Er staat al een patch geplanned voor de releasedate zelfs :pquote:Op woensdag 5 november 2008 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik wacht nog even tot de ergste bugs eruit zijn... ik heb me vorig jaar zo wezenloos geërgerd aan die eerste versie dat ik daar nu voor pas
Dat viel mij inderdaad ook al op ja. Ik gebruikte altijd diagonale looplijnen op het middenveld, maar dat gaat nu niet meerquote:Op woensdag 5 november 2008 23:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom zijn de looplijnen zo beperkt? Dat vind ik echt jammer..
Tussen de 40 en 45 eurie geloof ik.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:20 schreef JeroenV het volgende:
Hoe duur is het spel?
Ik ga hem ook maar legaal aanschaffen denk ik, anders is het vaak zo'n gedoe met de patches (die je toch wel nodig hebt).
.quote:Op donderdag 6 november 2008 06:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat viel mij inderdaad ook al op ja. Ik gebruikte altijd diagonale looplijnen op het middenveld, maar dat gaat nu niet meer.
Toch blijft het jammer. Naar binnen trekkende buitenspelers zijn nu een stuk lastiger te makenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:29 schreef PPWB84 het volgende:
Er werd te veel gesjoemeld met die pijlen waardoor je erg onrealistische tactieken kreeg. Ze hebben toen dit systeem ingevoerd in FM Live en dat werkte goed in de praktijk. Nu zit het dus ook in FM 2009.
Daarom de game nog niet meteen kopen. Bespaart je agressie en haaruitval.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat me trouwens ook opvalt is die feedback van de assistent tijdens de wedstrijd. Volgens mij klopt daar weinig van. Zo speelde ik met Liverpool een wedstrijd, toen kreeg ik het commentaar dat "Gerrard vandaag onbetrouwbaar speelt". Maar Gerrard maakte 2 doelpunten, 1 weergaloze solo langs 4 man en 1 afstandsschot van een meter of 25. Verder was hij de hele wedstrijd ongrijpbaar, verzond alleen maar goede passes en stond ook verdedigend z'n mannetje. Hij was dan ook MotM met een 8.2
En zo kan ik nog wel even doorgaan
Ik wacht wel totdat hij onder de kerstboom ligtquote:Op donderdag 6 november 2008 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daarom de game nog niet meteen kopen. Bespaart je agressie en haaruitval.
Ik wacht nog lekker een paar patches af.
CM 01/02 was en is ook de beste allertijden.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:36 schreef Winski05 het volgende:
Ach, het is ieder jaar weer hetzelfde liedje met de demo's van FM en eerder CM. Veel bugs, irritaties, frustraties...denken dat SI een slechte game op de markt heeft gebracht, maar na één of twee patches speelt het plotseling als een tiet.
(Herinnert iemand zich de demo van CM01/02 nog? Was ook niet best, maar na wat patches werd CM01/02 een verdomd goed spel, door velen zelfs de beste CM ooit genoemd)
En oké, eigenlijk hoort een spel vanaf het eerste moment al lekker te spelen...maar uit ervaring weten we inmiddels dat dit -helaas- niet altijd het geval is.
Over de demo ben ik redelijk te spreken. Veel goede, nieuwe features, waaronder het 3D veld(top!), maar hij loopt nog opvallend vaak vast. Terwijl ik onlangs nog een nieuwe pc heb aangeschaft, dus daar kan het niet aan liggen.
Wel kijk ik erg uit naar de volledige versie van het spel, plus de eerste patch. Volgens mij kan dit namelijk wel eens één der beste FM's gaan worden, die indruk heb ik wel gekregen op basis van de demo
Yup - Wijnaldum wordt nog iets beter - is IMO het beste talent (of is die dat al ontgroeid) op de NL velden.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:24 schreef Juk het volgende:
Op de blessure-bug na kan ik me goed vinden in de "review" hierboven.
Heb je er trouwens over nagedacht om Wijnaldum nog wat beter te maken, Reddiablo? Met de ontwikkeling die hij nu doormaakt zijn zijn stats wat laag denk ik.
Tuurlijk is hij dat nog niet ontgroeid.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:49 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Yup - Wijnaldum wordt nog iets beter - is IMO het beste talent (of is die dat al ontgroeid) op de NL velden.
het is al z'n 3e seizoen... maar inderdaad - hij is pas 17quote:Op donderdag 6 november 2008 22:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tuurlijk is hij dat nog niet ontgroeid.
Het is zeker een toptalent maar laat hem zich maar eerst over een volledig seizoen bewijzen.
Ja zijn 3e seizoen ja maar vorig jaar had hij 10 wedstrijden en het jaar daarvoor 3.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:53 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
het is al z'n 3e seizoen... maar inderdaad - hij is pas 17
Maar het mag zeker wel een -9 of misschien zelfs een -10 worden wat mij betreft.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:58 schreef Reddiablo het volgende:
verschil van interpretatie -- lekker belangrijk ook
oa Sneijder (maar misschien is -8) beter en Kermit Erasmusquote:Op donderdag 6 november 2008 23:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zijn er nog andere nederlandse spelers -9 ?
R. Sneijder?
Beweer ik dat ergens?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:28 schreef Juk het volgende:
Een Mourad Boukhari heeft ook een techniek van 20. Dat wil nog niet zeggen dat hij beter is dan Torres of Cristiano Ronaldo.
Niet letterlijk over Mourad nee, maar met je smiley bij de techniek van Mols in vergelijking met Ronaldo insinueer je dat Mols zijn techniek stat te hoog is.quote:
Je spreekt jezelf een beetje tegenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben mijn huidige game een beetje beu... ik ga morgen eens beginnen met het bouwen van een eigen tactiek en kijken of dat werkt... zijn er nog goeie naslagwerken te vinden voor het bouwen van een tactiek... ik heb die Rule of 1 van ManagersUnited.nl al een keer in de praktijk proberen te brengen maar die werkt met name in uitwedstrijden voor geen meter
Ik weet dat je niet te veel wilt/kan zeggen, maar zijn er nog meer Ajaxjeugdspelers met een hoog PA? Ik denk zelf namelijk dat sneijder puur door zijn naam zo'n hoog PA heeft, ik schat andere ajacieden namelijk hoger in.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:28 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
oa Sneijder (maar misschien is -8) beter en Kermit Erasmus
Ik wil niet teveel weggeven jongens
Ja ik wil gewoon een paar richtlijnen waar ik op moet letten...quote:
Het is erg veel leeswerk, maar http://www.fm-britain.co.uk/ heeft een erg uitgebreide bespreking van tactieken en eigenschappen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik wil gewoon een paar richtlijnen waar ik op moet letten...
Bug.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:58 schreef uwbftp het volgende:
Damn, heb niet de hele thread gechecked maar mijn team (Barcelona) wordt dood gespammed met blessures, wtf is er aan de hand?:P
Mijn training is standaard etc, geen risico's.
Goede vraag.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:01 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Waarom zit die bug er in elke versie in?
Ik heb 'm laatst gewoon gekocht voor 5 euro, ofzo.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:05 schreef El-Salvador het volgende:
tvp![]()
Van CM 2 naar FM 2009, ik blijf het een geweldig spel vinden.
Edit: voor de liefhebbers van CM 2 en andere oude delen zoek even in de baaij van de piraten. Ik denk dat die hint wel duidelijk is![]()
Zo is het nu eenmaal in NL. Je kan het wel handmatig editten natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:33 schreef Leonos het volgende:
Is er geen update ofzo dat in Football Manager 08 die play-offs eruit zijn in de Nederlandse competitie.
Word net met ajax op doelsaldo tweede tegen Feyenoord. Nu heb ik van Roda JC verloren en moet ik UEFA cup spelen. Belachelijk systeem
Da's nog moeilijk te zeggen, aangezien vrijdag het spel pas in de winkels ligt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:08 schreef Halcon het volgende:
Draait FM 2009 een beetje vlot als je alle leagues hebt geselecteerd?
Als je alle legues wil spelen draait het ding sowieso niet, ik pak meestal Engeland premier legeau en Championship, Italie serie A en B, Nederland eredivisie, Duitsland bundesligea. En dan doe ik als spelers laden Argentinië, Brazilië en Belgiëquote:Op zaterdag 8 november 2008 09:08 schreef Halcon het volgende:
Draait FM 2009 een beetje vlot als je alle leagues hebt geselecteerd?
Als je 4 jaar geleden zou zeggen dat Hoffenheim nu 1ste stond in de bundesliga werd je ook uitgelachen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb weer eens een oude game opgepakt met FM2007 (2008 heb ik niet). Ik zit nu met Feyenoord in seizoen 2008/2009. Erg realistisch: FC Zwolle staat nu 3e in de eredivisie en ze hebben spelers als Voronin, Sno en Vranjes rondlopenHet is zelfs zover dat ze volgens de bookies favoriet zijn tegen mij, terwijl ik tot nu toe in elk seizoen een prijs heb gewonnen en elk seizoen CL heb gespeeld (in 2007/2008 zelfs een poule met Valencia, Ol. Lyon en Werder Bremen overleefd).
Klopt, maar die hebben - itt Zwolle - een rijke eigenaar rondlopen. En die halen geen spelers als Voronin en Vranjes.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:50 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Als je 4 jaar geleden zou zeggen dat Hoffenheim nu 1ste stond in de bundesliga werd je ook uitgelachen.
Ben blij dat die patch er op de dag van de release komtquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:44 schreef uwbftp het volgende:
Pfff, weet niet of ik em wel ga kopen. Die blessure bug zegt mij al dat ze weer snel snel moesten releasen. Toch te gek voor worden dat een patch op dezelfde dag als de release wordt uitgegeven? Wat is er dan nog meer gebugged vraag ik me dan af.
en hoppa, Kalou out... Sinclair teruggehaald van loan, en ook geblesseerd - grrrrrrrrr!!!!quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:57 schreef Reddiablo het volgende:
ben een taktiek aan het kneden met Chelsea, maar ben Drogba 2 maanden kwijt en Arshavin 6 maanden...
dus nu Anelka en Kalou maar voorin met Di Santo als reserve
heb veel blessures, niet extreem veel, maar wel steeds op de minder bezette posities
als een MC geblesseerd raakt zou dat niet zo'n probleem zijn...
Ja maar maar, ach je hebt gelijkquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klopt, maar die hebben - itt Zwolle - een rijke eigenaar rondlopen. En die halen geen spelers als Voronin en Vranjes.
Even een vraagje, waarom heeft Affelay van die net niet stats?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:44 schreef Reddiablo het volgende:
Drogba weer terug, bam geblesseerd en Anelka ookWaar moet ik nu een spits vandaan toveren? Nielsen dan maar? LOL
Maar, we halen die bug er wel uit hoor -- wees maar niet bezorgd
3d is zeker een plus maar soms een foutje met keepers. Ik zag net twee keer dat een keeper een bal wegkopte, zag er wel lol uit maar best raar. ;Pquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:31 schreef kweek89 het volgende:
wat ik een grote plus vind aan de 3d is dat ik nu meer zie wat er tactische mis gaat, en vooral bij wie
Heb je PSV vanavond gezien?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:22 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Even een vraagje, waarom heeft Affelay van die net niet stats?
Misschien moet je je videokaart drivers updaten? Of heb je een oude pc.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bij mij kapt de demo juist als ik op het punt sta een wedstrijd te beginnen, elke keer weer.
Ja maar Sulejmani heeft weer killer statsquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:49 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Heb je PSV vanavond gezien?
Maar zonder gekheid, hij heeft prima attributes
Hmm, zal nog eens kijken..quote:Op zondag 9 november 2008 10:14 schreef sjimz het volgende:
Afellay heeft betere stats dan Sulejmani volgens mij hoor.
Ik speel Assassins Creed zonder enig probleem, dus daar ligt het niet aan lijkt me.quote:Op zondag 9 november 2008 01:27 schreef Juk het volgende:
[..]
Misschien moet je je videokaart drivers updaten? Of heb je een oude pc.
Ik heb nog nergens problemen mee gehad.
Afellay is in principe beter.quote:Op zondag 9 november 2008 13:00 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Hmm, zal nog eens kijken..
Niet dat ik Sulejmani slechter vind dan Affelay! (hij is jonger en misschien al beter dan Affelay nu). Maarja, sommige spelers worden over een heel seizoen ineens een heel stuk beter.
Klopt, jammer dat mijn scout programma niet meer werkt sinds fm2008quote:Op zondag 9 november 2008 13:27 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Afellay is in principe beter.
Maar Mickey is meer een vleugelspits en Afellay is meer een complete middenvelder, IMO
Ik heb hetzelfde, hoewel een Indonesische quickstart ook erg leuk kan zijnquote:Op maandag 10 november 2008 22:37 schreef ArcturusMengsk het volgende:
hmmz ik heb nu de strawberry versie gedownload maar ik heb helemaal geen nederlandse quickstart.. terwijl ik had gelezen dat ie er wel bij zou zitten.. hebben meer mensen dat "probleem"?
Je hebt de Argentijnse in plaats van de Nederlandse, dat was een foute tekst.quote:Op maandag 10 november 2008 22:37 schreef ArcturusMengsk het volgende:
hmmz ik heb nu de strawberry versie gedownload maar ik heb helemaal geen nederlandse quickstart.. terwijl ik had gelezen dat ie er wel bij zou zitten.. hebben meer mensen dat "probleem"?
quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ben als PSV fan zijnde gisteren een carriere met 020 begonnen in FM08
Ik wou weer eens wat anders.
Voelt toch wel gek aan moet ik zeggen, spelen met een club die je haat.
Maar goed. Alles voor mijn eigen carriere
Dan snap je toch zelf ook wel dat het van de kwaliteit van je laptop af hangtquote:Op maandag 10 november 2008 23:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]gast veel games zijn niet te spelen op een laptop omdat ze te groot zijn qua data enzo.
En omdat de database van deze spelletjes vaak nog al groot is.
Inderdaad. Ik heb vroeger wel eens 020 gekozen en vervolgens het financieel en sportief helemaal naar de kloten geholpen en vervolgens ontslag genomenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:41 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dat doe ik dus echt nooit..
Dikke onzin natuurlijk. Tegenwoordig zijn de verschillen (qua power) tussen een laptop en een PC verwaarloosbaar.quote:Op maandag 10 november 2008 23:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]gast veel games zijn niet te spelen op een laptop omdat ze te groot zijn qua data enzo.
En omdat de database van deze spelletjes vaak nog al groot is.
Whehe er was een tijdje geleden op MU zo'n novelle over iemand die dat met Chelsea deed. Na 5 jaar speelde hij in de League 2 ofzo met allemaal kutspelers, maar hij heeft geen enkele keer onder druk gestaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:08 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb vroeger wel eens 020 gekozen en vervolgens het financieel en sportief helemaal naar de kloten geholpen en vervolgens ontslag genomen
Vroegâh nam ik 10 human players, allemaal bij topclubs op 1 na en die ging bij Excelsior.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Whehe er was een tijdje geleden op MU zo'n novelle over iemand die dat met Chelsea deed. Na 5 jaar speelde hij in de League 2 ofzo met allemaal kutspelers, maar hij heeft geen enkele keer onder druk gestaanHij heeft wel 5 chairmans versleten in die periode
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:32 schreef Juk het volgende:
[..]
Vroegâh nam ik 10 human players, allemaal bij topclubs op 1 na en die ging bij Excelsior.
Allemaal gare maar gratis spelers aantrekken bij alle 10 de clubs. Dan alle spelers verkopen die wat waard zijn bij de topclubs (zonder die gare, gratis spelers kon je soms niet verder met verkopen omdat je selectie te klein was) en met dat geld de gare spelers van Excelsior kopen.
Binnen een paar jaar won ik dan de CL met Excelsior
Daar had ik toen nog niet van gehoordquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:04 schreef kweek89 het volgende:
of gewoon met de editor Excelsior 100miljoen geven...is nog minder tijdrovend ook.
Ik nooit.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:32 schreef JeroenV het volgende:
In hoeverre maken jullie altijd gebruik van de FMScout programma's?
Hoewel het eigenlijk niet leuk is vind ik ze altijd erg handig
Ik doe het wel eens om te kijken hoeveel ik moet bieden voor een speler, zodat ik hem eindelijk kan contracteren. Goed progje...quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:32 schreef JeroenV het volgende:
In hoeverre maken jullie altijd gebruik van de FMScout programma's?
Hoewel het eigenlijk niet leuk is vind ik ze altijd erg handig
Dat hangt natuurlijk een beetje van je budget af en met welke patch je speelt.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn er hier nog mensen die voor FM2008 een goed talent (middenveld centraal) weten en die niet te moeilijk doet over een overstap
eric bi intypen en dan krijg je bifvalci of bifcalci of whatever hoe die heetquote:Op woensdag 12 november 2008 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn er hier nog mensen die voor FM2008 een goed talent (middenveld centraal) weten en die niet te moeilijk doet over een overstap
Werd eens tijdquote:Op woensdag 12 november 2008 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:
FC Den Bosch moet wel heel goed zijn in deze versie.
heb alleen die jeugdspelers niet toegevoegd, realiseerde ik me gisterenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:
FC Den Bosch moet wel heel goed zijn in deze versie.
Tweebenige roemeense middenvelder, die's idd wel aardig.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:56 schreef TiMPiN het volgende:
[..]
eric bi intypen en dan krijg je bifvalci of bifcalci of whatever hoe die heet
Bummerquote:Op woensdag 12 november 2008 14:58 schreef Reddiablo het volgende:
heb alleen die jeugdspelers niet toegevoegd, realiseerde ik me gisteren
Ja, had het wel gedaan -- maar dat was voor mijn computer crash en database verlies![]()
![]()
Ik vind eigenlijk ook dat Marcus Berg een tikkie beter moet, of heeft hij een hoog potentieel?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:58 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
heb alleen die jeugdspelers niet toegevoegd, realiseerde ik me gisteren
Ja, had het wel gedaan -- maar dat was voor mijn computer crash en database verlies![]()
![]()
Heb Barakat ook als D/ML, denk dat die iets aanvallender mag...
Nee, dat is niet mogelijkquote:Op woensdag 12 november 2008 16:54 schreef Jorwol het volgende:
Even een vraagje tussendoor, mijn lokale gameshop zegt dat Football Manager 2009 vanaf morgen verkocht mag worden. Allemaal prima hoor, maar kan ik de game ook al vanaf morgen activeren? In plaats van de 14e?
Zoals ik hem in de demo zie is hij toch maar matig, zelfs voor Groningse begrippen.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:52 schreef GeneraalUli het volgende:
Berg had in FM08 ook al een aardig potentieel, naar mijn mening genoeg.
Heb Berg al een aantal keren topscorer van de eredivisie gemaakt.
Ach, we zien wel wat Reddiablo voor ons in petto heeftquote:Op woensdag 12 november 2008 17:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Zoals ik hem in de demo zie is hij toch maar matig, zelfs voor Groningse begrippen.
- doe maar nietquote:Op woensdag 12 november 2008 21:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hoop dat 12game.com morgen Football Manager 2009 verstuurd
Dit weekend komt:
- Call of Duty 5
- Gears of War 2
- Football Manager 2008
Wat nou Kredietcrisis ?
- offtopic -quote:Op woensdag 12 november 2008 21:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat interesseert mij het nou welke games allemaal bij jou op de mat vallen.
Nee maar ook al was dat wel zo wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kater van het echte voetbal ?
- niet nodig -quote:Op woensdag 12 november 2008 21:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kater van het echte voetbal ?
Tering zeg. Dit zegt voor mij weer alles over de mentaliteit van een voetbal supporter (zeker op Fok! als ik VBL mag geloven). Sport bestaat nou eenmaal uit winnen en verliezen. Als je niet met verlies om kan gaan moet je je niet bemoeien met sport.quote:
Serieus gast. Doe eens normaal internethooliganquote:
Ik heb geen ervaring met de PSP-versie, maar dat lijkt me nogal onoverzichtelijk.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:37 schreef Whodamn het volgende:
Hij staat nu op mijn PSP. Nog nooit zo'n manager spel gespeeld ben benieuwd. Las de reacties en die waren wel enthousiast.
Op handhelds lijkt mij gamen ook niet ideaal...quote:Op donderdag 13 november 2008 10:40 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met de PSP-versie, maar dat lijkt me nogal onoverzichtelijk.
Zijn altijd een aantal zaken die ze al van tevoren in de winkel leggenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:52 schreef PPWB84 het volgende:
Ligt het spel eigenlijk vandaag al in de winkels? Ik weet dat de release date morgen is, maar het zou me niks verbazen als hij al te koop was.
Als FM08 super draait zal FM09 ook wel goed kunnen. Alleen geen 3d gebruikenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:59 schreef de_boswachter het volgende:
Heb een redelijke laptop momenteel (5 jaar oud, toen met de dikste specs). FM2008 draait super, FM2009 dan ook ?
Ben serieus aan het overwegen te investeren in een nieuwe laptop voor FM09(Heb ik in 2003 toen ook gedaan
).
Das kutquote:Op donderdag 13 november 2008 12:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als FM08 super draait zal FM09 ook wel goed kunnen. Alleen geen 3d gebruiken
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:17 schreef Kn0x het volgende:
Even TVP. Twijfel nog tussen Fifa Manager en Football Manager.
Tenminste, dat gok ik hequote:Op donderdag 13 november 2008 12:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Das kut![]()
Ik wil alles, of niks
Ik heb een Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Familyquote:Op donderdag 13 november 2008 12:21 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is een kut videokaart dan ?
Heb er i.i.g. een GFORCE inzitten, van 2003 i.i.g.
Hoe kan ik zien wel videokaart ik heb ? Opstarten toch ?
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:17 schreef Kn0x het volgende:
Even TVP. Twijfel nog tussen Fifa Manager en Football Manager.
Mij begint het ook allemaal wat te jeuken nu ik wat in de rondte gelezen hebquote:
- hou je of donder op -quote:Op donderdag 13 november 2008 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
Gast hierboven: Chatten doe je maar ergens anders.
Sadness.quote:
Nein. Heb nooit wat gevoeld voor Football Manager. Fifa altijd al beter gevonden. Maar misschien heb ik FM wel te weinig gespeeld. Ik weet het ook niet. Voordeel is wel dat Fifa manager niet in Zuid Afrika uitkomt (waar ik me nu dus bevind) en FM wel. Misschien toch maar een jaartje FM proberen weer.quote:
Je wacht tot morgen?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:42 schreef TheVulture het volgende:
Spel ligt al bij de Free Record Shop hier in de stad, maar ik heb mezelf weten te bedwingen
Whehe, en je had die nederlandse managergamequote:Op donderdag 13 november 2008 13:49 schreef de_boswachter het volgende:
Speelde er hier trouwens niemand eerst: Co Adriaanse Football World Manager ?!?
Eerste deel was uit 1999. tweede deel ui 2000. Mijn eerste aanraking met managergames.
Wat een spel vond ik dat toentertijdsEcht helemaal grijs gespeeld. Jammer genoeg ben ik deel 2 kwijtgeraakt op de een of andere manier. Vond hem destijds beter dan Championship Manager.
Straks even kijken of de Free Record Shop op Leiden Centraal hem ook al heeft danquote:Op donderdag 13 november 2008 13:42 schreef TheVulture het volgende:
Spel ligt al bij de Free Record Shop hier in de stad, maar ik heb mezelf weten te bedwingen
Heb ik ook gehad, was inderdaad een erg fijn spelquote:Op donderdag 13 november 2008 13:49 schreef de_boswachter het volgende:
Speelde er hier trouwens niemand eerst: Co Adriaanse Football World Manager ?!?
Eerste deel was uit 1999. tweede deel ui 2000. Mijn eerste aanraking met managergames.
Wat een spel vond ik dat toentertijdsEcht helemaal grijs gespeeld. Jammer genoeg ben ik deel 2 kwijtgeraakt op de een of andere manier. Vond hem destijds beter dan Championship Manager.
Nee ik wacht tot er een fatsoenlijke patch is want ik heb me vorig jaar zo wezenloos geirriteerd aan de 1e versie dat ik in staat was om het spel en mijn computer het raam uit te gooienquote:
Ik weet niet eens of het Premiership Manager heette, maar dat was echt vet. Je kon alles regelen, van sponsors tot stadion uitbreiding enzo.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Whehe, en je had die nederlandse managergame![]()
Ik speelde altijd Premiership manager.. En later kwam er een hele uitgebreide die ik een hele tijd gespeeld heb, maar kan de naam er niet meer bij bedenken
Illegaal, neem ik aan?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zo ook maar eens gaan spelen , kijken of het mij lukt wel te winnen
Nee , hij is al te koop in de winkels , maar ik weet niet of je hem al kan spelen dat wou ik dus even proberenquote:
Zolang ze maar niet zo'n faalsysteem als EA hanteerden bij RA3.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
oke , dat is dus nieuw dat je het spel moet activeren.
een nieuwe vorm tegen het kopieren en iligaal laten circuleren blijkbaar.
Apartquote:Op donderdag 13 november 2008 14:56 schreef PPWB84 het volgende:
Bespaar je de moeite. Vannacht kun je pas het spel activeren.
Ze zetten om 23:50 CET (?) de servers gewoon aan. Dus via internet.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Apart.
En hoe bepalen ze wanneer het mag? Kijken ze dan naar de computertijd of heb je internet nodig?
ohw en ik wilde vandaag nog wel eens even een beginnetje maken met de demo.. maar dan wacht ik nog wel even tot morgenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nee , hij is al te koop in de winkels , maar ik weet niet of je hem al kan spelen dat wou ik dus even proberen
Ach ja, overmorgen is die zooi gecracked..quote:Op donderdag 13 november 2008 15:03 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet zo'n faalsysteem als EA hanteerden bij RA3.
quote:[b]Op donderdag 13 november 2008 15:08 USM (Ultimate Soccer Manager)
Precies. Eerst eens kijken of er kinderziektes in zitten.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ach ja, overmorgen is die zooi gecracked..
Heeft allemaal 0,0 zin die beveligingen![]()
Bestel hem vanaaf wel op Bol.com ofzo![]()
Niet echt de tijd om Emmen in te gaan vandaag
Iedere researcher is verantwoordelijk voor de spelers in z'n eigen land. Nu ben ik ook voor Enoh verantwoordelijk. Ik heb hem echter te recent van de Zuid-Afrikaanse researcher doorgekregen en ik kende de beste kerel niet (Enoh) - dus moet je afgaan op je collega.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:32 schreef Jorwol het volgende:
Heb FM2009 hier voor me liggen, maar het is inderdaad nog niet mogelijk om het spel te activeren.
Morgen alleen 1e en 2e uur les en dan lekker eventjes FM'en!
Oh enne Reddiablo, weet niet of de vraag al langs is gekomen, maarre; heb jij die Enoh zo goed gemaakt? Vind hem persoonlijk lichtelijk overschat voor zo'n jonge speler.
quote:Ik ben op zoek naar een voetbal manager game van vroeger. Ik weet het, daar zijn er honderden van gemaakt.
Het was een spel voor de PC, jaren 90, op het overzichtsscherm zag je het clubgebouw, opgedeeld in allemaal verschillende kamers. Kantoor, fitness-zaal, perszaal, winkel, trainingsveld etc.etc. Je zag op een gegeven moment ook de voorzitter in jouw kantoor zitten, wat dus problemen betekende.
De wedstrijdsimulatie was vrij simpel, je kreeg de hoogtepunten te zien. Dat scherm was opgesplitst in 4 delen, dan zag je bijv. de voorzet, het schot, de goal/redding, het juichen/balen, of de overtreding en vervolgens geel/rood.
Volgens mij kon je alleen met engelse clubs spelen, maar ik kan het fout hebben.
Heb het al op verschillende sites gezocht maar niet kunnen vinden in de grote berg.
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:08 schreef NoMercy285 het volgende:
Mijn eerste managerspel was USM (Ultimate Soccer Manager), vooral USM98 helemaal grijs gespeeld.. dat had ook een 3d-engine, uitgebreide tactieken, trainer, stadionuitbreiding, gebouwen sponsors e.d., flink transfersysteem met spelers die ook niet altijd kwamen (maar wel heeeel veel transfervrij te halen waren). Jammer dat je nu niet zo'n stadionomgeving kunt zien..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijft geniaal, staat zelfs op mn nieuwe laptop nu, draait op vista en al, heerlijk.
Die bedoelde ik ook jaquote:Op donderdag 13 november 2008 15:08 schreef NoMercy285 het volgende:
Blijft geniaal, staat zelfs op mn nieuwe laptop nu, draait op vista en al, heerlijk.
Competitie Manager met Hans Kraay Sr. !!!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:24 schreef kweek89 het volgende:
Dat Co Adriaanse spel was na CM pfft...dos in ieder geval haha mijn eerste management ervaringen samen met dat verschrikkelijk slechte Davilex spel haha...
Dat WK98 was zo'n geniaal spelquote:Op donderdag 13 november 2008 18:38 schreef Canisfire het volgende:
Haha die Davilex games inderdaad.
Je ster speler Julio Ricardo Cruz is boos omdat zijn affaire met het kassa meisje is uitgekomen.
Je had ook WK98 met Jack van Gelder, Emiel Ratelband en Prins Bernard in je personal staff![]()
Moest je met ze praten na afloop van elke wedstrijd en wat je ook zegt je was als trainer altijd de lul.
Heb de installatiefile nog wel op mn laptop staan.. even uploaden voor de liefhebbers..quote:Op donderdag 13 november 2008 16:17 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ook ja
Waar heb je die vandaan?
Dat je er uberhaubt eentje hebt gevonden.. Ik kan geen een vinden .quote:Op donderdag 13 november 2008 20:41 schreef kevinoz het volgende:
iemand al de download op internet gevonden zonder bugs??
Het zelfde hierquote:Op donderdag 13 november 2008 21:12 schreef bear87 het volgende:
heb nou al 5 keer de code opnieuw ingetikt, wat een drama, hij blijft melden dat de code ongeldig is
Dan weten we 1 ding zeker, aan ons ligt t niet. Er wordt gemeld dat de 0 en o en 1 en i op elkaar lijken, maar dat is bij mij het punt niet, ik zie duidelijk verschil...quote:
Denk het niet he aangezien het in Nederland ook nog niet is doorgegaan.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:37 schreef DaMart het volgende:
Hebben ze de degradatie uit de eerste divisie eigenlijk ook al in het spel verwerkt? Biedt wel perspectief volgens mij. Kun je in Nederland met amateurs proberen naar de eredivisie te komen.
Gedaan werd ook al vermeld maar werkt nog niet. Blijkbaar hebben meer mensen er last van.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:32 schreef sjimz het volgende:
i's en 1's verwisselen en ook de o's en 0's.
Misschien kan dat het probleem oplossen.
De nummer laatst van de eerste divisie degradeert dit seizoen toch?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Denk het niet he aangezien het in Nederland ook nog niet is doorgegaan.
Nope is niet doorgegaan.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
De nummer laatst van de eerste divisie degradeert dit seizoen toch?.
O, ik dacht dat de KNVB dat doorgedrukt had. Maar goed, als dat niet zo is, is het ook niet nuttig om te verwerken in FMquote:
Bronquote:Nou, FM is pas een paar uur te activeren of wij zijn al overspoeld met mensen die het niet geactiveerd krijgen. Op het forum van SI is dat nog 50 keer zo erg, maar niet getreurd, er is een oplossing! Ga naar deze website toe en voer je code in zoals jij denkt dat hij is. Druk dan op Look Up Key en er wordt nagekeken of je een fout in de code hebt gemaakt. Ik heb het geprobeerd met mijn eigen code en er zoveel mogelijk fouten ingestopt, maar allemaal zijn ze er uit gehaald. Veel succes en hopelijk werkt het voor jullie ook!
Dit ziet eruit als een poging om geldige keys te verzamelen... en niet als iets officieels van SI Games.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:42 schreef JantjeW het volgende:
[..]
Bron
Een oplossing mocht je problemen hebben met het activeren van je spel. Er zitten nogal wat fouten in met 0 en O en 1 en I.
Die link wilde ik ook net posten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:14 schreef JantjeW het volgende:
Wat het dus wel is. Het is gewoon officieel van SI Games. Het topic op het SI Forum: http://community.sigames.com/showthread.php?t=61131 Hoop dat dit je wel overtuigd...
quote:As already stated the codes will start working when the activation servers are turned on.
Most key-codes are like that because it makes it more difficult to photocopy the codes.
Not a bug, so closing the thread.
bron
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:08 schreef NoMercy285 het volgende:
Mijn eerste managerspel was USM (Ultimate Soccer Manager), vooral USM98 helemaal grijs gespeeld.. dat had ook een 3d-engine, uitgebreide tactieken, trainer, stadionuitbreiding, gebouwen sponsors e.d., flink transfersysteem met spelers die ook niet altijd kwamen (maar wel heeeel veel transfervrij te halen waren). Jammer dat je nu niet zo'n stadionomgeving kunt zien..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, is geloof ik wel een bekende bug. Heb je wel alle updates geïnstalleerd?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:05 schreef NoMercy285 het volgende:
Ik heb trouwens bij FM2008 met Celtic nu het 3e seizoen nog geen competitie!? zit al halverwege augustus en nog geen schema bekend o.i.d... Had aan het einde van eht 2e seizoen wel veel inhaalwedstrijden (cupfinal, halve finale uefa 2x, veel wedstrijden verplaatst door internationals weg), waardoor de kampioensgroep 2 weken later begon.. je gaat me nu toch neit vertellen dat ik nu een seizoen lang alleen beker en europees heb he verdomme.. dat kost me alleen maar geld (al heb ik toch alle seizoenskaarten verkocht hehehe)
Weet iemand toevallig of dit een bekende bug is?
Word hij al illegaal gespeeld dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:50 schreef GeneraalUli het volgende:
Dat online key-checken is vrij zinloos, geloof ik..
Geen idee, maar de problemen voor de officiële versie zijn weer dramatisch.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:56 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Word hij al illegaal gespeeld dan?
Tevens besteld gisteravond, en waarschijnlijk vanmiddag binnen
Och, heb int weekend toch geen tijd om te spelen denk ik. Dus die problemen zie ik maandag ofzo welquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:57 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Geen idee, maar de problemen voor de officiële versie zijn weer dramatisch.
Dan doe je toch echt iets verkeerd. Ik heb mijn eigen key zo fout mogelijk ingetypt daar en nog krijg ik de goede terug. Misschien even een bezoekje aan de lokale opticienquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:40 schreef bear87 het volgende:
Zucht..mijn key is ook daar unfindable. Sigames, klasse!
Ook 0 problemen gehad. Heel even met de code, maar na 2 keer proberen had ik de goede te pakkenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:29 schreef sjimz het volgende:
De mijne gisterenavond nog even snel in de stad gehaald en gelijk geinstalleerd.
Nergens problemen mee gehad en via steam al gelijk de update op het spel.
Ik ben content!
ik heb alleen nog geen update kunnen doen.. dus tot die tijd ben ik gewoon wat aan het rondzoeken naar spelers..quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:29 schreef sjimz het volgende:
De mijne gisterenavond nog even snel in de stad gehaald en gelijk geinstalleerd.
Nergens problemen mee gehad en via steam al gelijk de update op het spel.
Ik ben content!
waar heb je die patch gedownload?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:56 schreef PPWB84 het volgende:
Screens waarvan? Ik heb vannacht gespeeld en de eerste tekenen zijn zeer positief. De match engine is ook weer duidelijk verbeterd in de patch.
Steam?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:58 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
waar heb je die patch gedownload?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
En hebben jullie al veel bugs ? Heeft SI de update al uitgebracht ?
Screens willen we zien verdomme !
Heb je ook de normale screens ipv de thumbs alleen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:15 schreef JantjeW het volgende:
[..]
Screens dan
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
U vraagt, wij posten:quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
En hebben jullie al veel bugs ? Heeft SI de update al uitgebracht ?
Screens willen we zien verdomme !
Nee was al begonnen en had geen zin om te zoeken..quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:02 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ja, is geloof ik wel een bekende bug. Heb je wel alle updates geïnstalleerd?
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:15 schreef TheVulture het volgende:
maar als ik het dus goed begrijp is er ook al een patch?
In dat geval moet ik het spel toch maar alvast gaan halen
welk systeem speel je?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:31 schreef JantjeW het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Zo, nou werken ze wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |