Lieve Maok, ik weet niet wat voor geestverruimende middelen je gebruikt hebt, maar doe maar niet te vaak. Da's heul ongezond en zulks.quote:
Helaas voor hun vindt de vakbond dat ik gelijk heb. Nee, ze hoeven mijn contract niet te verlengen, dan ga ik wel wat anders doen.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het moet goedkoper en dan bedenken ze dat soort dingen. Als je er aan toegeeft, dan willen ze in de toekomst nog meer van je tijd hebben.
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee Leandertje heeft stiften gekregen.
Wop!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, dankjewel !!quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
ik weet trouwens niet of je meer zulke teksten moet lezen, maar anders is wnt.inl.nl misschien een handig hulpmiddel voor je. Je vindt daar alle historische woordenboeken van het Nederlands. Wel even aanmelden.
Wahaha. Leuk tochquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:00 schreef teigan het volgende:
Had ik al eens gezegd dat mijn collega's soms gestoord zijn? Vandaag voor de tweede dag deze week alle gebouwen in de stank gezet... Arme kinderen..
Tof, wat is je vraag- of probleemstelling? Succes ermee!quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oké, dankjewel !!
Ik hoef niet zulke teksten te lezen, maar ik doe mijn profielwerkstuk over hekserij, en dit is uit een heksenproces.
Toch is het wel een handige site.
Hij valt de hele tijd uit met zo'n poef, is echt al twee jaar het probleem met dit ding. Nu gebeurt het alleen erg vaak, volgens mij is het 't straalkanon wat gewoon van ouderdom aan het overlijden is. Hij is ook al een keer doodverklaard m'n tv, maar door er telkens hard tegenaan te slaan en te schoppen doet-ie het toch weer. Nu heb ik ook weer beeld.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:00 schreef maok het volgende:
Wat gaat er dan stuk aan, en voor de schoenen: pics
Goede schoenenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:14 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hij valt de hele tijd uit met zo'n poef, is echt al twee jaar het probleem met dit ding. Nu gebeurt het alleen erg vaak, volgens mij is het 't straalkanon wat gewoon van ouderdom aan het overlijden is. Hij is ook al een keer doodverklaard m'n tv, maar door er telkens hard tegenaan te slaan en te schoppen doet-ie het toch weer. Nu heb ik ook weer beeld.![]()
En schoenen.
[ afbeelding ]
Als het plaatje werkt iig.
In Fryslân wel.quote:
Het probleem van hekserij + vervolgingen en een poging tot het verklaren ervan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tof, wat is je vraag- of probleemstelling? Succes ermee!
Plastic beesten winkel? Que?quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In Fryslân wel.
Nietz ik ben twee rondjes door Sint Nyk gereden gister!prachtig man, die plastic beesten winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |