Whehequote:Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
zeker weten dat er niet 1 naam niet op 2 briefjes stond?
Euh?quote:Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
zeker weten dat er niet 1 naam niet op 2 briefjes stond?
Hij klinkt wel lieFquote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euh?
Ik denk trouwens wel dat m'n pa zichzelf heeft maar dat gewoon niet heeft gezegd. Hij vind het altijd sneu als een ander cadeautjes voor hem moet kopen omdat 'ie nooit iets weet te vragen, en hij hoeft ook eigenlijk niets. Hij is een beetje raar, af en toe..
't Huis van m'n ouders? Dat is echt niet zó groot hoor!quote:
ik had best wel iets van "wauw" toen ik dat zag hoorquote:Op maandag 22 december 2008 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Huis van m'n ouders? Dat is echt niet zó groot hoor!
ah zelfde verhaal hierquote:Op maandag 22 december 2008 22:59 schreef JH87 het volgende:
En dan nog zo van 'Jeetje Jop, je komt echt nog maar weinig langs de laatste maanden'.
Nee gelukkig nietquote:Op maandag 22 december 2008 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft Piet van Dijken wel een koffie gedronken in het feithhuis?
Ik zeg altijd: 'ik ben afgelopen jaar vaker bij jullie geweest dan omgekeerd' en dan geven ze als reden op dat ik zo ver weg woon. Net of het voor mij minder ver reizen isquote:Op maandag 22 december 2008 22:59 schreef JH87 het volgende:
En dan nog zo van 'Jeetje Jop, je komt echt nog maar weinig langs de laatste maanden'.
Geschreven door een sjacherijnige journalist die eigenlijk helemaal geen zin had om een stukje te schrijven over het hele gebeuren maar toch moest van zijn baasquote:Op maandag 22 december 2008 23:24 schreef Mark_Boelen het volgende:
quote DVHN.nl:
Veel mensen kwamen daadwerkelijk met hun kroost naar de vismarkt naar de geplastificeerde elanden kijken , met daarachter een gezette figurant met kerstman kleding.
Een digitale technodreun , met kerstkreten opgeluisterd zorgde voor een onverwoestbare sfeer van nep-vermaak.
En daar is dan ook alles mee gezegd
hij/ zij heeft wel gelijk. wat een trieste bedoeling. helemaal door de drukte.quote:Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef maok het volgende:
[..]
Geschreven door een sjacherijnige journalist die eigenlijk helemaal geen zin had om een stukje te schrijven over het hele gebeuren maar toch moest van zijn baas![]()
Maar goed , ik ga slapen![]()
![]()
Dan kun je dus naar je geliefde thuisthuis.quote:Op maandag 22 december 2008 23:04 schreef JH87 het volgende:
Welterusten. Morgen weer een drukke dag. En dan een paar dagen vakantie.
heheh nee alleen het verkeer stond vast en ik zag net wat op tv. 120.000 mensen waren er toch naar die plastic poppen aan het kijken?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:25 schreef Bob. het volgende:
Ben jij wel geweest dan Grulez?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |