Tof, dan kan jou beeb dingen leren van oppas ukquote:Op donderdag 13 november 2008 17:09 schreef freecell het volgende:
Ik had zonet 2 blije beebs in één box
Had niet verwacht dat dat goed zou gaan, maar ging prima!
mocht het nou ooit niet meer werken, kun je de beelden verkopen als kooigevechten..quote:Op donderdag 13 november 2008 17:09 schreef freecell het volgende:
Ik had zonet 2 blije beebs in één box
Had niet verwacht dat dat goed zou gaan, maar ging prima!
quote:Op donderdag 13 november 2008 17:25 schreef teigan het volgende:
[..]
mocht het nou ooit niet meer werken, kun je de beelden verkopen als kooigevechten..
Nee Leandertje heeft stiften gekregen.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
Die rechter heeft een piratenmasker op?![]()
Drukdrukdruk, maar nog een paar weken te gaan op de universiteitquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
He Wouter
Hoest daar in de States?
weekje?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:10 schreef Bob. het volgende:
Hoe lang duurt zoiets eigenlijk, een ontstoken scheenbeen?
Last.fm is niet stom! Er is vast een logische verklaring.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:29 schreef Bob. het volgende:
En ik vind last.fm officieel stom.![]()
Sinds een week weigert hij opeens om muziek te scrobblen en ik heb dat hele help-scrobblen-werkt-niet hulp ding voor n00bs op de site al 2x doorgewerkt en het doet het alsnog niet.
Wat toevallig, wij gaan ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:12 schreef maok het volgende:
Wel lef om dan zo openlijk met jou jas te gaan lopen daar.
Goedemorgen, bijna weekend. Vanavond naar de film. Back to the future I
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |