Ja ja, beroemd kunstenaarquote:
Weet ze nu achteraf wel wie het was?quote:Op maandag 22 december 2008 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenootje heeft drie kwartier voor die truck staan wachten om naar binnen te mogen om de BN'ers te zien... kende ze ze helemaal niet..
Hij houdt ervan om gezien te worden, dus ja..quote:Op maandag 22 december 2008 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft Piet van Dijken wel een koffie gedronken in het feithhuis?
Dat blijkt.quote:
Dat is iig niet zo verquote:Op maandag 22 december 2008 17:41 schreef kikoooooo het volgende:
Vandaag een appartement gevonden in de poelestraat. Vanaf volgende week maandag ga ik samenwonen
Proberen alles lopend te verhuizen vanaf het schuitendiep.
met een paar winkelwagentjes kom je een heel eind...quote:Op maandag 22 december 2008 17:41 schreef kikoooooo het volgende:Vandaag een appartement gevonden in de poelestraat. Vanaf volgende week maandag ga ik samenwonen
Proberen alles lopend te verhuizen vanaf het schuitendiep.
Dat was ook mijn bedoeling. En dan de banken met een steekwagentje.quote:Op maandag 22 december 2008 18:04 schreef teigan het volgende:
[..]
met een paar winkelwagentjes kom je een heel eind...
Dan ben je juist hip, op het journaal zeiden ze dat jongeren vooral nieuwjaarskaarten sturen.quote:Op maandag 22 december 2008 19:24 schreef teigan het volgende:
ik ben kerstkaarten aan het schrijven, die vast allemaal pas in januari aan gaan komen...
Nee, die eerste stelt ook niks voor. Daarna zijn ze best leuk. Maar je moet er niet te veel van verwachten.quote:Op maandag 22 december 2008 19:35 schreef teigan het volgende:
Ik hoorde net van iemand die er stond dat hij nog maar 1 wagen had gezien, en die niets voorstelde...
Zozoquote:Op maandag 22 december 2008 19:36 schreef Lienekien het volgende:
We hebben wel Paulus Pietsma een keer live gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |