quote:Op zondag 9 november 2008 23:02 schreef ForumGek het volgende:
ben toch wel benieuwd naar die uitzending. Nu Joran van der Sloot geblaaaaat
Dat doen ze bij die campingzender toch altijd?quote:Op zondag 9 november 2008 23:10 schreef ForumGek het volgende:
Gehandicapte vrouw en vermoord. Ze weten onderhand wel meer..of ze proberen kijkertjes te winnen ?
Jup, de Joran aflevering wordt gewoon nogmaals verlengdquote:Op zondag 9 november 2008 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat doen ze bij die campingzender toch altijd?
Daar woon ik niet al te ver vandaanquote:Op zondag 9 november 2008 23:10 schreef Sebasser het volgende:
Studente (25) dood gevonden in kamer te Groningen
Verdachtquote:Op zondag 9 november 2008 23:26 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Daar woon ik niet al te ver vandaan![]()
Men zegt altijd dat je de dag van het tentamen je boeken dicht moet latenquote:Op maandag 10 november 2008 09:21 schreef ForumGek het volgende:
Goedemorgen !
Om 11:25 tentamen, nog maar ff goed alles doornemen...:')
quote:Op maandag 10 november 2008 10:54 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemorgen
Welkom ChillBillzzz
Ja geen id.. Op de training een keer een schop gehad. Dat wondje is blijkbaar gaan ontsteken ofzo.quote:Op maandag 10 november 2008 14:13 schreef JH87 het volgende:
Arme Bobs.En dat op de eerste dag van een nieuwe periode. Sterkte dan maar. Ga ik wel alleen koffie drinken.
En Grulez ook sterkte natuurlijk, hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?
Sadistquote:Op maandag 10 november 2008 15:10 schreef maok het volgende:
Wat een weer. Heerlijk om met een kopje thee binnen naar buiten kijkent mensen dooweekt te zien worden op de fiets
ik heb 15 uur of zo geslapenquote:Op maandag 10 november 2008 10:01 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen!
Afgelopen nacht maar zo'n 5 uurtjes geslapen, maar ik voel me juist voor het eerst sinds tijden weer een beetje oké. Hoera, ziekigheid is vast alfeglopen!
Er zijn altijd nog automaten als de kantine dicht is! Of anders loop je langs de Simon Lévelt, is ook in de buurt.quote:Op maandag 10 november 2008 16:01 schreef JH87 het volgende:
Geen koffie meer te krijgen, hoe ga ik dit volhouden? Ik wil naar huis.
Ezechiël nog welquote:Op maandag 10 november 2008 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Freecell, weet jij misschien of er bij Ezechiël iets over de boom des levens wordt gezegd?.
Ik heb een verwijzing staan, Ezechiël, Cap. 47.3, maar daar vind ik niks.quote:Op maandag 10 november 2008 17:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Ezechiël nog wel
Ik kan even kijken, weet het niet uit mijn hoofd
Dat was vrijdag.quote:Op maandag 10 november 2008 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, dat was vandaag. Ik vraag me dan toch altijd af of zo'n schrijver dat nou ook echt leuk vindt, een beetje pannenkoeken staan bakken in een boekwinkel aan de andere kant van het land.
Ah sorry, ik had de aankondiging gezien maar niet onthouden wanneer het was dan.quote:Op maandag 10 november 2008 17:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat was vrijdag.
En het is ter promotie van zijn eigen boek Keukenprins, waarin hij 100 dagen heeft bijgehouden wat hij heeft gegeten en gekookt, dus ik denk van wel.
En het was een zelfbedachte rode bieten pannekoek met een of andere vulling.
Als je van koken houdt en je publiek wilt zien; waarom niet?quote:Op maandag 10 november 2008 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah sorry, ik had de aankondiging gezien maar niet onthouden wanneer het was dan.. Maar dat bedoel ik nou, die hele promotietour en zo, dat kan een schrijver toch bijna niet leuk vinden?
Of denk ik weer teveel vanuit mezelf?.
47:12 zou je misschien nog zo kunnen opvatten, maar is ook wat vergezocht.quote:Op maandag 10 november 2008 17:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb een verwijzing staan, Ezechiël, Cap. 47.3, maar daar vind ik niks.. En ook in Openbaringen 22.3 staat niets over de boom des levens, hoewel mijn zeventiende eeuwse kerel beweert van wel.
Oh bah! En nu? Heb je veel pijn?quote:Op maandag 10 november 2008 18:24 schreef Grulez het volgende:
Ah ik heb dus mn botvlies ontstoken, ook leuk
Ergens in openbaringen staat wel dat de boom des levens ook weer op de nieuwe aarde zal staan, dus wat dat betreft klopt het welquote:Op maandag 10 november 2008 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jeetje, bedankt voor de moeite freecell!
Ik heb nog gekeken in de statenvertaling van 1637 (die moet mijn kerel hebben gebruikt), maar ook daar noppes. Hij is heel duidelijk in zijn uitspraak: drie mensen hebben, behalve Eva, de boom des levens gezien, namelijk Adam, Ezechiël en Johannes de Evangelist.
Of is er een symboliek die ik mis?
Leuk is anders.quote:Op maandag 10 november 2008 18:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh bah! En nu? Heb je veel pijn?
Stomme kerel met z'n gezwam over bomen!quote:Op maandag 10 november 2008 18:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Ergens in openbaringen staat wel dat de boom des levens ook weer op de nieuwe aarde zal staan, dus wat dat betreft klopt het wel![]()
Zowel Ezechiël als Johannes hebben het dus met hun bomen wel over de boom des levens. Alleen niet precies in dat vers
Whehequote:Op maandag 10 november 2008 18:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Stomme kerel met z'n gezwam over bomen!
Dank je wel voor de moeite.. Nu ga ik aardappels schillen.
.
Misschien zit ie nu wel aan de antibiotica en mag hij heul geen bier, dan is deze opmerking best gemeenquote:
Sorry, daar kom ik niet zo vaakquote:Op dinsdag 11 november 2008 02:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey, MaxMark, War of the Worlds had ik ook nog wel voor je gehad hoor.
Wees maar blij dat dat niet kan, hier staat mijn bed me de hele tijd met al zijn warmheid aan te staren. Pure marteling.quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:26 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, bed zou lekker zijn ja, maar dat staat zo raar op kantoor bij een bureau![]()
RZ hier regende het ook lekker. Ik was met de auto weg maar durfte het portier niet zo goed open te doen omdat ik dan bang was dat het vakje in de deur zou overstromen.
hopquote:Op maandag 10 november 2008 22:05 schreef LoudGirl het volgende:
Hier ook een goede maandag! Ben voor de verandering niet huilend uit alle BHV-oefeningen gelopen.
quote:Groningse studente (25) is vermoord
Binnenlands - door Nina (funk_you) op 11-11-2008 @ 11:44
De Groningse studente die zaterdag dood werd aangetroffen in haar woning aan de Goeman Borgesiuslaan is vermoord. Dat blijkt uit een voorlopig rapport van het Nederlands Forensisch Instituut (NFI).
De studente Engels werd zaterdag levenloos aangetroffen door de politie die was gealarmeerd door verontruste buurtbewoners. In de woning troffen ze het ontzielde lichaam van de, lichamelijk beperkte vrouw aan.
De politie Groningen is nog steeds bezig met een uitgebreid onderzoek naar de precieze toedracht van de moord. In het belang van het onderzoek worden hier geen mededelingen over gedaan. De politie is op zoek naar mensen die mogelijk meer informatie hebben.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:19 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Was dus een studiegenote van me (zat ook bij me in de werkgroep)... We hadden al een mailtje gister van de studieadviseur, maar ik had echt niet verwacht dat ze vermoord was... Ik zal zo maar een kaart gaan kopen namens de studievereniging...
Ik eigenlijk ook, maar in de afgelopen 6 jaar zijn er 2 keer wel kinderen langs gekomen, ook zo lullig als ze wel komen en ik niets in huis heb.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik ga er gewoon vanuit dat er niemand bij mij langskomt.
'quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:06 schreef maok het volgende:
Nog steeds geen kinderen, iemand een die een liedje wil zingen voor chocola?
[ afbeelding ]
excursie? Iets met een bank? Want een andere fok!ker hoorde ik op msn net ookal over een excursie naar a'dam morgen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:58 schreef teigan het volgende:
Tangarine, ik hoorde het op de radio, en had al een vermoeden dat het wel een bekende van je zou zijn.
Sterkte joh..
zo, net tot half 6 doorgewerkt op school, nu even uitblazen op de bank.. Morgen mee op excursie naar Amsterdam..
Eigenlijk had ik gewoon geen zin om er speciaal iets voor in huis te halen, dus toen heb ik maar chocolade wafeltjes in een stukje plastic met een lintje er om gedaan. Dat had ik in huis.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
'
Sint Maarten, Sint Maarten, de koeien hebben staarten, de meisjes hebben rokjes aan, daar komt Sint Martinus aan!
Ging 't ongeveer zo?.
Jeetje maok, als je er zo veel werk van hebt gemaakt kan ik me voorstellen dat je baalt als er niemand langskomt.
Moet je Leander maar even in zijn teen knijpen zodat er een mooi geluid uit komtquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:48 schreef freecell het volgende:
Whehe Maok!
Wij hebben wel Fruitella in huis, dat eet Tara wel op als er geen kinderen komen.
En tot nu toe nog geen kinderen
Zal ik nog even naar de buren gaan (zijn we bevriend mee) met Leander en een zaklamp in de draagdoek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Maar jij bent te oudquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:55 schreef freecell het volgende:
Leander is de lampion als ik er een zaklamp bij in gooi in de draagdoek
Lampionnen zingen nooit
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:57 schreef Grulez het volgende:
"Kip, kap, kogel" was altijd wel een topper.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:58 schreef Grulez het volgende:
Of
Mien lutje lanteern,
ik zai die zo geern,
doe daanst deur de straot'n
dat kist ja nait loat'n
Mien lutje lanteern,
ik zai die zo geern
Kip, Kap, Kogelquote:
Ah, die zat mijn collega gisteren te zingen met een ontzettende bekakte R omdat hij zijn buurmeisjes na deed die uit het westen komen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:58 schreef Grulez het volgende:
Of
Mien lutje lanteern,
ik zai die zo geern,
doe daanst deur de straot'n
dat kist ja nait loat'n
Mien lutje lanteern,
ik zai die zo geern
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:06 schreef maok het volgende:
Nog steeds geen kinderen, iemand een die een liedje wil zingen voor chocola?
[ afbeelding ]
En wanneer ga je naar deel 2?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:57 schreef Bob. het volgende:
Oh Madagascar is trouwens echt super tof.
Ik heb een schuifkanteldak in de auto.quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:26 schreef maok het volgende:
RZ hier regende het ook lekker. Ik was met de auto weg maar durfte het portier niet zo goed open te doen omdat ik dan bang was dat het vakje in de deur zou overstromen.
Ooh is hij daar al wel uit?quote:Op woensdag 12 november 2008 08:08 schreef Inkomen het volgende:
o ja, & Changeling is niet de meest geschikte film om 's avonds na alle huiswerk maar voor het naar bed gaan in de bioscoop te kijken
Die willen wij ook zien!quote:Op woensdag 12 november 2008 09:03 schreef teigan het volgende:
Madagascar II was inderdaad best tof....
Beterschap aan iederee daar. Niets aan, zo'n ziek gezinnetje.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Die willen wij ook zien!![]()
Hier gaat het lekker
- Man ziek op bed (slap, zielig en koorts)
- Zoon ziek in de wipstoel (spugen, buikpijn, veel poepen en koorts, wel vrolijk gelukkig)
- ik ben bijna beter, maar heb nog wel een kop vol watten en ook koorts
Hoezee![]()
Ik snap de vraag niet helemaal.quote:
Verstandigquote:Op woensdag 12 november 2008 10:18 schreef JH87 het volgende:
En volgende week laat ik zeker even een nerd op m'n pc los, want ik heb geen zin alles opnieuw te moeten installeren.
M'n gegevens zijn wel veilig hoor, die staan allemaal op een andere schijf. Alleen Windows en al m'n programma's moeten opnieuw geinstalleerd worden dan en dat pleziertje gun ik Microsoft niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Verstandig. Ook al start ie niet meer op, die data is wel te redden.
Die update was van zondag, en hij heeft al sinds vrijdag problemen, dus ik denk dat het iets anders is...quote:Op woensdag 12 november 2008 12:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jop, heb je AVG op die pc?
Die heeft afgelopen zondag een update gehad waarbij die user32.dll als virus aanmerkte. Gevolg, duizenden pc's die niet meer opstarten
Mario Kart lijkt mij het leukst. en dan met zo'n stuurtjequote:Op woensdag 12 november 2008 13:35 schreef Bob. het volgende:
Oke Jop: Als ik kan kiezen tussen Mario party of Mario kart voor de wii, wat is dan het leukst?
Nee, ik heb geen AVG, dus die ellende is mij niet overkomen.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jop, heb je AVG op die pc?
Die heeft afgelopen zondag een update gehad waarbij die user32.dll als virus aanmerkte. Gevolg, duizenden pc's die niet meer opstarten
MarioKart, duidelijk! Marioparty is ook geniaal - vrijdag krijg ik 'mquote:Op woensdag 12 november 2008 13:35 schreef Bob. het volgende:
Oke Jop: Als ik kan kiezen tussen Mario party of Mario kart voor de wii, wat is dan het leukst?
I wish.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:04 schreef JH87 het volgende:
[..]
MarioKart, duidelijk! Marioparty is ook geniaal - vrijdag krijg ik 'm- maar daar ben je toch langer mee bezig. MarioKart is geniaal laagdrempelig en ik heb dat spel nu twee maanden en het wordt nog steeds dagelijks gespeeld hier met m'n huisgenoten. Alleen de laatste twee weken schoten het er vanwege de tentamenstress een beetje bij in.;
Maarre, betekent dit dat jij nu ook zo'n ding krijgt?
Ja he. Ben zonet naar Paddepoel gefietst en terug en ben eigenlijk niet nat gewordenquote:
En als je hem nou in veilige modus opstart en probeert er in te komen via de administrator account?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:04 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen AVG, dus die ellende is mij niet overkomen.Bij mij gaat het om Windows die ineens opnieuw geactiveerd moest worden, ik die het de hele tijd vergat waardoor ik nu m'n account niet meer in kom. Beetje eigen schuld, dikke bult dus.
Oh, vergeet mijn vorige post.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:53 schreef JH87 het volgende:
[..]
M'n gegevens zijn wel veilig hoor, die staan allemaal op een andere schijf. Alleen Windows en al m'n programma's moeten opnieuw geinstalleerd worden dan en dat pleziertje gun ik Microsoft niet.
Verder zijn de problemen nu opgelost, ik ga zo even naar een studiegenoot om wat samenvattingen te kopieren en dan ga ik me daar maar eens doorheen worstelen.
Ik kan momenteel even geen PM's openen.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:28 schreef JH87 het volgende:
Ik heb je een PM gestuurd Sebasser, om te zeggen dat je een nerd bent.
Ik heb iig al een goeie adhoc oplossing, want kan nu een poosje gebruik maken van de laptop van een huisgenoot. En bijna al m'n muziek had ik op een externe schijf, dus ik ben al weer helemaal in m'n nopjes.
Oh noes, straks vind ie de PM's van mij en zijn vrouw.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:32 schreef JH87 het volgende:
Misschien maakt Danny even gebruik van je PMbox? Straks vast weer beschikbaar.
je zit wel te kkijken hoe ze er ooit inpassen.. Echt klein vond ik hem niet, maar ik had een jaar of 10 geleden al een keer een McLaren gezien in Duitsland...quote:
quote:
HAHAHAHAHA!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt nog wraak nemen door voor de SBS-uitzending de dominostenen om te kegelen vrijdag.
De oogst voor vandaag staat op twee, Matthias Schmöller en Muba (transporttak Balkema-Meijer)quote:Op donderdag 13 november 2008 00:37 schreef RealZeus het volgende:
Transportondernemers mogen van mij allemaal failliet.
Beterschap Bob.quote:Op donderdag 13 november 2008 08:37 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen ja, maar dan met 5 uur slaap en ziekheid, nog steeds.
En vroege afspraken zijn stom.
Het moet goedkoper en dan bedenken ze dat soort dingen. Als je er aan toegeeft, dan willen ze in de toekomst nog meer van je tijd hebben.quote:Op donderdag 13 november 2008 01:49 schreef RealZeus het volgende:
Vandaag belde een planner die vond dat ik van alle laad/los en wachttijd best drie kwartier als rust kon aanmerken. Alsof ik daar voor mijn lol staWant als ik moest wachten kon ik een bak koffie pakken en dus was het rust.
Dat kunnen die planners wel gratis werken want die zitten de hele dag koffie te lurken.
Ik krijg ze wel, ze willen dat ik drie kwartier rust schrijf per dag, nou dan maak ik ook drie kwartier rust. Wat zullen ze janken , als die auto ineens later terug is. Teringlijers.![]()
Mijn vorige werkgever was veel beter, wachttijden werden doorberekend aan de klant.En dat ging niet over de rug van de chauffeur. Echt, als ze werk voor me zouden hebben zou ik het zo doen, ook al zit ik dan een loonschaal lager.
31 december loopt mijn contract af en als het zo moet hoeven ze er van mij geen verlenging aan vast te knopen.
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:15 schreef JH87 het volgende:
Beterschap Bob.
En goedemorgen. Mijn ellendige afgelopen weken zijn bijna voorbij.
Tenks.quote:
ze gaan achter de eindafrekening aan. Wij hadden een rondje door de buurt gedaan, en iedereen had dezelfde fouten erin staan als wij, en sommigen moesten enorm veel geld bij betalen.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:50 schreef Peterselieman het volgende:
Dat gaat over de verwarming neem ik aan? Zo ja, gaan ze er iets aan doen?
Tof, dan kan jou beeb dingen leren van oppas ukquote:Op donderdag 13 november 2008 17:09 schreef freecell het volgende:
Ik had zonet 2 blije beebs in één box
Had niet verwacht dat dat goed zou gaan, maar ging prima!
mocht het nou ooit niet meer werken, kun je de beelden verkopen als kooigevechten..quote:Op donderdag 13 november 2008 17:09 schreef freecell het volgende:
Ik had zonet 2 blije beebs in één box
Had niet verwacht dat dat goed zou gaan, maar ging prima!
quote:Op donderdag 13 november 2008 17:25 schreef teigan het volgende:
[..]
mocht het nou ooit niet meer werken, kun je de beelden verkopen als kooigevechten..
Nee Leandertje heeft stiften gekregen.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
Die rechter heeft een piratenmasker op?![]()
Drukdrukdruk, maar nog een paar weken te gaan op de universiteitquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
He Wouter
Hoest daar in de States?
weekje?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:10 schreef Bob. het volgende:
Hoe lang duurt zoiets eigenlijk, een ontstoken scheenbeen?
Last.fm is niet stom! Er is vast een logische verklaring.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:29 schreef Bob. het volgende:
En ik vind last.fm officieel stom.![]()
Sinds een week weigert hij opeens om muziek te scrobblen en ik heb dat hele help-scrobblen-werkt-niet hulp ding voor n00bs op de site al 2x doorgewerkt en het doet het alsnog niet.
Wat toevallig, wij gaan ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:12 schreef maok het volgende:
Wel lef om dan zo openlijk met jou jas te gaan lopen daar.
Goedemorgen, bijna weekend. Vanavond naar de film. Back to the future I
Lieve Maok, ik weet niet wat voor geestverruimende middelen je gebruikt hebt, maar doe maar niet te vaak. Da's heul ongezond en zulks.quote:
Helaas voor hun vindt de vakbond dat ik gelijk heb. Nee, ze hoeven mijn contract niet te verlengen, dan ga ik wel wat anders doen.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het moet goedkoper en dan bedenken ze dat soort dingen. Als je er aan toegeeft, dan willen ze in de toekomst nog meer van je tijd hebben.
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee Leandertje heeft stiften gekregen.
Wop!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, dankjewel !!quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
ik weet trouwens niet of je meer zulke teksten moet lezen, maar anders is wnt.inl.nl misschien een handig hulpmiddel voor je. Je vindt daar alle historische woordenboeken van het Nederlands. Wel even aanmelden.
Wahaha. Leuk tochquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:00 schreef teigan het volgende:
Had ik al eens gezegd dat mijn collega's soms gestoord zijn? Vandaag voor de tweede dag deze week alle gebouwen in de stank gezet... Arme kinderen..
Tof, wat is je vraag- of probleemstelling? Succes ermee!quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oké, dankjewel !!
Ik hoef niet zulke teksten te lezen, maar ik doe mijn profielwerkstuk over hekserij, en dit is uit een heksenproces.
Toch is het wel een handige site.
Hij valt de hele tijd uit met zo'n poef, is echt al twee jaar het probleem met dit ding. Nu gebeurt het alleen erg vaak, volgens mij is het 't straalkanon wat gewoon van ouderdom aan het overlijden is. Hij is ook al een keer doodverklaard m'n tv, maar door er telkens hard tegenaan te slaan en te schoppen doet-ie het toch weer. Nu heb ik ook weer beeld.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:00 schreef maok het volgende:
Wat gaat er dan stuk aan, en voor de schoenen: pics
Goede schoenenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:14 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hij valt de hele tijd uit met zo'n poef, is echt al twee jaar het probleem met dit ding. Nu gebeurt het alleen erg vaak, volgens mij is het 't straalkanon wat gewoon van ouderdom aan het overlijden is. Hij is ook al een keer doodverklaard m'n tv, maar door er telkens hard tegenaan te slaan en te schoppen doet-ie het toch weer. Nu heb ik ook weer beeld.![]()
En schoenen.
[ afbeelding ]
Als het plaatje werkt iig.
In Fryslân wel.quote:
Het probleem van hekserij + vervolgingen en een poging tot het verklaren ervan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tof, wat is je vraag- of probleemstelling? Succes ermee!
Plastic beesten winkel? Que?quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In Fryslân wel.
Nietz ik ben twee rondjes door Sint Nyk gereden gister!prachtig man, die plastic beesten winkel
Moet je even wat meer postenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:17 schreef MaxMark het volgende:
Vijf dagen doen over één topic. Wat is er aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |