Oh noes, straks vind ie de PM's van mij en zijn vrouw.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:32 schreef JH87 het volgende:
Misschien maakt Danny even gebruik van je PMbox? Straks vast weer beschikbaar.
je zit wel te kkijken hoe ze er ooit inpassen.. Echt klein vond ik hem niet, maar ik had een jaar of 10 geleden al een keer een McLaren gezien in Duitsland...quote:
quote:
HAHAHAHAHA!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt nog wraak nemen door voor de SBS-uitzending de dominostenen om te kegelen vrijdag.
De oogst voor vandaag staat op twee, Matthias Schmöller en Muba (transporttak Balkema-Meijer)quote:Op donderdag 13 november 2008 00:37 schreef RealZeus het volgende:
Transportondernemers mogen van mij allemaal failliet.
Beterschap Bob.quote:Op donderdag 13 november 2008 08:37 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen ja, maar dan met 5 uur slaap en ziekheid, nog steeds.
En vroege afspraken zijn stom.
Het moet goedkoper en dan bedenken ze dat soort dingen. Als je er aan toegeeft, dan willen ze in de toekomst nog meer van je tijd hebben.quote:Op donderdag 13 november 2008 01:49 schreef RealZeus het volgende:
Vandaag belde een planner die vond dat ik van alle laad/los en wachttijd best drie kwartier als rust kon aanmerken. Alsof ik daar voor mijn lol staWant als ik moest wachten kon ik een bak koffie pakken en dus was het rust.
Dat kunnen die planners wel gratis werken want die zitten de hele dag koffie te lurken.
Ik krijg ze wel, ze willen dat ik drie kwartier rust schrijf per dag, nou dan maak ik ook drie kwartier rust. Wat zullen ze janken , als die auto ineens later terug is. Teringlijers.![]()
Mijn vorige werkgever was veel beter, wachttijden werden doorberekend aan de klant.En dat ging niet over de rug van de chauffeur. Echt, als ze werk voor me zouden hebben zou ik het zo doen, ook al zit ik dan een loonschaal lager.
31 december loopt mijn contract af en als het zo moet hoeven ze er van mij geen verlenging aan vast te knopen.
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:15 schreef JH87 het volgende:
Beterschap Bob.
En goedemorgen. Mijn ellendige afgelopen weken zijn bijna voorbij.
Tenks.quote:
ze gaan achter de eindafrekening aan. Wij hadden een rondje door de buurt gedaan, en iedereen had dezelfde fouten erin staan als wij, en sommigen moesten enorm veel geld bij betalen.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:50 schreef Peterselieman het volgende:
Dat gaat over de verwarming neem ik aan? Zo ja, gaan ze er iets aan doen?
Tof, dan kan jou beeb dingen leren van oppas ukquote:Op donderdag 13 november 2008 17:09 schreef freecell het volgende:
Ik had zonet 2 blije beebs in één box
Had niet verwacht dat dat goed zou gaan, maar ging prima!
mocht het nou ooit niet meer werken, kun je de beelden verkopen als kooigevechten..quote:Op donderdag 13 november 2008 17:09 schreef freecell het volgende:
Ik had zonet 2 blije beebs in één box
Had niet verwacht dat dat goed zou gaan, maar ging prima!
quote:Op donderdag 13 november 2008 17:25 schreef teigan het volgende:
[..]
mocht het nou ooit niet meer werken, kun je de beelden verkopen als kooigevechten..
Nee Leandertje heeft stiften gekregen.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
Die rechter heeft een piratenmasker op?![]()
Drukdrukdruk, maar nog een paar weken te gaan op de universiteitquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
He Wouter
Hoest daar in de States?
weekje?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:10 schreef Bob. het volgende:
Hoe lang duurt zoiets eigenlijk, een ontstoken scheenbeen?
Last.fm is niet stom! Er is vast een logische verklaring.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:29 schreef Bob. het volgende:
En ik vind last.fm officieel stom.![]()
Sinds een week weigert hij opeens om muziek te scrobblen en ik heb dat hele help-scrobblen-werkt-niet hulp ding voor n00bs op de site al 2x doorgewerkt en het doet het alsnog niet.
Wat toevallig, wij gaan ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:12 schreef maok het volgende:
Wel lef om dan zo openlijk met jou jas te gaan lopen daar.
Goedemorgen, bijna weekend. Vanavond naar de film. Back to the future I
Lieve Maok, ik weet niet wat voor geestverruimende middelen je gebruikt hebt, maar doe maar niet te vaak. Da's heul ongezond en zulks.quote:
Helaas voor hun vindt de vakbond dat ik gelijk heb. Nee, ze hoeven mijn contract niet te verlengen, dan ga ik wel wat anders doen.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het moet goedkoper en dan bedenken ze dat soort dingen. Als je er aan toegeeft, dan willen ze in de toekomst nog meer van je tijd hebben.
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee Leandertje heeft stiften gekregen.
Wop!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, dankjewel !!quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
ik weet trouwens niet of je meer zulke teksten moet lezen, maar anders is wnt.inl.nl misschien een handig hulpmiddel voor je. Je vindt daar alle historische woordenboeken van het Nederlands. Wel even aanmelden.
Wahaha. Leuk tochquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:00 schreef teigan het volgende:
Had ik al eens gezegd dat mijn collega's soms gestoord zijn? Vandaag voor de tweede dag deze week alle gebouwen in de stank gezet... Arme kinderen..
Tof, wat is je vraag- of probleemstelling? Succes ermee!quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oké, dankjewel !!
Ik hoef niet zulke teksten te lezen, maar ik doe mijn profielwerkstuk over hekserij, en dit is uit een heksenproces.
Toch is het wel een handige site.
Hij valt de hele tijd uit met zo'n poef, is echt al twee jaar het probleem met dit ding. Nu gebeurt het alleen erg vaak, volgens mij is het 't straalkanon wat gewoon van ouderdom aan het overlijden is. Hij is ook al een keer doodverklaard m'n tv, maar door er telkens hard tegenaan te slaan en te schoppen doet-ie het toch weer. Nu heb ik ook weer beeld.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:00 schreef maok het volgende:
Wat gaat er dan stuk aan, en voor de schoenen: pics
Goede schoenenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:14 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hij valt de hele tijd uit met zo'n poef, is echt al twee jaar het probleem met dit ding. Nu gebeurt het alleen erg vaak, volgens mij is het 't straalkanon wat gewoon van ouderdom aan het overlijden is. Hij is ook al een keer doodverklaard m'n tv, maar door er telkens hard tegenaan te slaan en te schoppen doet-ie het toch weer. Nu heb ik ook weer beeld.![]()
En schoenen.
[ afbeelding ]
Als het plaatje werkt iig.
In Fryslân wel.quote:
Het probleem van hekserij + vervolgingen en een poging tot het verklaren ervan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tof, wat is je vraag- of probleemstelling? Succes ermee!
Plastic beesten winkel? Que?quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In Fryslân wel.
Nietz ik ben twee rondjes door Sint Nyk gereden gister!prachtig man, die plastic beesten winkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |