Hoofdletter i eerwaarde Alex. Geen hoofdletter l.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:
bij het laatste woord in de TT is de laatste letter per ongeluk een kleine letter ipv een hoofdletter jopje.
hey, een nieuwe, welkom!quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:08 schreef maok het volgende:
Hej wat leuk een topic over de stad Groningen, daar woon ik ook
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:42 schreef maok het volgende:
Schetenlatend? Dat heb ik nooit gezegt hoor.
quote:
Hatsjie!quote:
Serieus?quote:
Daarom,quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:50 schreef Bob. het volgende:
Ik vind ze wel grappig en wie er verder komen interesseert me geen zier.
"he Bob....!"quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daarom,
En ja, ik weet dat je dan Mirjam bent.
Dan worden de donkere dagen voor Kerst een stuk gezelligerquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:07 schreef S-Two het volgende:
Ik baal er van dat ik geen kaarten gekocht heb. DJVT is tof.
En voor de stelletjes heb ik nog een leuke tip. Bij Sunshine in de tuinbouwdwarsstraat kan je voor 50 euro 2 uur lang een sauna + whirlpool afhuren. Zeker een aanrader.
Nouja, ik kan ze dan natuurlijk alsnog wijs maken dat Chips uit Wageningen komt, want ze weten dat ze me daar Bob noemen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:42 schreef Grulez het volgende:
[..]
"he Bob....!"
"waarom noemt zij je Bob.?"
"nou ehh..."
Zou het?quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:42 schreef Bob. het volgende:
Gaat super. En ik kom hier normaal nooit! Wat toevallig dat we hier nu allebei zijn!![]()
Voorbestemd.
Ja. Ik ben zelfs een echte.quote:Woon je wel in Groningen?
Zekersteweten, ik voel het gewoon.quote:
Gewoon, super avond gehad én op tijd naar bed! Beter word het niet. En hoe was jouw avond?quote:En hoezo gaat het super? Dat is altijd leuk om te horen.![]()
Ooh, ik ben maar import.quote:Ja. Ik ben zelfs een echte.
Ik begin de vibe te voelen.quote:
Mijn avond was minder enerverend. Niet echt memorabel.quote:[..]
Gewoon, super avond gehad én op tijd naar bed! Beter word het niet. En hoe was jouw avond?
Als het voorbestemd is val je op oudere mannen.quote:Hoe oud ben je Frits?
Ohjee, ik voel het voorbestemde al ietsjes minder.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik begin de vibe te voelen.
[..]
Mijn avond was minder enerverend. Niet echt memorabel.
[..]
Als het voorbestemd is val je op oudere mannen.![]()
Je idee van vroeg naar bed gaan is in ieder geval al helemaal goed.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ohjee, ik voel het voorbestemde al ietsjes minder.
En op tijd naar bed ja! Dus gaan, daag Groningen.
Bedankt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:59 schreef Bob. het volgende:
Jullie mogen het wel gezellig maken met z'n tweeën.
Het was wel leuk he, gister?quote:
Ik stond zo'n beetje in het midden, kon het wel redelijk zien!quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het was wel leuk he, gister?
Ik kreeg tweemaal bier over me heen.
Niet veel hoor,.
Stond je een beetje vooraan? Wij wel redelijk.
Nou, al die jonge kereltjes zijn nog wel helemaal strak en bierbuik loos. Dus ik zie wel voordelen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:01 schreef JH87 het volgende:
Er zijn vast nog wel leuke middelbare school jongens. Niet wat te jong voor je?
Groeten uit de Betuwe.
Ook die zijn nog niet uitgedijdquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:33 schreef Bob. het volgende:
True, dus jullie mogen niet klagen.
De meisjes waren trouwens ook zwaar intimiderend hoor, bloedmooi en helemaal hip-ig.
Ah had ik toch gelijk met mn pubersquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik stond zo'n beetje in het midden, kon het wel redelijk zien!
Oh en zijn tegenwoordig alle middelbare school jongens zo? Met van die fiese oorbelletjes en oerdom enzo? Ik heb nog geprobeerd een gesprek met een te voeren maar dat ging echt nergens heen.Ik ben pas 5 minuten van de middelbare ofzo, maar bij mij waren de knulletjes nog veel schattiger.
Misschien haar zus en haar kind?quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:26 schreef maok het volgende:
DaD, liep je net een uurtje geleden de kruising bij het damsterdiep/ petris campersingel over samen met iemand met een kinderwagen?
Kun jij niets voor mijn moeder regelen dan? Het telefonisch contact met dat bedrijf is echt een dramaquote:
Nope, op dat moment was ik gewoon aan het werk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:26 schreef maok het volgende:
DaD, liep je net een uurtje geleden de kruising bij het damsterdiep/ petris campersingel over samen met iemand met een kinderwagen?
Ja, de buurman komt mij straks van mijn bier afhelpen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:45 schreef Marmex het volgende:
Goedenavond allemaalNog plannen voor vanavond?
Op mijn luie reet zitten en vervolgens in coma vallen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:45 schreef Marmex het volgende:
Goedenavond allemaalNog plannen voor vanavond?
dan heb je een dubbelganger. Ik stond vooraan in de auto bij het stoplicht, gelukkig heb ik niet getoeterdquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nope, op dat moment was ik gewoon aan het werk.
Wat een grote kamerquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:52 schreef moemoe het volgende:
Hallo mensjes.
Mochten jullie nog iemand kennen die een kamer nodig heeft, let me know!
Ik verhuur vanaf 1 januari tijdelijk mijn kamer onder. 36m2, 450 euro en gevestigd in de Oosterpoortbuurt.
Nice huhquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:09 schreef maok het volgende:
Wat een grote kamer, dat ik groter dan mijn appartement, maar als antwoord op je vraag, verhuur je hem ook voor 2 maanden of is dat te kort?
Een dude begrijp ik? Een beetje een betrouwbaar type? Mijn kamer moet wel heel blijvenquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:39 schreef maok het volgende:
Nee voor iemand anders, een Duitser die woonruimte zoekt voor tijdens een internship in Groningen. Nou weet ik dat die persoon eigenlijk een logeer adres zoekt omdat een kamer voor zo kort normaal eigenlijk niet echt mogelijk is maar als het zo wel kan, kan ik het wel voorstellen en je een mailadres geven.
Maar dan zit jij na die tijd nog een maand met die kamer.
Ik stuur je even een pmquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een dude begrijp ik? Een beetje een betrouwbaar type? Mijn kamer moet wel heel blijven.
Toch niet helemaal, want ik heb drie berichten op de sportsite gegooid.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:28 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga vanavond eindelijk eens de TT eer aan doen
Ik verveel me een beetje en wil stiekem ook heel erg de stad in.quote:
Nee, van m'n mama.quote:Op zondag 14 december 2008 01:10 schreef Grulez het volgende:
Waarom mag je niet? Toch niet van je zelf he....
Leuk dat je dansjes doet. Zo raak je er wel bedreven inquote:Op zondag 14 december 2008 01:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik verveel me een beetje en wil stiekem ook heel erg de stad in.
Maar ik mag niet, dus ben ik maar dansjes door mijn kamer aan het doen.
Regel die meet dan zelf!quote:Op zondag 14 december 2008 01:54 schreef Peterselieman het volgende:
wel jammer dat er nog niets van een meet terecht komt
Hm, neuh.quote:Op zondag 14 december 2008 02:00 schreef Peterselieman het volgende:
En je komt toch wel? Je kent al bijna iedereen hier in dit topic
Als ik word toegelaten.quote:Op zondag 14 december 2008 02:01 schreef Peterselieman het volgende:
Wanneer ga je trouwens naar China toe?
Dan wordt het dus 19 decemberquote:Op zondag 14 december 2008 02:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan kan ik er helaas niet bij zijn
quote:Op zondag 14 december 2008 02:02 schreef Grulez het volgende:
Maar ik zeg vrijdag 19 december?
Dan zal jij wel offline zijn nu.quote:Op zondag 14 december 2008 11:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En als iets op internet staat... Dan is het zo!
dat was ik inderdaad om 11:29quote:Op zondag 14 december 2008 11:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan zal jij wel offline zijn nu.
Mooi. Internet had ook gelijk wat betreft de koopzondag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Als ik zo'n opmerking maak dan kijk ik ook wel even ja, wat dacht jij?quote:Op zondag 14 december 2008 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
en je hebt daar om 11:29 naar gekeken?Ik heb namelijk na mijn post van 11:29 fok weggeklikt, en ben een stuk gaan rijden
quote:Op zondag 14 december 2008 21:12 schreef nietzman het volgende:
Jullie zijn allemaal losers trouwens.
volle maan was vrijdagquote:Op zondag 14 december 2008 22:13 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb net een rondje door mijn dorp gewandeld.
Het was koud, volle maan en overal kerstlampjes en ik had een mp3-speler met kerstmuziek op mijn oren.
quote:Op zondag 14 december 2008 23:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo op het oog was de maan nog steeds vol.
quote:Op zondag 14 december 2008 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Lijkt me erg pijnlijk, een maan op je oog.
[..]
Waarom maakte je de opmerking alsnog terwijl je wist wat er ging komen?quote:Op maandag 15 december 2008 00:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom wist ik al dat ik deze opmerking kon verwachten?
Kun je er zo'n een voor me kweken met je meiske?quote:Op maandag 15 december 2008 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Diep van binnen ben ik een neger
Kun je zelf toch wel kweken? Er is vast wel een neger te vinden die jou wil bezwangeren.quote:Op maandag 15 december 2008 00:09 schreef Bob. het volgende:
[..]
Kun je er zo'n een voor me kweken met je meiske?
[ afbeelding ]
Cutie pieeee!
Kom ik hem af en toe knuffelen.
Ik wil zelf heulemaal geen babies. Ik wil gewoon af en toe op passen.quote:Op maandag 15 december 2008 00:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kun je zelf toch wel kweken? Er is vast wel een neger te vinden die jou wil bezwangeren.
Oppasbaantje moet ook te vinden zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 00:18 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik wil zelf heulemaal geen babies. Ik wil gewoon af en toe op passen.
Ik wil die van hier boven.quote:Op maandag 15 december 2008 00:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oppasbaantje moet ook te vinden zijn.
Je bent een kenner!quote:Op maandag 15 december 2008 00:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zoontje van Will Smith ofzo?
Oh jee!quote:Op maandag 15 december 2008 00:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik kon het zien aan de bank van Oprah.![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 15 december 2008 00:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh jee!
Verder weet ik niet zo goed wat ik daar van moet zeggen.
Wat voor masker heb je nodig?quote:Op maandag 15 december 2008 12:25 schreef Bob. het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een fantastische tip voor een plek waar ik een masker voor een gemaskerd bal zou kunnen scoren? Ja, de feestwinkel, maar daar loopt natuurlijk de hele tent al mee und we moeten natuurlijk wel een pietsie orgineel zijn.
Liefst eentje die niet meer dan de helft van mijn gezicht bedekt en verder heb ik niet veel eisen, vind over de top met veren grappig maar simpel zwart heeft ook wel wat.quote:
Wil je lenen?quote:Op maandag 15 december 2008 13:05 schreef Bob. het volgende:
[..]
Liefst eentje die niet meer dan de helft van mijn gezicht bedekt en verder heb ik niet veel eisen, vind over de top met veren grappig maar simpel zwart heeft ook wel wat.
jfv/ebf gala?quote:Op maandag 15 december 2008 13:05 schreef Bob. het volgende:
[..]
Liefst eentje die niet meer dan de helft van mijn gezicht bedekt en verder heb ik niet veel eisen, vind over de top met veren grappig maar simpel zwart heeft ook wel wat.
Nee, is alweer uitverkochtquote:
Er zaten 2 sollicitatieformulieren bij, dus dat gaat al wat vlugger ja. En ik wist dat ik vandaag veel brieven ging schrijven, had ze goeddeels al in mijn hoofd zitten, hoefde ze alleen nog te typenquote:Op maandag 15 december 2008 14:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jeetje, hoe doe je dat zo snel?. Of stuur je ze allemaal dezelfde brief?
Het meeste magazijnwerk of logistiek medewerkerquote:Op maandag 15 december 2008 16:34 schreef Bob. het volgende:
Gaat snel Alex, wat voor banen zijn het allemaal?
En kappers.Achja, hiervoor zat mijn haar ook al stom dus jammer dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb dat van mij ooit 7 jaar lang vanaf millimeter wild laten groeien....quote:Op maandag 15 december 2008 17:12 schreef Bob. het volgende:
Jawohl, maar als je het een jaar vanaf niks zomaar wild laat groeien ziet het er debiel uit.
Ja gaaf manquote:
Zelden en baan gezien waar je zoveel opleidingen voor nodig hebt. Rijbewijs C, rijbewijs E, chauffeursdiploma, certificaat van bekwaamheid van omgaan met een graafmachine, en 4 verschillende diploma's voor omgaan met chemisch afval.quote:Op maandag 15 december 2008 18:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
Je moet toch wat zonder fatsoenlijke opleiding?
Dat bedoelde ik niet met opleiding, maar het zal in elk geval een leukere baan zijn dan magazijn medewerker.quote:Op maandag 15 december 2008 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja gaaf man
[..]
Zelden en baan gezien waar je zoveel opleidingen voor nodig hebt. Rijbewijs C, rijbewijs E, chauffeursdiploma, certificaat van bekwaamheid van omgaan met een graafmachine, en 4 verschillende diploma's voor omgaan met chemisch afval.
Dik 70 geloof ik. Als dit aantal komt ben ik echt hartstikke tevreden.quote:Op maandag 15 december 2008 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
zo, je hebt heel wat mensen uitgenodigd
Eh en dat kan je allemaal kwijt?quote:Op maandag 15 december 2008 18:41 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dik 70 geloof ik. Als dit aantal komt ben ik echt hartstikke tevreden.
En ik vraag geen entree. Ze moeten al een euro per biertje betalen.
ik heb morgen drie vergaderingen, die eigenlijk allemaal wel erg belangrijk zijn... Daarom zou ik eigenlijk moeten gaan.. Die lessen zijn op zich ook wel handig om te geven, omdat ze anders te ver achter gaan lopen, maar dat is te overleven..quote:Op maandag 15 december 2008 20:09 schreef Bob. het volgende:
Waarom kun je je niet ziek melden Teigan? Ik denk dat die kinderen een uurtje vrij vast wel overleven.
Desnoods ga je thuis gewoon rustig nog wat nakijken, doe je toch nog wat voor je werk en is het toch wat minder zwaar dan echt voor de klas staan.
Mag het ook super 98 zijn ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:36 schreef maok het volgende:
Vergeet je brood niet als je de eendjes gaat voeren
Foeiquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:25 schreef JH87 het volgende:
Eerste afspraak afgezegd, ik kruip m'n bed maar weer in. Kan ik iig nog bij dat college van vanmiddag zijn. Lang geleden dat ik iets heb afgezegd om een kater.
Ik ben helemaal niet extreem laat naar bed gegaan en heb ook niet veel te veel gedronken, maar het is wel bar slecht gevallen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:14 schreef Grulez het volgende:
Ondanks mn 4,5 uur slaap, voel ik me eigenlijk wel prima![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:20 schreef maok het volgende:
Ik dacht trouwens dat de mist aan het weg trekken was maar hij wordt juist weer dichter
Het is kutweer. Koud.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:20 schreef maok het volgende:
Ik dacht trouwens dat de mist aan het weg trekken was maar hij wordt juist weer dichter
Brrr is het!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:20 schreef maok het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |