Wees maar blij dat dat niet kan, hier staat mijn bed me de hele tijd met al zijn warmheid aan te staren. Pure marteling.quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:26 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, bed zou lekker zijn ja, maar dat staat zo raar op kantoor bij een bureau![]()
RZ hier regende het ook lekker. Ik was met de auto weg maar durfte het portier niet zo goed open te doen omdat ik dan bang was dat het vakje in de deur zou overstromen.
hopquote:Op maandag 10 november 2008 22:05 schreef LoudGirl het volgende:
Hier ook een goede maandag! Ben voor de verandering niet huilend uit alle BHV-oefeningen gelopen.
quote:Groningse studente (25) is vermoord
Binnenlands - door Nina (funk_you) op 11-11-2008 @ 11:44
De Groningse studente die zaterdag dood werd aangetroffen in haar woning aan de Goeman Borgesiuslaan is vermoord. Dat blijkt uit een voorlopig rapport van het Nederlands Forensisch Instituut (NFI).
De studente Engels werd zaterdag levenloos aangetroffen door de politie die was gealarmeerd door verontruste buurtbewoners. In de woning troffen ze het ontzielde lichaam van de, lichamelijk beperkte vrouw aan.
De politie Groningen is nog steeds bezig met een uitgebreid onderzoek naar de precieze toedracht van de moord. In het belang van het onderzoek worden hier geen mededelingen over gedaan. De politie is op zoek naar mensen die mogelijk meer informatie hebben.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:19 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Was dus een studiegenote van me (zat ook bij me in de werkgroep)... We hadden al een mailtje gister van de studieadviseur, maar ik had echt niet verwacht dat ze vermoord was... Ik zal zo maar een kaart gaan kopen namens de studievereniging...
Ik eigenlijk ook, maar in de afgelopen 6 jaar zijn er 2 keer wel kinderen langs gekomen, ook zo lullig als ze wel komen en ik niets in huis heb.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik ga er gewoon vanuit dat er niemand bij mij langskomt.
'quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:06 schreef maok het volgende:
Nog steeds geen kinderen, iemand een die een liedje wil zingen voor chocola?
[ afbeelding ]
excursie? Iets met een bank? Want een andere fok!ker hoorde ik op msn net ookal over een excursie naar a'dam morgen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:58 schreef teigan het volgende:
Tangarine, ik hoorde het op de radio, en had al een vermoeden dat het wel een bekende van je zou zijn.
Sterkte joh..
zo, net tot half 6 doorgewerkt op school, nu even uitblazen op de bank.. Morgen mee op excursie naar Amsterdam..
Eigenlijk had ik gewoon geen zin om er speciaal iets voor in huis te halen, dus toen heb ik maar chocolade wafeltjes in een stukje plastic met een lintje er om gedaan. Dat had ik in huis.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
'
Sint Maarten, Sint Maarten, de koeien hebben staarten, de meisjes hebben rokjes aan, daar komt Sint Martinus aan!
Ging 't ongeveer zo?.
Jeetje maok, als je er zo veel werk van hebt gemaakt kan ik me voorstellen dat je baalt als er niemand langskomt.
Moet je Leander maar even in zijn teen knijpen zodat er een mooi geluid uit komtquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:48 schreef freecell het volgende:
Whehe Maok!
Wij hebben wel Fruitella in huis, dat eet Tara wel op als er geen kinderen komen.
En tot nu toe nog geen kinderen
Zal ik nog even naar de buren gaan (zijn we bevriend mee) met Leander en een zaklamp in de draagdoek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Maar jij bent te oudquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:55 schreef freecell het volgende:
Leander is de lampion als ik er een zaklamp bij in gooi in de draagdoek
Lampionnen zingen nooit
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:57 schreef Grulez het volgende:
"Kip, kap, kogel" was altijd wel een topper.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:58 schreef Grulez het volgende:
Of
Mien lutje lanteern,
ik zai die zo geern,
doe daanst deur de straot'n
dat kist ja nait loat'n
Mien lutje lanteern,
ik zai die zo geern
Kip, Kap, Kogelquote:
Ah, die zat mijn collega gisteren te zingen met een ontzettende bekakte R omdat hij zijn buurmeisjes na deed die uit het westen komen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:58 schreef Grulez het volgende:
Of
Mien lutje lanteern,
ik zai die zo geern,
doe daanst deur de straot'n
dat kist ja nait loat'n
Mien lutje lanteern,
ik zai die zo geern
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:06 schreef maok het volgende:
Nog steeds geen kinderen, iemand een die een liedje wil zingen voor chocola?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |