Nee hoor. Ik sta boven dat soort futuliteiten. Kiwi's zijn het gewoon helemaal.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:39 schreef tha_rizzo het volgende:
Eigenlijk wel kansloos om een naamtopique voor jezelf aan te maken
quote:
En op een PM! Godverdeurie.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Tammeh het volgende:
En ik had nog zo gehoopt op een spannende TT.
Breda #155. Zo spannend.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Tammeh het volgende:
En ik had nog zo gehoopt op een spannende TT.
IK KRIJG NOG IETS VAN JOU!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:22 schreef Frazz het volgende:
Rizzo gaat zo dadelijk naar de kroeg.
Ik ga zo dadelijk naar de kroeg.
Toeval? Ik denk het niet
Rizz zei dat 'ie van niks wist.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:25 schreef Frazz het volgende:
Done. Precies dezelfde tekst als ik tegen die rizzo vertelde!
Doen ze gemeen tegen je?quote:Op woensdag 4 februari 2009 05:35 schreef sig000 het volgende:
Wanneer is weer dat Harley gedoe daar, dan weet ik dat ik moet wegblijven.
Nee het was gewoon veel herrie in die smalle straatjes.quote:Op woensdag 4 februari 2009 05:39 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Doen ze gemeen tegen je?
16 augustus 2009
21th edition
HEY! Ga 's opzij met die brommer!quote:Op woensdag 4 februari 2009 05:35 schreef sig000 het volgende:
Wanneer is weer dat Harley gedoe daar, dan weet ik dat ik moet wegblijven.
Je ijlt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:57 schreef Kuukske het volgende:
Zag ik daar een Frazz?
Het is een herenblousequote:Op woensdag 4 februari 2009 11:01 schreef veldmuis het volgende:
Als jij bij gebrek aan een blouse er nakend bij staat denk ik dat Rizzeau best bereid is.
Een medestanderquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:18 schreef veldmuis het volgende:
Oh, een overhemd.
Dan is Roosbeef toffer!quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:44 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Jij niet.
Ik heb overigens dat hele nare toverballenverliefdheidsdeuntje in mijn hoofd.
Dat is goed nieuws voor 'm.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:47 schreef Tammeh het volgende:
Oh. Oké.
Iig, ik hoor net dat hij sinds 4 dagen in een rolstoel zit, en dus niet meer alleen maar hoeft te liggen. En hij kan dus nu eindelijk gaan beginnen met revalideren!
Gheh. Dat zal best ja.quote:
Ik ken alleen die ene Boudewijn.quote:
De Groot?quote:
INDERDAADquote:Op donderdag 5 februari 2009 07:36 schreef Tammeh het volgende:
WTF is er aan de hand met dit topique.
Dat zou ik inderdaad eens kunnen doen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:06 schreef Kuukske het volgende:
Oploszakjes meenemen van thuis dan?
Graag gedaan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:38 schreef bassieVL het volgende:
Dat zou ik inderdaad eens kunnen doen.
Cool.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:09 schreef bassieVL het volgende:
Ik laat je weten hoe het is afgelopen.
Mama appelsap!quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:30 schreef travelman het volgende:
Deze even kijken, ben je weer 2.19 min. dichter bij het weekend:
Ik hoopte op 70 meter bier toen ik de url zag.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:28 schreef fransbreda het volgende:
http://bredavandaag.nl/ni(...)erarchief-naar-breda
quote:
Mario 1, 2 of 3?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:25 schreef Swiffer het volgende:
Ja leek me weer eens leuk, heb van de week op de NES ookal Mario uitgespeeld
Voor jezelf of neem je personeel aan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:13 schreef Tammeh het volgende:
HIER!
Ik had even een sollicitatiegesprek.![]()
Nee, voor mijzelf. Zelfstandig zonder personeel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Voor jezelf of neem je personeel aan?
Vandaar de TT.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:55 schreef veldmuis het volgende:
Ik was even bang dat je opgepakt was, Frans!
hooligan?? wat is dat??quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:31 schreef veldmuis het volgende:
Jij bent nou geen jong NAC hooligan meer, maar een oud NAC hooligan?.
Shit net te laat met de correcite dus.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Inderdaad! War, van de oorlog, jewaids!
www.heideroosjes.nl/damclubhooligan/ <--
Ik dacht op tijd te zijn maar blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:37 schreef veldmuis het volgende:
Nee gij! Hooligan!
Was jij te laat of was ik te vroeg?
Tof.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:33 schreef veldmuis het volgende:
Inderdaad! War, van de oorlog, jewaids!
www.heideroosjes.nl/damclubhooligan/ <--
Zég, leuk dat jullie ook een FOK stel zijn, maar niet álles na gaan doen hè.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:43 schreef Tammeh het volgende:
Een krat Juup winnen met een weddenschap is ook mooi.
51.000 onderhand. Snif.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:11 schreef fransbreda het volgende:
Ik dacht te pimpen met bijna 6000 posts maar ze lachen me uit.
Inderdaad. FOKStellen waarbij het vrouwtje geen alcohol meer drinktquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zég, leuk dat jullie ook een FOK stel zijn, maar niet álles na gaan doen hè.
Koop een nieuwe strippenkaart, en je zal merken dat reizen met de bus in Breda best goeiekoop is.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:06 schreef psv-gomes het volgende:
zeg weet iemand waarom dat 1 euro buskaartje voor zaterdag ( en de donderdagavond)nou weg is?
komt dat nog terug?
stom datze dat niet meer hebben
Wat Ritchie ook al zegt... er is een ander goedkoop tarief voor teruggekomen dat de hele week geldt.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:23 schreef psv-gomes het volgende:
wat een idiote beslissing
Nee joh, ik had een jonge gozer als taxichauffeur. Bijbaantje, vertelde 'ie me. Hij gaf flink gas, gelukkig.quote:
Was 'ie leuk?quote:Op zondag 8 februari 2009 10:21 schreef Tammeh het volgende:
Nee joh, ik had een jonge gozer als taxichauffeur. Bijbaantje, vertelde 'ie me. Hij gaf flink gas, gelukkig.
Ik heb gewerkt vandaag hoorrr!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:36 schreef JDude het volgende:
Kick.
Wakker worden, stelletje zondags... eh... mensen.
Pyammeh?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:28 schreef Swiffer het volgende:
Ik denk dat we Tammeh voortaan maar Ms Pyama noemen
De hele Haagse Beemden zat bij de Mac.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:00 schreef Dalamar het volgende:
Tering, afgelopen week voor de tweede keer een stroomstoring en nu geen verwarming en warm water
Koude boel.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:00 schreef Dalamar het volgende:
Tering, afgelopen week voor de tweede keer een stroomstoring en nu geen verwarming en warm water
Slaap je nakend?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:32 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een pyJama draag in bed?
precies!quote:
mensen die enkel Floris zeggenquote:
Ooh! Kijk, nu weet ik wat er bedoeld word.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
mensen die enkel Floris zeggen
Mensen die zinnen zonder hoofdletter beginnen.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Mensen die enkel Floris zeggen.
Vast wel:quote:Op maandag 9 februari 2009 16:52 schreef fransbreda het volgende:
Staan die goed onder een aussie?
Nou vrouw zijnde, ik vind ze ook niet mooi hoor.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:04 schreef Tammeh het volgende:
Ik zou ze als vrouw zijnde never nooit niet aantrekken! Doe mij maar laarzen, en met uitzondering m'n sneakers van Diesel.
wannabee taalpuristquote:Op maandag 9 februari 2009 16:51 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Mensen die zinnen zonder hoofdletter beginnen.
Opaschoenen.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:12 schreef tha_rizzo het volgende:
Het zijn nette schoenen, bruin leder met klassiek design.
Toch wel even afgesneden hè?quote:
OH DES TOEVALLIGquote:Zij hebben op dezelfde adressen in Weert en Breda een kliniek.
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:26 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ja lekker,haal je ook voor mij koffie schat?
Dank je, kan ik nog even blijven liggenquote:
Denk je echt dat ik niet even terug in bed kruip, mét koffie?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:54 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dank je, kan ik nog even blijven liggen
@K. ja, en?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:55 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik niet even terug in bed kruip, mét koffie?
Cute.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:54 schreef tha_rizzo het volgende:
Dank je, kan ik nog even blijven liggen
@K. ja, en?
Dat staat op de afvalkalender.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:02 schreef Stofje het volgende:
Ja, hallo, met Stofje hier.
Wanneer komt de vuilnisman langs? Dat moet je toch ergens op het internet kunnen vinden? Of moet ik het nou echt gaan vragen aan de buren.
Zeg dat wel. Hopenlijk is het rond 17:00 uur weer droog.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:59 schreef Tammeh het volgende:
Wat een kloteweer.
Beter nu al, de honden moeten ook naar buiten (en ik dus ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:59 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Hopenlijk is het rond 17:00 uur weer droog.
Nee hoor. Schop ze naar buiten, ze doen zelf hun behoefte, en als het te hard regent, ze honger krijgen of hun baasje missen komen ze vanzelf wel aan de deur staan janken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:02 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Beter nu al, de honden moeten ook naar buiten (en ik dus ook).
Jij moet duidelijk geen hond in huis nemen. (Noch buiten zetten.)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:33 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nee hoor. Schop ze naar buiten, ze doen zelf hun behoefte, en als het te hard regent, ze honger krijgen of hun baasje missen komen ze vanzelf wel aan de deur staan janken.
Goed plan, bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:40 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Jij moet duidelijk geen hond in huis nemen. (Noch buiten zetten.)
Zou ik er misschien eentje van jou mogen lenen voor een weekendje? Om te kijken of het iets voor mij is?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:40 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Jij moet duidelijk geen hond in huis nemen. (Noch buiten zetten.)
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Zou ik er misschien eentje van jou mogen lenen voor een weekendje? Om te kijken of het iets voor mij is?
Hehehequote:
Doe ik niet. Hoe was je pyJamadag gister?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Heheheniet alles zo serieus nemen pyammeh
Mijn pyjamadag heeft toch zeker anderhalf uur geduurd!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:02 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Doe ik niet. Hoe was je pyJamadag gister?
Ja lekker, dan kun je alle diepvriespizza's op de vensterbank liggen en dan zijn ze over een week nog bevroren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:25 schreef Kuukske het volgende:
Ideaal weer om de ramen open te zetten.
Hmmm... Pizza.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:51 schreef veldmuis het volgende:
Ja lekker, dan kun je alle diepvriespizza's op de vensterbank liggen en dan zijn ze over een week nog bevroren.
Beterschap.quote:
Oequote:Op woensdag 11 februari 2009 13:47 schreef Tammeh het volgende:
Ik liet me even gaan.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik realiseer me nu hoe erg het voor jullie was toen JD en ik uphookte.
Jouw internet zit ook niet mee eh?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:45 schreef Stofje het volgende:
Wat een gruwelijk kuttopic is dit geworden, hm?
Dat komt slechts zeer zelden voor, ja.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:39 schreef Tammeh het volgende:
Stel je niet zo aan. Alsof ik nooit tegen je praat!
Klopt! Kijk, aan frans heb ik tenminste watquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:39 schreef fransbreda het volgende:
Je moet morgenvroeg je bruine kliko buiten zetten.
Niet vaak, maar is dat enkel mijn schuld?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat komt slechts zeer zelden voor, ja.
[..]
Klopt! Kijk, aan frans heb ik tenminste wat.
Vergeet het pyjamagedeelte niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:42 schreef Stofje het volgende:
Jij zit altijd in bad of bent naar Terheijden..
Heel niet waar, want ik was ook met jou op Pukkelpop. Dus ik zit niet altijd in bad en ik ben niet altijd in Terheijden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:14 schreef Stofje het volgende:
Pff, als ze nou in Terheyden in bad zat zonder 'r pyjama aan, zou een cam-sessie helemaal niet zo gek zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |