Nou....hier is je kans om eens wat anders te laten zienquote:Op donderdag 14 september 2006 22:08 schreef Roi het volgende:
Ik vindt de meeste begraafplaats foto's zo standaard en saai, zwart/wit, bloempje iedereen kent het wel.
je zou de fotos van een wat lager standpunt moeten maken, dan zie je dat paadje misschien ook niet. Het is zo wel erg saai en standaard genomen.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:42 schreef geelkuikentje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Grotere foto's:
http://members.chello.nl/r.hof3/files/Belgie1gr.JPG
http://members.chello.nl/r.hof3/files/Belgie2gr.JPG
Gefotografeerd in Belgie met Pentax Optio 30:
http://www.oorlogsmusea.nl/artikel/25
Je geeft niet aan dat je het sterker vind....je laat een ,niet eens zelf gemaakt, plaatje zien. Leg dan tenminste uit wat er sterker aan isquote:Op donderdag 14 september 2006 22:28 schreef Adagio het volgende:
[afbeelding]
NIET mijn foto (van Wikipedia), maar om aan te geven dat ik dergelijke foto's in kleur toch een stuk sterker vind dan in zwart/wit.
ik heb niks met begraafplaatsen maar deze vind ik dan weer wel mooi!quote:Op donderdag 14 september 2006 22:32 schreef Yoni het volgende:
Le cimetière du Père Lachaise - Paris, France
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind juist de zwart-wit foto veel sterker en indrukwekkender. Zo zie je maar, smaken verschillenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:28 schreef Adagio het volgende:
[afbeelding]
NIET mijn foto (van Wikipedia), maar om aan te geven dat ik dergelijke foto's in kleur toch een stuk sterker vind dan in zwart/wit.
is dat waar Jim Morrison ook ligt?quote:Op donderdag 14 september 2006 22:32 schreef Yoni het volgende:
Le cimetière du Père Lachaise - Paris, France
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yepquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
is dat waar Jim Morrison ook ligt?
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik zijn graf ditmaal overgeslagen heb. Ik ben er al drie keer eerder geweest en ben er toen langsgelopen, maar het stelt allemaal niet zoveel (meer) voor. Het originele grafmonument is jaren geleden weggehaald omdat het alleen maar vernield en beklad werd. Er staan hekken omheen en er staat standaard een bewaker, die je na een paar minuten kijken weer wegstuurt. Het huidige grafmonument is een hele simpele keurige steen, die dus ook niet meer beklad en bekrasd wordt, want je komt er niet meer bij. Ik heb volgens mij nog wel foto's van 2 jaar geleden, maar erg spectaculair zijn ze dus nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:38 schreef Puckzzz het volgende:
Heb je ook foto's van zijn graf? Ik heb gehoord dat veel mensen er wat in hebben gekrast e.d.
moet toch wel een heel apart graf zijn nu, ik ben nog nooit in Parijs geweest, maar als ik er eens een keer naartoe ga wil ik daar zeker even langs
Ja .quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ken een ex-modje he? die heeft hele mooie foto's van een begraafplaats
mogen die ook gepost worden?
Ik vind een begraafplaats toch wel iets anders dan een ongeluk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:10 schreef lone_wolf het volgende:
Hmmm ben er regelmatig geweest maar neem meestal geen foto's... ik vindt het niet getuigen van respect om daar foto's te maken....ik heb ook problemen met het maken van foto's bij ongelukken...Laattst nog een bij ons voor de deur, motorrijder zwaar gewond...vrouw erbij, gillen drama enz... toch maar weer geen foto gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |