Koffie @ Luden. Meld je bij de bar dat je een kiwi zoekt.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Koffie @ Luden. Meld je bij de bar dat je een kiwi zoekt.
Wat rizzo zei. Stap 's in die Polo.quote:
Mag ook. Zondag hangdag.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:06 schreef Tammeh het volgende:
Oké, oké, I'm on my way.![]()
(Ware het niet dat ik nog in pyjama zit. Ook charmant!)
laten we het daar eens over hebben in Ludenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:15 schreef Tammeh het volgende:
Trouwens, meer hier die ook naar Noisia, Lele of Dr. Lektroluv gaan in de Mezz?
Vind je dat nou echt nodig?quote:
Dat laatste ben ik zeker wel met je eens!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:21 schreef JDude het volgende:
Volgens mij ben ik in 2007 voor het laatst in Mezz geweest. De programmering is, ehm, ja, niet meer wat het geweest is.
De 013 had 076 moeten heten en in Breda moeten staan.
Heeft iemand je wel eens verteld dat je langzaam bent?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:27 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt nodig?![]()
[..]
Dat laatste ben ik zeker wel met je eens!
Hetquote:Op zondag 11 januari 2009 16:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Heeft iemand je wel eens verteld dat je langzaam bent?
Ik vind de programmering in de Mezz juist erg sterk de laatste jarenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:21 schreef JDude het volgende:
Volgens mij ben ik in 2007 voor het laatst in Mezz geweest. De programmering is, ehm, ja, niet meer wat het geweest is.
De 013 had 076 moeten heten en in Breda moeten staan.
wij zijn er al vanaf half drie.quote:
Gewoon komen, is gezellig! Zie ik jou ook weer eens. Zal wel even voorbij komen dartelen hoor!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind de programmering in de Mezz juist erg sterk de laatste jaren. Origineel in vergelijking met veel andere popzalen. Noisia wil ik wel heen, Dr. Lektroluv en LeLe twijfel ik nog een beetje over. Rico / Typhoon ben ik ook wel voorstander van
.
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:21 schreef veldmuis het volgende:
Ook een potentiële kiddo minder vrees ik._
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |