Zal je eerdaags even de limpix in action foto's sturen....quote:Op maandag 23 februari 2009 16:31 schreef limpix het volgende:
[..]
Thanks !
Ik had ook graag uitgelichtte foto's gezien, helaas niet mogelijk ( bouwlampen in de muren plaatsen was niet zón goed plan aldus de Dudokkers...)
Hmmm ja, ik had dat er ook bij moeten schrijven. Dat dat aanlichten niet mogelijk was.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:31 schreef limpix het volgende:
[..]
Thanks !
Ik had ook graag uitgelichtte foto's gezien, helaas niet mogelijk ( bouwlampen in de muren plaatsen was niet zón goed plan aldus de Dudokkers...)
Haha, die foto had ik nog niet langs zien komen van/bij Fleurquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:04 schreef Toeps het volgende:
[ afbeelding ]
Over Soeps gesproken.![]()
Vriendin Fleur uitgedost tot bingo-sjaan, hi-ha-hoe-larisch!![]()
Ik vind jouw foto's zo mooi altijd,quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:00 schreef Toeps het volgende:
TeeVeePee
Yay!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:57 schreef Sugar het volgende:
crosspost
Werd vanavond gebeld door het Eindhovens Dagblad, ik heb gewonnen met Pippi!Jippie!!!!
Dinerbon van 100 euro, maar vooral de eer: eerste uit 3600 foto's!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:22 schreef prupke het volgende:![]()
5000 boekenleggers met mijn gemaakte foto erop
eentje die ik al niet meer hebquote:
Super leuk om te zien! Je houdt het ook lekker simpel, 1 flitser en wat piepschuim bouncewerkquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:54 schreef Toeps het volgende:
Shoot voor CosmoGIRL! 5, die begin april in de winkels ligt:
(Dus, nog niet gepubliceerd, maar ik dacht, misschien vinden jullie dit wel leuk om te zien)
Ja, foto's maak je niet met dure lampenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Super leuk om te zien! Je houdt het ook lekker simpel, 1 flitser en wat piepschuim bouncewerkHelemaal goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |