Serieus? Bij ons gaat 't altijd wel goed, maar m'n ouders werken ook allebei veel met de kerst. En ik moet wel eerlijk zijn dat drie nachten voor mij ook echt de max is, ik ga er woensdag heen en dit weekend weer naar Groningen.quote:Op maandag 22 december 2008 20:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van de kerstbomen! En de lichtjes! En lekker koken! En de kerstman! En van lief tegen elkaar doen!
Ik ben alleen niet zo blij met een paar dagen met mijn familie opgesloten zitten, dan vertrekken er altijd weer mensen huilend naar boven.
En je bent nog wel in je nieuwe jurk naar het kerstbal geweestquote:Op maandag 22 december 2008 20:33 schreef Bob. het volgende:
Het hele jaar door PSM, hele jaar door.![]()
Al heb ik wel een hekel aan kerst.
Ik moet toch iets. Ik ben er daarna eind januari pas weer dus da's ook wel weer ongezellig.quote:Op maandag 22 december 2008 20:48 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ga niet eens naar mn ouders met kerst
quote:Op maandag 22 december 2008 20:48 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ga niet eens naar mn ouders met kerst
Ja, ik ga ook maar die drie nachten hoor. En mijn familie is de afgelopen tijd al een stuk minder actief op het drama front, dus ik heb goede hoop.quote:Op maandag 22 december 2008 20:46 schreef JH87 het volgende:
[..]
Serieus? Bij ons gaat 't altijd wel goed, maar m'n ouders werken ook allebei veel met de kerst. En ik moet wel eerlijk zijn dat drie nachten voor mij ook echt de max is, ik ga er woensdag heen en dit weekend weer naar Groningen.
Misschien een dagje bij een vriendin. Maar iig één dag alleen.quote:Op maandag 22 december 2008 20:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook maar die drie nachten hoor. En mijn familie is de afgelopen tijd al een stuk minder actief op het drama front, dus ik heb goede hoop.
En waar ga je het dan vieren Jesse_? Vriendin? In een ver warm land?
Dan maar wat ballonnen voor jou.quote:Op maandag 22 december 2008 20:54 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Misschien een dagje bij een vriendin. Maar iig één dag alleen.
Hou helemaal niet van kerst, familie kwaaltje
Dat is beter dan andersom.quote:Op maandag 22 december 2008 21:22 schreef freecell het volgende:
Wij hebben teveel ouders <-> te weinig kerstdagen
Nou, het is anders knap onhandigquote:Op maandag 22 december 2008 21:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is beter dan andersom.
Ow, dan las ik het toch verkeerdquote:Op maandag 22 december 2008 20:44 schreef freecell het volgende:
DaD: ik bedoelde ook zichzelf hoor
Het stond er wat onduidelijk!
TARA ligt te pitten op de bankHet valt niet mee, papa zijn
Durf je dat wel? De stad in zo vlak voor kerst? Vanmiddag om kwart over 12 in mijn pauze, toen nog niet eens alle winkels open waren kon je al bijna over de hoofden lopen.quote:Op maandag 22 december 2008 21:34 schreef RealZeus het volgende:
Kerst
Ik ga morgen maar eens even naar de stad, kijken of er nog een leuke aanvulling op mijn garderobe hangt.
Mijn geld, wat doe je
Hier te weinig ouders en teveel kerstdagenquote:Op maandag 22 december 2008 21:22 schreef freecell het volgende:
Wij hebben teveel ouders <-> te weinig kerstdagen
Ik zal wel moetenquote:Op maandag 22 december 2008 21:38 schreef maok het volgende:
[..]
Durf je dat wel? De stad in zo vlak voor kerst? Vanmiddag om kwart over 12 in mijn pauze, toen nog niet eens alle winkels open waren kon je al bijna over de hoofden lopen.
Ik niet, gelukkig niet zeg!quote:Op maandag 22 december 2008 21:40 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Hier te weinig ouders en teveel kerstdagen![]()
Maak wie verbetert ons familierecord van 3x op rij ruzie aan het kerstdiner?
Ik wou iets roepen van tel je zegeningen maar om R. nou een zegen te noemen dat gaat mij zelfs te verquote:Op maandag 22 december 2008 21:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik niet, gelukkig niet zeg!
Wij doen trouwens ook niet aan kerstdiners, dat scheelt.
Ik weet wel dat teveel ouders een luxeprobleem is, heus welAlleen luxeproblemen zijn ook wel eens onhandig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |