Er staat al een patch geplanned voor de releasedate zelfs :pquote:Op woensdag 5 november 2008 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik wacht nog even tot de ergste bugs eruit zijn... ik heb me vorig jaar zo wezenloos geërgerd aan die eerste versie dat ik daar nu voor pas
Dat viel mij inderdaad ook al op ja. Ik gebruikte altijd diagonale looplijnen op het middenveld, maar dat gaat nu niet meerquote:Op woensdag 5 november 2008 23:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom zijn de looplijnen zo beperkt? Dat vind ik echt jammer..
Tussen de 40 en 45 eurie geloof ik.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:20 schreef JeroenV het volgende:
Hoe duur is het spel?
Ik ga hem ook maar legaal aanschaffen denk ik, anders is het vaak zo'n gedoe met de patches (die je toch wel nodig hebt).
.quote:Op donderdag 6 november 2008 06:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat viel mij inderdaad ook al op ja. Ik gebruikte altijd diagonale looplijnen op het middenveld, maar dat gaat nu niet meer.
Toch blijft het jammer. Naar binnen trekkende buitenspelers zijn nu een stuk lastiger te makenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:29 schreef PPWB84 het volgende:
Er werd te veel gesjoemeld met die pijlen waardoor je erg onrealistische tactieken kreeg. Ze hebben toen dit systeem ingevoerd in FM Live en dat werkte goed in de praktijk. Nu zit het dus ook in FM 2009.
Daarom de game nog niet meteen kopen. Bespaart je agressie en haaruitval.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat me trouwens ook opvalt is die feedback van de assistent tijdens de wedstrijd. Volgens mij klopt daar weinig van. Zo speelde ik met Liverpool een wedstrijd, toen kreeg ik het commentaar dat "Gerrard vandaag onbetrouwbaar speelt". Maar Gerrard maakte 2 doelpunten, 1 weergaloze solo langs 4 man en 1 afstandsschot van een meter of 25. Verder was hij de hele wedstrijd ongrijpbaar, verzond alleen maar goede passes en stond ook verdedigend z'n mannetje. Hij was dan ook MotM met een 8.2
En zo kan ik nog wel even doorgaan
Ik wacht wel totdat hij onder de kerstboom ligtquote:Op donderdag 6 november 2008 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daarom de game nog niet meteen kopen. Bespaart je agressie en haaruitval.
Ik wacht nog lekker een paar patches af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |