Alles is hier zelfbediening.quote:Op maandag 22 december 2008 16:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoeveel moet je posten voor je avatar in de OP wordt opgenomen?
Geen idee. De OP wordt zo nu en dan eens opgeschud.quote:Op maandag 22 december 2008 16:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoeveel moet je posten voor je avatar in de OP wordt opgenomen?
Dus het is een kwestie van zorgen dat je de TS bent?quote:
Nee, je kunt de OP zelf aanpassen (klik). Dan komt 'ie in het volgende topic er tussen.quote:Op maandag 22 december 2008 16:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dus het is een kwestie van zorgen dat je de TS bent?
Door het centrum, DaD! Via Vismarkt, Oude Kijk, Lopende Diep, Nieuwe Boteringe, Nieuwe Ebbinge en dan nog wat. Mét BN'ers. http://toerisme.groningen(...)09/sbs-6-kerstparadequote:Op maandag 22 december 2008 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kerstparade op de Vismarkt, Lienekien? Vandaar al die elanden!
En ik dacht zichzelf, maok..
Dank je. Het lukt nog niet echt, maar let op de volgende OP.quote:Op maandag 22 december 2008 16:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nee, je kunt de OP zelf aanpassen (klik). Dan komt 'ie in het volgende topic er tussen.
Oh ja, eigenlijk had ik daar ook best wel iets over gelezen inderdaad. No way dat ik Do2 zo gek krijg om nog eens door de stad te gaan lopen (en eigenlijk, mezelf ook niet meer. We hebben al 2 uur gewandeld vanmiddag). Maar ik heb de truck wel gezien! De échte!quote:Op maandag 22 december 2008 16:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Door het centrum, DaD! Via Vismarkt, Oude Kijk, Lopende Diep, Nieuwe Boteringe, Nieuwe Ebbinge en dan nog wat. Mét BN'ers. http://toerisme.groningen(...)09/sbs-6-kerstparade
Peterselieman, bedankt.
Nou nou, wat een vraagstellingquote:
Heb je ook de échte Kerstman gezien?quote:Op maandag 22 december 2008 16:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ja, eigenlijk had ik daar ook best wel iets over gelezen inderdaad. No way dat ik Do2 zo gek krijg om nog eens door de stad te gaan lopen (en eigenlijk, mezelf ook niet meer. We hebben al 2 uur gewandeld vanmiddag). Maar ik heb de truck wel gezien! De échte!
Euhm, Lienekien had gevraagd of iemand anders een nieuw topic wilde openen.quote:Op maandag 22 december 2008 16:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nou nou, wat een vraagstelling
Het is toch altijd de persoon die het topic dichtgooit, die de nieuwe opent? Valt me gewoon op dat jij vaak probeert het topic te sluiten, zodat je een nieuwe kunt openen. En in sommige gevallen, zoals deze, doe je het alsnog zelf. Slechts iets dat me opvalt, voel je vooral niet aangevallen
Was die er ook?quote:Op maandag 22 december 2008 16:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb je ook de échte Kerstman gezien?
Jaaa, daar kon je zelfs mee op de foto! En die sprak ook vaak over het hele plein de mensen toe. Hij zat in het tentje links van het podium (van voren gezien).quote:
Ik weet, maar wat is dan de kans hequote:Op maandag 22 december 2008 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euhm, Lienekien had gevraagd of iemand anders een nieuw topic wilde openen.
Ik ben er niet op uit om telkens de topics te sluiten. Dat is toeval hoor. En Lienekien had ditmaal gevraagd of een ander een nieuw topic wilde openen. Daarom ben ik de TS van dit topic. En dat aangevallen zijn, voel ik niet hoorquote:Op maandag 22 december 2008 16:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nou nou, wat een vraagstelling
Het is toch altijd de persoon die het topic dichtgooit, die de nieuwe opent? Valt me gewoon op dat jij vaak probeert het topic te sluiten, zodat je een nieuwe kunt openen. En in sommige gevallen, zoals deze, doe je het alsnog zelf. Slechts iets dat me opvalt, voel je vooral niet aangevallen
Is ook veel te vrolijk hequote:Op maandag 22 december 2008 17:02 schreef Jesse_ het volgende:
Dat de gemeente een vergunning afgeeft voor die kerstparade
Idd. Die Campingzenderquote:Op maandag 22 december 2008 17:06 schreef MaxMark het volgende:
Alhoewel, het is van SBS6. Dat is al genoeg reden om een vergunning te weigeren.
De Hoogte?quote:Op maandag 22 december 2008 17:25 schreef Jesse_ het volgende:
Mijn wijk is vast ook uitgelopen om al die pracht en praal te gaan bekijken.
Paupers
Een BG-er.quote:Op maandag 22 december 2008 17:34 schreef maok het volgende:
Is Piet van Dijken een BN-er? Dan heb ik er ook eentje gezien
quote:Op maandag 22 december 2008 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenootje heeft drie kwartier voor die truck staan wachten om naar binnen te mogen om de BN'ers te zien... kende ze ze helemaal niet..
quote:
Ja ja, beroemd kunstenaarquote:
Weet ze nu achteraf wel wie het was?quote:Op maandag 22 december 2008 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenootje heeft drie kwartier voor die truck staan wachten om naar binnen te mogen om de BN'ers te zien... kende ze ze helemaal niet..
Hij houdt ervan om gezien te worden, dus ja..quote:Op maandag 22 december 2008 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft Piet van Dijken wel een koffie gedronken in het feithhuis?
Dat blijkt.quote:
Dat is iig niet zo verquote:Op maandag 22 december 2008 17:41 schreef kikoooooo het volgende:
Vandaag een appartement gevonden in de poelestraat. Vanaf volgende week maandag ga ik samenwonen
Proberen alles lopend te verhuizen vanaf het schuitendiep.
met een paar winkelwagentjes kom je een heel eind...quote:Op maandag 22 december 2008 17:41 schreef kikoooooo het volgende:Vandaag een appartement gevonden in de poelestraat. Vanaf volgende week maandag ga ik samenwonen
Proberen alles lopend te verhuizen vanaf het schuitendiep.
Dat was ook mijn bedoeling. En dan de banken met een steekwagentje.quote:Op maandag 22 december 2008 18:04 schreef teigan het volgende:
[..]
met een paar winkelwagentjes kom je een heel eind...
Dan ben je juist hip, op het journaal zeiden ze dat jongeren vooral nieuwjaarskaarten sturen.quote:Op maandag 22 december 2008 19:24 schreef teigan het volgende:
ik ben kerstkaarten aan het schrijven, die vast allemaal pas in januari aan gaan komen...
Nee, die eerste stelt ook niks voor. Daarna zijn ze best leuk. Maar je moet er niet te veel van verwachten.quote:Op maandag 22 december 2008 19:35 schreef teigan het volgende:
Ik hoorde net van iemand die er stond dat hij nog maar 1 wagen had gezien, en die niets voorstelde...
Zozoquote:Op maandag 22 december 2008 19:36 schreef Lienekien het volgende:
We hebben wel Paulus Pietsma een keer live gezien.
Dat was verdomme de enige die we herkenden op die laatste 'celebrities'-wagen, heur.quote:
Ik heb Piet Paulsuma op de foto gezet!quote:Op maandag 22 december 2008 19:36 schreef Lienekien het volgende:
We hebben wel Paulus Pietsma een keer live gezien.
Ik heb naar de ijsbeer gezwaaid.quote:Op maandag 22 december 2008 20:09 schreef Bob. het volgende:
Kom op mensen, waar is het kerstgevoel! Die arme mensen doen zo hun best.
Ik heb al gedoneerd aan SR en heb dezer dagen al heel erg vaak mijn goede wil getoondquote:Op maandag 22 december 2008 20:09 schreef Bob. het volgende:
Kom op mensen, waar is het kerstgevoel! Die arme mensen doen zo hun best.
Nounou.quote:Op maandag 22 december 2008 20:32 schreef JH87 het volgende:
Ik heb mijn ergernis binnengehouden, niet geklaagd over die drie mensen die op m'n tenen gingen staan, die elleboog van die vrouw en die man die me bijna omver beukte om z'n dochtertje op z'n nek te tillen. Allemaal binnengehouden tot ik hier was. Dat is toch ook wel goed.
Go kerstspirit, go kerstspirit.quote:Op maandag 22 december 2008 20:32 schreef JH87 het volgende:
Ik heb mijn ergernis binnengehouden, niet geklaagd over die drie mensen die op m'n tenen gingen staan, die elleboog van die vrouw en die man die me bijna omver beukte om z'n dochtertje op z'n nek te tillen. Allemaal binnengehouden tot ik hier was. Dat is toch ook wel goed.
Kerst is leuk,quote:Op maandag 22 december 2008 20:33 schreef Bob. het volgende:
Het hele jaar door PSM, hele jaar door.![]()
Al heb ik wel een hekel aan kerst.
Ik ben ook fan van de kerstbomen! En de lichtjes! En lekker koken! En de kerstman! En van lief tegen elkaar doen!quote:
Serieus? Bij ons gaat 't altijd wel goed, maar m'n ouders werken ook allebei veel met de kerst. En ik moet wel eerlijk zijn dat drie nachten voor mij ook echt de max is, ik ga er woensdag heen en dit weekend weer naar Groningen.quote:Op maandag 22 december 2008 20:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van de kerstbomen! En de lichtjes! En lekker koken! En de kerstman! En van lief tegen elkaar doen!
Ik ben alleen niet zo blij met een paar dagen met mijn familie opgesloten zitten, dan vertrekken er altijd weer mensen huilend naar boven.
En je bent nog wel in je nieuwe jurk naar het kerstbal geweestquote:Op maandag 22 december 2008 20:33 schreef Bob. het volgende:
Het hele jaar door PSM, hele jaar door.![]()
Al heb ik wel een hekel aan kerst.
Ik moet toch iets. Ik ben er daarna eind januari pas weer dus da's ook wel weer ongezellig.quote:Op maandag 22 december 2008 20:48 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ga niet eens naar mn ouders met kerst
quote:Op maandag 22 december 2008 20:48 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ga niet eens naar mn ouders met kerst
Ja, ik ga ook maar die drie nachten hoor. En mijn familie is de afgelopen tijd al een stuk minder actief op het drama front, dus ik heb goede hoop.quote:Op maandag 22 december 2008 20:46 schreef JH87 het volgende:
[..]
Serieus? Bij ons gaat 't altijd wel goed, maar m'n ouders werken ook allebei veel met de kerst. En ik moet wel eerlijk zijn dat drie nachten voor mij ook echt de max is, ik ga er woensdag heen en dit weekend weer naar Groningen.
Misschien een dagje bij een vriendin. Maar iig één dag alleen.quote:Op maandag 22 december 2008 20:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook maar die drie nachten hoor. En mijn familie is de afgelopen tijd al een stuk minder actief op het drama front, dus ik heb goede hoop.
En waar ga je het dan vieren Jesse_? Vriendin? In een ver warm land?
Dan maar wat ballonnen voor jou.quote:Op maandag 22 december 2008 20:54 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Misschien een dagje bij een vriendin. Maar iig één dag alleen.
Hou helemaal niet van kerst, familie kwaaltje
Dat is beter dan andersom.quote:Op maandag 22 december 2008 21:22 schreef freecell het volgende:
Wij hebben teveel ouders <-> te weinig kerstdagen
Nou, het is anders knap onhandigquote:Op maandag 22 december 2008 21:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is beter dan andersom.
Ow, dan las ik het toch verkeerdquote:Op maandag 22 december 2008 20:44 schreef freecell het volgende:
DaD: ik bedoelde ook zichzelf hoor
Het stond er wat onduidelijk!
TARA ligt te pitten op de bankHet valt niet mee, papa zijn
Durf je dat wel? De stad in zo vlak voor kerst? Vanmiddag om kwart over 12 in mijn pauze, toen nog niet eens alle winkels open waren kon je al bijna over de hoofden lopen.quote:Op maandag 22 december 2008 21:34 schreef RealZeus het volgende:
Kerst
Ik ga morgen maar eens even naar de stad, kijken of er nog een leuke aanvulling op mijn garderobe hangt.
Mijn geld, wat doe je
Hier te weinig ouders en teveel kerstdagenquote:Op maandag 22 december 2008 21:22 schreef freecell het volgende:
Wij hebben teveel ouders <-> te weinig kerstdagen
Ik zal wel moetenquote:Op maandag 22 december 2008 21:38 schreef maok het volgende:
[..]
Durf je dat wel? De stad in zo vlak voor kerst? Vanmiddag om kwart over 12 in mijn pauze, toen nog niet eens alle winkels open waren kon je al bijna over de hoofden lopen.
Ik niet, gelukkig niet zeg!quote:Op maandag 22 december 2008 21:40 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Hier te weinig ouders en teveel kerstdagen![]()
Maak wie verbetert ons familierecord van 3x op rij ruzie aan het kerstdiner?
Ik wou iets roepen van tel je zegeningen maar om R. nou een zegen te noemen dat gaat mij zelfs te verquote:Op maandag 22 december 2008 21:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik niet, gelukkig niet zeg!
Wij doen trouwens ook niet aan kerstdiners, dat scheelt.
Ik weet wel dat teveel ouders een luxeprobleem is, heus welAlleen luxeproblemen zijn ook wel eens onhandig.
Whehequote:Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
zeker weten dat er niet 1 naam niet op 2 briefjes stond?
Euh?quote:Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
zeker weten dat er niet 1 naam niet op 2 briefjes stond?
Hij klinkt wel lieFquote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euh?
Ik denk trouwens wel dat m'n pa zichzelf heeft maar dat gewoon niet heeft gezegd. Hij vind het altijd sneu als een ander cadeautjes voor hem moet kopen omdat 'ie nooit iets weet te vragen, en hij hoeft ook eigenlijk niets. Hij is een beetje raar, af en toe..
't Huis van m'n ouders? Dat is echt niet zó groot hoor!quote:
ik had best wel iets van "wauw" toen ik dat zag hoorquote:Op maandag 22 december 2008 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Huis van m'n ouders? Dat is echt niet zó groot hoor!
ah zelfde verhaal hierquote:Op maandag 22 december 2008 22:59 schreef JH87 het volgende:
En dan nog zo van 'Jeetje Jop, je komt echt nog maar weinig langs de laatste maanden'.
Nee gelukkig nietquote:Op maandag 22 december 2008 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft Piet van Dijken wel een koffie gedronken in het feithhuis?
Ik zeg altijd: 'ik ben afgelopen jaar vaker bij jullie geweest dan omgekeerd' en dan geven ze als reden op dat ik zo ver weg woon. Net of het voor mij minder ver reizen isquote:Op maandag 22 december 2008 22:59 schreef JH87 het volgende:
En dan nog zo van 'Jeetje Jop, je komt echt nog maar weinig langs de laatste maanden'.
Geschreven door een sjacherijnige journalist die eigenlijk helemaal geen zin had om een stukje te schrijven over het hele gebeuren maar toch moest van zijn baasquote:Op maandag 22 december 2008 23:24 schreef Mark_Boelen het volgende:
quote DVHN.nl:
Veel mensen kwamen daadwerkelijk met hun kroost naar de vismarkt naar de geplastificeerde elanden kijken , met daarachter een gezette figurant met kerstman kleding.
Een digitale technodreun , met kerstkreten opgeluisterd zorgde voor een onverwoestbare sfeer van nep-vermaak.
En daar is dan ook alles mee gezegd
hij/ zij heeft wel gelijk. wat een trieste bedoeling. helemaal door de drukte.quote:Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef maok het volgende:
[..]
Geschreven door een sjacherijnige journalist die eigenlijk helemaal geen zin had om een stukje te schrijven over het hele gebeuren maar toch moest van zijn baas![]()
Maar goed , ik ga slapen![]()
![]()
Dan kun je dus naar je geliefde thuisthuis.quote:Op maandag 22 december 2008 23:04 schreef JH87 het volgende:
Welterusten. Morgen weer een drukke dag. En dan een paar dagen vakantie.
heheh nee alleen het verkeer stond vast en ik zag net wat op tv. 120.000 mensen waren er toch naar die plastic poppen aan het kijken?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:25 schreef Bob. het volgende:
Ben jij wel geweest dan Grulez?
Hopelijk in een andere stad.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:11 schreef Bob. het volgende:
Ja, dat verkeer was wel irritant.
Gaan ze dit nu tegenwoordig elk jaar doen?
Ben je eigenlijk wel binnen geweest toen, of alleen in de tuin? Want de slaapkamers boven zijn vrij klein.quote:Op maandag 22 december 2008 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had best wel iets van "wauw" toen ik dat zag hoor
Oh god nee, ik niet! Haha. Nee, m'n broer wordt weer papa.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:11 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen..
maareh DaD, wordt je weer tante, of heb jij wat te vertellen??
tof!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh god nee, ik niet! Haha. Nee, m'n broer wordt weer papa.
Ja, heerlijk vind ik het.quote:
quote:Vrouw baart negentiende kind
Twingly blog zoekenJouw blog hier
Bunschoten - Een vrouw uit Bunschoten heeft haar negentiende kind gebaard. Daarmee vormen zij en haar man en kinderschare misschien wel het grootste gezin van Nederland. "Ik sluit niet uit dat het een landelijke record is", zegt vroedvrouw Tineke Reichardt. "Het is in ieder geval bijzonder. Vooral omdat alle zeven zoons en twaalf dochters thuis zijn geboren."
Moeder en kind maken het goed. "Zij is een kei. Voor zo'n prestatie moet je een sterk gestel hebben. Niet veel vrouwen zullen het haar nadoen. Dit was het vijfde kind waar ik bij was. Nee, ook na zo veel keer kan ze het nog niet in haar eentje, zonder hulp van de verloskundige", aldus de verloskundige in de Gooi en Eemlander.
De burgerlijke stand op het gemeentehuis moest het trouwboekje van de familie Koelewijn al jaren geleden aanpassen. "Het zit allang vol, omdat er maar zes plaatsen in het boekje zijn", vertelt een ambtenaar van de gemeente in de krant. Henk weigerde een tweede trouwboekje. "Ik ben met één vrouw getrouwd", luidde zijn argument. Er werden nieuwe bladzijden in het trouwboekje geplakt, maar ook die zijn alweer vol.
Bij de burgerlijke stand kijkt men er inmiddels niet meer van op als vader Koelewijn verschijnt. Het gelove echtpaar verwelkomt vanuit bijbels uitgangspunt iedere gezinsuitbreiding.
Een AHtogoquote:Zernikecampus krijgt een supermarkt
GRONINGEN - Er komt een supermarkt op de campus van het Zernikecomplex in Groningen.
De Albert Heijn To Go is bedoeld voor kleine boodschappen en voor het halen van snelle maaltijden.
De Rijksuniversiteit Groningen en de Hanzehogeschool willen het Zernikecomplex verlevendigen met winkels. Er is al een boekhandel en er bestaat een plan voor de komst van een bank.
Ja,quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
NS klantnummer?
Ik gebruik de NS site alleen voor reisinfo
Ohja, teigan, er staan wat foto's van de ijsbar op de site van RTV Noord
Enneh, ik werd gelijk 17x oom toen ik met freecell trouwde
Nu nog een leuke bar/caféquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:17 schreef Bob. het volgende:
Ik heb wel een oudere broer en zus, maar ik denk toch niet dat tante worden er in zit.![]()
En dat er een AH to go komt op Zernike vind ik best handig.
Ijsbarinformatiequote:Op dinsdag 23 december 2008 11:06 schreef teigan het volgende:
En nog een Gronings berichtje..
[..]
Een AHtogo
Ik las net ook iets over een ijsbar in de Drie Gezusters... Iemand daar al iets van gezien?
Ik bedoel een echtequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
In het techniek gebouw van de Hanze zit er een.
En dan moet je daar binnen een beetje in je jas hip gaan zitten wezen bij de ijsbar?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:49 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Ijsbarinformatie
Kijk is aan Teigan, ik ga zeker weten een kijkje nemen binnenkort
Weer iets gaafs in Groningen.
Iemand al naar de great pianos geweest geweest trouwens, afgelopen zaterdag een paar uurtjes doorgebracht, en ik heb me wel vermaakt
Ik heb het niet specifiek over jou, maar gewoon meer over hoe stom het er in dat filmpje uit zag.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:00 schreef Mark_Boelen het volgende:
Een keer erheen gaan om die ervaring is mee te maken, dat noem je hip zijn bob?
jazeker! ben twee of drie keer bij dat huis geweest, waarvan 1 keer binnen (en éé keer tegen het predikantenbord aanquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk wel binnen geweest toen, of alleen in de tuin? Want de slaapkamers boven zijn vrij klein.. Ik vind het nog wel steeds een leuk huis.
. Heel vroeger riep ik altijd dat ik het zelf ging kopen als ik groot was, maar nu zou ik dat niet meer willen, er is iets te veel gebeurd daar. Ik mis de tuin zomers nog wel ontzettend.
.
Een eetcafé restaurant-achtig ding.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:58 schreef maok het volgende:
Maar achter fac. Gamma schijnt toch ook iets te zitten?
Jawel joh, dan kom je gewoon op de verkeerde plekkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:23 schreef Bob. het volgende:
O&N is helemaal niet leuk in de stad.
En ik heb fortune koekjes.
Ik hou niet van extreme drukte en niet van afgekochte feesten, blijft er dan nog veel over?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:30 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Jawel joh, dan kom je gewoon op de verkeerde plekken
Afgekochte feesten zijn er toch weinig?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik hou niet van extreme drukte en niet van afgekochte feesten, blijft er dan nog veel over?
Maar oke, correctie: ík vind O&N niet leuk in de stad.
Ik ga alleen wel, maar dat is omdat in mijn Remi thuis zitten ook niet alles is.![]()
Ja? Oh nouja oké, waar wij heen gaan is in ieder geval tot 12 uur afgekocht, maar misschien kiezen mijn clubgenootjes dan gewoon de verkeerde tenten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:48 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Afgekochte feesten zijn er toch weinig?
Druk is het overal wel
Bedoelen we hetzelfde met afgekocht?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja? Oh nouja oké, waar wij heen gaan is in ieder geval tot 12 uur afgekocht, maar misschien kiezen mijn clubgenootjes dan gewoon de verkeerde tenten.
En waar ga jij het dan vieren?
Greenscreen is de ragequote:Op dinsdag 23 december 2008 17:08 schreef JH87 het volgende:
Kerstgroeten voor een bluescreen opnemen is tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |