Wat voor masker heb je nodig?quote:Op maandag 15 december 2008 12:25 schreef Bob. het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een fantastische tip voor een plek waar ik een masker voor een gemaskerd bal zou kunnen scoren? Ja, de feestwinkel, maar daar loopt natuurlijk de hele tent al mee und we moeten natuurlijk wel een pietsie orgineel zijn.
Liefst eentje die niet meer dan de helft van mijn gezicht bedekt en verder heb ik niet veel eisen, vind over de top met veren grappig maar simpel zwart heeft ook wel wat.quote:
Wil je lenen?quote:Op maandag 15 december 2008 13:05 schreef Bob. het volgende:
[..]
Liefst eentje die niet meer dan de helft van mijn gezicht bedekt en verder heb ik niet veel eisen, vind over de top met veren grappig maar simpel zwart heeft ook wel wat.
jfv/ebf gala?quote:Op maandag 15 december 2008 13:05 schreef Bob. het volgende:
[..]
Liefst eentje die niet meer dan de helft van mijn gezicht bedekt en verder heb ik niet veel eisen, vind over de top met veren grappig maar simpel zwart heeft ook wel wat.
Nee, is alweer uitverkochtquote:
Er zaten 2 sollicitatieformulieren bij, dus dat gaat al wat vlugger ja. En ik wist dat ik vandaag veel brieven ging schrijven, had ze goeddeels al in mijn hoofd zitten, hoefde ze alleen nog te typenquote:Op maandag 15 december 2008 14:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jeetje, hoe doe je dat zo snel?. Of stuur je ze allemaal dezelfde brief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |