abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64257573
DaD: ik bedoelde ook zichzelf hoor
Het stond er wat onduidelijk!

TARA ligt te pitten op de bank Het valt niet mee, papa zijn
pi_64257646
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:40 schreef Bob. het volgende:

[..]

Ik ben ook fan van de kerstbomen! En de lichtjes! En lekker koken! En de kerstman! En van lief tegen elkaar doen!

Ik ben alleen niet zo blij met een paar dagen met mijn familie opgesloten zitten, dan vertrekken er altijd weer mensen huilend naar boven.
Serieus? Bij ons gaat 't altijd wel goed, maar m'n ouders werken ook allebei veel met de kerst. En ik moet wel eerlijk zijn dat drie nachten voor mij ook echt de max is, ik ga er woensdag heen en dit weekend weer naar Groningen.
Don't think twice, it's all right.
pi_64257736
Ik ga niet eens naar mn ouders met kerst
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  Redactie Frontpage / Sport maandag 22 december 2008 @ 20:48:18 #104
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_64257751
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:33 schreef Bob. het volgende:
Het hele jaar door PSM, hele jaar door.

Al heb ik wel een hekel aan kerst.
En je bent nog wel in je nieuwe jurk naar het kerstbal geweest
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_64257804
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:48 schreef Jesse_ het volgende:
Ik moet toch iets. Ik ben er daarna eind januari pas weer dus da's ook wel weer ongezellig.
Don't think twice, it's all right.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 22 december 2008 @ 20:49:48 #106
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_64257811
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:48 schreef Jesse_ het volgende:
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_64257923
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:46 schreef JH87 het volgende:

[..]

Serieus? Bij ons gaat 't altijd wel goed, maar m'n ouders werken ook allebei veel met de kerst. En ik moet wel eerlijk zijn dat drie nachten voor mij ook echt de max is, ik ga er woensdag heen en dit weekend weer naar Groningen.
Ja, ik ga ook maar die drie nachten hoor. En mijn familie is de afgelopen tijd al een stuk minder actief op het drama front, dus ik heb goede hoop.

En waar ga je het dan vieren Jesse_? Vriendin? In een ver warm land?
pi_64258017
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:52 schreef Bob. het volgende:

[..]

Ja, ik ga ook maar die drie nachten hoor. En mijn familie is de afgelopen tijd al een stuk minder actief op het drama front, dus ik heb goede hoop.

En waar ga je het dan vieren Jesse_? Vriendin? In een ver warm land?
Misschien een dagje bij een vriendin. Maar iig één dag alleen.
Hou helemaal niet van kerst, familie kwaaltje
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 22 december 2008 @ 20:57:12 #109
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_64258126
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:54 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Misschien een dagje bij een vriendin. Maar iig één dag alleen.
Hou helemaal niet van kerst, familie kwaaltje
Dan maar wat ballonnen voor jou.

[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_64259106
wij zijn afgelopen weekend naar Deventer geweest, naar het Dickens festijn... Dat was wel heel leuk..

Ik heb het zo gruwelijk druk gehad de laatste tijd dat ik helemaal niet besef dat het al bijna kerst is....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_64259152
Wij hebben teveel ouders <-> te weinig kerstdagen
pi_64259241
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:22 schreef freecell het volgende:
Dat is beter dan andersom.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  maandag 22 december 2008 @ 21:25:36 #113
82589 S-Two
barba macacu
pi_64259314
Ik heb de parade ook gezien, wát een feest.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_64259449
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:24 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Dat is beter dan andersom.
Nou, het is anders knap onhandig
Ben je met een baby van de ene ouder naar de andere aan het slepen, 3 kerstdagen lang.
  maandag 22 december 2008 @ 21:33:24 #115
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_64259695
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:44 schreef freecell het volgende:
DaD: ik bedoelde ook zichzelf hoor
Het stond er wat onduidelijk!

TARA ligt te pitten op de bank Het valt niet mee, papa zijn
Ow, dan las ik het toch verkeerd

[ Bericht 0% gewijzigd door maok op 22-12-2008 21:38:25 ]
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_64259733
Kerst

Ik ga morgen maar eens even naar de stad, kijken of er nog een leuke aanvulling op mijn garderobe hangt.

Mijn geld, wat doe je
  maandag 22 december 2008 @ 21:38:15 #117
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_64259944
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:34 schreef RealZeus het volgende:
Kerst

Ik ga morgen maar eens even naar de stad, kijken of er nog een leuke aanvulling op mijn garderobe hangt.

Mijn geld, wat doe je
Durf je dat wel? De stad in zo vlak voor kerst? Vanmiddag om kwart over 12 in mijn pauze, toen nog niet eens alle winkels open waren kon je al bijna over de hoofden lopen.
pi_64260068
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:22 schreef freecell het volgende:
Hier te weinig ouders en teveel kerstdagen

Maak wie verbetert ons familierecord van 3x op rij ruzie aan het kerstdiner?
pi_64260331
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:38 schreef maok het volgende:

[..]

Durf je dat wel? De stad in zo vlak voor kerst? Vanmiddag om kwart over 12 in mijn pauze, toen nog niet eens alle winkels open waren kon je al bijna over de hoofden lopen.
Ik zal wel moeten

Normaal heb ik er geen tijd voor en ik ben al bewust zaterdag niet gegaan.

Maar als dat idd zo is dan post ik morgen wel dat iedereen moet oprotten als ik wil winkelen en zeker moeders met jammerende kinderen en bejaarden die de hele dag in de weg staan
pi_64260811
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:40 schreef LoudGirl het volgende:

[..]

Hier te weinig ouders en teveel kerstdagen

Maak wie verbetert ons familierecord van 3x op rij ruzie aan het kerstdiner?
Ik niet, gelukkig niet zeg!
Wij doen trouwens ook niet aan kerstdiners, dat scheelt.
Ik weet wel dat teveel ouders een luxeprobleem is, heus wel Alleen luxeproblemen zijn ook wel eens onhandig.
pi_64261190
Kerstavond is het pakjesavond, zo'n zin in! Met de hele familie (mijn familie) rond de boom, haardvuur aan, gordijnen dicht, wijntje erbij, heerlijk. . Dan eerste kerstdag ook bij m'n ouders, daar lekker eten en waarschijnlijk een potje Trivianten waarbij het bord door de kamer wordt gegooid uiteindelijk. M'n schoonzusje, zwager en Do2 hebben één gouden regel voor kerst: géén Triviant spelen met een *insert mijn achternaam die ik hier niet neerzet omdat ie nogal uniek is*. We zijn bloedfanatiek. .
Tweede kerstdag moet ik werken tot 5 uur, en daarna gaan Do2 en ik samen heel kneuterig gourmetten. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_64261333
Klinkt anders oergezellig DaD!
  maandag 22 december 2008 @ 22:10:32 #123
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_64261532
Ik ga kerstavond naar de kerk, lekker bekende kerstliedjes zingen. Dan bij een vriendin logeren omdat we allebij op kerstochtend niet bij onze ouders zijn (en we dat andere jaren wel gewend waren) en we zo gezellig samen kunnen ontbijten (wat we normaal allebei bij ouders doen) voor we weer naar de kerk gaan voor de kerstochtend dienst.
Dan stap ik in de auto richting ouders om te eten. Na het eten proberen mijn moeder en ik dan de rest van het gezin over te halen voor een spelletje. Eerst wil de rest niet, dan stelt mijn vader voor om te gaan risken, dat wil mijn moeder dan niet met hem spelen omdat mijn vader te fannatiek is en allemaal dingen gaat doen waarvan niet in de spelregels staat dat het niet mag. Het compromis wordt dan iets van kolonisten waarbij mij broertje eerst niet mee wil doen maar dan toch maar toe geeft en het ook best leuk vind.
Dan blijf ik logeren om de volgende dag weer naar Groningen te rijden.
pi_64261572
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:56 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik niet, gelukkig niet zeg!
Wij doen trouwens ook niet aan kerstdiners, dat scheelt.
Ik weet wel dat teveel ouders een luxeprobleem is, heus wel Alleen luxeproblemen zijn ook wel eens onhandig.
Ik wou iets roepen van tel je zegeningen maar om R. nou een zegen te noemen dat gaat mij zelfs te ver

Er zijn trouwens ergere dingen dan overgeleverd zijn aan de genade van mijnoom en tante

[ Bericht 0% gewijzigd door Misstique op 22-12-2008 22:57:49 ]
pi_64261685
Dat is het ook. Ik vind kerst echt het hoogtepunt van het jaar. Alleen de voorbereiding al! Op mijn verjaardag gaan we altijd lootjes trekken en dat moet altijd 8 keer over omdat er wel weer iemand zichzelf heeft getrokken. Dit jaar was het in 1 keer bekeken en we waren er allemaal beduusd van. . En traditioneel gaan m'n zus en ik een hele dag winkelen voor de kerstcadeautjes, dat doen we al een jaar of 12. En m'n ouders hebben een leuk, maar niet echt groot huis ergens achteraf bij een bos waar we dan met z'n 11-en blijven slapen. Volgend jaar zijn het er 12. .

*zucht*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')