Dat viel mij inderdaad ook al op ja. Ik gebruikte altijd diagonale looplijnen op het middenveld, maar dat gaat nu niet meerquote:Op woensdag 5 november 2008 23:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom zijn de looplijnen zo beperkt? Dat vind ik echt jammer..
Tussen de 40 en 45 eurie geloof ik.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:20 schreef JeroenV het volgende:
Hoe duur is het spel?
Ik ga hem ook maar legaal aanschaffen denk ik, anders is het vaak zo'n gedoe met de patches (die je toch wel nodig hebt).
.quote:Op donderdag 6 november 2008 06:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat viel mij inderdaad ook al op ja. Ik gebruikte altijd diagonale looplijnen op het middenveld, maar dat gaat nu niet meer.
Toch blijft het jammer. Naar binnen trekkende buitenspelers zijn nu een stuk lastiger te makenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:29 schreef PPWB84 het volgende:
Er werd te veel gesjoemeld met die pijlen waardoor je erg onrealistische tactieken kreeg. Ze hebben toen dit systeem ingevoerd in FM Live en dat werkte goed in de praktijk. Nu zit het dus ook in FM 2009.
Daarom de game nog niet meteen kopen. Bespaart je agressie en haaruitval.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat me trouwens ook opvalt is die feedback van de assistent tijdens de wedstrijd. Volgens mij klopt daar weinig van. Zo speelde ik met Liverpool een wedstrijd, toen kreeg ik het commentaar dat "Gerrard vandaag onbetrouwbaar speelt". Maar Gerrard maakte 2 doelpunten, 1 weergaloze solo langs 4 man en 1 afstandsschot van een meter of 25. Verder was hij de hele wedstrijd ongrijpbaar, verzond alleen maar goede passes en stond ook verdedigend z'n mannetje. Hij was dan ook MotM met een 8.2
En zo kan ik nog wel even doorgaan
Ik wacht wel totdat hij onder de kerstboom ligtquote:Op donderdag 6 november 2008 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daarom de game nog niet meteen kopen. Bespaart je agressie en haaruitval.
Ik wacht nog lekker een paar patches af.
CM 01/02 was en is ook de beste allertijden.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:36 schreef Winski05 het volgende:
Ach, het is ieder jaar weer hetzelfde liedje met de demo's van FM en eerder CM. Veel bugs, irritaties, frustraties...denken dat SI een slechte game op de markt heeft gebracht, maar na één of twee patches speelt het plotseling als een tiet.
(Herinnert iemand zich de demo van CM01/02 nog? Was ook niet best, maar na wat patches werd CM01/02 een verdomd goed spel, door velen zelfs de beste CM ooit genoemd)
En oké, eigenlijk hoort een spel vanaf het eerste moment al lekker te spelen...maar uit ervaring weten we inmiddels dat dit -helaas- niet altijd het geval is.
Over de demo ben ik redelijk te spreken. Veel goede, nieuwe features, waaronder het 3D veld(top!), maar hij loopt nog opvallend vaak vast. Terwijl ik onlangs nog een nieuwe pc heb aangeschaft, dus daar kan het niet aan liggen.
Wel kijk ik erg uit naar de volledige versie van het spel, plus de eerste patch. Volgens mij kan dit namelijk wel eens één der beste FM's gaan worden, die indruk heb ik wel gekregen op basis van de demo
Yup - Wijnaldum wordt nog iets beter - is IMO het beste talent (of is die dat al ontgroeid) op de NL velden.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:24 schreef Juk het volgende:
Op de blessure-bug na kan ik me goed vinden in de "review" hierboven.
Heb je er trouwens over nagedacht om Wijnaldum nog wat beter te maken, Reddiablo? Met de ontwikkeling die hij nu doormaakt zijn zijn stats wat laag denk ik.
Tuurlijk is hij dat nog niet ontgroeid.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:49 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Yup - Wijnaldum wordt nog iets beter - is IMO het beste talent (of is die dat al ontgroeid) op de NL velden.
het is al z'n 3e seizoen... maar inderdaad - hij is pas 17quote:Op donderdag 6 november 2008 22:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tuurlijk is hij dat nog niet ontgroeid.
Het is zeker een toptalent maar laat hem zich maar eerst over een volledig seizoen bewijzen.
Ja zijn 3e seizoen ja maar vorig jaar had hij 10 wedstrijden en het jaar daarvoor 3.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:53 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
het is al z'n 3e seizoen... maar inderdaad - hij is pas 17
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |