer gezien, en dat scheelt stukken bij het uitnodigen van modellen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:48 schreef Fipotje het volgende:
Ik zou wel een keer mee willen met zo shootbeetje dingen leren als beginnend amateur hobbyist fotograaf
Nou ja, ik ben geen modelquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Van mij mag je best een keer mee hoor, maar waarom schuif je niet aan bij de meet in Apeldoorn? Dan heeft iedereen je gezicht een keer gezien, en dat scheelt stukken bij het uitnodigen van modellen.
Waar in flevoland? Ik wil namelijk graag is als model fungeren, zit ook in Flevoland. Ben in bezit van eigen vervoerquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:52 schreef DigiPire het volgende:
* DigiPire meldt
Fotograaf regio Flevoland, met eigen vervoer. Nog weinig ervaring met modellenshoots (tweemaal FOT-meet erg gezellig), maar al doende leert men he.
Almere.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waar in flevoland? Ik wil namelijk graag is als model fungeren, zit ook in Flevoland. Ben in bezit van eigen vervoer
Klinkt goed zo'n meetquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:11 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Almere.
Kijk ook eens in [Meet] Modellenmeet Park Berg en Bos, Apeldoorn. Gezien het feit dat je eigen vervoer hebt is dat misschien ook wel iets voor jou. Zo'n meet is in ieder geval altijd gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |