quote:Op zondag 14 december 2008 21:12 schreef nietzman het volgende:
Jullie zijn allemaal losers trouwens.
volle maan was vrijdagquote:Op zondag 14 december 2008 22:13 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb net een rondje door mijn dorp gewandeld.
Het was koud, volle maan en overal kerstlampjes en ik had een mp3-speler met kerstmuziek op mijn oren.
quote:Op zondag 14 december 2008 23:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo op het oog was de maan nog steeds vol.
quote:Op zondag 14 december 2008 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Lijkt me erg pijnlijk, een maan op je oog.
[..]
Waarom maakte je de opmerking alsnog terwijl je wist wat er ging komen?quote:Op maandag 15 december 2008 00:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom wist ik al dat ik deze opmerking kon verwachten?
Kun je er zo'n een voor me kweken met je meiske?quote:Op maandag 15 december 2008 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Diep van binnen ben ik een neger
Kun je zelf toch wel kweken? Er is vast wel een neger te vinden die jou wil bezwangeren.quote:Op maandag 15 december 2008 00:09 schreef Bob. het volgende:
[..]
Kun je er zo'n een voor me kweken met je meiske?
[ afbeelding ]
Cutie pieeee!
Kom ik hem af en toe knuffelen.
Ik wil zelf heulemaal geen babies. Ik wil gewoon af en toe op passen.quote:Op maandag 15 december 2008 00:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kun je zelf toch wel kweken? Er is vast wel een neger te vinden die jou wil bezwangeren.
Oppasbaantje moet ook te vinden zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 00:18 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik wil zelf heulemaal geen babies. Ik wil gewoon af en toe op passen.
Ik wil die van hier boven.quote:Op maandag 15 december 2008 00:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oppasbaantje moet ook te vinden zijn.
Je bent een kenner!quote:Op maandag 15 december 2008 00:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zoontje van Will Smith ofzo?
Oh jee!quote:Op maandag 15 december 2008 00:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik kon het zien aan de bank van Oprah.![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 15 december 2008 00:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh jee!
Verder weet ik niet zo goed wat ik daar van moet zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |