Ja maar maar, ach je hebt gelijkquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klopt, maar die hebben - itt Zwolle - een rijke eigenaar rondlopen. En die halen geen spelers als Voronin en Vranjes.
Even een vraagje, waarom heeft Affelay van die net niet stats?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:44 schreef Reddiablo het volgende:
Drogba weer terug, bam geblesseerd en Anelka ookWaar moet ik nu een spits vandaan toveren? Nielsen dan maar? LOL
Maar, we halen die bug er wel uit hoor -- wees maar niet bezorgd
3d is zeker een plus maar soms een foutje met keepers. Ik zag net twee keer dat een keeper een bal wegkopte, zag er wel lol uit maar best raar. ;Pquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:31 schreef kweek89 het volgende:
wat ik een grote plus vind aan de 3d is dat ik nu meer zie wat er tactische mis gaat, en vooral bij wie
Heb je PSV vanavond gezien?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:22 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Even een vraagje, waarom heeft Affelay van die net niet stats?
Misschien moet je je videokaart drivers updaten? Of heb je een oude pc.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bij mij kapt de demo juist als ik op het punt sta een wedstrijd te beginnen, elke keer weer.
Ja maar Sulejmani heeft weer killer statsquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:49 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Heb je PSV vanavond gezien?
Maar zonder gekheid, hij heeft prima attributes
Hmm, zal nog eens kijken..quote:Op zondag 9 november 2008 10:14 schreef sjimz het volgende:
Afellay heeft betere stats dan Sulejmani volgens mij hoor.
Ik speel Assassins Creed zonder enig probleem, dus daar ligt het niet aan lijkt me.quote:Op zondag 9 november 2008 01:27 schreef Juk het volgende:
[..]
Misschien moet je je videokaart drivers updaten? Of heb je een oude pc.
Ik heb nog nergens problemen mee gehad.
Afellay is in principe beter.quote:Op zondag 9 november 2008 13:00 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Hmm, zal nog eens kijken..
Niet dat ik Sulejmani slechter vind dan Affelay! (hij is jonger en misschien al beter dan Affelay nu). Maarja, sommige spelers worden over een heel seizoen ineens een heel stuk beter.
Klopt, jammer dat mijn scout programma niet meer werkt sinds fm2008quote:Op zondag 9 november 2008 13:27 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Afellay is in principe beter.
Maar Mickey is meer een vleugelspits en Afellay is meer een complete middenvelder, IMO
Ik heb hetzelfde, hoewel een Indonesische quickstart ook erg leuk kan zijnquote:Op maandag 10 november 2008 22:37 schreef ArcturusMengsk het volgende:
hmmz ik heb nu de strawberry versie gedownload maar ik heb helemaal geen nederlandse quickstart.. terwijl ik had gelezen dat ie er wel bij zou zitten.. hebben meer mensen dat "probleem"?
Je hebt de Argentijnse in plaats van de Nederlandse, dat was een foute tekst.quote:Op maandag 10 november 2008 22:37 schreef ArcturusMengsk het volgende:
hmmz ik heb nu de strawberry versie gedownload maar ik heb helemaal geen nederlandse quickstart.. terwijl ik had gelezen dat ie er wel bij zou zitten.. hebben meer mensen dat "probleem"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |