abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 6 november 2008 @ 06:46:40 #26
42184 crew  DaMart
pi_62989635
quote:
Op woensdag 5 november 2008 23:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom zijn de looplijnen zo beperkt? Dat vind ik echt jammer..
Dat viel mij inderdaad ook al op ja. Ik gebruikte altijd diagonale looplijnen op het middenveld, maar dat gaat nu niet meer .
pi_62990540
tvp
pi_62990670
Misschien nog een goede toevoeging voor de OP:

www.fmbel.be

Op dat forum staan ook genoeg tips, links, patches etc.
Handig als je bijv. snel logo's Eerste Klasse Belgie in je spel wil hebben.
U MAD?
pi_62991097
Hoe duur is het spel?
Ik ga hem ook maar legaal aanschaffen denk ik, anders is het vaak zo'n gedoe met de patches (die je toch wel nodig hebt).
pi_62991288
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:20 schreef JeroenV het volgende:
Hoe duur is het spel?
Ik ga hem ook maar legaal aanschaffen denk ik, anders is het vaak zo'n gedoe met de patches (die je toch wel nodig hebt).
Tussen de 40 en 45 eurie geloof ik.
U MAD?
pi_62992872
quote:
Op donderdag 6 november 2008 06:46 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat viel mij inderdaad ook al op ja. Ik gebruikte altijd diagonale looplijnen op het middenveld, maar dat gaat nu niet meer .
.
Ik heb wel eens een taktiek gehad met een linksback die aanvallend goed was. Dus die gewoon een farrow tot de achterlijn geven en de linksbuiten naar binnen laten trekken. Werkte als een trein, die linksbuiten was zelfs topscorer van de competitie en die linksback had legio assists. Maar ja....
pi_62994163
Er werd te veel gesjoemeld met die pijlen waardoor je erg onrealistische tactieken kreeg. Ze hebben toen dit systeem ingevoerd in FM Live en dat werkte goed in de praktijk. Nu zit het dus ook in FM 2009.
pi_62995153
quote:
Op donderdag 6 november 2008 11:29 schreef PPWB84 het volgende:
Er werd te veel gesjoemeld met die pijlen waardoor je erg onrealistische tactieken kreeg. Ze hebben toen dit systeem ingevoerd in FM Live en dat werkte goed in de praktijk. Nu zit het dus ook in FM 2009.
Toch blijft het jammer. Naar binnen trekkende buitenspelers zijn nu een stuk lastiger te maken
pi_62995255
Wat me trouwens ook opvalt is die feedback van de assistent tijdens de wedstrijd. Volgens mij klopt daar weinig van. Zo speelde ik met Liverpool een wedstrijd, toen kreeg ik het commentaar dat "Gerrard vandaag onbetrouwbaar speelt". Maar Gerrard maakte 2 doelpunten, 1 weergaloze solo langs 4 man en 1 afstandsschot van een meter of 25. Verder was hij de hele wedstrijd ongrijpbaar, verzond alleen maar goede passes en stond ook verdedigend z'n mannetje. Hij was dan ook MotM met een 8.2

En zo kan ik nog wel even doorgaan
pi_62995486
Waarschijnlijk ga ik hem ook wel aanschaffen. TVP dus
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_62995535
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat me trouwens ook opvalt is die feedback van de assistent tijdens de wedstrijd. Volgens mij klopt daar weinig van. Zo speelde ik met Liverpool een wedstrijd, toen kreeg ik het commentaar dat "Gerrard vandaag onbetrouwbaar speelt". Maar Gerrard maakte 2 doelpunten, 1 weergaloze solo langs 4 man en 1 afstandsschot van een meter of 25. Verder was hij de hele wedstrijd ongrijpbaar, verzond alleen maar goede passes en stond ook verdedigend z'n mannetje. Hij was dan ook MotM met een 8.2

En zo kan ik nog wel even doorgaan
Daarom de game nog niet meteen kopen. Bespaart je agressie en haaruitval.

Ik wacht nog lekker een paar patches af.
U MAD?
pi_62995577
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:11 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Daarom de game nog niet meteen kopen. Bespaart je agressie en haaruitval.

Ik wacht nog lekker een paar patches af.
Ik wacht wel totdat hij onder de kerstboom ligt
pi_62996087
tvp
pi_62996316
Ach, het is ieder jaar weer hetzelfde liedje met de demo's van FM en eerder CM. Veel bugs, irritaties, frustraties...denken dat SI een slechte game op de markt heeft gebracht, maar na één of twee patches speelt het plotseling als een tiet.
(Herinnert iemand zich de demo van CM01/02 nog? Was ook niet best, maar na wat patches werd CM01/02 een verdomd goed spel, door velen zelfs de beste CM ooit genoemd)
En oké, eigenlijk hoort een spel vanaf het eerste moment al lekker te spelen...maar uit ervaring weten we inmiddels dat dit -helaas- niet altijd het geval is.

Over de demo ben ik redelijk te spreken. Veel goede, nieuwe features, waaronder het 3D veld(top!), maar hij loopt nog opvallend vaak vast. Terwijl ik onlangs nog een nieuwe pc heb aangeschaft, dus daar kan het niet aan liggen.

Wel kijk ik erg uit naar de volledige versie van het spel, plus de eerste patch. Volgens mij kan dit namelijk wel eens één der beste FM's gaan worden, die indruk heb ik wel gekregen op basis van de demo
pi_62998387
In 1 helft vier blessures, plus met wat ik al had aan geblesseerden

Hij loopt inderdaad nog vaak vast, dus ik heb hem maar op autosave gezet.
Verder ben ik opzich wel te spreken
pi_62998530
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:36 schreef Winski05 het volgende:
Ach, het is ieder jaar weer hetzelfde liedje met de demo's van FM en eerder CM. Veel bugs, irritaties, frustraties...denken dat SI een slechte game op de markt heeft gebracht, maar na één of twee patches speelt het plotseling als een tiet.
(Herinnert iemand zich de demo van CM01/02 nog? Was ook niet best, maar na wat patches werd CM01/02 een verdomd goed spel, door velen zelfs de beste CM ooit genoemd)
En oké, eigenlijk hoort een spel vanaf het eerste moment al lekker te spelen...maar uit ervaring weten we inmiddels dat dit -helaas- niet altijd het geval is.

Over de demo ben ik redelijk te spreken. Veel goede, nieuwe features, waaronder het 3D veld(top!), maar hij loopt nog opvallend vaak vast. Terwijl ik onlangs nog een nieuwe pc heb aangeschaft, dus daar kan het niet aan liggen.

Wel kijk ik erg uit naar de volledige versie van het spel, plus de eerste patch. Volgens mij kan dit namelijk wel eens één der beste FM's gaan worden, die indruk heb ik wel gekregen op basis van de demo
CM 01/02 was en is ook de beste allertijden.
U MAD?
  donderdag 6 november 2008 @ 13:45:28 #42
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62998613
Ik ga die maar weer installeren, speelt tenminste soepel en kan ik maxim tsigalko halen.
Bernie en ik zijn tof.
pi_63007858
Na ongeveer 8 uur spelen heb ik nog niet veel aan te merken, alles loopt goed en de nieuwe features zijn redelijk goed uitgewerkt vind ik.

Ik heb nu al vaak gehoord dat de demo er af en toe uitvliegt maar daar heb ik gelukkig nog geen last van gehad. Ook de 'blessure bug' heeft mij nog geen parte gespeeld. Ik vraag mij af waarom ik ze niet krijg.

Zelfs het 3-d veld op de hoogste stand loopt redelijk soepel op mijn budget Intel GM965 Chipset (Intel T5550 Laptop, 4GB intern geheugen, Vista) en de laadtijd van het 3-d is 'maar' 10 seconden.

Ik speel het Windowed, Schotse competitie (Motherwell). Is deze quickstart database kleiner misschien?
pi_63015329
Op de blessure-bug na kan ik me goed vinden in de "review" hierboven.

Heb je er trouwens over nagedacht om Wijnaldum nog wat beter te maken, Reddiablo? Met de ontwikkeling die hij nu doormaakt zijn zijn stats wat laag denk ik.
The only thing I fear is my MoM
  donderdag 6 november 2008 @ 22:49:05 #45
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_63016516
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:24 schreef Juk het volgende:
Op de blessure-bug na kan ik me goed vinden in de "review" hierboven.

Heb je er trouwens over nagedacht om Wijnaldum nog wat beter te maken, Reddiablo? Met de ontwikkeling die hij nu doormaakt zijn zijn stats wat laag denk ik.
Yup - Wijnaldum wordt nog iets beter - is IMO het beste talent (of is die dat al ontgroeid) op de NL velden.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 6 november 2008 @ 22:49:43 #46
25957 Reddiablo
pi_63016542
aannemelijk wordt die blessure bug wel wat minder met de echte release hoor
www.3voor12denhaag.nl
pi_63016586
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:49 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Yup - Wijnaldum wordt nog iets beter - is IMO het beste talent (of is die dat al ontgroeid) op de NL velden.
Tuurlijk is hij dat nog niet ontgroeid.
Het is zeker een toptalent maar laat hem zich maar eerst over een volledig seizoen bewijzen.
  donderdag 6 november 2008 @ 22:53:01 #48
25957 Reddiablo
pi_63016688
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Tuurlijk is hij dat nog niet ontgroeid.
Het is zeker een toptalent maar laat hem zich maar eerst over een volledig seizoen bewijzen.
het is al z'n 3e seizoen... maar inderdaad - hij is pas 17
www.3voor12denhaag.nl
pi_63016769
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:53 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

het is al z'n 3e seizoen... maar inderdaad - hij is pas 17
Ja zijn 3e seizoen ja maar vorig jaar had hij 10 wedstrijden en het jaar daarvoor 3. !
Kan je nog niet echt van een volledig seizoen spreken he.
  donderdag 6 november 2008 @ 22:58:30 #50
25957 Reddiablo
pi_63016898
verschil van interpretatie -- lekker belangrijk ook
www.3voor12denhaag.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')